.

Servis za upoznavanje

четвртак, 6. мај 2010.

Ekstra seks

Vi izvukao protiv svoje obveznice, ali su imali te zbijeno. Vi znao da će, htjeli ste ih previše, ali igra mora biti izigran za to fullest. Saran wrap zaokružio svoje tijelo te drži nepomično, samo je koža bez svoje grudi i rupicu ispod u guzicu. Vaše ruke bile vezane čvrsto, jedan palac daleko od svoje dojke, izazovno skoro gotovo, gotovo u mogućnosti to stisnuti i patiti bradavicu. S druge strane bio vezan pa je najduži prst gotovo dotakla svoje klitoris, gotovo. . . Ali ne sasvim.
Vi pitali što je trebalo biti učinjeno s vama, u mogućnosti da čuju nas kreće oko, ali slijepo te poricao zadovoljstvo previše. Nemoćni i slijepo se stavi tamo, na našem milosrđe, ljubiti gaonoliko koliko ga mrzili.
Ako se osjećate nogu s obje strane glave. Oni polako ugurati, tako da glavu drži ravno naprijed. Onda par nogu, koljena pritiskom na ramenima i samo vrh penis trljanjem na tits. Možete nas pitati što se događa, ali nema odgovora, te je znao ne bi bilo. Možete čuti jaukanje slijedi drugi i oba seta noge lagano pomaknite, postavio glavu naginje se prema naprijed malo, drugi naslonjena natrag u njima.
Povez za oči je uklonjena i vaše oči spali na svjetlo. Tada kao da acclimate svjetlinu te vidjeti dvije osobe te straddling. Očima te uzbuđuje kao što razmrsiti tijela s očiju i vidjeti penis klizna in i vanjska strana od moj magarac. Moj penis se odmara na malim od vrata kao što mi fucks. Moja kosa dodirivanje rukom da se postavlja inča iz vašeg maca. Vi želite da se dodiruju, želite da se dotakne, da se želite pridružiti u. Umjesto toga ležalo dužan, zamišljajući kako je dobar penis osjeća u meni ... želeći to je bio u vama.
Možete gledati kao što slajdova i izlaziti iz mene, moje dupe guzovi stiskanje kao što povlači da zgrabiti ga čvrsto. Možete ga čuti jaukanje kao moj magarac drži se za njega. Naše lopte su lepršav natrag i naprijed, šamaranje zajedno svaki potisak u širenju i onda vam pokazati naše jebeni.
On počinje da me jebati u supak tvrdi, njegovi bokovi pljeska na moje obraze sa svakom pumpom. Vi želite mršavih gore i lizati moje loptice, sisati moj penis, sisanje mu jaja jer su vladala nad glavom, ali njegova koljena držite glavu brzo. Vi stenjati i vino u prosvjed, žele biti dio njega, na okus ili se kušati ili dodir. Njegov penis je pumpanje moje dupe tvrdo, moje glave i ramena odmara na bokove i noge. Možete probati i samljeti protiv mene, ali sam ih držite. Ja početi jaukati kako on mi je tako teško reams moj dah je otišao.
Njegov thrusts su neravne i možete reći da će pucati učitavanje uskoro. Vi sada gledati, znajući da se ne mogu pridružiti u, osim kao gledatelj. Možete gledati i čekati tuš sperma se da će uskoro mora slijediti. Moj magarac je mužnje njegov penis, hvata čvrsto i istezanje njegova duljina svaki put kad izvuče. Njegovi potezi početi zaustaviti i početi ponovo, a znate on je uskoro puhati.

On je izvlači dobar kurac iz moje dupe i imate savršenu sliku pogled kao njegov penis spurts iz tuš sperma protiv mene. Prvi praskava hitova moj magarac, spattering na vaše lice i kaplje niz moje noge. Drugi metak je namijenjen nižim i kapute moje loptice i kaplje na bradu i vrat. Treće i četvrte erupcije tušem te tits i vrata, pokriva ih u cum.

Njegov penis staložen inča nad vama lice, počinje se stisnuti i mliječni posljednja njegova sperma van, polako vođenje na vaše usne. Možete lizati pohlepno i želite da ga sisati, ali ne mogu doseći. Očima mu milovati vas je oduševljena, ne ni primjetiti kako sam uspon off vas. On snižava njegov penis dodiruje glavu do usana. Slana mošusni miris punjenje nosnice, okus oblaganje vaše usne i jezik.

Vi gledate na njega kao što pripremiti da se njegova polu-hard penis u usta upravo na vrijeme da vidi crno platno vezanih očiju vratiti. Opet ste slijepi. On podiže njegov penis iz vaše usne. Vi prosvjed ali onda prestati kao što osjećate mi podizanja noge.

I mjesto noge na moje rame. Rupa ispod magarca istezanje i pada na svoje mjesto, preko mokre, pouting usana. Vaša maca je pogođen s eksploziji hladnog zraka i uzrokuje drhtanje svoje kralježnice. Možete pokušati i sami gurati prema meni, ali ja još uvijek imate. Glava moj penis je pritisnut prema naprijed protiv vaše usne, lagano te rastanak. Vi stenjati i cvili i pokušati teže gurnuti protiv mene, ali ipak sam vas drže na mjestu.

Započinjete moli s nama te pojebati od kurca, što jesti, te prstima, baš ništa tako dugo dok ne svršiš. Mi smijati, a vi pokušajte i povucite besplatno jebanje. Te frustracije je sve bolje od vas i vi ste uzimajući ljut. Vi želite da se sperma. To je tako jednostavno, to je sve što želite.

Ja podignite kukove s nogama i tobogan jastuk pod guzicu. Sada moj penis se odmara uz raspor vašeg maca. Ja polako početi trljati glavu gore i dolje, rastanak usana i trljanje u vašem vlagu. Par ruku početi igrati sa bradavicama. Polako u početku, blago se njima četkanja. Ja sam počeo trljati gore-dolje brže, pritom ga teško protiv svoje klitoris. Ruku početi kotrljati bradavice između prstiju i lagano povući. Tada iznenada glavu dijelove svoje maca i slajdove u vas. Moja puna dužina thrusts u vas. Ruke zgrabite vaše bradavice i njih patiti teško ih vučenje gore. Vaše grudi lepršav od utjecaja moj potiska povlačenjem protiv ruku.

Vi vičite nešto, to izlazi jaukanje / vrištati. Duboko i grlen i nepovezanim. Ja početi jebi teško. Dugo duboko strastveni thrusts, moja lopta šamaranje svoje plastične zamotan guzicu sa svakim potiskom. Ja sahranim moj penis u potpunosti i izvući samo do glave te dijelove, a zatim natrag u nozi. Vaše tits su lepršav od utjecaja i vaše tijelo je gurnuo svaki put. Možete se osjećati svoje sokove tekle niz vaše usne i kaplje off. Vi se osjećate kao čep je uključen i vi ste samo spurting vode. kurac u guzicu

Ruku igrati sa svoje grudi i bradavice, štipanje i cijeđenje u ritmu moje thrusts. Možete osjetiti osjećaj počinje graditi, kao što osjećam u zraku prije nego što munja oluja. Znoj kaplje iz moje lice na dno vaših stopala kao što sam pratiti tvrdi tempom jebeni. Postoji osjećaj da je to pee, pritisak na mjehur, ali i duboki osjećaj škakljanja. Poznanstva preko interneta

Tada iznenada ste zatečena osjećaj da je vaše tijelo squirting iz vašeg maca. Možete probati i reći nešto, ali nađi ste zaboravili kako dah. Sve unutar vas teče iz tebe i orgazma oduzme kakvu osjećaj za vrijeme i prostor. Vi ste plutajuæi tamo Cumming, samo osim za ruke na svoje grudi i pijetao te punjenje. Drugi potiska i opet udara kroz svoje tijelo.

Vi otvorite oči i pronaći ti si slijepa, onda se sjećate povez za oči. Polako da zapamtite više na svoju okolinu. Vaša maca je prazan i ruke su otišli iz svoje grudi. Vi čujete zvuk, mokro slurping zvuk. Možete probati i orijentirati sebe i shvatiti što je to. Zatim svjetlo, blistavo svjetlo.

Oči prilagoditi i vidite lice i onda pijetao. Moj penis klizna i iz njegovih usta, palac od lica. Privatni show za vas kao njegove usne progutati polovicu svog dužine. Jeza prolazi kroz vas kao Aftershock pogodaka. Vidiš dlaka na nogama i stidne regije i mat te vlažnim i shvatite da je mokro sa svojim sperma. Kao što je ovaj realizacije napada te vidjeti moj penis zajebavati njegovo lice još tri puta teško. In i out, izgleda shinny iz sline. In i out, tvrdo i crveno, štrči vene. In i out, izvukao van i ruke moje milovati ga. Devojcice devojke zene

On vas poljubi, njegov jezik džepova duboko u usta, te otvaranja. Možete vratiti strastveni poljubac i onda oboje osjećate tok mokre ljepljive cum prskanje protiv dvije od vas. Udari svoju obraz i kaplje na tvoje. Prskanje ga pogoditi usana i on počne ga lizati off. Drugi spurt, bliži to vrijeme, koja pokriva obje usne kao što nastavite sa poljupcima. Onda treći spurt, kao moj penis slajdova na oba od tvoj usta odjednom. Punjenje usta i svoj jezik u pljačkanju u tvoje. Mala dribla, male spurts kao što ste i mene sisanje. Zadnji isušen od mene. Tvoj poljubac dalje preko mog polu hard penis. ekstra seks

I sjednemo na moj gležanj, moje tijelo drhti. Zagrljaj prekinut nakon penis slajdova out. Možete pogledati na njega i onda na mene. Znoj i sperma na sve nas, nas premaz sa seksom. Vaše disanje počinje da se vrate u normalan i svoje tijelo konačno prestane drhtanje. Oboje smo u mršavih i poljubac. Mala poljupci s usana na vrat, a zatim u svakom uhu u isto vrijeme iste riječi iz dva usta.

Нема коментара:

Постави коментар