.

Servis za upoznavanje

понедељак, 28. јун 2010.

Ljubav i seks

Bio sam u klub ljubav i seks i je u tom trenutku glazba je silan techno beat potpomognuti glasnim i valjanje tipkovnici svira elektronski šum. Svjetla bljeskale i strobed sve oko znojan kao stranci nabasao jedni protiv drugih kao što su valovitih i plesali. Znam da to vjerojatno zvuči poznato, kao da je to čuo i prije, ili se dogodilo prije. Možda je to prosječno priču i ništa posebno. JA pogodak JA misliti leđa na to jer to dogoditi se za mene i volim replaying memorije.ljubav seks

On je bio u blizini bara odjeven u mornaricu jakna s plavim košulju, bez kravate i dvije tipke otvoriti, radi njegove najbolje da izgledaju kao da je cool i nije briga o bilo čemu. To je bio rad, barem za mene. Bio je vruće, ćelav s uredno podrezuje brkove i kozja bradica, a izgledao je nejasno Latino. On je bio jedan od onih dečki koji je izgledao mršav mršav i na prvi pogled, ali je znao da je pod svoju odjeću, on je mišićava se unatoč svojim okvirom i izgledao kao isklesane Bruce Lee. On je odložio taj vibe da je rekao:zenske erotske price Samo za priključiti. Mislila sam da je vruće i nisam imao problema s tim.

Uspio sam uhvatiti njegov oko. On je navodno volio ono što je vidio slobodne zenske i znao sam shvatio ono što je htjela. On je zgazi do mene i rekao ništa. Mi smo otišli do ruba poda i preselio i tlo jedni protiv drugih s ostatkom publike. Nema na riječ je, rekao je. Ples je bio samo formalnost.

Kao što sam okrenuo, valovit moje tijelo, ja ugledala moj prijatelj Taffy malo dalje na podu. U tom trenutku bezimeni techno electronica je dao način za tATu-a 'Malchik Gay ", koji će se dogoditi da se njezina omiljena pjesma. Ona me vidi i da sam ja s nekim i daje visoke znak. Taffy je zakačen sa velikim butchy tražite djevojku, vrste koje ona voli biti sa. Ja vala leđa. Svaki poznaje druge je zabio, ali moj prijatelj neće biti ostavljajući klub s nama, iako je Taffy eventualno mogao doći kući. Ona je u potrazi za odnos. zenske fantazije Ive 'bio opečen previše puta, za sada samo želim igrati.

Glazba mijenja opet. 'Krijesnice'. Ni moj, ni ja hot stud raspoloženi za spori ples. On sugerira da idemo bar, prva stvar, rekao je. Tamo je nalozi nam metak u nešto što se zove Prairie požara. Ovo je vruće, cimet i gori. Žiri je još uvijek na ako okusi dobro ili ne. Nisam ga imala opet jer. Iako je naručio nas dva više, a ja pio drugi dolje kao dobro.

On je šaptala u moje uho, ne pokušava biti romantična, ali Sly. Tu je mjesto zna da u klubu koji je s puta dosta i privatnih. On je želio znati da li sam mislio da će biti u redu.

"Da."

Mi otiđite na licu mjesta on zna. Tu je skela skriven tarp. Dižemo se koraka za platformu. Kao što je sugerirao nam nitko ne može vidjeti. Samo netko tko je znao da je tamo čak bi znao da ga pronaći.

Mi poljubi, vruće i strastveno, svaki groping na drugom kraju. To je jedina stvar koja ga čini osjećati najmanji zalogaj romantičan. Hands među nama radim gumbiće njegove košulje. I stići i osjećaju njegovu znojan i mišićava prsa. Njegove ruke ići niže. On poništava moj remen, a zatim otvara moje hlače. I uzdah i protrljati prsa, ljubeći ga opet kao on seže u i ribe iz moj penis.

Ja dahtati na usta, oči zatvorene kako je polako potezima moj ukrućenje vratilo. "To je lijepo, baby", on mi kaže, napokon nešto koherentna.

"Da," I šapat leđa. Ljubio sam mu uho i onda mu oko vrata. Kao što sam mljeti moje strane protiv njega kao on dizalice mi ja osjećam da je njegov vlastiti penis je već teško i vrlo velik.

"Hajde," kaže on.

Sam skliznuo dolje,zenska dominacija osjećajući moj penis slajd kroz njegove ruke. Onda sam otvorio svoj zatvarač i postignut sa mojim prstima nagovoriti svoju out. Ona je lijepa i gusta, prekrasnom vene. On je najmanje sedam inča, i uzimajući mu jaja iz bio previše komplikacija. Bio je neskraćen, što volim onoliko koliko Taffy voli splasnuti nasipa. Ja tugged prepucij ponovno otkriti okrugli i masti glavu s blistavim precum.

"Mmmmm, yeah, baby", kazao je uzdahe.

Dao sam mu nekoliko udaraca, sviranje kožu natrag i naprijed preko glave. Tada sam u svoju lizali raspor nekoliko puta, a očistiti glavu da biste dobili okus mu ljepljiva i pomalo blag precum. To je pravi jaki aftertaste ipak, i znao sam da je njegov punim opterećenjem bi okus puno bolji.

JA je otišao do grada, osjeća svoje ruke na moja ramena, lagano masirajući. Bog kušao dobro. Njegov miris mošusa je da čak i liberalni uprskati parfem je staviti na nije mogao sakriti.

"Yeah, baby", kazao hissed. On sam bucked protiv moje lice, tkivo njegove hlače grebanje na moje obraze.

Moje tijelo je bilo živo i senzacija. Došlo je funky letna pera od Doors pjesmu "Strange Days 'igranje, i da se činilo da stane ono što sam osjećao sasvim u redu. Moj penis je bio hard rock, te sam mogao osjetiti dugo suzu precum sam od sebe polako curi iz mog vlastitog razrez. musko zenski odnosi

Stavio sam ruku na dnu njegovu vratila se držati steady na koji sam mogla sisati teže. Ja mogu reći iz malo soka u usta i način na koji je to disanje ne bi bilo puno duže. To nije me gnjaviti da je to brzo, jer ponekad je to što uzbudljivijim taj način, posebno s anonimnim stranac.

Dopustio je da se oštra dah i dao lagani, "Da." Tada sam osjećao da odlazi umišljen, njegovu stražnjicu stiskanje. Kao stavio nježne ruke na vrhu moje glave i počela uzdisati znao sam da je vrijeme da biste dobili spreman progutati.

Bio sam potpuno s toka. Prvi špricati njegova sperma je propala tako glatko ja skoro propustili činjenicu da je on bio uzimajući off. To obložene moj jezik kao što sam nacrtao moju glavu i njegov drugi špricati je curi iz kuta usta. JA ganut moj jezik i to scooped u statusu treće špricati pogodak leđa mog grla. Napokon sam napokon mogao okus. Bilo je vruće i začinjeno, baš kao metak imali smo popili.

Ja sam radio usta gore i dolje vratila njegov penis dok mu neviđeno loptice su napokon prazna. Kad mu je bilo učinjeno Ja sam ustala i on mi je pozvao da se okrene. JA baciti moj traperice pokriveni magarac protiv svoje umiranje penis. On je stavio ruku između mojih ramena i vodi me da nagnuti se naprijed kao da sam bio idući da ga uhvate. Tada je došao do poda mnom i uzeo moj penis u ruci. On je to radio u duga i oštra potezima dok sam konačno došao, moje sperme splattering protiv tarp da sakrio skele. Samo za seks

Mi sami ravnanje gore i prilagoditi našu odjeću. Onda natrag niz stepenice i van na plesnom podiju. Taffy je ples obraz uz obraz s njom debeo nasip kao Aerosmith-a 'What It Takes "igrao na kući govornika. zenski rob On je zgazi u publiku i ubrzo nestao. Proveo sam ostatak noći sporo pleše s oštrouman Gvido zove Stana, koji kao da sam, bio treći kotač, čeka prijatelj je došao sa svojim prijateljem je "datum" odlučiti bili su spremni na odlazak.

Нема коментара:

Постави коментар