.

Servis za upoznavanje

уторак, 11. мај 2010.

Seks na plazi

Bilo je toplo julski dan. Ja i Holly polako hodali uz nudisticke plaze razgovarate i Bacimo li pogled na kupanje ljudi. Pogledao sam na moj partner. Holly je tanak. Ona je 40, a joj mali tits su lijepe bez obzira na to. Kad je gola ona izgleda kao mlada devojka. Mi smo bili živi zajedno već osam godina, ali ona me još uvijek privlači seksualno. To jutro Andrew je iznenada pozvao i ponudio da provedete zajedno nedjelja. Upoznali smo se Andrew i Vivian ostavljajući swing-klub. Živjeli smo blizu jedna drugoj, tako da smo uzeli jedan taksi. Ostavili smo taksi prvi, ali smo imali dovoljno vremena za razmjenu naših brojeva telefona. Mi ne posjetiti swing-klubova često. Mi upoznati otići tamo otprilike jednom u dva mjeseca, kada smo raspoloženi za to. Priliku da zajebavati drugim partnerima ne samo dobra stvar u zamahu-klubovima. Mi poput atmosfere u tim strankama - uspaljen i besplatno. Ne sastati s parovima iz novina dodaje. Pokušali smo prije nekoliko godina, ali to nije potez dodatno kafić. To mora biti previše osobna stvar. Istih interesa za seks nije dovoljna da bi veza između četiri strancima. Također nije imao vremena tražiti prikladne par. No, u jeku klub se osjećamo ugodnije i besplatno. Odjeće (ili odsutnosti ga) korist bližih odnosa između posjetitelja. Činjenica da ne morate ništa učiniti (čak i spol) na tim stranama vas opušta. Te noći JA nije 'obavijest Vivian u swing-klub. Upravo sam nakratko vidjela Scott. On i još jedan momak je sjedio na kauč. Mala plava je sjedila između njih. Dečki su stroking joj big tits, a ona je igranje sa svojim cocks. Kasnije u taksi saznao sam da je Vivian je bila zauzeta te noći, previše.
Naša omiljena igra u troje: mene, Holly, i još jednog čovjeka. Mi ne vole analni seks, tako da u takvoj kombinaciji Holly je sranje moj kurac, biti zajebano tuđi kurac. Mi volimo jedni druge, tako da mi ne date nikome redovito. Ja ne traže za žene sa strane oba. Obišli smo oko kilometar. Bilo je manje ljudi tamo. Kad svi nestali smo odlučili da se zaustavi. Mi je uzeo našu odjeću off i laika. Moj mobitel zazvonio i Andrew je rekao da su kasno. Sam stavio jednu od moje ruke na Holly's hip, a ona stavi svoju ruku na moj kurac. Ona je započela uzimajući veći. Sex na nudističke plaže je prilično jednostavan. Vi ne morate skinuti. Odjednom sam čuo neki šum. Sam podigao i vidio čovjeka nekoliko metara udaljen od nas. On je bio obličje at nas. Uočio je moj tvrdi kurac i rekao:
-Oh, jako mi je žao.
-Što ti bulji u?
-To je nesreća. Izgubio sam lakša, čuo telefon zvoni, a došao je pitati za požar.
Dao sam mu upaljač. Holly uključen joj trbuh. Ona nije bila sramežljiva, ona jednostavno nije očekivao da će itko doći.
-Hvala ... Nažalost, čovjek - rekao je Gvido i hodio daleko.
U oko 20 minuta odlučio sam otići malo plivati. Holly ne voli kupanje, pa nije mi se pridružiti. JA je otišao na more. Čovjek koji nas je prekinuo dolazak vanjska strana u tom trenutku. On me je primijetio i počeo se ispričava opet, ali sam ga prestao:
-Zašto ste ovdje po sebi tako daleko od drugih ljudi?
-Ja često dolaze ovamo s mojim prijateljica, ali ona radi i danas, a vrijeme je lijepo, pa sam odlučio doći po sebi. Mi smo željeli da bude samo seks na plazi, tako da možemo dobiti ten i jebati, previše. Došao sam ovdje navike.
Pogledao sam na njega. On je bio oko 30. Pa u obliku tijela, kratka kosa, bez dlaka okolo njegov penis. On je primijetio moj izgled i objasnio da je njegova djevojka-prijatelj svidio taj način. Mislio sam na Holly. Ona brijanja joj maca. Trebam li obrijati tamo, previše? To je glupo - moja škrinja je tako dlakav.
-Tako da što? Jerking off gleda na nas, jer ste sami ovdje danas?
Scott (to mu je ime) pojavili su smisao za humor. On je rekao Holly je lijepo tits i on je uzbuditi kad je bila dira moj kurac. Započeli smo razgovor. Rekla sam mu da nismo skromni ljudi. Holly je vidio golu muškaraca, ne samo na nudističkoj plaži. Ona je vidio dosta teško kurcem, a ne samo vidio. Ponudio sam Scott da nam se pridružite. Holly pogledao ga je od vrha do prstiju.
-Ti si ga željeli? - Šapnuo sam joj.
-On nije tako loše, - odgovori ona.
Nešto kasnije, Scott je rekao da mu je žena, a maser je podučavao ga je sigurno malo. Holly je odlučila da upravo u tom trenutku potrebna njezina leđa masaža. Ležala je na njezinu trbuhu. Scott je počeo joj masirati leđa i vrat polako. Na pet minuta u Holly očima vidio sam želju da se umasira na drugim mjestima, previše. Ona ne vidi da je Scott's Dick glavu je već proąla i njegov penis je već bio velik i tvrd. On je pogledao u mene pokazujući na Holly's magarca. "Do it" - ja kimnula glavom. Opet sam primjetio da sam volio i uzivo seks kad neki tip zadovoljni mojim Holly. Scott se preselila u ruke Holly's stražnjice, ponekad klizi između njih. Kada je dodirnuo maca usne Holly moaned, okrenuo prema meni i poljubio me. Moram vam reći - mi ne ljube nikoga usnama. Mi mislim da je previše osobna. Holly sam podigao na koljena i počeo milovati joj tits. Ona uhvaćen moj kurac sa svojim ustima i počeo ga sisa. Scott ležao na leđima. Glava mu je bila pod Holly's nogu. Holly zaustavio njezin jezik na moj kurac i moaned, to znači da je ona uživala. Našao sam kondom u torbu i dao Scott. Uskoro sam mogla osjetiti Scott's penis bombardovanje Holly. Dobra. Svatko osjeća dobro. Holly neka moj kurac idu samo kad je bila Cumming. Ona je uvijek dođe otprilike. No, nakon što je počela sisa na nju opet. JA je uzeo moj kurac iz usta i počeo cumming na leđima i ramenima. Scott je, previše, i mi pade na našim deka. Imali smo bili ležanje i kupanje za drugi sat, kad smo čuli telefon prsten. Vivian i Andrew su bili već na plaži. Otišao sam im u susret. Tamo su ih. Bili su goli već. devojke uzivo
-Dečki! Želim jebati tako loše! Andrew je reći mene cijeli dan čekati na plaži.
Umjesto da trese ruke moje Vivian ruke uzdrmao moj kurac. To je počelo teže. Vivian je puno veći, nego što Holly. Ona je nosila D-kape, i njezin magarca bio dvostruko veći Holly's.
-Idemo, želim vam oba u isto vrijeme.
Vivian je uzeo naš dicks i nas vukli. Grupni seks
Mi zaustavljen oko 200 metara udaljen od Holly i Scott i stavi deku na pijesku. Vivian počinje raditi na obje naše dicks sa svojim jezikom. Ona je to vrlo dobro. Ona je to bolje, nego Holly. Andrew dao mi kondom i rekao mi da lezi na leđa. Vivian je sjedio na moj kurac i počeo se kreće bokovima. Gledao sam Andrew uzimajući nešto iz velikog. Oh yeah - I da nije takvo iskustvo prije. Andrew pokriva sve što je potrebno s kremom, objašnjavajući da je Vivian htjela biti jeben u obje njene rupe. Ona ga voli pravo prije menstruacije. Nije bilo lako, tako da ona nije kao bilo tko promatra. Shvatio sam da to nije lako, kad je počeo Andrew poduzetan njegov penis se magarac u Vivian. Vivian je bio koncentriran, a tek u minutu sam osjetio Andrije penis unutra joj dupe. Kada je Andrew naslonio sve svoje težine na Vivian je postalo još manje jednostavno, jer je već bio ležao na mene. Nema slobodu djelovanja na sve. Vi ste laganje pod žena i ne možeš pomaknuti. No Vivian je Cumming stalno. Odjednom sam primjetio neki pokret. Scott je stajala nedaleko nas gledajući. Njegov kurac je ukrućenje. Mislim da je on dobio umoran od nas čeka i ode gledati za nas. JA je napravio znak za njega da šuti i vratiti se Holly. Andrew zaustavljen. On je odlučio da je dovoljno za Vivian, a mi ionako ne bi sperma.
U 10 minuta smo bili približava našem mjestu.
-Oh! Što pametan dečko! - Vivian ukazao na Scott's penis.
-Dvije bez dlake pussies i jedan kurac bez dlaka. To je cool!
-Pa, možda ćete zabrljati okolo malo, i mi ćemo ići na kupanje.
Ja i Andrew ih ostavi.
-Mi 'll igrati kao mi smo ginekologa, - odgovori Vivian.
Kad smo se vratili su istražujući jedna drugoj genitalije. Vivian je među Scott noge, ona je okusio njegov penis, a Holly je stajala na koljenima iznad Scott lice. Njegov je jezik bio dirljiv joj klitoris. Sjedili smo malo daleko posmatrati seks ih, jerking off našim mokrim kurcem i razgovaraju o tome što učiniti sljedeći. Vivian okrenuo joj okrugli magarca na nas, skliznuo joj ruku između nogu i počeo joj dira obje rupe kao da je prinos odabrati jedan.
-Wanna fuck joj dupe? - Pitao me Andrija.
-Ne ... ja ću to učiniti redovnim putem.
Vivian sam prišao s leđa i počeo joj maca trljanje, ponekad gura prst u analni njoj. Andrew stajao ispred Holly's lice, ona grabbed njegov hard penis desnom rukom i počela sisa na njegov penis glavu. Andrew joj kondom, a ona ga obući. Andrew došao u Holly od iza i ignoriranje Scott polaganje joj pod savijenih i gurnuo joj njegov penis unutra njoj pizda. Ja sam isto to Vivian, a mi okrenuo hrpu jebu i oplakivanje tijela. Scott je došao prvi, Vivian premazani svoju spermu na trbuhu i ponudio Holly sisati na nju. Andrija je bio drugi. On je skinuo kondom i baci ga daleko. Vivian je već došao, Holly nije, pa sam izvukao kurac iz moje Vivian's maca, uzeo kondom off, i počeo jebeni Holly. To je prilično zanimljivo da zajebavati omiljena rupa nakon dva drugih ljudi. Ostatak nije ležao daleko i gledao naš show. Nakon Holly's orgazma sam došao.
Mi smo plivali malo više, popili dvije boce vina i otišao kući. Volim seks
To se dogodilo prošlog ljeta. Nismo susreli više. Prije tri dana Andrije ponovno pozvao. On je rekao da će ići na godišnji odmor uskoro. Možemo ih naći jebacina na plazi.
-Mi 'll uzeti u obzir to, - odgovorio sam.
Ali ja sumnjam da će naš sljedeći sastanak će biti dobar kao posljednja. No, njegov hot telefonski poziv podsjetio me ove priče ...

Нема коментара:

Постави коментар