.

Servis za upoznavanje

четвртак, 24. јун 2010.

Mlade lepe devojke

Moje ime je Barry snijeg, i kao što vjerojatno već znate moja supruga travnja je ukupna nimfomanka. Ona jednostavno ne može dobiti dovoljno različite cocks, a ona je uvijek na paziti za novu. Ja nemam problema s njom malo hobi, i zapravo sam bio njen broj jedan izvor ohrabrenja za 33 godina,mlade ribe.

Pa, u slučaju da ne znate moja žena je 52, malo na punačak strane sa velikim okrugli magarca i par masti DD tits, crvena bradavica koja vožnje lijep i visok i oni su kao par Ticonderoga Moj prvi Olovka gumice. Ona je cool sive oči i kukuruz-svile plave kose koji je mekan i sočan, a još uvijek ne pokazuje znakove ide sive. Njene noge su lijepe, u zrnasto bedrima, s jakim teladi koje su dobre za ...

Pa, znaš.

Bilo kako ...

Njezina koža je najnježnijim, a tijekom zimskih mjeseci, ona je mliječno bijele boje, ali ljeti je zlatno prašnjavim cijelog jer izlaže na gornjoj palubi izvan naše spavaće sobe u gol da se preplanulost sve više. Njeno tijelo je savršen, i ona nema jednog traga na njoj. Ona čuva joj zbijeno, ali i koristi, maca čisti obrija većinu vremena, ali će ponekad pustiti ga da raste vanjska strana za nekoliko tjedana ili mjesec ili dva.

Ukratko, travanj je savršen. Barem ona je moja standardima. Ponekad je kao da sam pronašao božica umjesto osobu da se uda. Osjećam kao da sam najsretniji čovjek na zemlji, i njezin osjećaj da mi je uzajaman jer ona mi kaže ona mora biti najsretnija žena na svijetu previše.

Rano smo odlučili da nismo htjeli bilo djece. Moje djetinjstvo je bilo malo pijan gore, tako da nikada nisam mislio JA bi bilo dobro kao roditelj. Travnja rekla da se ne dugo nakon što smo se upoznali da je imati djecu nešto nikada nije misao. Mislim da je još jedan razlog da smo tako dobri zajedno, naše osjećaje i zanimanje nikada nije previše daleko jedni od drugih. Osim toga, ja ne mogu zamisliti da je naš seksualni život bi bio kao avanturističkog ili zanimljivo, ako smo imali djecu. Mi znamo mnogo swappers i swingeri našeg doba, ljudi smo se susreli u ranim godinama bili smo zajedno i ostali smo čavrljao na online, i oni imaju djecu i ostati svjež za neko vrijeme, a zatim izrezati odriješiš nakon što su djeca iz kuće. Pretpostavljam da je dobro ako to radi za njih, ali ja ne mogu zamisliti travnja usporavanju za ništa.

Tijekom proteklih nekoliko godina JA stvarno imati stečen u voajerizam, gledajući joj u tajnosti, kada je s muškarcem. Travnja zna sam ja tamo, a postavlja situacijama gdje mogu gledati, ali ljudi ona je sa nikada ni znati Ja sam okolo. Barem koliko ja znam nitko od njih nije figured it out yet, koju vrstu dodaje uzbuđenje. Mislim gledajući, dok je samo skriven napredak na neki način, jer uvijek sam volio sjediti leđa i bdjeti joj to uzeti i onda pridružite se na zabavan kasnije. Sad kad sam gledati bezazlen tip jebote moja supruga čini mi osjećati puno toplije nego ikada učinio kada frajer znao sam bio tamo u istoj sobi.

Baš prije neki dan jedan od onih prilika za mene da gledaju u tajnosti se predstavio. Ponekad znam da je travanj aktivno traže nekoga, a ponekad dolazi kao iznenađenje, jer se nešto naglo je pao u krilu.

Drugi dan je bio jedan od onih, koji dolaze nešto neočekivano, jer je bio petak popodne, i bili smo idući u posjetu Randy za vikend. (U slučaju da još ne znate Randy je tip samo preko državne linije koje smo zakačen sa preko interneta. Ne najveći izgleda momak, ali on ima lijep penis i je svestran bi kao i da je zabavna osobe da se okolo. Prva stvar je u subotu ujutro obično meni i njemu probuditi i početak sa malo 69ing.)

Ok, svejedno ...

To je bio petak popodne, mlade pice a Chip, moj poslovni partner, došao u za preuzimanje u trgovini. Pomislio sam da je od ranije je bio i stvari su se sporo, jer je još nekoliko tjedana u školi, da bih ići naprijed i pozvati ga na dan. Sam mislio JA mogao glava kuće i dobiti malo akcije na travanj prije nego što smo lijevo u susret Randy za malo nešto pojesti prije nego vikend akciju započeo.

Bio sam samo izvan vrata, kada je kao sreća bi ga, moj telefon buzzed. Ja ga izvukao iz moje džep kao što sam je dao Chip slijeganje i val. Gledam u ekran i vidjela da je tekst iz travnja.

u ostaviti erly dva dana?!

Ja sam sebi nasmijala i brzo texted natrag da sam upravo izišla iz vrata, prije tarifni natrag na naš oko van. Da, činilo mi smo oboje bili u sreću, ali ja ne znam kako sretan još.

Telefon buzzed opet u ruci kao što sam ribu iz moje tipke. Pogledao sam dolje na ekranu.

cum 2 park

I, naravno, napisao leđa.

y?

Nisam mogao pomoći,mlade kurvice ali osmijeh, osjećaj moj penis miješajte na nju odgovor.

u no y!! ;)

Pa naravno da je moglo značiti samo jednu stvar. Travnja je pronašao netko osjeti je više nego spremni i sposobni.

u redu
uobičajenom mjestu?

ys

Ja namršti, jerking vrata otvorena i brzo skakanje u vozačevo sjedalo u kombi. Uobičajenom mjestu kao mi se zove to je bio mjesto u šumi koja graniči na suprotnom kraju parka, gdje je počeo niz staza koje su dosta mjesta za skrivanje od njih i biti nezapažen.

Da, naravno, mlade pickice koristili smo tom mjestu prije.

u tamo sada?

idući 2 ići dug put

Sam stavio ključ u sustav paljenja. Ako ona ide dug put je značilo ja bih vjerojatno imati dovoljno vremena da se zaustavi na kuću i zgrabite kameru.

gdje sad?

samo ostavljajući kuća
mu pp
mu je rekao u coming home
tako haf 2 leve

Kao što sam pogledao na poruke, pretvarajući preko motora, moj penis potpuno otvrdnu i throbbed. Ako su bili kod kuće to znači da je ona već radiš stvari s njim.

što u činiti?!
mlade gole zene

;)
On igra titties
trljati tru donje rublje;)

Božja dovraga, nisam mogla čekati da biste dobili ima. Poslao sam joj jedan posljednji tekst prije stavljanja van u obrnutom na leđa iz moje parkirno mjesto.

dajte mi vremena Nuff

;) Ok
vruća stvar

Ja izdvajali iz leđa puno priče i napravio dvije milje vožnja do naše kuće na jezeru u rekordnom roku, iako su oprezni da se zaustavi na jednom crveno svjetlo između priče i kuću. Sam izvukao na zaustaviti ispred ulaznih vrata i izašao, ostavivši motor trčanje i proklizavanje moje kuće ključ od ključeve. Moj penis, iako ne veliki čudovište, što je bolno šatoru u moje hlače da siguran sam da bi bilo očito da bilo tko drugi ima je bio bilo tko drugi tko se oko sebe za vidjeti. Otvorio sam vrata i otišao ravno gore da biste dobili naš najnoviji digitalni fotoaparat, što osjećam je o najboljem božićni poklon koji sam ikada stečen.

Kao što sam do vrha stepenica sam vidio da je travanj ostavio mi poruku. Došlo je par svilenkaste sive gaćice visi na kvaka naše spavaće sobe koja nije bila tamo kada sam imao otišao na posao da ujutro. To samo fueled moje uzbuđenje da ih vidim. Oni su znak da ona ih ostavio iza sebe i na sebi ništa. Ja ih zaustavio i skinula kvaka, prepone bio je lijepo i vlage. Stavljajući ih u moje nos sam uzeo dubok dah, oni reeked joj opojno mošus i sok malu sugestiju urina neugodnog mirisa.

JA je napravio siguran da ne kušati trenutak predugo. Ako sam dobio previše obuzet onda bih propustiti priliku da gledaju moje travnja, a nju kao još neviđene penis darivatelja. Sam bacio joj gaćice na krevet i zatim je otišao na oblači i grabbed kamera ona je dobila za Božić nam se ovaj put okolo. Ova kamera je najbolja ikad. Ima veliki ekran na nju i sve što morate učiniti je taknite to da se na slici, kao zoom najbolje teleskopske sam ikada vidio. Slike su sami savršeni, bez bljeskalice, čak i ako je svjetlost je prilično loše, a kad sjedne slika zamrzne ekran drugi, ali to ne čini zvuk poput mnogo digitalnih fotoaparata učiniti. Tako da je savršen za dobivanje te akcije metak kad ne želite biti primijetio, što je upravo savršen za ono što sam ga koristiti za.

JA je uzeo kameru i otišao nazad dolje da se u kombi. Park je na suprotnoj strani jezera od naše kuće, i kada vozite malo prošlosti nalazi se cesta koja ide na mali parking u sredini nigdje, što je parking za pješačke staze. Od ljeta nije sasvim stečen započeo sam znala, baš kao što je travnja, da će vjerojatno biti nitko na bilo koji od staza.

JA je dobio vanjska strana, nakon parkiranja i brzo skinula niz stazu koja će dovesti do malo čistini da moja supruga i ja otkrili godina prije. U posljednjih 20-ak godina smo živjeli u jezero kuće imamo napravio siguran taj određeni čistini je vidio mnogo akcije. Počelo je kao mjesto u kojem smo odlučili biti nestašan jedan dan. Onda kako je vrijeme prolazilo smo donijeli neke kao nepristran prijateljima podijeliti naša pronaći. A nakon toga je postao mjesto na kojem bi se povremeno travnja mame stranca za neke nove penis test vožnje.

Bio sam samo u sreću, jer kad sam malo čistini je još uvijek prazna. Brzo sam pronašao mjesto pri kraju, koji zapravo je trebao biti granicu s parkom. Tu je hedge zidu koja je zaboravljena i postati malo zapostavljena, i tijekom godina druge grmlje i grmova su se do korijena u blizini tako da je zapravo pogled na obje strane zaklonjen od bilo tko obličje prema tome iz parka. Našao sam ono što sam mislio bi bilo dovoljno dobro mjesto i squatted dolje, gleda kroz prostor u hedge's braches koji je dao dobar pogled malo čistini.

Nije bilo previše vremena prije nego što sam čuo zvuk lišća se drobiti i stopama silazi stazom, uz pratnju glasove. Ne bih znao što je bitak je rekao, ali sam mogao reći iz ton ženski glas koji dolazi travnja. I kao što sam pomaknuo crouched da biste dobili bolji pogled.

Naravno, moja supruga i mlade prostitutke zakoračili u kliringu, njezin novi "prijatelj" u kudjelja. Kasnije mi je rekao da je njegovo ime bilo Doug i da je bio u parku radiš skica. On je zamolio je da model za njega ako ona nije smetala, i naravno znaš da ne bi odbiti. Park je prazna i vila su stekli malo flirty, pa ga je pozvala u kuću i oni su završili jak paket od šest Smithwick's. I, naravno, piva je pomogao mu se opusti dovoljno za neke teške maženje. A to bi, naravno, voditi ih rasčišćavanje iz parka to ljubimac nešto više od "Bio sam coming home".

(Mig, mig!)

Inače, gledao sam spot od moje, zapravo nisu u mogućnosti da čuju ono što govore. Moja supruga vrsta hodao okolo malog prostora kao tip koji je bio s njom razgovarali i znak rukom sa rukom drži blok za crtanje. Nije izgledao sve što je loše. Bio je malo viši od nje pet šest nogu, s kovrčavom smeđom kosom i kozja bradica koji je obrezuje oko usta i umočen barem njegov Adam's apple. Mislim da je učinio vrsta izgledaju kao umjetnik. Imao je na crni jeans i blijedo plava kornjača vrat, koji su definitivno izvan glavne sezone, budući da je već bio uzimajući ljepljive vani. On je izgledao kao da je vjerojatno oko 34 ili 35, koja je kasnije sam saznao da je travanj mišljenje kao dobro.

Okrenuo sam moju pažnju više na nju kao ona udarao oči i dao mu jebi me molim mlad klinac osmijeh. Ona je nosio majicu bez rukava narančasta koja je izrezana dovoljno niska da bi se otkrilo ukrašen čaše njezina sive grudnjak, pratilac komad na gaćicama je ona ostavila na kvaka. Ona je također nosio uske traper suknju, dovoljno da joj dupe je prijetio da bi na kraju praska, koja je prestala s nekoliko centimetara iznad koljena. Preko je desnu ruku joj je ček piknik deka, i primijetio sam da ona nije nosio joj naočale. (Nekoliko znakova da je upravo planira se zajebavati.)

On je rekao nešto i pogledao okolo malo nesiguran. Travnja samo odmahnula rukom i dao casual izgleda srdačan smijeh. Kasnije mi je bio malo nervozan o uzimajući uhvaćen, njoj su brak, a on nije me žele pravedan dogoditi se iznenada pojaviti.

(Wink, wink).

Oh, kad bi samo znao.

Moja žena upravo mu je pokazao da se nije mucio i živčani o bitak je uhvaćen. Ona je hodao uokolo, u potrazi za ono što je ona ipak bila dobro mjesto, koje zapravo završio kao savršeno mjesto jer mi je dao direktni pogled na akciju koja je će se održati. Nakon što je ona odlučila ona je počela odvija piknik deka i širenje.

Travnja malo savijena, a bila je okrenuta od mene i kako momak je još bila s. Sa taj zavoj okrugli obrazi joj magarca su jasno vidljivi. Ja mogu reći da je deka raširena uredno dovoljno, ali ona je savijena dalje dati dobar pogled na magarca i maca za nijedan drugi razlog nego samo pokazati, ako off.

Ja pogledala u svoj novi dečko prijatelj i vidio da njegov pogled je bio prilično velik uprte u nju. Sam pomaknuo moje težine malo, jer moja koljena su dobivanje malo upaljeno. Tada sam pogledao kroz rupu u hedge nastaviti promatrajući ih, čeka akciju za početak. Moj penis tukao sa hard lupanje to pustiti mene znati da je spreman za akciju malo previše.

Travnja napravio show od rušenja njezine suknje i ravnanje kašljucati. Zatim je sjela na deku. Razgovarali su natrag i naprijed. Zatim je ona sama malo je legao vanjska strana na jednu stranu, i sama čuvanje gura malo na šaka. Njezina prijateljica squatted dolje gdje je on stajao, ljepušan velik dio u istom položaju kao što sam bio, a zatim zrcaljeno otvorite svoje knjige.

Tip je bio prilično brzo ladici. Mislim dečki koji skica scena i ljudi su obično. Bilo je možda 10 ili 15 minuta, a nisam ni prigovor na temelju moj dah za sebe, jer sam znao da sve što dolazi će biti vrijedna čekanja. Kad god je on učinio je skliznuo je olovkom na vrhu njegove skice i ustao. On je hodio putem do travnja i okrenuo joj knjigu, naslonjena malo dolje. Moja žena nasmijala i klimnula glavom, očito zadovoljna s onim što je vidjela.

Ja pomaknuo u mom mjestu iza živica. Onda sam okrenuo na kameri jer sam bio siguran da nije bio idući u biti mnogo duže. Brzo provjeravanje JA je napravio siguran sve postavke su u pravu. Tada sam pomaknuo moje težine opet, težak da biste dobili više udoban.

Travnja bio dajući mu veliki osmijeh. Smijala se dovoljno glasno da čuju za mene. Tada je pomaknut na deka, naslonjena leđa i noge kreću za podizanje koljena prema gore. Nakon što je naveo da je do sada dovoljno je slomljen joj bedra mu dati, i mene, dobar pogled na nju maca. To je bio jedan od onih puta da ona nije obrijao za oko mjesec dana. Travnja u ovom trenutku još uvijek ima lijep grm kratkog zlatnih uvojaka je bila prikazuje off na taj petak.

Njezina skica umjetnika prijatelj je uzeo pogledati oko nervozni jer je razgovarao s njom. Siguran sam da on joj je rekao da je osjećaj kao da su se gledali, i znam da je rekavši mu da je bio pravedan bitak paranoidnog. Znam da vjerojatno mu rekao da je nije bilo ljeto, da je škola je još uvijek u i tamo je bio stvarno nitko oko jezera ili park.

Kao što sam gledao je zgazi bliže. Travnja zatim se opet promijeniti položaj, ustajanje na koljena. Ona grabbed ispred njegove hlače te ih unzipped. Tada je undid gumb kao uzeo još jedan pogled oko tog područja. Osjećaj je sve bilo jasno i oni nisu bili idući u biti on je ispao mu smeta skice kraj nje na deka, a onda joj je pomogao izvaditi njegov penis. Moja supruga seks onlajn je novo umjetnik prijatelj je bio prilično dobro darovitih. Čak i iz daljine sam je gledao barem da bude osam inča i lijep i debeli, veliki penis i loptice čist obrija u suprotnosti s moje žene trenutne dlakavost.

JA je uzeo fotoaparat i uravnotežen na nogu kao što sam radio za otvoriti moje hlače u čučanj mi je u. To je drugi da biste dobili moj remen poništiti i to OpenBSD moj letjeti sve baš kao što je bio. Uzimajući kamere natrag u ruci sam ih radila sve do sredine bedara. Tada sam posegnuo u lepršati na prednjem dijelu moje gaćice i zadirkivali vratilo u moj penis out do lopte.

Volim moždanog udara moj penis dok sam gledati moju ženu petljaju po drugi tip. Prvih nekoliko puta nisam mogao sebi pomoći. Gledanje u tajnim je tako uzbudljivo da sam uvijek dolazio moj zamotuljak pred drugi tip je završio s njom. No, budući da je bio par godina sad sam bolje o zadržavanju i davanje travanj drugi pomaže sperme nakon što su ona i njezin ljubavnik nekada dio načine.

Travnja ustade na koljena i poljubi masti glave njenog prijatelja umjetnika penis. Ona bi bat vrhu mu sa svojim jezikom i tada trčanje joj usne preko glave. Ona bi dati malo više poljubaca i tada trčanje joj jezikom oko donje glave. Mislim da sam spomenuo da je penis sisanče je sekundarna sporta do travnja. Ako ona želi i tko je s njom tako da je sklon ona može biti i da će to učiniti povazdan.

Činilo se da radiš posao za svoju prijateljicu, jer je naslonjena leđa malo i stvaranje goofy lice. Kao što sam gledao sam uzeo moj odriješene ruke i dao svoj penis zanemareno nekoliko udaraca, tiho jadikovanje za sebe. Onda sam pustio i odrastao kamere s obje ruke za off puckanje nekoliko dobrih fotografija svojih sisa njegov penis.

Travnja uvijek činiti se to znati kako to izraditi pravo vrstu napetosti s nekim kad sam tajnu publike. Obično ona dolazi s isprika da bi ga nešto što se brzo. S prvim dečko ona mu rekao da je trčanje dolje do trgovine da pokupi stvari i dolazi pravo nazad. Uz drugi tip je rekao da sam bio pravedan vanjska strana na jezeru ribolov i da će se vratiti u bilo koje vrijeme. I sa još jednim Gvido ona mu je rekla da su manje od sat vremena jer je očekivao rođakinju da dođe iznad.

Mislim da to radi najbolje na taj način. Uz to što će biti nešto što se brzo stavlja osjećaj hitnosti na drugi tip. On zna da je u žurbi ili rizika uzimajući uhvaćen, jednako kao što sam ja da šuti i gledati ili sam rizika uzimajući uhvaćen.

Travanj već mu je rekao da je ona mene očekuje uskoro kući, a to je bio razlog zašto su morali napustiti kuću. Ja sam već znao da je ona vjerojatno su mu daljnji rok kao dobro. Znala sam da to nije bio jako kratak, ali sam bio prilično siguran da je ona vjerojatno mu je rekao je samo nekoliko sati prije nego što ona nije bila kod kuće propustili jer smo imali vikend planove.

Ja pomaknuo malo kao neka moja žena njegov penis slajd iz njezinih usta. Uzeo sam drugu sliku kako je izašla, njegova glatka površina s slickened April pljuvati, i niz njega, vjerojatno obložen njegov precum povezivanjem od glave do kutu joj usta na trenutak. Ona je oduševila osmijeh na licu kao ona pogleda u njega, pa sam bio prilično siguran da je okusio malo mu vrhnje.

Moram reći da sam bio malo zavidni. Ja sam obično sadržaja sisati cocks dugo i tanko, ali ponekad, kada travnja dobiva lijep velik jedan, volim da sisanje na njima previše ako momak je otvorena za to. U tom sam trenutku želio sam mogao okus sperma previše. Ja spušten moj fotoaparat i uhvatio moj penis opet, to stroking polako kao što sam gledao.

April umjetnik prijatelj je dobio vanjska strana od njegov cipele, a zatim pao njegove hlače ostatak putu prema dolje i zgazi izvan njih. Cijelo vrijeme moja supruga je gladno i ljubavlju gleda na njega, i da je samo napravio moj vlastitom krvlju hrle kao što sam stroked moj hard penis malo brže. Njegov penis je lijepo i teško, kao, stoji ravno van i pokazuju prema moje žene nos.

Najam ići od moj penis sam promijeniti položaj i dobio kamere u početni položaj. Umjetnika zgazi oko straga travnja te se spušta prema dolje kleknuti za njom. On je poljubi joj obraze i vrata. Zatim je nagnutom prema natrag i oni poljubila otvoreni glasan, zamjene, pljuvati i jezici. Moj penis je pulsiranje, lupanje bolno kao što sam gledao.

Kad su završili usta ljubakanje je otišao leđa to ljubljenje i sisanje na vrata. Travnja zatvorene oči i naslonila na njega, naslonjena leđa. Nakon nekoliko trenutaka oboje polako potonuo nazad, koji određuje i spooning na travanj odmara na vrhu njega, lagano trljajući joj dupe protiv njegove prepone i penis.

JA je uzeo ruku off kamere opet i dao sam nekoliko dobrih udaraca, uzimajući teško diše. Gledajući kroz prostor u hedge sam mogao vidjeti njemu podizanje koljena gore na obje strane za nju. Travnja manevrirati svoje noge i doći dolje jer je dosegao oko nje i njezina tits cupped. On umijesi travnja's titties, povlačenjem vrat joj majicu otvorene kao što je učinio, tako da će otkriti više od nje grudnjak pokrivena tits. Dok je bio događaj ovaj Moja žena se radio malo, grabbing rub njezine suknje trapera. Radno bokovima ona to radila i do njezina struka, prikazuje off joj noge i izlažu svoje zlatne kovrče i proreza koje ih rastali.

I uzdahnu sebi, uzimajući nategnuti držite na moj penis. On je preselio jedne strane prema dolje kako je gurnuo čaše njezina grudnjaka gore i nad sve dok nije konačno može napraviti najviše od svoje lijeve sjenica pop iz pod. Bradavice jutted ravno gore u nebo, u potrazi bolno teško. S druge strane mu je stigao dolje i izdvajali joj majicu dno ponešto gore. Nakon što ga je imala do iznad trbuha joj je on stavio svoju ruku na njega i gumiran, lagano pritisnete prema dolje.

Travnja dosegla dolje kako sama podiže malo. Ona grabbed njegov penis i vodio ga da joj šlic. Ona je gumiran protiv nje maca gladna rupu kako sama podigao gore i malo dolje. Potom je radila u glavu, a nakon trenutak squatted dolje polako se svaki inch iznutra.

Ostavljajući ići sam od sebe penis steadied sam uzeo kameru i slike čim ga je pokopana na lopte u svom. To nije bila dugo prije nego što su oboje rade i brušenje jedni protiv drugih. Oni su imali dobar ritam i ja uzeo nekoliko hitaca u njegov penis kliženje natrag iz samo da joj maca biti prevezeni kući kao što je čuvali i ona squatted natrag dolje.

Napokon sam čuo jasan: "Oh, to je to, dušo."

To je bio pomno pratiti od strane "Hm, da."

Bilo je teško za mene da se pokorite mojim uručiti moj penis u ovom trenutku, ali ja sam htjela biti na gotovs, tako da ne bih gđica bilo koji dobar metak. Ja squatted s moje hlače skoro do koljena sa svojom osovinom izloženi kroz moje gaćice hladovinom stabala i skriven od grmlja.

Travnja i njezin mlađi ljubavnik radili brže i njegov penis kao da samo pola kilograma i pola kilograma na nju kao da joj maca split otvoren, širi dio u njoj kovrče. Čak i bez zoom na kameri sam mogao vidjeti da se vratilo je izuzetno mokro joj maca sa sokom. To me žele da smo svi zajedno i svjesni jedni druge, tako da sam mogao poližite joj ga svaki put njegov penis povukli iz nje.

Vidio sam lice travnja twist kao ona neka se oštro daha. Nije bilo pogrešno izgled zadovoljstvo imala je u tom trenutku, i znao sam da je neće biti previše dulje prije nego što je otišao off. To je izgleda sam vidio dosta puta, i licem u lice i kao promatrač u komšiluku, kao i iz skrivenih mjesta. Moja supruga zatvorene oči, lice joj izgleda kao da je zadihan kako sama odvezli dolje na njezin ljubavnik's penis čak i teže.

"Nayh, da," ona iznenada povika, vrlo glasno u tišini. "I'm gonna cum, dušo. I'm gonna cum upravo sada! " mlade lepe devojke

Sam podigao kamere i uzeo njenu sliku ekstaze upletenom lice dok je vozio njegov penis, sama vožnje niz teže jer se vratio naklonost prema lupa u njoj teže. Sada sam mogao čuti stalni pobijedio svog tijela kao što su slapped zajedno. Moje oči usmjerene na njegovu loptice kao oni bounced gore i tukli protiv dno joj maca svaki put kad bi čuvali.

"Mmmmmm, yeah!," Moja žena sisate video iznenada povika. "O, da, oh, yeah. Oh, yeah! Oh, yeah! "

Njen vokal dobivanje bilo dovoljno za vožnju joj ljubavnika umjetnika preko ruba previše. On squirmed pod nju i pustiti jedan veliki uzdiše kao što je i dalje funta joj maca ispod nje.

Uzimajući poderan dah ja sam steadied kamere i uzeo nekoliko slika. Koncentriraju na druge stvari su mi uskraćene su sišli prije travnja, a momak je s dogoditi.

Nakon nekoliko minuta njihov plač zamro jer su usporen njihov tempo. Kao što mirna sam gotovo dobio sam ljut kao hrpa vrana iznenada povika u znak protesta zbog buke su bili odluka. Nagle caws ptica imala prepala dvije od njih kao dobro, jer travnja skliznula off njegov penis, njegove bijele ljepljive cum premaz strane i on je namotan vanjska strana od pod nju i skočio na noge. Kao što su shvatili da je to ptice su gledali jedan prema drugome i smijali glasno.

Ja pomaknuo moje pozicije opet u travnju sjede i onda ustane na koljenima još jednom. JA je uzeo još fotografija kako je naslonila glavu na njega i počela lizati njegova premazani cum off njegov penis. Moj vlastiti mali zanemariti neuspjeh je opet lupanje, a ja sam bio pomalo zavidan želi sam mogao biti jedan događaj neki od čišćenja dužnosti.

Nakon što joj je učinjeno je i sama ravnanje gore i počeo se skupiti deke kako je dobio svoje hlače i cipele na leđa. Razgovaralo se na trenutak, a zatim stao jedni drugima i poljubio, travanj ruku ide dolje i masiranjem njegov penis kroz njegove traperice. Kad su odvojeni je pokupila svoje skice, gdje ju je staviti na tlu dok je presavijeni deka. Otvorenje je on poderao iz stranice i predala joj. Poznanstva za seks

Nakon toga sam gledao kao oni je napravio njihov put preko kliringa i natrag na stazu. Oni su zaustavljene u travnju istaknuo off u smjeru su došli i rekao nešto. On je klimnuo glavom. Potom su prihvatili i poljubi opet, dugo i duboko. Moj penis je bio izložen lupanje, i Bacimo li pogled prema dolje bih vidjeti jednu kap precum je blistavim u šlic. Pogledao sam natrag gore kao što su prekinula njihov zagrlio i primijetio da je njezin ljubavnik bio umjetnik ide natrag način na koji su došli iz travnja okrenuo kao da ide dalje do staze.

Dao sam im nekoliko minuta da se premjestiti zajedno prije nego što sam dobio zajedno. Ja isključen kamere i staviti ga u mom džepu košulje. Onda JA ran prst u moju ljutiti raspor da biste dobili taj usamljeni mali pad precum. Ja ga isisan off moj prst, želeći je bilo više. Onda sam ustala, bolne od toga da bude crouched i zgrčene dolje tako dugo, i izdvajali moje hlače gore. I rastegnut za minutu. Tada sam napustio prijeći prijeboja i krenuli natrag do staze za povratak na trailhead parkiralište.

Jednom sam dobio do parkirališta otišao sam ravno u stranu vrata van i to otvoreno. Moja supruga je imala neka mjesta dolje i bio je polaganjem joj trbuh na floorboard i nasmijana. Ona brzo je gol, i kao što sam gledao na nju ona je u lučnim leđa može podići nešto i objaviti joj tits i tvrd crvene bradavice. Između rukama imala komad papira koji skicu svoga mlađeg ljubavnika ju je dao u razdjeljak. Ona je gurnula mi sa smiješkom na licu. "Mislim da je prilično dobar priliku."

JA je uzeo papir i promatrao ga. Na njemu je skicirao travnja savršeno, u istom poza budući da joj je bio na piknik deka u čistini. Iako umjetnik je uzeo poetske dozvola i skicirao moje žene gole. Sam napomenuo da mora imati veliki osjećaj za svoje podanike, jer je on stečen joj bradavice savršene, bez gledajući ih predugo unaprijed.

"Da, vrlo dobar," Pristao sam.

Moja supruga je uzeo crt se od mene i sub na stranu. Onda ona nasmijala i šire vragolasto me prije prevrtanja na leđa i otvaranja koljena. Nakon što joj bedra su osim masnoća usne joj maca je otkrila, njezin mladi ljubavnik's sperma se svejedno oozing malo od engorged labijalnih između usana. Travnja giggled. "Vi se ne želite čekati do večeras je li?

Popeo sam se u stražnji dio kombija, brzo zatvaranje vrata iza mene. Čim je završila moja žena ruke rade tipke moje košulje kao što sam undid moj remen, a zatim otvorio moje hlače prema dolje da biste dobili njima. Jednom sam kao gola kao što je bila smo djelili poljubac. Tada sam dobio između nogu, a pokopani moj penis ravno kući, nakon što nema problema uzimajući u njezin otvoreni i sperme podmazani rupu.

Sam stavio svoje ruke na njezina struka i počeo zabadanje u njoj kao ona je podigao joj gore i gležnjeva ih vučena niz moje strane do mog struka. Volim se osjećati joj maca nakon što netko drugi ima to koristi i to ispunjen opterećenja. Svoj 'ne poput osjetiti samo super mokro maca. To je stickier i ima malo sluzave smatramo da je to deliciously topla i nepriličan.

Nije trebalo samo nekoliko minuta prije nego što smo bili crpnih i gotovs to ići. Kao što sam rekao prije nego što ona ima jezovit sposobnost da se orgazmički u skladu sa situacijom, a ja znam ona nije smetala drugi Quickie jer smo još uvijek imali vikend na Randy's ispred nas. Bio sam vruće i znoje se, i unutar našeg van osjećao kao da je parenje.

"Bog, da, dragi", uzdahne travnja. "Idem da se sperma opet."

Nisam suzdržavati kad sam osjetio njen drhtaj i jeza ispod mene. Sam pokupila moj ritam, lupa joj teže upravo prije nego sam proklet vruće i gnjecav tereta iznutra na vrhu jedan njezin mladi ljubavnik je već tamo stavili. Kad je moj vrhunac dosegao je kraj I neka sam malo opustiti na vrhu joj, naša znojna tijela međusobno sljepljivanje.

"Vruća stvar", nakon što je prošaptala je prestala zadihan i bio je disanje normalno.

"Da?"

Travnja je Predenje kikotati u svom grlu. Onda je ona pogledala mi sa širokim osmijehom i nestašne. "Vi želite da se lizati vrhnje pite svi nestali?"

Bilo je pitanje znala ne bi ni gnjaviti odgovoriti usmeno.

Moja žena otvorila svoje noge široko kao što sam se preselio dolje i pokopali svoje lice u njen pun pare i mošusni maca. Njezina obrija nije napravio miris koji mnogo više intenzivan. Ona reeked spola i seksualne sokova, i bio sam više nego sretni da biste započeli lizanje je sve gore. Ona je pomaknuti ispod mene, oplakivanje i dahtanje kao što sam joj lizali čist, savoring svaki malo od moj posjedovati cum kao i njezina mladog ljubavnika. Nakon što sam učinio sam joj dodao finale popodne aktivnosti, sisa joj klitoris i mučenja sa mojim jezikom dok ona dođe.

Mislim da je ovo iskustvo je jedan od najboljih koje smo imali u parku, pogotovo jer sam ju počeo gledati u tajnosti. U ovom trenutku imamo skicu Doug od nje, kao i slike njene sa nizom ražnju / precum sa svojim pijetao na sluznici usta zaglavi u rub njezine komoda ogledalo. Nitko od nas nije siguran hoće li ikada će se vratiti u park na bilo što skiciranje, ali smo se slažu da bismo željeli da skeč je opet ako on ne.

Nakon što smo dobili doma iz parka mi obasuo i igrao malo više. Onda smo dobili naše stvari spremni i pođe u susret Randy za večeru u lokalnom restoranu u malom gradu živi u. Nakon što smo dobili na svoje mjesto imali smo jako dobro vrijeme.

Prva stvar koja travanj htjeli učiniti čim smo se u spavaću sobu ...ipak vise volim starije zene..

Нема коментара:

Постави коментар