.

Servis za upoznavanje

субота, 26. јун 2010.

Samo za seks

To je naša tri-godišnje obljetnice i htjela sam da bude poseban za njega. Nismo bili u braku, ali smo živjeli kao što smo bili. Mi smo imali upoznao preko zajedničkog prijatelja koji je bio umoran od slušanja nas dvoje žaliti ne ispunjavaju bilo tko da je bio duhovit dovoljno za nas. Samo za seks Napokon on zbroji dva i dva zajedno i uparena Greg i ja gore na Blind Date. Ne znam koliko puta sam skoro se nije pojavio, Greg govori istu stvar. No, znatiželja i potreba je dobio bolje od nas svaki put i nepotrebno reći, oba od nas je napravio Internet to datum.

Od tada smo se seks na brzinu prilično mnogo nerazdvojni i uvijek pokušavaju nove stvari. Bio sam jako relived da on nije me uma se biseksualan, a često i zabavljao drugim ženama da odgovaraju mom fancy. Tu je bila jedna stvar mi nije pokušao da stvarno je izrazio nekih interesa u. Bilo kad bi došao gore, tamo ili nije bilo dovoljno vremena ili dovoljno neredu hranu za napraviti Internet.

Ovaj put će biti drugačiji. Dobio sam od posla ranije i udario u trgovini na mom putu kući. JA je napravio siguran da biste dobili raznoliku hranu jer sam htjela da on bude u potpunosti sretan. Sam pokupila čokoladni sirup, šlag, marshmallow nakupina prasine, med, Jello, sladoled, puding i naravno kolač posebno za nas. U vrijeme kad sam doma sam već mokra samo razmišljam o tome kako je noć gonna uspjeti i koliko je zabavno smo gonna morati. Imao sam oko sat i pol dok se Greg dobio dom, a ja sam htjela sve spremno da ide za njim trenutak nogom bio u vrata.

Brzo sam spreman instant jello puding i sve ostalo i postavite u hladnjak. I grabbed ogroman tarp iz garaže i preuređena namještaj u dnevnoj sobi, daje mi prostora za širenje tarp potpuno izvan. Ja pokrivena tarp sa dekom, a zatim misao bolji od njega. Ne samo da smo više nego vjerojatno propast deka, ali i na tarp mi bismo biti u mogućnosti da klizanje i klizanje protiv gladak materijal. JA do poznanstva zaglavi sa golim tarp opciju. Ja još uvijek ne mogu vjerovati kako sam bio uzbuđen o uzimajući sve spremno kad pogledam unatrag na to. Ne znam ako je to jer sam osjetio kao da sam se tajni, ili ako to je bio jer sam znao da je bio gonna hatar ovaj ili malo od oboje. Sve što znam je da sam bio zaposleniji nego jednom nogom čovjek u magaričinu mrda takmicenja.

Nakon što prolazi kroz slatki slastica i stavljanjem onih koji bi predstavljati problem uzimajući vanjska strana, u posebne spremnike, postaviti različite namirnice uz rub tarp. Izgledalo je kao neki stvarno twisted buffet za nekoga tko pati od jednog masivnog sladokusac! Ja giggled za sebe i želio vraga naš digitalni fotoaparat baterija je napunjena gore.

Jednom sam bio zadovoljan lay out, ja gol, fluffed moju kosu, zapalila svijeće i neke zatamnjene svjetla. Kao što sam na čelu sjediti u centru tarp sam pogledao na sat. Nisam mogao obrijati da sve bliže i sve što je učinio stečen u vremenu. Greg je zbog kuće svaki čas.

Moje uzbuđenje je bilo prilično očito kako je hodio kroz vrata, jer vrlo uspravno na vrhu bradavice mi otresit grudi. Smijao se i pao mu aktovku kao što sam i giggled Potapšao mjesto na tarp pored mene. Greg profućkan apsolutno nemam vremena za dobivanje gol i mene pridružio usred neredu slatke hrane.

JA omotan moje ruke oko njega i izdvajali naši gola tijela blizu jedna drugoj, pritiskom na moj hard bradavice u prsa i zaključavanje mu duboki poljubac. Moje cijelo tijelo tingled diljem sa topline uzbuđenja.

"Sretna godišnjica baby." Rekla sam mu kako sam prekinuo poljubac. On je samo sjedio, trgovanje izgleda između mene i hrane nas okružuje, kao da nije bio u mogućnosti donijeti odluku o tome što učiniti prvi. Stanovao sam to za njega i doći natrag, grabbing pregršt vanilije puding i zamazivanje na prsa. Odmah shuddered kao Naježim porastao po cijelom tijelu.

"Oh, tako da je ono što će biti kao onda ha?" On je rekao kako je zrcaljeno veliku zdjelu sam izdubila cijeli galon od metvice vrhnja u čokolade led, na mene. Sam vrištala kao hladni sladoled lopatice kotrlja niz moje tijelo, ostavljajući zelene i smeđe tragove gdje je bounced i valjani.

Od tada to je bio jedan veliki hrana boriti. Naša tijela prekrivena potpuno u meden gladak hrane. Ponekad, u žurno pokušava noktiju drugi sa sljedeći hrpa hrane, mi bismo izgubiti naše saldo na skliskim TARP, koji, naravno, također je pokriven u neredu.

Miris hrane, naš znoj i želja ispunjena soba i naše noses nas vožnje u dublje požude. Mi zgrabio i borila jedna drugu, samo da klizanje i klizanje jedni protiv drugih, konglomerat hrane i squishing sploshing oko nas i protiv nas. Smjesa je napravio za zanimljiv zalogaj.

On je bio hard rock do sada i naše razigrane hrvanje pretvorila u grijanom strast. On je jednostavno skliznuo je slatko pokriva penis duboko u moje uske cunny i počeo se zabode teško protiv mene, hranu premaz naša tijela čineći nepristojan zvukove i što nas držite na strožim međusobno nego ikada potrebno je prije! Ljubavnice

Zbog sve igrati prije ruku nije trebalo dugo bilo tko od nas da eksplodiraju. On je došao prvi, njegov pulsirajući kurac spurting duboko u meni izaziva vrhunac moje da dođu na pun rodila. Naš orgazam kurac u inducirana oplate razbio naše veze i on je skliznuo izvan mog tijela.

Mi vratila naš dah, nakon malo, smatra čist gore upoznavanje za seks .... No, odlučio je učiniti sve više opet! Jedina stvar koja je došla blizu hrvanje s njim na TARP, bio je način na koji mi je čisti off sa svojim jezikom te noći.

Нема коментара:

Постави коментар