.

Servis za upoznavanje

петак, 21. мај 2010.

Za zabave i zadovoljstvo

Želim da vam kažem o mom prvom susretu sa mlada dama koja je u posljednjih smo video poslan na vas. Deb upoznala prije nekoliko mjeseci i oni slagati se od samog početka. Oni su dobili zajedno svaki tako često uživati u užitke koje samo dvije žene mogu dati jedni drugima i od priče Deb mi kaže nakon toga oni sami uživaju. Bilo kako Deb pitao Teresa ako ona će uzeti u obzir večer za zabave i zadovoljstvo s obje strane. Terezija nije bio previše siguran o ideji, ali joj Deb uvjereni da će imati zadnju riječ, tako i da, ako je ona samo htjela gledati zatim da je sve što će učiniti. Tako je dogovoreno da će se sastati za večeru i upoznati i vidjeti gdje stvari od tamo je vodio.
Upoznali smo se u vrlo lijep restoran u San Jose i proveo veći dio od dva sata razgovora i upoznavanje jedni druge. Uz put smo lijevo restoranu svi smo bili veoma udoban sa svaki ostali, ali još uvijek nema odluke bio je napravio o tome što će ispariti nakon što smo stigli u hotel. Mi je dobio u hotel i dvije dame promijenio u svoje seksi donje rublje, a zatim je dobio udoban na krevet. Ostao sam odjeven, ali je lutati okolo sobi uzimanje Polaroid snimke Deb i Terezije jer su počeli da se opustite i počeo ljubiti i međusobno milovanje. Nepotrebno je reći moj krvni tlak raste vrlo brzo je počeo.
Oni su ljubakanje jedni druge i bili su jako duboko naizmjence leže na vrhu svake druge i radiš neke vrlo senzualna i erotska suhe jebeni. Deb seli stvari na sljedeću razinu pomicanjem prema dolje i uklanjanje Tereze gaćice, a zatim počeo miluju njoj ljepušan mačkica prstima. Ona je lagano širi Tereze bedra i počela lizati njen klitoris, sve dok Polaroid je hvatanje show i moj penis je oteklina u moje hlače. Deb umetnuta prst u Terezije sada mokroj vagini i počeo jebeni joj prst, dok u isto vrijeme grozničavo lizanje joj oteknute klitoris. Tereza je jako vruće čistokrvan dama i nije prošlo dugo prije nego što je bila na rubu orgazma. Jedna stvar oko koje Deb Terezije nije bio mi je rekao da kada je u pitanju ona ima tendenciju da gube kontrolu nad mjehurom. Kao što je Deb lizati njen klitoris i isisan i masira njezine vagine sa svojim prstom istraživati Teresa eksplodirala u orgazmičke ekstaze i obasuo Deborah u isto vrijeme. Nisam očekivao ovo, a gotovo sam ga izgubio kad se to dogodilo. To u kombinaciji sa činjenicom da Tereza kao Deb je pravi vrišti i cijeli prizor bio mi je spreman da eksplodira. mlade mame
Tada je bilo Tereze red da jedu mala maca, nešto ona očito uživa. Nakon sisa na Deb's tits za neko vrijeme ona je polako preselio dolje u položaj i pokopali svoje lice u Deb's maca, lizanje i sisanje joj klitoris. Stara kamera je klikom daleko i sam bio vlasništvo velik vrijeme, ali dječak je bio sam uzimajući horny. To nije dugo prije nego što je Deb oplakivanje i zabadanje joj zdjelice u susret Tereze sondiranja jezikom i prstima. Gledanje dva od njih na taj krevet i Deb dolazi i Terezija sisa sve što maca sok, što je prizor. Bio sam na kraju moje sposobnosti da sebe kontrolirati.
počeo sam grozničavo maknuti moj odjeću i uz put sam bio potpuno gol, Deb je vratila svoju sabranost, nakon vrlo intenzivnog orgazma. Ona me je pozvao preko na krevet i jednom kad sam ležao ona je počela da miluju i ljube moje natečene, lupanje član. Ona je na koljenima između mojih nogu, a Tereza je bila iza nje milovati i ljubiti joj dupe. Što očima, moj penis klizna i izvan Deb's usta dok je Terezija bila lizanje i ljubljenje po cijelom tijelu Deb. Osjećaj je bio nebeska i Deb počeo masaža moje loptice kao ona dozvoljeno moj penis ići sve dublje i dublje u njezinu grlu. U ovom trenutku Teresa posegnuo i uzeo moju ruku i počeli smo svaki drugi miluje prste i ruke.
dira preselio se ruke do ramena kao ona preselila njezin gornji dio tijela bliže mina. Deb je nastaviti lizati i sisati moj kurac i imao je nježno umetnuti prst u moje dupe, OH WOW, bio je to dobar osjećaj. Počeo sam masažu Tereze tits i tada ona nagnutom prema naprijed i počeo me strastveno ljubiti, zabadanje njezin jezik duboko u moja usta. Imao sam svoju ruku između nogu i bio trljajući joj još skroz mokar mokro maca.
Ja skliznula moj kažiprst u njoj i bio trljajući njezin klitoris teško s moj palac. U ovom trenutku ona mi je dala jedan posljednji duboki, vlažni poljubac a onda se preselio u položaj joj maca pravo nad moje lice. Sam podigao glavu i lagano umočen moje lice i usta desno u njeno lijepo, sočno pizda. Moj jezik je flitting naprijed i natrag iz sondiranje duboke unutrašnjosti joj maca na lizanje njoj natečene klitoris. Bila je nježno ljuljanje bokovima naprijed-nazad da biste dobili puni učinak mojih usta i slavlja sam mogao osjetiti njezin drhti kao napetost počeo graditi u njoj. Deb poslije mi je rekao da je ona gledajući me munching na Tereze oteti dok je moj penis proždire. Bilo je divno, moje lice pokopani u toj prekrasna maca i moj penis duboko u zabadanje Deb's usta. A onda se to dogodilo, Terezije počele dolaziti.
Bila je jebeno lice kao žena opsjednuta i moj jezik je brušenje na nju lupanje klitoris. Kao što je orgazam je počeo da preuzmu kontrolu nad njeno tijelo i njezin prsni mišići počeli grč poplava započeo. Osjećao sam toplinu teče nad moje lice i prsa, a zatim moj penis je počeo svoj ples na oduševljenje. Svaki mišić u mom tijelu spasmed i moj savijenim leđima i moj penis eksplodirao je u KOSSP usta, moja sperma punjenje usta da bujaju. I kao što je progutala moju ljubav sokova, Teresa srušio od soja vlastiti orgazam. Svi smo položili isprepliću i proveo dosta za neko vrijeme. Zatim dve devojke za sex počeo svirati. Najprije to je bio dirljiv, ljubljenja i škakljanje i polako fokus promijenjen u više namjerna radnja. Oni svaki sa svoje strane donio jedan drugoga do orgazma preko masturbacija i onda su uzeli okreće ide dolje na neki drugi i opet uživati u blagodatima prehrane svake druge maca.
Gledanje ovu izložbu ženskih seksualnih napuste me je tvrdo kao stijena prije nego što sam znao što je događa. Po ovom trenutku Terezija je ležala na vrhu Deb i oni su se u savršenom usklađenosti, licem u lice, tits tits i maca se da maca. Bio sam u polu zavaljen poziciju s leđa protiv uzglavljem tik do dva prekrasna gola seksi ženski tijela. Moji bokovi su o razini sa svojim ramenima i bio sam gledajući napeto kao što su istražili svaki ostali 'usta sa svojim jezikom i polako utrljati njihove pussies HOT zajedno.
Teresa pogledao tamo kod mene i vidjeli moje uspravno, lupanje pijetao. Igrala je u preko i to uzeti u ruke i počela ga nježno moždanog udara. Ona je tada pomaknuo joj gornji dio tijela prema meni i počela lizati nabrekle glavu moj penis. Ona je rekla, "vi ukusna okusa" i onda je uzeo moj članica svi put u usta njezina kao ona lagano sisao. Tu je bio spor pomicanja tijela kao i Deb Terezija untangled jedni od drugih i sama Tereza preselila u poziciju da se koncentriraju na cocksucking. Ona je proveo nekoliko minuta slavno klizna moj penis svi put down joj grlo i onda sjede ravno i rekao u vrlo ustvari način, "Zelim da me jebati". U sekundi je bila na leđima i bio sam postavljen na vrhu joj spremna za penetraciju. Deb je rekao: "neka mi pomogne" i doživjeti moj penis u ruci je vođena nježno ali čvrsto u Terezije čeka maca.
Teresa omotan noge oko mog struka i zaglavi njezin jezik u usta i počela sam duboko u zabadanje joj mokro ugrabiti. Dok sam vozio moj penis i izvan Tereze prekrasna maca Deb je sama smješten na takav način da je ona bila u poziciji da slajd prst u Teresa's magarca. Bio sam svjestan tih navika, ali Tereza je odgovorio da ga kao divlje zene. Bokovima su zabadanje u susret moj penis kao što sam ga vozio duboko u nju i Deb je željno fingerfucking joj dupe. Kao što Terezija počeo dolaziti sam bio u mogućnosti zadržati bilo koji više, a ja joj pulsira ispunjen vagine sa ogromnim opterećenjem. Valovi užitka tekla preko cijele moje tijelo i moje uši bile pune kricima Terezije orgazma.
Jednom smo imali dovoljno energije da ponovno bude u stanju razgovarati, Terezija reče: "Ja želim više da". Ne znajući što Deb je bio događaj dok sam bio zauzet jebeno Tereze mozak, nisam znao da je ona odnosi na žele više gore magarca. Jedanput oni su ga, objasnio mi, rekao sam Ja bih bio sretan da obvezuju. Teresa's plan je bio za mene da joj ulaziti s leđa, nju na koljena s njom magarca u zraku. Dok sam bio jebeni joj je htjela jesti Deb's vagina. Ona i Deb je dobio na svoje mjesto, a ja samo sat za zalogaj kao Teresa lizali i isisan na Deb's klitoris. Onda sam se preselio iza nje i polako, nježno prodrli joj dupe, ide dublje svaki put moj penis preselili unutra i van, dok mi cijelom dužinom je pokopan dubok unutar nje. Grub seks
Kao što je moj penis skliznula i izvan joj zbijeno magarca malo je počela licking pussy Deb's brže i brže. Mi smo imali ogledalo smješten tako da Deb mogao vidjeti mene jebu Terezija iz pozadine i svi smo bili utrke prema orgazma u vratolomnom brzinom. Deb imala najbolji pogled u kući i uz pomoć Tereze talentiranih jezika bila je prva ići preko ruba i počeo oplakivanje s orgazmički užitak. To mi je jako uzbuđen i počela sam zabadanje u Terezije magarca, a mahnito kao što sam gledao i slušao Deborah's vrisak užitka. Bračni djelovanje Deb creaming diljem joj lice i moj piledriving joj dupe poslan Teresa na divlje orgazma bjesnilo i kao njezin i Deb's screams uklopljena zajedno i eksplodirao na magarca, a zatim samo održanoj dana za divlje vožnje. Kao što je moj penis kliznuo iz njezine puckering rosebud moj dolaze gushed van i tekla niz leđa joj bedra.
Mi smo završili noć sa dugo natapanje i pipati u jacuzzi ispunjen balon kupka, a zatim je otišao u krevet i spavao isprepletena sa mnom u srednji i Deb i Teresa na obje strane mene. To je bio jedan pakao od noći, a ja ne mogu čekati da to učiniti opet.

Нема коментара:

Постави коментар