.

Servis za upoznavanje

уторак, 1. јун 2010.

Normalna devojka

Kako upoznati normalnu devojku?
"Imati sjedište g. Raye, ja ću biti s vama u minuti," naredio Hannah Stern je, kako je završili telefonski razgovor! "Sada", upitala je, a spuštanje na telefon, "kako mogu li vam pomoći, gospodine Raye!?!" Winston Raye je napravio tisuća prodajnih poziva u svoj dan, ali za prvi put, svojim jezikom doslovno bio vezan kao Gledao Hannah Stern je nevjerojatno tijelo! "Gospodin normalna devojka Raye, "rekla je nestrpljivo:" Ja sam zauzeta žena, možete li molimo vas doći do točke vašeg posjeta! "" Uh, da, sigurno ", rekao je posrnuo," Ja predstavljaju Cool slike Donje rublje tvrtke, a ja 'vam pokazati ono što imaju za ponuditi, i naravno, ako ste impresionirani s našim proizvodima, nadamo se da će ih nositi u svim svojim trgovinama! "Mr. Raye, odgovori ona, "mi već tri druge linije koje zauzimaju previše prostora polici kao što je to, kako na zemlji mislite možemo uzeti na jednomu četvrtine!?!" "Ne," odgovorio je brzo , "Ja mislim da nakon što vidite koliko je konkurentan naša struktura cijene je da ćete ispustiti svoj bar profitabilne linije i pokupiti naše!" "Pa budući da ste ovdje", odgovori ona, "to ne bi ozlijediti da Pogledat! " veselu devojku
"Pa to su vaše grudnjak i panty kompleta", upitala je, a osjećaj materijal trenirao ruke!?! "Da", odgovorio je brzo, i mi možemo dati tih pedeset dva centa manje nego postavite neki od naših konkurenata! "Mmmmmmm," rekla hummed, dok pokazuje više interesa ", koliko dugo će taj stopu držati! ?! "" Dvije godine garancije, "odgovorio je," da je barem godinu dana bolje nego itko drugi će vam dati! "ustala je i razapet, koji samo naglašava njezine ogromne grudi, a opet praktično pokucao vjetar iz Winstona pluća pravedan obličje at njoj! "Vaša uzoraka sve izgleda da se u manjim veličinama, ona iznio je mišljenje", ništa u koji ste pokazali mene bi ni došao blizu do montaže netko poput mene! "" To nije problem uopće, "on je odgovorio na klimavim glas, "naravno, mi obraditi sve redovne veličine, i naravno imamo matronski liniju za punije shvatio ženu!" "Kako dugo ste u posao, g. Raye," upitala je?!? "Oko petnaest godina, dati ili uzeti godinu", on je odgovorio ponosno! "A vi bi razmotriti sebe i stručnjak za ženske donje rublje, nastavi ona?!? "Da bih, odgovori on," mislim da znam na tržištu, a ja sigurno znam moj proizvod! "" U tom slučaju, nastavi ona, "što veličina grudnjaka misliš sam nositi, samo svoj oblik vizualno promatranje!?! "On je bio malo iznenađen na tako osobnu pitanje, no shvativši da je to neka vrsta testa je golub u pravu i odgovorio:" Pa, ti bi trebao jedan od naših većih modela za grudnjak, a redovne veličine za gaćice, i usput Vaši klijenti uvijek mogu miješati i odgovaraju njihovim gaćice i grudnjake odvojeno, baš kao što bi da! "" Uvijek prodavač ", kazala je uz smijeh," sada natrag u moje izvorne pitanje, što sam ja veličina!? " prirodna devojka
"Mogu li se bliži pogled", upitao je: "Ja sam malo daleko za preciznu procjenu!?!" "U tom slučaju, odgovori ona kao ona zgazi oko na stol ispred nje dok ona skoro ga se dotiče, "je da je bolji, gospodin Raye!?!" On gulped jednom ili dvaput, a zatim u vrlo nestabilan glasom rekao: "Uh, II'd reći da ste bili dvostruki D-cup, a vjerojatno i oko četrdeset centimetara na prsima mjerenja! "" Vrlo dobro, gospodine Raye, "rekla je glatko", te dobiti zlatnu zvijezdu, vi stvarno ne znate svoj donjeg rublja! "Sada," nastavila je, "što je najveća veličina ste u vama slučaju!?!" "Da vidimo, odgovori on, dok ide kroz svoje inventar," Imam jedan četrdeset D-cup, u crne čipke ! "" To je dovoljno blizu, "rekla je ležerno," Ja nikad ne kupiti ništa osim ako mi ga testirati za sebe! "On je predao svoje odjeće i čekao nju kako biste dobili gore i ostaviti prostora za promjene, ali da njegov potpuni nevjerica, ona je mirno uzeo off joj bluzu i skinula bijelu satensku grudnjak kao da uopće nije bio tamo! On je pokušao da šuti i djeluje nonšalantno, ali kao njezine goleme mammaries pao u more, on je napravio aa glasno zvučni izdisaj je na oči njenih nevjerojatnih dinje! "Gospodin Raye, "upozorava ona," ja bih da mislim da ste vidjeli modele donjeg rublja prije! "II imaju", on jedva croaked, "ti samo me iznenadilo da je sve!" "Kako bih se mjeri za ostale modele ste vidjeli ", upitala je ozbiljno!?! On nije čak ni lagati, kada je odgovorila: "Ja nikad nisam vidio nikoga tko bi mogao držati svijeću za vas, vi stvarno ne proizvod pravdu!" "Zašto hvala vam, gospodine Raye," rekla je zahvalno, "tako, kako mogu izgledati!?!" Winston samo buljila u darežljiv prikaz ženskog ljepota, i mucao, "Ako smo mogli staviti kartona ocrt za vas odjeveni u jednom od naših grudnjaka svaka od naše monitore, mi 'd rasprodaju za jedan sat!' Smijala visoka lilting smijati da je samo napravio Winstona izbiti u hladan znoj kad je pitao: "Možete li vidjeti moje bradavice u čaše, mislim da ovaj model je dizajniran da pokaže kroz !?! "On proguta tvrdo i odgovorio:" Y-da, vi očito ih mogu vidjeti! "" Oh moj, "rekla je kao drhtaj prošao kroz nju", oni pravedan je dobio sve teško, ja sam tako neugodno ! "" Ne, "on je pucao natrag brzo," oni izgledaju vrlo seksi na taj način, sve teško i sve! "" Hvala, odgovori ona, a zatim upitao: "da li vi misliti JA bi trebao pokušati na odgovarajući gaćice!? " opustene devojke
To samo ga je tri sekunde pronaći odgovarajući gaćice, i još mnogo svojim strmim slast, ona svuče off joj suknju i pantyhose ostavljajući joj potpuno gola ispod njezina struka! To je bilo previše, u šatoru ispred njegove hlače bio je mrtav podijela, imao hardon veličine Washington Monument! Nesvjesni te činjenice, ona je iščašenje u obična crno donje rublje i provokativno pozirala za njega, sa svojim ogromnim grudima spilling out nad vrhu joj grudnjak, a njezine tamno smeđe stidne dlake, lako vidljiv kroz prozirne tkanine koji pokriva joj maca! "Pa, kako mogu izgledati", upitala je, dok posing s rukama na bokovima!?! On je pokušao odgovoriti, ali nije riječ izašlo iz njegovih usta, ali to nije bilo važno, jer je u tom trenutku rekla je tiho, "Winston, čini se da ima problema unutar svoje hlače!" Sada totalno zbunjen, on je mucao, "II'm jako žao, Mz. Stern, to je samo da, dobro, vidiš, to je kao što je ovaj, tvoj 'svi odjeveni u tim stvarima, i ... ... ... ... "ga je odrezao joj je rekao:" Mislite da mala ole mi je to učinio za vas samo zato Ja sam nosio jednostavnu grudnjak i gaćice!?! "Do sada je bio uzgoj bunovan, i sve mu je to bio klimanje, dok je njegov buljiti pomaknuo se od njezine ogromne grudi prema dolje da joj grmovit prepone! "Znate li što mislim," upitala je tiho, "mislim da je bolje pustiti da se penis out prije nego što sami boljeti, zar ne!?!"
U svim svojim godinama prodajni pozivi, ovo je bio prvi put ništa kao što je ovaj ikada mu se dogodilo, pa nevjerojatno, to je bio s jednom od najljepših žena ga je ikada ugledao! Budući da je bio u takvoj nevolji da on privremeno bili zamrznuti, Hannah Stern unzipped njegove muhe i izvukao je svoju sada potpuno uspravan penis! "Oh, Winston, ona gushed," imate takav lijep erekcije, i da mislim da sam uzrok je sve, ja sam tako žao! "" S-ispričavam se, "uspio je promucati , "ti si luda, ja bi trebao biti na rukama i koljenima hvala!" "Stvarno", rekla je nevino ", a što bi učinio za mene, ako ste bili ispred mene na rukama i koljenima, molim, pokažite mi! "S nježni pritisak, ona je stavila svoju ruku na ramena te ga gurnuo na pod ispred nje, gdje čak i bez upozorenja, ona je izvukao svoje lice da joj satena pokrivena vaginu i rekla tiho," Ok, g. Winston Raye, sisanje moje picke! "
The aromom svježe maca pobudila je više nego samo uzbudljivo, bilo je sasvim opojne kao Winston's flared nosnice dok je pokušavao udahnuti koliko mirisa moguće! "Winston", rekla je slatko ", možete li mi jesti kroz moj gaćice, oni su tako tanki da siguran sam da možeš me cum na taj način, zar ne!?" Majka mu je uvijek izvukao ne za razgovor kad mu usta bila puna, a osim toga, on smatra da je to retoričko pitanje svojim jezikom poked teško protiv satena pred joj gaćice! "Ooooooooooooo," ona moaned kad mu jezik pronašao vrha joj klitoris skrivene duboko unutar šuma smeđeg stidne dlake, "imate takav lijepo usta, Winston, vi stvarno znati kako to napraviti djevojka osjeća posebno!" On čuva radna joj klitoris, ali pronašao je frustrirajuće da rade protiv tankom sloju materijala koji odvojene usta iz svog cilja, tako da bez trenutka oklijevanja, on je izvukao prepone i gaćice na stranu i dosadno u teško na nju sada u potpunosti dostupne klitoris! "Oh, da, ona moaned," da li je teže, to učiniti za mama, da joj se lijepo teško orgazam, ona to treba tako loše, da joj sperma teško! "Taj glas, to je bio kao anđeli govore , tako lilting, i tako nevjerojatno seksi, da je on mogao sve učiniti kako bi oblik koji puše njegove matice pravo tada i tamo, ali nekako je kontrolirao njegov kurac, a ipak vješto doveo Hannah Stern to pička iskrivljenje klimaks sa svojim jezikom preko aktivnih !
Njene noge, već nestabilan učiniti da joj vrhunca, polako je dao daleko dok je skliznula na pod, dok šapće zahvalan hvala yous, ona je zatim dodao: "Sada je na meni red", dok se njegov erekciju na svojim toplim ustima lagano trčanje joj jezikom sve oko baršunastom glavu! Kako je njegova matica vreću počeo zatezati, on stegnut u nogu samo kako bi bili sigurni da nije sanjao, ali nije bio, a dokaz je uskoro punjenja Hannah Stern u usta, nakon što je eksplozija eksplozije slammed protiv njezina leđa grla! Sajt za upoznavanje
Kao što su ležala zajedno u klupko ruku i nogu, Hannah Stern je pitao: "Dakle, gospodin Raye, koliko dugo to traje za dostavu!?!" Sada brzo vraćanju osjetila je odgovorio: "Oko dva tjedna , ali se bojim da ću morati prestati koje svaki mjesec samo da bi provjerili da je sve trčanje glatko, zar ne!?! "" Nope, odgovori ona brzo, "sam mislio više uzduž linija dva puta mjesečno!Kako upoznati normalnu devojku?

Нема коментара:

Постави коментар