.

Servis za upoznavanje

петак, 7. мај 2010.

Za bi parove

Uvijek sam znala da sam homoseksualac i nikada stvarno namjerava ga sakrili. Ja bih lagati da većina ljudi koji će me pitati, ali ja nikada ne mijenjaju moj stav, niti pokušao pokazati interes za devojke se ljube. Pa iako mi homoseksualnost nije očito, oni koji me znaju za par godina znaju da sam peder. Ja sam visok sa zelenim očima, lijepo malo izgrađena slatka mjehurić uporište. Isto tako budući da je većina mojih prijatelja (sve djevojke) su prilično popularna i zato što sam kinda sam previše, JA nikada je zadirkivali i sam je prihvatio gotovo svatko, ali nažalost kod 16 i gotovo 17 sam još uvijek djevica.Njen partner i ja
Ja zapravo duguju moj prvi put na moj nastavnik povijesti koji mi se udružio za projekt s raskošnih Allan. Allan je super jock našeg programa, on je zvijezda svim tim on je i ima na ovom Awesome mišićavo tijelo koje on pokazuje u svojim tijesnim, otkriva sportske odjeće. Allan je najslađi dečko znam. On je uvijek ljubazno dodati loptu dumbest igrač reprezentacije samo na to da ga se dotakne loptu s vremena na vrijeme. Allan je imao nekoliko djevojaka u školi i uvijek je vrlo muževno, ali ne znam zašto, uvijek sam osjećao kao da je homoseksualac ili barem znatiželjan o tome. Imam osjećaj oni svaki put kad bi izgledati ili govoriti za mene, to je kao da je uznemiri i zbunjuje nešto ali vrsta zbuniti vas napredovati u. U svakom slučaju, nakon raspravljajući projekt zajedno smo dogovorili susret u mojoj kući u nedjelju.Za bi parove
Moja majka je nedavno pronašao sebe dečka, tako će uvijek biti izvan na vikend i moj brat i sestra bili su na mog oca 'mjesto da se u nedjelju. Tako Allan i ja bih se sam. To se, rekao sam nije očekivao da se dogodi nešto što sam samo bio spreman za rad na našem projektu. Kad sam otvorila vrata Allan, dao pozdrav osmijeh i hodio u. To je vrući dan i Allan je nešto velom znoj na čelu. On je nosio svjetlo i široka bijela majica, više kratko crne gaćice.
Oboje smo išli u moju sobu u podrumu gdje je malo hladnije. U mojoj sobi imam samo jedno računalo stolicu, tako da bi mogli i radi na mom računalu sam imao dva preselio malog mjesta kauč u mojoj sobi. Kad smo sjeli smo oboje osjećali malo neugodno zbog blizine, naš hulahopke i ramena su dira. Radili smo na naš projekt za neko vrijeme, a mi do kraja to mi padne natrag na kauč da izgleda veće i na taj način, sam slučajno bacio moje ruke na Allana's unutarnje strane bedara. Odmah sam ispričao i otišao natrag u projekt. Mi podešen par stvari o našem radu, ali sam primijetio da je on uvijek kreće i zamjene mu trbuhom i nisam mogao pomoći, ali bih da sam potaknuta da. Nakon što smo završili, mi smo oboje pasti natrag na kauč i govorio o milijun stvari i jedan bod, nakon što je smiješan vic, smo se našli bliže nego prije, tako blizu da sam osjeća njegov dah na mene. Po prvi put u životu sam pala za podsticaj i poljubi ga.
Isprva je nagnutom prema natrag, ali sam ga slijedio i on je konačno predao ono što je on vjerojatno htio. Mi liplocked za minute, ali on će biti u mogućnosti da se ugodno osjeća posebno kada sam uhvatio njegov hard prepone. Preselio sam na pod i poljubi moj put do bokova. On je gotovo nevoljko digne ruku gaćice njegove bokserice otkriti svoj tvrdi kurac srednje veličine. Ja ga uhvatio i počeo moj prvi ikada blowjob. Njegov penis sladili poput znoja i iznenađenja ja osobno biti u mogućnosti duboke grlo ga tako brzo. Nikad nisam shvatio da je takva sisa komad mesa može biti tako uzbudljivo, a moj kurac je bio bolan za pozornost. Sa rukom miluje glavu sam dosegla za moj penis ja polako na sebe jacked zvukove svoje oplakivanje. Upozorio me je Cumming, ali ja radije da ga liječiti do kraja i progutala njegove vruće opterećenje način lakše nego što je planirano. Sjedio sam do njega bio je iznenađen da je On preuzeo masturbacija na moj kurac. Mi polako je poljubio sam milovala svaki dio njegova tijela prekriven lijepo u znoju. Mi oboje znala što me čekalo kada sam prestao ljubiti ga da diše više teško, ali on je i dalje da me poljubi u vrat, a ja je došao u muskim rukama.
Nakon toga smo jedva govorili u školi i to je cijeli mjesec prije nego što smo našli hrabrosti za podmirenje novi sastanak, ovaj put u njegovoj kući,biseksualni
Prije odlaska na njegovo mjesto pažljivo sam potpuno sama obrijati jer sam želio da se ugodno osjeća da ide dalje, nešto što sam želio. No, nakon što smo otišli u njegovu sobu mi jednostavno buljila u drugom sve dok je on predložio da igra za video igre. Ja sam iznenađen da bude bolje nego obično na prvo-osoba lopta, ali umoran od litteraly igranje okolo, ja odbačenih moj kontroler i legao na njegov veliki krevet. Bez zamjene bilo koju riječ, brzo je završila konzole i skočio na mene. Naši poljupci bili su više nego presladak posljednje vrijeme, a mi napravljen valjanja na njegovoj postelji dok je uklanjanje našu odjeću. Dolje na našem rublju jednostavno poljubio dok trljanje svaki dio svakog drugog tijela i plaća više nego dovoljno pozornosti na moj magarac. Na leđa, on je uklonjen mu bokserice i pristojno pitati za mene da ga ponovno sisati. Jeo sam ga neko vrijeme, uživajući njegovu debeli osovine, igrao sam sa svojom loptom, dok liže glavu od njega. On stenjali, moaned i opsovala sve vrijeme do on me zgrabio i mene odgajati tako da smo mogli opet poljubac. Ovaj put je zgrabio i stisnuo samo moje dupe dok se izvodi njegov jezik u mojim ustima. On je na kraju prestao ljubiti i ja okrenut na moj trbuh. On je došao iznad mene i skliznula njegov penis između mojih asscheek za neko vrijeme prije nego što mi je napokon prodire. To zapravo boljelo više nego sam mislio da ne mislim da je ikada shvatio da je on potreban za neka mi neko vrijeme da se prilagodi, on je bio previše izgubio u frenetičnom bombardovanje. Dok je on stalno mijenja položaj između potpuno leži na mene ili drži moj pikavac, napokon sam počeo uživati u jebenom. On je jebeno me puno žešće nego što bi se očekivalo od svoje osobnosti i kada je eksplodirala u moje dupe je pala pored mene kraj mene i zahvalio ... god. Sam okrenuo leđa na leđa i prije nego što sam imao vremena doći na moj kurac ruka mu umotana oko njega dok je on mene poljubio. I obožavao je atletska iza, ali sjećanje na njegovu jebote je ono što me je Cumming. Ljubavnik
Nakon toga će se sastati često, parovi ali on nikada nije otišao dalje od mene sisanje. Iskustva da, čak i ako je ugodan, osjeća više neugodan nego ništa. On je na kraju našao djevojku koja je završila naš odnos, ali ja bih se drugi koji bi mogao molimo moj seksualni apetit ...

Нема коментара:

Постави коментар