.

Servis za upoznavanje

петак, 11. јун 2010.

Analni sex

Sve o analnom seksu
Subotu ujutro i tu sam bio samo čišćenje kuće. Moja žena voli analni sex, u dogovoru dan van s prijateljicama. Mi oboje je potrebno vremena za izlazak s prijateljima, a mi poštuju svaki drugi prostor.
Upravo sam dovršavao mopping kuhinjskog poda kad sam čuo kucanje na našem klizač vrata. Bio sam iznenađen vidjeti moj susjed kći u vrlo otkrivanja bikini.
"Gospodin Andrews, da li um ako sam ići na kupanje i ležao na suncu Vaše bazen? "
"Naravno da ne Julie, pomoći sebi." Rekao sam što sam pomogla sebi da pogled na nju nevjerojatno tijelo. Julie je oko 23 i kad sam gledao ona raste iz mršav jareća prekrasna mlada žena, analni seks. Ja nikada nije mislio o njoj na bilo koji seksualno do sada. Kao što je stajala preda mnom Vidio sam vruća mlada žena spremna za uzimanje. Ali sam imao mišljenje o stvarno radiš ništa s njom, na 35 sam kao što bi i bilo osamdeset u njenim očima.
"Hvala, gospodine Andrije", rekao je Julie, "možeš izaći, a mi se pridružiti, ako želite. Mrzim kupanje sama. "
"Možda u malo, ja sam malo više čišćenja učiniti kako bi moja supruga Lisa sretan". Rekao sam.
"Siguran sam da možete držati Lisa vrlo sretan." Rekla je sa glup.
Nisam sasvim znati kako da se to, nego je oduševljena je pogled na magarca u bič je nosila dok je išla na bazen. Što magarac. Oh da mladi ponovno, mislio sam. Završila sam sitni malo kasnije i na čelu stepenicama misleći da bi mogli drijemati. Čuo sam senzaciju kroz otvoreni prozor spavaće sobe i pogleda. Julie je preronio na cool off. Gledao sam joj izaći iz bazena i zamah putu do skakaonica za drugi uron. My god, ono što tijelo. Gledao sam dok je plivala nekoliko krugova, zatim se vratite na palubi kola. Moje oči o popped iz moje glave kao što bi došla natrag i undid vrhu joj odijelo. Njezine grudi bile nevjerojatne. Čak i na ovoj udaljenosti sam mogao vidjeti da su barem ac ili d cup. Ona utvrđenim svojim golim grudima suncu i počeo trljati ulje na nju tits usta zalijevanje. Ja sam sada pogledao Julie s požuda u mojim očima. Bila je georgous i izgrađen za jebanje. Počela sam da se lijepo erekcije i dosegla dolje i odsutni iskreno počela sam rub. Ja klizila niz moje gaćice i oslobodio mi raste penis. Stajao sam natrag od prozora i mene Pomilovala dok gleda na sunčanje u toplesu Julie na moj bazen. Sve vrste neugodne misli su trčanje preko moje glave kao što sam stroked moje krute sedam inča penis. Gotovo sam mogao osjetiti njene usne na moj penis. Tako mlad, tako seksi, i tako zabranjeno. I bilo je sebe stroking za oko pet minuta kada je na moj užas sam čula zvuk iza mene.
"Barry!" Što radiš? "Moja žena Lisa pitao.
"Dušo, šta to radiš kući?"
"Izgleda kao ja nikada ne bi trebalo napustiti. Što te obličje at vani? "
Za moj užas Lisa otišao do prozora i vidio Julie uz bazen.
"Barry" Lisa povika: "Ona je samo 23, što misliš?"
"Lisa, bio sam ne razmišljam. Bio sam iznenađen na oči njenih i to upravo dogodilo. "" To "je moj bjesni tvrdi on. Koja unatoč situaciji, ne ide mekani.
"Žao mi je Lisa." Rekao sam dok sam počeo to vučenje gore moj gaćice.
"Čekaj malo, da li vi misliti Ja ću hodati u ovu sobu i vide te milovati svoj penis i pustiti da se dalje s njom", rekla chuckled, "kap one gaćice gospodin"
Ja sam kao što sam bio rekao i bio je tada vodio na to prozor.
"Honey, ti samo pogledati da djevojčica i san dok ja dobar zalogaj od cum s hard štap"
Sjajna osoba, što žena sam. Ona je uvijek bio kinky, to je jedan od razloga zašto sam oženio. Sada ovdje je ona mene sisa se dok sam gledao seksi mlađa žena. Nije ni čudo Ja sam beznadno zaljubljen. Ona je isisan mene dubok i snažan, a ubrzo sam izgubio koncentraciju na Julie. Moje noge počeo tresti pa sam morala premjestiti na krevet i sjesti.
"Naslonite se med, neka mi se pobrinuti za sve", rekao je moj lijepu ženu.
Ležim leđa i zatvorene oči, savoring osjećaj joj grlo mišiće poruka moj penis. Sam plivala daleko na moru blaženstva kao Lisa radio moj član i izvan njezinih talentiranih usta. Skoro sam otvorio oči kada sam osjetio usta ostaviti moj penis za trenutak, ali onda joj je povratak u. Bila je sisa malo sporije sada i pitao sam se zašto se mijenjaju kada je ona obično radi brže i brže onda mi sići.
"Honey, ti dobro?" Upitao sam.
"Fine draga." Lisa, rekao je.
To je drugi za mene u ostvarivanju njezinih usta nikada nije lijevo moj penis kao ona mi je odgovorio. Iako je moj um bio fogged s požudom, znala sam da nešto osim toga moj penis je bio spreman. Sam otvorila oči i pogledala prema jugu. Bila sam šokirana da vidi vrh Julie glavu odskakivanje gore i dolje na moj vratilo! "
"Hej!" Ja uskliknuo.
"Je li to ono što ste bili misli kao što ste gledali kroz prozor?" Lisa pitao.
"Što se događa, Lisa?" Sam uspio izdisaju.
Julie u usta nikad nije izgubio tuku na moj penis kroz jednu od ove. Bila je uzimanje me duboko u grlo i onda joj natrag na sisanje teško na glavi, dok njezin jezik twirling na mene. Bila je gotovo kao dobar kao Lisa. Ali to mi je toplije njezina sisa mi je upravo sada.
"Što se događa?"
Julie podigao glavu i rekao: "Lisa mi je rekao koliko ste dobri, i mislim da su seksi kao pakao. Tako smo razrađen malo posao. Dijelimo li način na koji dijele jedni druge. "
Ona naginje glavu gore i Lisa joj poljubac, klizne njezin jezik u usta za mene gledati. Nisam mogao vjerovati. Moja supruga i Julie! Kako čovjek može imati toliko sreće! Kako su oni ikada stečen zajedno? Sam prestati razmišljati o tome kako je Julie skliznuo moj penis natrag dolje joj grlo baršuna.
"Vi ne smeta ako sam se pridruže, da li vi hon?" Upita Lisa.
"Uopće ne babe"
Očekivao sam Lisa dati joj pozornost na mene, ali bio je iznenađen kad se preselila iza Julie i počeo lizati joj maca i magarca od iza. Moje oči o popped iz moje glave. Osjećao sam se Julie jaukanje oko moje penis u usta njezina. Dobio sam tako vruće sam počeo napinjanje naviše u Julie's sisanče usta. Nisam mogao pomoći, bio sam gonna cum način prerano! Moja supruga je vruće klizi njezin jezik se našeg susjeda, a mlade kćeri magarca i klizanje prstima u njoj kaplje maca i bio sam gledajući cijeli show sa svojim pijetao dolje seksi djevojke's grlo. To je to, ja gonna cum. Mislio sam na sebe.
Julie prestao sisa dovoljno dugo da kaže: "Idi naprijed i sperma u mojim ustima, dobili smo cijeli dan da vam se opet."
Ona je otišao leđa i uzeo moj penis pa sve do moje loptice. Nisam mogao držati leđa, JA blew moj ogroman teret na svoje vrelo sisa usta. Julie nije propustila kap. Ona se proguta sve to i bio je za više siše. Ona je došao gore za zrak i mi se nasmiješio.
"Prati ovu klinac", rekla je kako je preselio Lisa na 69 poziciju.
Gledao sam Julies talentiranih jezik skliznuti u moje žene vagina. Ja nikada nije mislio da će vidjeti Lisa s drugom ženom, ali joj je da ide na njega kao što je ona učinila sve svoj život. Julie ruke dosegao gore i grabbed moje žene magarac, vuče ju nategnuti da joj lice. Obje žene su oplakivanje jer su lizali jedni druge centre za užitak. Moj penis počeo da se, kada tvrdi Julie navučen prst u moje žene maca i onda joj magarca. Lisa's magarca uvijek je bio izvan granica ništa, ali moj jezik, ali ovdje je bila guranje nazad protiv Julies prst kao da je hard penis. Obje žene su u neposrednoj blizini Cumming. Gledao sam na to izgubiti na Lisa's Julie jeziku. Ona bucked bokovima cijelom Julie lice i Julie visio na dragom za život. Tada je bilo Julie red. Ona neka se krika i bacio glavu od strane na stranu. Lisa okrenuo i poljubio Julie's vlažne usne. Njihova pička krema druženje na svaki drugi lica.
Nepotrebno je reći, bio sam hard rock ponovno.
"Jeste li spremni za još jedno iznenađenje?" Julie pitao.
"Što imate na umu?" Odgovorio sam.
"Želim vam da se vaše supruge magarca spreman za vaš penis. Želim da ga sisati i prst. I dok to napraviš, ja ću učiniti isto za vas. "Rekla je sa smiješkom.
Lisa ležao na trbuhu i dosegao leđa i širiti njezine obraze. Nisam mogao vjerovati ovo. To je bio jedan san sperma istina. Uvijek sam želio Lisa's magarca, ali ona uvijek rekao ne. JA ganut moj glavu dolje i počeo da joj dupe jeziku. Voljela sam vlagu koja je već tamo od Julie 'jezik. Kao što sam tvrdoglav moj jezik to probati i dobiti Internet gore Lisa's magarca, osjećao sam se Julie 'jezik na moj magarac. Wow, bio je dobar. Bila je stroking moj penis dok je njezin jezik tickled moj anus. Prestala je dovoljno dugo da zgrabite cijevi za maziva i razmaza neki na nju prstom. Ja moaned na Lisa's šupak kao Julie prst ušle moje. Ona je sada ukazivanje moje dupe i milovati moj penis. Što sam bio nedostaje na od susjeda sve ove godine! Ona je skliznuo u drugi prst, a ja iščašenje prst u Lisa. Lisa's ass je već raskliman gore od Julies prsta ranije i sam skliznuo drugi prst prije nego je mogla napeti gore.
"Mmmmmmm" moaned Lisa. "Ja ne mogu čekati da se osjećate da penis u moje bebe. Julie kaže analni sex je odurnost! "
Siguran sam imala puno zahvaliti za Julie! Bio sam koncentriraju na Lisa's magarca kad odjednom nešto veći nego prst klizila gore moj magarac! Julie je dildo i bio je jebeni moje dupe s njom. Bio sam zapanjen, ali sam ga volio više svaki drugi. Ona je to izrađen unutra i van kao što sam izgubio trag od Lisa zbog sirovog požude sam u moj magarac.
"Dobijete se zajebavati Lisa's magarca, ali sam se napraviti tvoj prvi." Rekao je Julie kao ona stavi na remen na dildo.
Preselila se iza mene i to bez daljnjeg upozorenja je potonuo sve do moje dupe! Ja o došao iz užitka. Ja nikada nije osjetio ništa slično.
"Hej Lisa, on to voli." Rekao je Julie.
"Hmmm, možda bi htio probati pravu stvar negdje. Dozvoljava imajte to na umu "chuckled Lisa.
Nisam bio bi, ali ako penis osjeća bolje nego remen na, bio sam voljan to probati Internet. Julie i dalje pumpa unutra i van dok je vidjela moj penis je bio pulsira.
"On je spremna Lisa, ja ne mislim da će dugo trajati", rekao je Julie.
Lisa izdvajali do koljena pod nju i njezine prekrasne zaglavio dupe u zrak. Njezino prilično malo rupa je već gapeing malo iz mog prsta, nego glavu na moj penis je bio idući u njoj se protežu mnogo dalje od toga. Htjela sam da uronite naprijed, ali sam znao da sam morao ići sporo ili će to biti moj jedini put u magarca. Stavio sam glavu od moj hard penis u nju i lagano pritiskanje brownhole naprijed, glava moj penis popped up joj dupe glatko s gotovo ni otpor.
"Ohhh!" Ona moaned. "Yeah baby, to mi se sviđa. Idi sporo ali ne prestaju. "
Ja polako potonuo moj penis u magarca, a Julie gledali, i sama ukazivanje i trljanje joj proširenih klitoris. Napokon sam udarene lopte protiv magarac. Lisa i gurnula natrag kao da se više.
"Oh med, ono što sam bio nedostaje?" Ona dahnu prima u dupe.
Ja izvukao, a zatim polako gurnuo kući. Opet Lisa gurnuo leđa onda wiggled magarca na moj kurac.
Julie ganut okolo u kraj kreveta i pozicionirana joj maca na Lisa's usta. Lisa je neodlučno pokušaj sisanja joj maca, ali je njezin um je bio sve na što se događa u njezinom backdoor. Bio sam sada slobodno kreće unutra i van. Gledao sam joj naborano guzicu gurati prema unutra, onda pribiti na moj penis kao što sam izvukao. Nisam mogao vjerovati ovo je moja žena. Što je stečen u njoj, osim moje rock hard penis ispumpavanje joj dupe? JA stvarno počeo zajebavati joj dupe kao što sam dobio više i više uključen. Bio sam počinje osjećati da je reći tale osjećaj u mom trbuhu. Sam bio idući u puhati teret do kraja sve tereta u minuti. Lisa većina osjetio moj penis širi u magarca jer je rekao: "Želim da sperma u mojim maca, nije moj magarac."
Ja pumped nekoliko puta a zatim se povukla i odgurnuo moj penis hard u moje žene pizda.
"ARRRGGGHHH." Ona moaned kao i moj pogodak kuglice magarac.
Nekoliko thrusts i sam došao kao da sam nikada nije došla prije. Cum odletio u njoj i oko moje pumpanje out pijetao.
"Nice job." Rekao je glas s druge strane sobe. Ljudskim glasom. Brzo sam pogledao preko mog ramena, a zatim u moje terorizma sam vidio Julie je tata.
On je hodio putem i ran prst kroz sperma kaplje iz Lisa's maca i donio prst na usnama.
"Julie je rekao da bi mogli uživati u plomba mimo danas. I pokuca, ali mislim da si previše zauzet da me čuje. Čuo sam oplakivanje i odlučio sam pustiti unutra
Bio sam freaking out! Njegova kći je gola na krevetu s nama. Bojala sam se za gore.
"Ne brinite Barry, Julie i ja smo poseban odnos. Mi dijeliti avanture. Julie pomislio da ste možda koristiti za mene Barry. Jeste li uživali mali remen za avanture sam gledala iz hodnika? "
Julies tata je bio maknuti svoju odjeću kao što je govorio. Kad je bio gol je hodio putem do Julie i ona uze svoj cockhead u usta.
"Da, to je moja devojka", promrmlja on. "Donesite mi, sve lijepo i teško za Barry."
Za mene, ono što je posao ovdje? Imao sam loš osjećaj da sam o kako biste saznali. Lisa je došao iza mene i počeo trljati maziva na i na moj magarac. Nisam bio siguran da sam bio spreman za to. Julie je tata Stan izvukao njegov penis iz svoje kćeri usta i hodio putem do mene.
"Moraš ga lizati prije nego što sam ga staviti dude." On se nasmijao.
Njegov kurac je bio tamo prije mog lica. Glava velika i crvena jabuka kao zabranjeno. Ja nikada nije mislio da će se suočiti ovu situaciju, ali sam morao priznati moj penis je bio počinju da otvrdne za treći put na misao ove penis u usta i moj magarac. JA zaglavi moj jezik oprezno ga i vodio oko nabrekle glavu njegov penis. Okus nije bio loš. Ja lizali nešto više od iščašenje glave u moja usta.
"To je to Barry, imaš ga." Nasmijala Stan.
On je stavio ruke na moju glavu i držao ga kao stalni je polako gura dublje u usta. Ja izdvajali natrag u strahu, ali on je rekao: "Ne brinite Barry, znam da me ne može deepthroat. Ali neka mi jebati lice, da će vam se svidjeti. "
On je blago crpe se i iz mojih usta i spremna sam kao osjetiti njegov penis klizna na mojim usnama.
"Vi naučiti brzo." Rekao je Stan.
Sam učinio. Bio sam učenje okus penis invaziju moje lice. Počela sam to probati i pumpa usta na njega ali on je održao moje glave, meni čuvanje od rushing stvari.
"Barry, moj Julie mi je rekao danas je analni avanturu dan. Što moramo učiniti Lisa, sad sam se da to učinite. "
On je izvukao njegov penis iz mojih usta u cmar i osjetio sam bol i razočaranje. On mora i osjetiti, jer on mi je rekao da se ne brinite, najbolji je bio tek dolazi.
On je preselio iza mene i ja rado zaglavi moje dupe u zrak. Bio sam na ovo sada. Osjećao sam se njegov cockhead slajd između moje obraze, a ostatak na moj šupak.
"Barry, budući da ste novi u ovom, gurnuti natrag na moj pijetao i odnesite ga na vaš tempo."
Ja sam kao što sam bio rekao i bio je nagrađen najveći nalet užitka kao njegov penis popped up na moj magarac. Moj magarac je već pružio neke od dildo s Julie, tako da sam samo klizanje sve do svoje loptice.
"Barry, ti si prirodno!"
Nisam davao štakorima magarca Stan što je imao za reći. Ja samo stalo osjećaj da je penis krut lijepo moj magarac. JA je počeo to premjestiti naprijed-nazad na to. Plačljiva pa čak i balav u požude. Stan grabbed moje dupe i počeo pumpanje. Osjećaj je bio fantastičan. Bolje nego jebeni Lisa's magarca. Sam počeo da se čuditi ako sam mogao biti gay, ali sam znala da sam volio maca previše biti potpuno gay. Odlučio sam desno pa i tamo da sam BI, a ja bih to učiniti ponovo i ponovo. Moje fantazije
Stan nije dugo trajalo. Rekao mi je kasnije sam bio njegov prvi djevica magarca a on jednostavno nije mogao držati leđa. Osjećao sam njegov vrući cum snimanje do moje dupe i gurnuo natrag u njemu kao teško kao što sam mogao. Čovjek je cumming u moje dupe, i odjednom moj penis počela sprej sperma isto.
"Hej!" Lisa sqeeled, ronjenje snimanja za moj penis. Ona je dobila njezina usta na to biti dovoljno brzo da biste dobili zalogaj od moja sperma. Potom se vratio i na moje iznenađenje poljubio Barry, dijeljenje moja sperma s njim.
Tako da je kako dan je počeo, a nastavili smo koliko smo mogli. JA je uprava da biste dobili Barry's pikavac prije dana je učinjeno, ali da je nema gdje blizu tako dobro kao kad smo pokušali dobiti i od naših cocks u Julie's zbijeno malo pizda. Ali to je priča za neko drugo vrijeme.
Nadam se da vam se sviđa,sve o analnom seksu

Нема коментара:

Постави коментар