.

Servis za upoznavanje

недеља, 20. јун 2010.

Srpske zene

Tu je plaža nije daleko od moje kuće na Meksičkog zaljeva,a srpske zene na plazi. Ljepota ovo mjesto je da morate imati brod doći. To je okružen šumom sve oko sebe. JA pogodak te mogao doći pješice, ali da bih se hodati pet milja. U svakom slučaju, idem tamo za nered okolo u Summertime.
I moj trenutni djevojka je srpske matorke guzica. Nemojte me krivo shvatiti. Ne mislim da je u ponižavajući način. Ona voli sisati penis. I ona također voli da joj donesem djevojkom zajedno za zabavu. Znam, zvuči čudno, ali to nije vaša tradicionalna dečko i djevojka stvar. To je više kao mislim da je u toplom, voli threesomes, a ona misli da sam slatka s velikim penis.
Ja ne mislim da je tako velik, iznad prosjeka, ali to je debela. Tako je ona za mene voli da - dobili ovaj - zajebavati joj usta. Jedno vrijeme, ona je mene ju vezati za krevet i natjerao me obećanje bih tretirati usta njezina kao maca. Tako sam proveo deset minuta pokušava shvatiti obrnuto jebati, a zatim je otišao na svjetlo.

I get it, mislio sam. Ona je za nagibanje glave. Pa sam ju nagnuti glavu nazad, a ja jebeno joj usta. Kad god ona vrištavac, ja izdvajali kako bi se mogla disati. Rekla mi je koliko ga je voljela nakon.

"Želim donijeti najbolje matorke na naše plaže", kazala je jučer.

"Bez mene?" Upitao sam.

"Nope, želim svima nama da zajebavati tamo u zalasku sunca."

"Ok, rekao sam noge stopala

Tako smo otišli na plažu ranije. Zatim, debele zenske trebate učiniti neke stvari ili ćete dobiti prekrivena bugova, što nije seksi. Ali mi koristiti ovaj citrus stvari koje miriše i mi legao vanjska ručnikom. Tada je dobio malo čudno.

Im 'uzimajući gol i gotovs to ići, i Cindy izvlači strapon. To je ogroman dildo na njemu. I ja razmišljam: "Oh, dovraga ne, neće." I oni pogled na moje lice i smijati.

"To nije za vas", rekao je moja djevojka. "To je za mene. Cindy's gonna ležao na listu, ja ću voziti da i vi ćete me zajebati dupe. Ali prvo mi smo idući u vas sisanje off. "

Tako su obje početi slurping na navigacijsku tipku. Cindy je jezik piercing, a Bog je taj osjećaj tople gore i dolje moj penis. Moja djevojka je duboko grlo "moj penis između Licks. Kad sam duhati, moja prijateljica ga je uzeo u usta i onda ih poljubi, zamjene, moja sperma naprijed i natrag prije nego što moja prijateljica ga proguta.

Zatim Cindy utvrđeni. Moja djevojka lubed joj maca i magarca i počeo jahanje da velike dildo. I neka im ići na to dok sam je dobio moj ležajevi opet. Tada sam hodio putem, kleknuo između Cindy's noge iza svojom djevojkom i počeo šamaranje joj dupe sa mojim stvrdnjavanja penis.

"Jesi li spreman?" Upitao sam.

"Gotovo", kazala je.

"Previše loš, rekao sam. Zgodne za seks

Tada sam zaglavio moj tvrd penis u njezinu zbijeno magarca i počeo pumpanje. Ona osjećala tako dobro kao što sam pumped joj dupe,besplatno matorke. Bila je squirting diljem dildo. JA je zadržao pumpanje i pumpanje.

Došao sam sve u njoj magarca, a ona je vrištala od sreće. I ja sam izvukao van i pucali neki na nju i Cindy. Oni su ga lizali. Kad mi je dobio doma su rekli da žele to učiniti opet. Tako sam izjavio je u subotu? A rekli su da.

Sviđa mi se moja privatna plaža.

Нема коментара:

Постави коментар