.

Servis za upoznavanje

среда, 5. мај 2010.

Samo seks

Sljedećeg jutra mnogo prije dnevnog svjetla Probudio sam mišljenje od Jake i njegov veliki penis i što vrijeme bi mogao biti dolaze preko. Osjećao sam se prebaciti Tim i ja izmišljao spavati nadajući se neće zabrljati sa mnom. U nekoliko minuta tiho Tim je igrao sa mojim maca dok sam pretvarao sam je spavala, jer me nije dugo prije nego što sam bila mokra pa probati kao što sam učinio ja još uvijek pustiti male stenjati. Tim popeo se na na mene i počeo mi gori. Kao i obično mu je potrebna pomoć vodilja njegova 4 inch penis u mene. I lažni san ... k vragu s njim ... neka ga staviti u. Čudno sam osjetio gotovo odbijen njegov golo tijelo. Nekako se činilo manjkavim na neki muški način. Tek kasnije sam shvatiti sam podsvjesno uspoređujući njegovu muževnost da Jake ... taj stari čovjek koji je bio što mi je doživjeti orgazam ... samo razmišljam o njemu.
Tim je počeo grbu na mene i onda se poskliznuo. "Bog, on je tako malo", JA je uhvaćen svoja razmišljanja. On je umetnite natrag na i on je počeo ponovno. Moj muž nabio me je ideja o seksu trajao oko tri minute na dobar dan. To je iz vremena dok mi nosače na vrijeme on je rolling off. Bez predigre, nema ništa. On bi samo staviti njegov penis u mom maca i pumpe za minutu ili dvije. Po treći ili četvrti grbu je počeo grunting i prolazi kroz uobičajene okretanje njegova orgazma, on odlazi od tada izvukao. To je bilo, bilo je gotovo. Sam djelovao kao da sam nikad ne probudio.
Čim Tim odvezli off bio sam i na tuš ... Ja obrija moje noge i napravio siguran JA je moj maca kao ćelava i glatka kao bebina guzica. Bog sam bio spreman za pravi ujutro zajebavati. Stavio sam na par cut-off kratke hlače i majicu. JA je napravio poseban trud u obaviti moj make up i staviti na neke od mojih boljih parfema. Nisam nered s gaćicama ili grudnjak gleda u moje pune dužine ogledalo sam vidio da je potrebno slip na moj 6 "plastike kurva gleda peta ... sam izgledao kao šetač ulici u ovoj odjeći. Otišao sam u kuhinju da popraviti kave. Baš kao što je kava spreman vrt vrata otvorena i Jake je stajao na vratima ... "Gospodje Marca trebate stari Jake za ništa danas ...?"
Ja nasmijala na njega i rekao mu da su mjesto i dobio ga šalicu kave. Sjedio sam čašu dolje na stol ispred njega i on je otišao svojim velikim rukama oko mene i mene srušena na njegovu krilu i reći mene on je bio misli mi sve sinoć. "Imam malo odnese jučer ... g. Jake ...!" Ja giggled kao što sam spustio glavu, ali gleda na njega da ga vidi osmjeh. nabij me
Bio sam dolazi do spoznaje da je on bio s učinkom na mene, sjedi na krilu s mojim grudima pritiskom u prsa. Ako on pognut glavu prema dolje samo malo je mogao poljubiti, i Isus ... sve iznenada sam ga željela da ih poljubi ...! Moj magarac osjećao tako dobro pritiskom na dolje na njegov prepone. Imao sam jednom rukom oko ramena, a on je držao moje strane, i njegove druge strane je bio na moj široka, ravna trbuha.
Sam mu je dao taj seksi smiješak i onda je rekao. "Tim će me ubiti ako je on trazim gospodin gospodin ... Jake Ja jednostavno ne mogu neka znaju o jučer ili ovoga. Što je to što očekujete od mene gospodina Jake? "
"Oh Gospođa Marca Znam da je potrebno više nego što si došao ovdje ... g. Tim se ne može ugoditi ženi poput vas ...! Trebate velik čovjek za to ... zar ne sweet lady ...?"
Oči su mu bile u potrazi za moje odobrenje i za trenutak sam bio bez riječi. Moje srce tuče brzo. On je preselio svoju ruku do ispod moje majice. Pogledao sam ga kao moje bradavice otišao hard rock ... znao sam je uzeo ovaj dosadan predaleko. "Oh Mr. Jake ste loše ....!" giggled sam kao što sam stavio svoju ruku na ruku da se zaustavi njegova trljanje od mojih bradavica. Osjećao sam se kao da sam došao živ ... živi gotovo previše brzo ponovo nakon što nije živ u posljednjih nekoliko tjedana ... će do jučer.
Moja glava preden kako je nastavio kretanje je započeo. On je gurnuo ruku visoko i cupped mojih grudi. Znao sam čim ga je imao u ruci da sam bio izgubljen, a bradavica je stajala u uzbuđenju. Moj disanje brzo je postao ... Osjećao sam se kao da sam idući u nesvijest.
"Ti si djelujući kao gladni ženu Gospođa Marca. Svoga muža ... on ne može dobiti do meda ... ili je on jedan od njih mala bijela dječaci ... malo kurac ... Mr. Tim mali kurac nije dovoljno, najbolje je da ima, on se nasmijao. Moja je glava pala leđa kao moje oči zatvorene.
"O, ne ... ... g. Jake ... ti ... ne možemo ... oh ne možete reći da je ... oh my god ...!"
Odjednom smo oboje znali da će se dogoditi, a oboje smo ga htjeli. "Gospodin Jake moj muž ... on drži oko na mene,kurac u meni ... oh molim ja ne mogu dobiti u nevolji ... oh ...!"
"Marca slatka beba ... on pazi na tebe samo kad je dom ... on nije doma danas ...!"Stavi kurac u mene...
Prokleta je sam pao ovako daleko, da sam potonuo ove niske! Bio sam spreman da zajebavati ovu staru zgodan čovjek ... Bogu već sam pusim kurac s dan prije. Manje od 2 godine dana sam imao ljudi plaćaju me 600 $ da mi jebati jednom trenutku, do 1500 dolara kako bi probati i učiniti me cijelu noć. Prije dvije godine sam imao bilo koji kurac sam htjela ... veliki penis bilo mi je potrebno jedan. Danas sam ... da molim za dobar zajeb. Ovdje sam bio s ovim ružna stara crnca gotovo prosio da ga mi učiniti sa pijetao moj muž mogao samo sanjati da ... Zatvorila sam oči i ja na njegovu krilu squirmed, kao da sam bio težak za naći svoje tvrdoće ispod mene. Ja sam ga pronaći i počeo polako ljulja naprijed-nazad na njega jer je dobio još teže. Sam otvorio moje noge i dosegao dolje među njima da ga milovati. Ja Pomilovala mu vratila kroz njegove hlače i cupped mu jaja i moaned u svoje uho.
"Ah ... mene wow ... g. Jake god imate veliki kurac ..., bio sam razmišljati o tome cijelu noć ...!" Ja blurted out.
"Wow ... oh ... mene dušo ti squirming na to da je poput mene bi stvarno teško ... Želite li ga vidjeti opet slatko dama?" Bez rekao što sam ustao i zgazi leđa da vidi ga podrži i pad njegove hlače upravo u sredini kuhinje. On je izvukao taj prekrasan pijetao. Mislio sam: 'Zašto ne? Moj muž ne može brinuti za mene, i činilo kao da sam otišao bez nje zauvijek. U jednom nasilno uvijanje pokretu, ja otkopčati moj rez-off i ispao ih gdje sam stajao i od izdvajali moje majice do iznad moje glave.
Pogledao sam starca u oči i dao mu da je seksi ... jebi me smile ... JA mogao vidjeti je bio malo iznenađen što sam pogledao dolje na njega. Ne znam o čemu se radi crni ljudi, veliki penis crni ljudi, ali ... damn obaviti oni imati neki čeznuti cocks! Jednom sam vidio jedan ili dva s punih 12 inča. Oni su rijetki, znam, ali oni su vani.
"Oh ... Mmmmm mogu ... moj bog g. Jake ... dobio sam ga opet dodir ...!"
"Molim ... To tvoje's baby fuck ... uživati ... Da ... Da, to udarac za mene bebu ... protrljati moj penis s onima meke ruke od tvoje."
"Mmmm ... dobio sam ljubiti kurac ovom velikom ljubičasta glava ... Mmmm volim sisati penis ... Valjda vam je shvatio da se od jučer. Božji g. Jake moj muž ne može ni dobiti nigdje u blizini svoje veličine. .. damn ... i on ne može znati o ovaj ...!"" o slatka neki ... vas tretirati stari Jake pravi lijepo i on nikada neće znati ... osim ako mu reći! Da ga lizati .. . Oh da ... pokrenite vaš jezik oko mog vratila ... Oh medom suck it ... sisati svoj stari zgodan čovjek je penis. Sada bi pička iz vaših usta i mene zajebavati sa licu ... I to je to .. . Sranje ... yes yes ... to je to. "

Sranje njegov stari pijetao je bio gust i obješen kao konj penis između svoje mršave stare noge. Prokleta sam mogao dobiti koristiti za ovu ploču od tamnog mesa jednom mjesečno. Sada sam morao imati taj teret krema koja napuni taj stari golf loptica veličine oraha ... njegova. Pogledao sam gore na njega i naše oči zaključan na međusobno kao što sam sisao i grču na taj crni prijavite ... ja sam htjela da osmjeh ... ali sam bio zauzet lizanje, ljubljenje, sisanje i tonguing taj sretan štap.
Kad god sam završila moje oči vidjela bih Tim, moj muž u mom oku uma. Postoji ... samo tamo je bio moj muž stajao na vratima gledajući. Kako mu je mali penis priljepljivanje je kroz ulazna otvorenja njegove gaćice, njegov penis izgledao kao dječak je penis u odnosu na onaj koji sam imao u ustima.
Jake izvlači se iz moje glave njegov krug i mene dizala na šalter. Čaše i šalice ići leti, ali ne dati im jednu misao. U stvari, to dobiva hotter mi znamo da smo uzrok problema u mojoj kuhinji. On je uzeo moju ruku i stavio je na njegov lupanje vratilo ... moj prst nije ni do oko svoje kolan! Sam mogao osjetiti ga čupati i rasti kao što sam počeo polako ispumpavanje vratilo. Ja gumiran da velike crna glava na moj klitoris i bio sam wracked s onim što je uskoro biti mnogo orgazme.
Moj disanja dolazi brzo i sam imao problema težak da biste dobili moj glavu ravno. On je polako gura prema naprijed, pa sam se osjetio protežu prihvatiti čudovište. Polako je gurnula naprijed i izvukao van skoro. Zatim naprijed opet, stavljanjem malo više u svakom trenutku. U vrijeme kad je udario dna bila sam na gotovo konstantne orgazma.
Pogledao sam dolje između mojih lewdly širi noge i pila ovaj ogroman crni vratila obscenely širenja otvoriti moj maca. To je sve tako u meni, dublje od siromašnih Tim ikad bio u meni prije, a još uvijek gotovo pune dvije trećine je još uvijek vanjska strana od mene. Htio sam za početak mi je jebote! SAMO SEKS
"Bog prokleti ... ..! Djevojka svoje tako zbijeno," Jake jaukanje, gledajući svoju tamno meso skliznuti između moja pička usnama koje su proteže se pokušavaju popuniti sa njegov penis. "Oh. Ti si tako velika. Ahhhh! "
I povika, držeći moje noge gore i gledajući Jake dobili najmanje 7 inča duboko u moju picku. Počela sam humping moje dupe do njegov penis, osjećaj da svaki put pogoditi dno i on je polako počeo zabadanje u meni. Brže i brže ode, a ja sam bio vlasništvo orgazam nakon orgazma. Imao sam zaboravio mnogo puta sam došao tog jutra. Bio sam ispijanje counter vrh!
Ja sam pogodio iz moje misli prema izlazu iz mog zgodan čovjek stari debeli penis. Osjećam kao da sam ja dolaze odvojeno, ali sam još uvijek na nebu. Sjedim neke, tako da mogu doći u blizinu ruba counter vrh i gledati svaki centimetar od njega nestaju natrag u meni. Stavio sam ruke oko njegova široka ramena i ja povucite bliže njemu. Mi smo se ljulja zajedno kao jedno tijelo, a svaki potisak čini mi se na novu razinu. Ja sam pustio sve skromnosti i sam vrištati i oplakivanje kao što ja nikada učinio prije. Ja klizila gore-dolje bez napora Jake's black stup. Tražite između mojih nogu sam buljila u čudu kao moj maca proguta masivne vratilo. "Gospođa Marca ... li sigurni da znate kako to učiniti ... te jednog lijepog dama. Girl te jako voli da se zar ne?" " Oh yeah, ona se osjeća tako dobra, te me napuniti tako dobro. "" Znaš mislim da ste imali nekoliko velikih peckers do vas prije nego što ... Vi sigurno će me razmaziti, Im 'idući u probati kao pakao na plijena te ...!"" Da. " Pogledao sam dolje na Jake's crnog tijela. Moje ruke bile pritiskom protiv prsa za potporu. Tada sam mislio Tim, ali samo trenutno, a ne u laskavu način. Zadnji put sam pokušao ovaj položaj s Tim je više puta imao iščašenje iz mene i onda je on mekši. Sa Jake, znao sam da nije bio mogućnost. Njegov prekrasan pijetao stane tako duboka i široka u mom toplom gladna maca.
To je jedan stari penis pas koji sam plan da imaju više od ... on je idući u obaviti puno više popravke po kući. Sa mojim rukama oko njegovog vrata, pogledala sam na njegovo lice. Njegovo disanje je kratko i plitko, a ja mogu čitati ekstazu u svakoj grimasom na licu. JA omotan noge oko njegovog struka, i gasped s oduševljenjem kao što sam osjetio njegov penis uronite duboko u moju pičku. I moaned glasno počeo je potisak, a ja ga pogleda.
"Stari čovjek, nadam se da vaše srce je u dobroj formi, jer ću se zajebavati svoj mozak ostalo i danas, i nastavit ćemo na tome dok smo oboje kolaps!" Uz to, počela sam jahanje Jake's penis kao kaubojka u Rodeo. U roku minute sam vrištanje na vrhu mojih pluća, "Fuck me! Fuck me jače! Teže! O Bože, kao da, samo tako!" G. Jake pokušala me smiriti, ali sam postao glasniji dok sam otišao off za nepoznato vrijeme.
"O Bože, g. Jake! To se osjeća tako dobra! "" Ti kao da gđa Marca? Sviđa ti se moj stari crni penis duboko u svoje mokre pičke? "" I do! I do! Mmmm .... Zajebavati! To je divno! "Ja sam vrlo nestrpljiv žena, gdje je seks u pitanju. Ovisno o vašem gledištu, ja sam jedan od najsretnijih žena koje dolaze vrlo brzo i često. Uključivanje mene je kao okretanje na slavinu za vodu. Zgrabio mi struka, što moje tijelo silazi više, i čineći njegov penis ići dublje. On tvrdi potisak, uzrokuje glasan vrisak strasti od mene. Preselio sam Jake leđa, a ja izašla šalter i njega je u jednom od kuhinje stolica i sam se preselio nad njim okrenuti taj stari crnog čovjeka s njegove hlače dolje na svoje cipele i položaju u stolici s tim starim crnim dong još gore spreman za mene. Ja polako spušta moje uske pička na velikom osoblja. Ja gasped kao što mi je pružio. On je potresla protiv mene, uzimajući jedan od njegovih ruku i preselio veliki glavu na moje širom otvorene ljubav tunel. Old fart je Internet rad u meni. Kad je tip bio zakopan dubok unutar moj maca, ja njegov penis klizila gore-dolje i wiggled oko na njega.
Nakon nekoliko minuta moj sokova ga podmazuje dovoljno da je on bio u mogućnosti to klizanje i izlaziti iz mene vrlo lako. Sam preuzeo u tom trenutku. "Dopustite mi da jebeni g. Jake ... dobio sam to učiniti ...!" sam stavio svoje ruke na svojim ramenima, lezi moje noge na stolac željeznicom i koriste moje noge da se pumpa na njemu. Počeo sam kliziti gore-dolje po pola vrlo brzo. Svaki put kada sam zabio natrag dolje, on grunted u zadovoljstvo.
"Nemojte ići off g. Jake ... samo neka mi to ride ... dopustite mi da vam vožnja ... oh shit sam mogao pumpa na njemu cijeli dan ... oh shit da ...!"
Ja jahali ga teže i teže, ide dublje u svaki udarac. Ja stegnuo mišiće oko obujam ga mužnje s najvećom zadovoljstvo. JA odskočiti mahnito na njegov štap, uživajući u osjećaju svaki put vrha svoj štap pogodak moj vrat maternice.
"Oh My God Jake ovo je tako dobar ... damn ovo je potrebna ... oh yes so good ...!" Moj tits jiggled mahnito protiv svoje lice kad sam porastao natrag gore. "Suck My bradavice Jake ih sisati ... Pusti me ...!" znoj izli off njegova lica kao što sam povećao moje tempom. Moj cries radosti odjekivale kroz kuhinju. On panted i reče: "Idem previše sperma." Ja moaned i preselio brži, uzimajući ga svi put u samo kao njegov osovine izbili. Pucao je val nakon val toplo cum duboko u meni, kao što moja pička naborano oko mene. "O, da!" Ja squealed kao Banshee. Moj sokovi trickled iz mene, pokrivajući mu jaja kao što sam pogodio sa snažnim orgazmom.
"Hoćete li da sperma Jake?" "Da!" "Do it! Ispuni me! Sperma u moj maca, Jake! "" Evo ga, dušo! Im 'idući u ... ispunite ovaj ... jebeni pička! "
"Sranje! Da, upravo tako, gospodin Jake! O Bože, idem da se sperma opet! Idem da se sperma cijelo fucking penis! Ooooo ... .. da! Fuck me! Tvrđi! Daj koristiti taj jebeni penis! "On potisak teže, a kroz moj vrišti sam mogao čuti ga grunting. On će se sperma. Ja uhvatiti njegov biceps i povucite ga na mene koliko ja mogu. On me uzima off šalter, on mi je bounces na njegov penis kao on počne uzdisati ...!
"Oh baby I'm coming ... ovdje ... O Bože ... Oh ... da. Učinite vaš maca je bebi mlijeko ... čine ga je proguta draga ... osjeća moju kremu tijek dolje svoju rupu. "
Nakon što je izbacuje svoj sok u mojoj slatka ljubav kutija. Sam ustao od starca uzrokuje moje noge na ukočeni gore ... što sa svim čučnjeva sam radio na njega za više od 20 minuta. Isli smo u den, samo isključivanje kuhinja sa njegov penis krut još uvijek na strani. On me zalazi i koraka natrag. Osjećam se još jedan val ekstaze, a ja opet cum. Mi smo sada sjedi pored drugog na moj kožni kauč, u baru ljubavi soka, a znam da sam u dubokom Dodo. Ako ja ne mogu dobiti ga očistio se. Gledamo jedni druge i početi smijati. Više se smijemo više smiješno cijelu scenu postaje. Sam ustao i otišao za pranje krpom očistiti moj nered i obrišite njegov stari mlak penis off.
"Marca vam ovo ne možete djevojka ... više nego samo s vremena na vrijeme ...?"
"Ja jednostavno ne mogu pomoći g. Jake ... JA dobiti ću jednostavno ne mogu prestati ... I izgleda da želim više ... više sam se ...!" Jebem te u guzu
"Marca je li jedan od njih ... kako se kaže ... ... nimfa nimfe-o nešto ...?"
"To se zove Nymphomaniac ... g. Jake ... ponekad mislim da sam mogao biti ... I baš kao sex ... sex ... bilo kao što vidite ja sam tvrdo vrijeme rekavši ni ...!"
"O, mi djevojka ... JA svibanj morati donijeti pojačanja ... sljedeći put ... mislim da možete uzeti bilo što bilo tko popuštanje vam je djevojka ...!"Poznanstva Vojvodina
Nakon tog popodneva gospodin Jake je napravio Internet point da dođu po dva puta mjesečno. On je bio događaj našeg dvorišta raditi prije mjesec dana bila gotova i uvijek ček vidjeti ako JA pusiti kurac koji je potreban svaki popravak na mjesto jednom mjesečno i uvijek sam je napravio siguran da je nešto za brinuti se. Jake je postao moj alfa mužjak kada je riječ o uzimajući steady zajebavati sa veliki penis. Sa svojim mjesečnim posjete, a ponekad i više, prihvatio sam taj čovjek kao onaj koji će kontrolirati moj maca i zadovoljni mojim potrebama.

Нема коментара:

Постави коментар