.

Servis za upoznavanje

недеља, 23. мај 2010.

Seks na eks

Telefon zazvoni u 7:00, ja sam pijan, imao je upravo probudio. Priznajem svoj glas kako si rekao "Dobro jutro, trazim moju kurvu". Sam odgovor i reći: dobro jutro u povratku. Čekala sam da vam nešto reći, gotovo znajući što će se dogoditi sljedeći. Vi samo me nazvao kurvom ili kurva kad je nešto svoje rukav. I odmah je počeo da biste dobili uzbuđen i mokra.
"Obucite se. Ne nosite grudnjak ili gaćice, samo one uske traperice volim toliko i džemper. Pobrinite se obrije da je maca, previše. Budite spremni na 08:00, kurva. Ja sam vam branje gore onda ". Tada ćete naglo prekinuo. sex domaci filmovi
počeo sam da se pripreme. I uze kupelj i obrija, oprala kosu i staviti na malo make-upa. Prema uputama. Stavio sam na svoje omiljene traperice, bez gaćice i jedan od mojih omiljenih veste. Moj probodeno pokazala bradavice kroz džemper. Vi zazvonio mi zvonce na vratima odmah u 08:00, sam buljila dobiti vrlo uzbuđen. Bilo bi laž reći da nije bio već mokra. Prepone moje traperice su namočena. Vi odmah mi pussy fingered od izvan moje traperice. "Takva mokri malo drolja zar ne?" Te je rekao kako sam stajao tamo u otvorenom hodniku. "Da, Master".erotski klipovi.Slijedite me nježno ste naručili. Mi hodio u svoj automobil, a na stražnjem sjedalu je prekrasna mlada dama vjerojatno ne starije od 25 ili 26. Ona je apsolutno prekrasna.
Kao što smo dobili na automobil, te je uzeo neki konop ste imali u prednjem sjedištu i vezana mi ruke čvrsto iza mojih leđa. "Uzmite na stražnjem sjedalu s njom" od vas. Pogledao sam te sa širokim očima i velikim namršti. Ja nikada nije bio sa ženom prije, i sada je dan!
samo sjediti, neka igraju s vama, a ja voziti. Nemojte napraviti zvuk kurve video, ne jauk, nijedan riječ.
Sjedio sam iza suvozačkog sjedala i počeo voziti. Kao što smo dobili na cesti, mlada dama izdvajali gore joj majicu, da nije imala grudnjak bilo. "Lizati moju bradavicu's molim. Your Master mi je rekao ono što si kurva, želim vidjeti za sebe". Ja lizali svoje male grudi i bradavice. lijevi, a zatim njeno pravo jedan. Onda je iznenada izdvajali daleko. Ona je tada osjetio moje vrlo mokro prepone moje traperice. Ja moaned u uzbuđenju. I nije trebao, ali nije mogao pomoći.
Od prednjih sjedala, vi kažete "joj geg sa vaše donje rublje!". Igrala iza nje, izvukao par svijetlo ružičaste gaćice. "Moja sperma je na tim djevojčura svakako kušajte sve to. Ako me poslušati opet, to je sve moja sperma te dobiti za neko vrijeme!".
mlada kurva dama pokazali gaćice mi u ustima, a ja mogu kušati vaše cum sve preko njega. Onda bi došla do mog džemper i to vučenje gore tako da moje grudi bili su izloženi svi voziti. "Slap joj tits", te kako bi mlada djevojka. Ona ih je ošamario teško i utvrdi ih ubosti, ali se osjećao tako dobro. "Sada se sisati na kurvice tits" te joj rekla. Ona je moje lijeve bradavica prsten i igrao s njim u usta njezina. Ona osjećala tako dobro, ali nisam mogao jadikovati, jer sam htjela svoj penis kasnije. Potom je uzeo moje pravo bradavica prsten i učinio isto.
"Mi smo skoro ovdje" objasniti. Možete pretvoriti u hotel, park automobila i isključiti motor. Zatim dosegnuti oko i uzeti joj gaćice iz mojih usta. "Dođi sa mnom". Vi navratiti, otvori mi vrata i vodi me u hotelskoj sobi. Nakon toga mi je sjesti u stolicu, pull moje traperice off i ponovno me vezati na stolicu noge, svaki prednja noga i ruke iza mojih leđa. Nakon toga dobili veliki dildo iz vrećice i zafrkavati moj vagina s njom. "Otvorite usta, djevojčura" Ja učiniti što sam ja naredio. Vi stavite dildo u usta i ostavite ga tamo. "Ja ću biti pravo nazad, kurva". Nakon toga napustite sobu.
Ono što izgleda kao 10 minuta kasnije, i ljepušan djevojka dođe u sobu. Gledam intenzivno kao što ste ju vezati na koljena na krevet. Ja mogu osjećati moj sokovi na moj unutarnje strane bedara. Vi doći na to me, uzmi vibrator van i reći: "Želite li ju, kurva?". "Da, ja to", kažem wantingly. "Pa ne možete ju još".
Možete se vratiti k njoj i umetnite dildo koji je bio u mojim ustima unutar joj maca. Ona je jauk u zadovoljstvu, cumming diljem dildo, onda odjednom vas povući iz dildo. Nakon toga prijeći na mene i stavi dildo natrag u usta. "Suck joj cum off, djevojčura, Da li to dobar okus?". Ja tresti moje glave da. seks radnje
Nakon toga ostavite vibrator u mojim ustima i vratiti k njoj. Vi joj zafrkavati s prstima .. "Da li želite jesti ya mog kurva je maca?", Te ju pitati. Ona odgovori da .. "Pa, mislim da to zaslužuje", ti reći. Tada ćete pomoći joj vodič za koljena ispred mene. Ja sam još uvijek vezan i gagged sa dildo. Ona počne lizanje moje maca, joj ruke vezane iza leđa. Oh, dojam ženska jezika na moj klitoris osjeća tako nevjerojatno. Ja sam na rubu Cumming, a vi joj iznenada povući daleko. "Uzmi dildo iz njezina usta i stavite u nju", te joj rekla kako uklonite užad od oko nje zapešća. Ona ga uzmu i molim ako mogu sperma. "Ne, ne još" Ti reci lijepe mlade djevojke da se zaustavi. Ona se zaustavlja, dildo leži u mom krilu. "Vi morate čekati neko vrijeme duži, drolja".
Nakon toga odvezati ruke i maknuti moj džemper. Mlada djevojka i dalje na koljena ispred mene. Vi se dildo, stavite ga u mojoj lijevoj ruci i reći: "da je stavi u vašem maca, odi u kurac s njim, ali ne cum". JA obaviti kao što kažete, ja sam međuvremenu vas voditi mladu djevojku natrag u krevet. "Keep jebeno sebi" ti reći što je to položaj djevojka na krevetu .. na koljenima kurac u guzu, noge malo visi
izvan ruba. Joj dupe je samo par metara od mene. Ja mogu vidjeti njoj lupanje maca kao što sam koristiti dildo na sebe. Bog želim
da se sperma tako loše. Ja usporiti, ali ćete primijetiti mi je činiti. "Ne usporiti ili zaustaviti, kurva .. jebeni sebe držati tvrdih i brzo".
"Vi želite da maca, zar ne?". Ja klimanje glavom da. Vi namršti u mene i rekao "Ne još. Æu imati svoju prvu". Ja i dalje
koristiti dildo, možete reći: "Sada, lizati vaše sokova izvan nje, i ne stati dok ja kažem tako". Ja lizali i isisan dildo kao što ste jeli mlade djevojke maca od iza. Oh, kako sam htio staviti vibrator dolje i moj prst maca dok sam čula jaukanje u zadovoljstvo. Zatim stooped jede joj, mi je rekao da napuste dildo u usta dok sam ja prstom jebeno. "Ne cum, još, djevojčura. Samo sebi prst
dugo i teško ". Zatim skliznula svoj penis u nju odostraga. Ona je počela oplakivanje aagain, gledao sam tvoj penis klizanje i izvan joj maca i sam bio u mogućnosti da sebi prst pa ne bih sperma. Ja moaned kao ona došla žele mogu li je lizanje. Kao da ste pročitali moj um, te došao na to mi je uzeo dildo iz mojih usta i rekao mi je da joj sišu sokove od tvoj penis. Ja kao i uputama, i to okusio tako dobra.
"Ti su dobra kurva danas" li mi reći. Uskoro će biti vaš red. Vi skrenite oko na djevojku, reći joj da stavi strap-on njoj. JA dobiti taj način osuditi uzbuđen pri pomisli da žene jebu me I sperma. Možete pogledati na mene, znajući sam došla, ali se činilo da se redu sa
taj. Znaš koliko sam htjela to. U redu je, djevojčura, još uvijek možete ju imati.
Ona izlazi iz kupaonice i dolazi preko za mene. Možete joj reći da odriješi moje noge i mene odvesti u krevet i onda ponovo mi kravatu. Ruke se gležnjeva na koljena, dupe u zrak. Ona čini ono što je rekao, uz vašu pomoć. Ja sam tamo polaganje, magarca u zraku, tik do ruba kreveta. Ona licks maca mi od iza, onda osjećam teško podsjećati na moj magarac. Ona osjećala tako dobro. Mislim da je veslo. Nisam vidio. Onda drugi tvrdi šamar na obrazu druge. Ona se zaustavlja me jeli i ode za minutu. Ja sam sooo horny, ja vas pitati ako JA svibanj imati remen na nju. "Da, kurva", kažeš. Ona se vraća i nježno slajdova strap-on dildo u moje lupanje maca.
Dok je ona meni jebote, vi se okolo da moje glave, mojih usta i zafrkavati sa svojim pijetao. Pokušao sam ga sisati, ali ste bili samo jedva ou dohvata. Preet mlada djevojka mi je jebeni hard "Smijem li sperma opet?", Pitam. "Da, možete" li mi reći, ali ne dok sam odbrojavanje dolje 10-1 .. Kako naci devojku
Te polako broje dolje. 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2. Onda dugo pause.1 sada djevojčura, sperma. Ja eksplodirala na remen na, squitring malo. Ona osjeća soo dobro, ali sam znao da to nije još gotovo. Vas dvoje mi je pomogla na leđima. Ja još uvijek bio vezan gležnjeva do zapešća. Djevojka je došao na moje lice dok joj znak rukom da to učini. "Suck svoj cum off" li mi reći. Ona slajdova strap-on dolje mojih usta i ja lizati i sisati moja sperma off. U međuvremenu, možete popeti na krevet i klizanje Vaše hard penis u moje maca i jebati mene kao tvrdo kao možete. Djevojka prestaje, pulls daleko, a kako si mi jebati, ti poljubac mojih usana. "Oh, dobar okus, drolja".
Možete brzo izvući, znala sam da si o to sperma. Možete staviti penis yopur blizu moje lice .. otvorim usta, u očekivanju i na kraju ne svršiš u usta. "To je moj dobri cum drolja", kažeš. "Progutati svaku kap". Ja progutati cum svoju, tada djevojka penje na vrhu mene i poljubi usne moje blago, onda koristi svoje toungue. "Sam joj poljubac leđa." je u tom trenutku shvaćam sam ja zapravo biseksualka, ne seks na eks
samo bi-znatiželjan više .. ne bih mogao igrati s njom ili drugim
djevojkama poput nje bilo kad i uživati u njemu .. puno.

Нема коментара:

Постави коментар