.

Servis za upoznavanje

субота, 12. јун 2010.

Jebacine

Domaca jebacina
Lyn i sam je bio oženjen za dobar sedam godina i ona je jedan od pakla ženu. Ona je mlada dvadeset devet godina starosti oko trinaest godina mlađi od mene Hot Babe. Imamo vrlo pun ljubavi i odnos s njom se predivno seksi klipovi s ogromnim grudima i velikom ličnosti svi dečki oko grada nisu mogli uzeti svoje oči s nje. Svidjelo mi znajući ona je bila tako atraktivna uzbudljivo i to je pogodnost koja se njezin partner ... erotske galerije
Sa svojim se atrakciju oko grada bilo je tek nedavno saznala da je koliko daleko će ići momački kako bi da je vidi ili čak da se u njoj hlače ... Ona je bila takva cutie ...
Našem dvorištu ima skrivene dvorišta i to je gotovo savršena ned pečenje raj. Uz visoke ograde na dvije strane, a visoka živica s druge je to značilo da je Lyn mogli sunčati goli u potpunoj privatnosti, bez brige da je susjeda u peeking na njoj ...
Jednog dana preko ljetnih vrućina, bio sam jako zakasnila na posao, i nakon nekog sporazuma Lyn odlučili da bih otići prije mene i mi bismo nadoknaditi kasnije ostavljajući mene to Chanel moj flexi radno vrijeme vratiti kasnije u tjednu. Ovaj lijevo mi vremena da se tuš i promijeniti i napraviti nekoliko stvari prije nego što sam morao utrku izvan vrata. Kad sam otvorio zavjese sam primjetio naš susjed Bert gore na ljestvici peering u naše dvorište. Bio sam malo iznenađen, ali kad sam ga vidio podrezivanje vrhova off neravnoj živica, ja ne mislim puno o tome.
Otišao sam mu obrezivanje dok sam showered ali kad sam došao sam uzeo još jedan zavirite da vidite kako dobro je radio i našli nije bio gore na ljestvici, ali više je bio u našem dvorištu. Pitala sam se što je radio tako da sam ga gledao i našao da je obrezivanje živica unutar naše ograde. Nisam bio previše zabrinut no ja sam ga pronaći vrlo čudno da je uzimanje inicijativu i pomaže ...
Nakon brzog doručka, odlučio sam provjeriti njegov rad ruci na moj način out. Hodao sam oko dvorišta i bio impresioniran, ali onda sam primjetio da je bilo par mjesta u živica. Vi stvarno ne mogu ih primijetiti ako ste gledali ravno u njih, ali ako ste bili u potrazi za njima ili novi su bili tamo je bio vrlo skriven način da pogledamo što se događa u ono što smo mislili da je naše privatno dvorište. seks video snimci
Ona vrsta uzbuđeni mi je znati da Bert od vrata do vrata je špijuniranja moja žena dok je suncem okupane u dvorištu. JA je napravio bilješku o tome razgovarati s njim nešto kasnije, kada sam stigao kući kasnije poslijepodne.
Kad sam napokon stigao na poslu sam još uvijek izvan sebe da je Bert bi ga imati u njemu i mislio da je pomalo bezobrazan ali mislio nema zla u tome što je radio, ali je odlučio da sam stvarno trebala riješiti taj prije nego kasnije tako organizirana da napuste malo ranije izradu napomenu da biste dodali ovaj na moj već duže nego obično flexi vrijeme, i da se kao što sam bio dijelom gazda sam mogao raditi dodatno vrijeme uzimajući moj rad sa mnom kući, kao dobro.
Otišao sam raditi tek nakon 2:00 i krenuo u seks videoteka znajući Bert bi radio svoj redoviti popodne u vrtu, a odlučio sam da je vrijeme da mu suprotstaviti. Kad sam razgovarao s njim, on je pokušao da mi reći da ne zna ništa o tome, on je samo volio vrtu, ili tako rekao ... ali kada sam predložio da sam riječi sa svojom lijepom suprugom, koji će biti šokirana da čuju da je njezin Čovjek sjeda natrag ogling preko Lyn vruće mladi beba od vrata do vrata ...
Ubrzo pristao i kad sam ga pitao da objasni što on voli najbolje kad je došao na promatranje Lyn, on mi je rekao da je on to volio kad joj dečka došla u posjetu i ona je izvedena tako dobro sa svojim vrućim penis sisanče i jebeni sjednica. Bert je znao da je upravo udario sirovo živca znajući vrlo dobro da sam nije imao pojma što je otišao na ... glup na licu rekao je sve i morao da se suzdrže od govoreći nekoliko izbora riječi i izaziva komešanje.
Bert mi je rekao da je Lyn nastupa svaki utorak oko 15:00 samo kad je sunce bilo samo zagrijavanje dvorišta i voljela radiš sve zanimljive stvari koje je uživao gledajući iako nije znala da je gleda svaki njezin potez.
Gotovo sam mu nisu vjerovali, ali onda sam ga čula ... "Evo je dolazi!" Analni sex
Pronalaženje pozicije na jednom od proreza sam ugodno tako da sam mogao vidjeti što je ona do. Primijetio sam da je Lyn kući s posla ranije i ona je izašla u dvorište potpuno gola, koju sam ne bi trebali imati bio šokiran, ali kad je počela masirati uljem u njezinu lijepu tijelo i dijelove koji stvarno ne bi trebali sunce sija na njima, mislio sam da je malo neobična ... ipak sam bio vrlo uspaljen u isto vrijeme. Bert je imao svoju ruku zamotan oko osovine i bio je jacking off centimetara od mene.
Sam se preselio iz moje malo proviriti razrezan i postaviti drugi neki dalje živica ... Ono što sam vidio je bilo dovoljno da me njihanje prema znajući moja žena je više nego topla i uspaljen, ona je prava mala nimfomanka. Sjela je natrag u njezinu opuštajuću salon stolice kad momak hodao kroz strani vrata. Bert je bio prvi koji će komentirati prilično mirno ... "Njegov oko za početak."
To je kao fantazija ... Lyn pogleda u momak i pozdravio ga, nije ni prikriti svoju golotinju umjesto Nasmiješila se jer je tijekom leant i poljubio čvrsto, njegove usne čvrsto pritisne njezinu ... on izdvajali daleko i spomenuo da on je doveo prijatelja .... Sam bio o to kretanje po i njezina stajališta, ali sa Bert Wanking njegov komad mesa gledajući njeno lijepo tijelo otkrio sam da nisam mogao pomaknuti. Bio sam hipnotiziran.
"Hej, Marko ... tko ti je prijatelj?" upitala ...
"Sada znaš da bi trebao pozvati mene najprije prije dovođenja netko s vama, ona nasmijala slatko na njemu ...
"Cut the Crap Lyn", kazao je ... "Znaš li to ljubav kad postoji tri od nas"
Kao što je on rekao da je pognut i njezin dotakla, rukom toying s unutrašnjosti joj bedro, svoje prste četkanjem se protiv nje maca. Ona moaned ispod svoje dodir ... i ona je kao moaned tako da nije Bert ... Znao sam da nije mogao čuti, ali sam mogao i sam bio uzimajući horny upravo gledate moju lijepu ženu što se sa ovaj Gvido ... i mogao bi biti stvaranje vanjska strana sa drugim Gvido s njim isto kao i ...
Bert je šibanje njegov dnevnik sve brže i brže, a ja mogu shvatiti ... ovo je bilo vruće i to je bio uzimajući hotter ... JA je uzeo jedan pogled na Berta i onda natrag kroz raspor u hedge, Lyn je sisa Marko i njegova drugarica imao svoju glavu među njezine Noge lizanje njoj vruća mačkica. Njezina sokovi su slatki pa sam znao da je dobivanje ukusna ...
Lyn je stvarno uživa sama, a unutar sekunde je bila gore na koljenima klečeći na dnevni boravak preko Marka je potonuo usta dolje na njegov penis uzimanje njegova debljina duboko dolje joj grlo. Marka mate skliznuo u nju i iza gumiran njegov penis prema gore i dolje joj dupe obraze ... bila je guranje nazad protiv njega, a kada je skliznula je debljine između joj maca usne nisam mogao sebi pomoći.
Moj član je naprezanje da se oslobodi moj rad hlače, ja ga palmed i počeo milovati, to pumpanje u vrijeme sa ovaj Gvido jebeni Lyn i njezina sisa na Markovu dugme ...
Prizor je bio prekrasan ... Ovdje sam bio špijuniranja my lovely supruga i ja imao problema s njom jebeni drugi tip ili nekoliko dečki i to je bio strašan. Bert je oplakivanje glasnije i glasnije s njima ... nisam mogla držati mnogo duže i sa tri vruća sexpots jebacine u mom dvorištu i sa mnom crpnih teže i teže, svi smo došli zajedno.
Lyn pogleda u Marka i slatko nasmijala kao ona lizali joj usne. Marka Mate povukao svoju prick od nje twat s buć i Lyn uhvatio krpu da bi se mogao sam očistiti. Oni su obučeni i lijevo ostavljajući Lyn da leže natrag na sunce boravak i uživajte u popodnevnim ned Bert i ja zip naše hlače i nikada nisam rekao ni riječi, ali znao sam Bert nije bio o to imati ići na njega opet, umjesto toga on je znao da će mi se plaćati ga posjetiti sljedeće utorak poslijepodne.
Ja bih postala voajer, a ja ljubio gledajući Lyn kad god sam mogao ...

Нема коментара:

Постави коментар