.

Servis za upoznavanje

среда, 19. мај 2010.

Ljubavni zivot

Svaki mjesec moj muž i ja sastati se s nekim od svojih prijatelja za druženje u velikom zamak u strane zemlje,ljubavni zivot. Prilika je došao prije šest mjeseci kada smo uhvatili korak s jednom od svojih prijatelja bankara Bill za večeru. Bill spomenuo da je bio idući u stranci drže socialites i slavne osobe. Stranka nije samo poboljšati svoj društveni život, ali i ljubavni život sa svojom ženom dramatično. On je opisao iskustvo bića uma blowingly seksi i erotskih, zabavna i avanturističkog. Moj muž i ja bili znatiželjni i željan da bi veza s bogate i slavne u gradu, au isto vrijeme smo bile očajne da dodate malo iskra na naš ljubavni život, s malo uvjeravanja, Bill dogovoreno za dodavanje naša imena na VIP lista za sljedeći party. Erotika Srbija

događaj se sastojao od oko 20 gostiju, a sve s njihov identitet zaštićen. Svatko će nazočiti s partnerom, bilo da je vaša zena , djevojka ili ljubavnica. One bez partneri također bi mogao birati sve lijepe vrhu klase pratitelji uređen po domaćina. Bill je objasnio da se cijelo društvo je vrlo lako ide, svatko je tu da se zabave. On je obično prisustvovao sa suprugom, dok povremeno bi se slažu jedno za drugo provesti noć s drugim seksi modeli ili pratitelji na zabavi,usamljene zene .
Cijeli događaj organiziran je pretjerano, moj suprug i ja zajedno s Bill i njegova žena bili su letjeli na to Italija, kao pokupi limuzina, a zatim prešao na to veliki ljetnikovac da se činilo kao dvorac iz prije nekoliko stoljeća. Cijeli aranžman vrlo privatni i povjerljivi, a malo informacija je dao za nas. Limuzina je tonirana tamno prozora tako nisam mogao riješiti na koji način smo bili ide, ali Bill i njegova supruga pojavili su se vrlo opušteno i ohrabrio nas je samo ležao i uživati šampanjac i kavijar. gole zenske
Nakon nekoliko boca Moet & Chandon, stigli smo u zamak,domace devojke Hodali smo na crvenom tepihu koji nas je dovelo do velikog ulaz i stubište mramor. Na vrhu stepenica je prostorija gdje je održan party koji je bio pretjerano ukrašeni kipovi, slike, i kristalno chandeliers. Pogledao sam po sobi i svi došli u crnom kravatom ruhu, stoji oko pijenja vina i pušenja cigara. Prepoznao sam nekoliko lica u sobi, Bill je istaknuo nekoliko glamurozni ljudi koji su zapravo profesionalni par pratnjom kako bi se mogle poduzeti za spavaće sobe koje gosti kasnije navečer.

Nakon sat vremena razgovor i druženje, 'show 'počeo golisave zenske Došlo je klavir svira glazba u pozadini tijekom dva para uzeše svoje pratitelje odjeću i počeli erotski ples da se zabavljaju goste. Oni kao da se u srednjim 20-ih, kako je lijepa tijela. Moje oči su uprte u Guy's veliku erekciju, a moje tijelo osjećala prilično zagrijava. Nakon nekog vremena ljubljenja i trljaju gola tijela jedni protiv drugih, plavokosa žena sama skliznula na blagovaona stol dok dečko obavlja vješta zafrkavati sa svojim jezikom na njen klitoris koji ju knock tijekom nekoliko čaša šampanjca. Gvido potom okrenuo joj oko i ušao joj s leđa, oni promijenili položaje svakih nekoliko minuta, stoji gore, ležeći, sjedeći gore, pod uvijetom neke dobre savjete za nas da koriste kasnije sam preuzeo. Neki gosti u sobi kao da je dobio vrlo uključen po emisiji, i počeo ljubiti jedni druge i uzimanje odjeću previše. U prostoriji iznenada je ispunjen sa puno golih parova obavljanje mokri poljupci, pušu radnih mjesta, a neke su uživale hard core odnosa.
Razmena partnera
Moj suprug je podigao moju haljinu i kliznuo u moju ruku pod hlače i počela trljati o moj klitoris koji je bio Već mokra i topla. Zgrabio na moje grudi i počela sisa na njima. Oplakivanje zvuk i miris druge parove u sobi su me ultra uspaljen. JA mogao ne čekajte više bilo - Ja izdvajali moj muž blizu, unzipped njegove hlače i izvukao veliki penis i došao čim je ušao mene. To je nekako osjećao kao natjecanje sa svim tim strancima u sobi, ja moaned kao glasno kao što sam htjela, gotovo na način da proglasi moj ogroman orgazma svima. U takvom okruženju erotskih uz vino, glazbu, prekrasan gol ljudi i magle i dima cigara, ja ispunila sve svoje seksualna potreba i još mnogo toga dođe puta pokušava različite seksualne položaje. To je jednostavno nevjerojatna.

Нема коментара:

Постави коментар