.

Servis za upoznavanje

среда, 9. јун 2010.

Dobre ribe

To je petak navečer, a tri od mojih prijatelja, umjetnosti, Evan, i Frank su tamo kod naše kuće igrajući poker sa mnom.Sisate devojke Ovo je prvi put da sam ih imao preko, jer nisam jako dobar igrač kartice. Moja žena Cathy, (29 godina star, 5 '6 ", £ 120, plava kosa, zelene oči, držak tits 34B, i usne napravio za penis sisanče.) Gleda tv u dnevnoj sobi, no zaustavlja se u kuhinji, s vremena na vrijeme vidjeti kako smo radili. Ona ne nosi ništa posebno, traperice, tenisice i bijelu majicu sa grudnjak, ali još uvijek izgleda prilično dobro. Ona izgleda kao osnovni "girl-next-vrata." Mislim ona izgleda kao Joanna Kerns iz TV serije "Family Ties". Frank je mojih godina, 28, 5 '8 ". Evan je 22, 5 '10. "Umjetnost je 28, 5' 8". Ja sam 6 ', 160 £. Sva 3 su marinaca da sam stacioniran s na jugu, te su dobro građena i fizički fit.

Pivo je sve teče noć i nitko od nas stvarno osjeća nikakvu bol. Začudo, bio sam drži svoje i ne gubi previše novca. O 01:00 kažem dečki koji nam treba zavrsava igru. Svi smo dogovoriti konačni ruke. JA kraj gore s tim što mislim da je stvarno dobar ruke i uložiti sve moje preostale gotovine, oko 50 $. Evan i umjetnosti odustati, ali Frank ostaje u i podiže ulog drugi 100 $.slatke devojke Figuring da ja ne mogu izgubiti, pozivam preko Cathy i tiho joj reći ono što želim učiniti. Ona oklijevanjem pristaje, pa sam reći da je Frank Cathy će mu popušiti ako ja odriješiš ruku. Dečki otišao divlje, dok je Cathy pretvara repe-crvene i objesiti glavu u neugodnosti.

Naravno, Frank jedva osvaja strane, a dečki visoko-5 jedni druge. Razmišljate brz, Franka pruža mi priliku za osvajanje nazad moj novac i žene. On mi pruža posljednju ruku. Ako ja pobijediti, ja vratiti moj novac, i Cathy se od kuka. lepe picke Ako on pobijedi ipak, Cathy mu je "rob" do kraja vikenda, do ponedjeljka ujutro. Bez čak tražeći Cathy, slažem se sa svojim uvjetima. Nepotrebno je reći, ja odriješiš jadno. Još jednom dečki idu lud od uzbuđenja. Cathy samo stoji tamo, još uvijek crvenjenje i gleda na katu.

Franjo gura svojim stolac od stola, izgleda od mene, to Cathy i natrag u mene, i kaže: "Posao je posao, Cathy doći ovdje."

Cathy onda pravedan prohodati preko Franku s glavom prema dolje. On je tada doseže i sa obje ruke zgrabi oba Cathy's tits i počinje ih masiranjem. "Čovječe, ovo su lijepe i čvrste", on kaže ostali 2 momci. On je tada ustane, digne glavu prema bradi, i njezin poljupci s dugim, teško ljubiti sa puno jezika. Njezino disanje dobiva težak i njezine bradavice se teško, poking kroz nje grudnjak i majicu.

Frank tada pada njegove hlače i undershorts. Pops out jedna od većih pipe koje sam ikada vidio u osobi. On je oko 9 1 / 2 inča dugo (3 1 / 2 više od mene) i puno deblji od mina. On je tada uhvatio za ruku Cathy, stavite ga na njegov penis, i poljubi je dugo i teško ponovno. Ona je oplakivanje i stroking njegov penis je vrijeme on odmor ove poljubac.
Gole amaterke
Frank onda gura Cathy na koljena, dok on sjedi dolje, govoreći: "Ja mislim da ću imati taj popušiti sada." Cathy, bez oklijevanja, počne lizanje njegov penis gore i dolje kao lizalica, i onda uzima onoliko koliko ga u usta kao ona može biti, što je samo oko pola puta. Ona počinje bobbing glavu gore-dolje dok se igra s Frank loptice s jedne strane i drži dno pola njegov penis s drugom. Ona je stvarno oplakivanje, i stvaranje slurping zvukove. Frank je sjedio sa svojim zatvorenim očima, igranje s njom tits, i jednostavno uživanje u njoj "osuditi dobar blow job" (kao što su ona i ja ih zovem). Evan i umjetnost su samo sjedi tamo u strahopoštovanje promatrajući joj sisanje off naš prijatelj. Ni od njih je znao da će ikada ići na nešto ovako. Nije potrebno dugo za pravi Cathy da se vrući opterećenje izaći iz Frank, i da je proguta dolje u nekoliko gulps. gole devojke video

Frank samo sjedi tamo, gleda na Cathy, mene i druge dečke i reče: "Bog, ona je vjerojatno najbolji penis dojilja koje sam ikada imao." Cathy ponovno blushes i gleda u pod, ponašajući se kao mala miss nevin. On je tada seže, i povlači isključivanje Cathy's majicu, a zatim uklanja njezin grudnjak. On baca grudnjak za mene i rekla da neće biti to trebaju ovaj vikend. On je tada počeo lizanje i sisa na nju tits i velike smeđe bradavice. Njezina bradavice, kada je teško, izdržati oko pola inča, dok su joj velike smeđe areolas su veličine od srebra dolara. Njezina bradavice su vjerojatno teže nego što sam ikad vidio, a ona je u oplakivanje požude. O to vrijeme Evan i umjetnosti započela je s oba "Što o nama" cvili. Frank pogled na njih, a zatim na mene i rekao: "Naravno, zašto ne?"

Frank je tada Cathy sisanje off umjetnosti. Njegov penis je oko iste veličine kao moj, samo malo duže, i možda malo ugojiti. On nije trajao dugo, prije nego što je njegovo tijelo grč, dajući Cathy neke više vruće dolaze progutati. On je također činilo da uživaju igrajući sa svojim držak tits. Evan je također lijepo iznenađenje za Cathy. Njegov penis je ne sasvim kao čeznuti ili masti kao Frank je, ali još uvijek minski staviti da posrami.

Kao što je dobre ribe Cathy mu je sisa off on je tamo sjedio sa svojim zatvorenim očima i moaned nešto o njoj da zlatna usta. Kao i kod Franka, ona je samo u mogućnosti uzeti polovicu Evan's penis u usta jer je bio tako dugo. Nije trebalo dugo dok nije grunted i Cathy aukcije gulping još jedan zalogaj od došli. Nakon pijenja Evan je došao, Cathy ustao i otišao natrag preko Franku stolica, lizanje joj usne, dok joj tits odskočiti okolo sa super-teško bradavica vrele devojke. Frank dosegao gore i praćka joj bradavice i reče: "jer ste bili dovoljno lijepo da nas sve dolazi, to je samo fer da ste sami došli. Idi naprijed i dobiti gol, a zatim penjati se na stol i odbi za nas."

Sam ga volio. Ona je nikada nije ni neka mi gledati nju masturbirati, a sada ona će to učiniti ispred moje 3 prijatelje! Cathy je bila u šoku, i zaista sramežljivi, ali ona je skinula svoje tenisice, zatim joj gaćice. Ova lijevo joj stoji tamo u samo joj malo blijedo žute gaćice, koja je imala veliki mokri mjesto u prepone. Ona je tada zgrabila struka bend joj gaćice te ih srušena njezine noge. Protezala do gaćice mokre prepone izdvajali daleko od nje pička. Frank je tada joj se okrene, tako da smo sve mogli vidjeti nju u njezinu golu ljepotu.

Dok je ona bila uzimanje off joj cipele, imao sam čisti off kuhinjski stol. Cathy sada popeo na njega, valjani na leđima, doveli do koljena i otvorila svoje noge, tako da dečki mogli vidjeti izbliza njoj pizda. To je sve natečen od uzbuđenja, a maca sok je oozing iz svih krajeva. To je izgledalo super.

Dečki gužve oko kraja tablice da biste dobili dobar izgled joj maca vruce devojke. Cathy dosegla dolje i je trčanje prstima po njoj svjetlo smeđa maca kose. Ona drži da obrezuje Ukratko, na taj način Ja mogu jesti joj se lakše. Na zahtjev Frank, Cathy postignut dolje s obje ruke i izvukao otvoriti svoje maca usne, dajući dečki dobra pogled na prostor gdje bi se uskoro snimanja njihova opterećenja dolaze. Ja nikada nije ni imao priliku vidjeti do unutrašnjosti Cathy's pička prije. To je bio velik, sva crvena i roza i sočno. Frank je tada rekao, "idi naprijed i odbi, mi svi žele gledati ste došli na svoju ruku."

Uz to, Cathy počela trljati klitoris joj s indeksom i srednji prst na desnoj ruci, a trljanje joj tits, i vučenje na nju nipples s njom lijevo. Svaki tako često ona će pokrenuti njezin srednji prst se unutar njezina pička. To je zadržao prstiju mokri,vruce seksi dame Franjo je svoju lizati maca sok off joj prste nekoliko puta. Ja ljubio promatranje moj supruga obavljanju ovako.

Dok je Cathy ribanje na nju klitoris i igranje s njom bradavice, dečki također izmjenjuju stavljajući svoje prste se unutar njezina pička. Obično bi ih poližite kada su ih izdvajali out, ali nekoliko puta Franka Cathy je lizat prste za njega. Ovo stvarno je vozeći mene ispucan. Ona me je hotter nego što sam ikada bio u mom životu.

Dok je ona bila "premlaćivanja off," Cathy smjenjivale vođenja zatvorenih očiju, i gleda naše 3 prijatelji u očima, s ovim stvarno seksi / rožnat izgled ona dobiva. Nakon otprilike 5 minuta igranja sa svojim samouprave, Cathy počele dolaziti. Njezino disanje je dobio jako kratko, i ona je počela uzdisaje i jecaje u kratkom grunts. Ona je također zatvorene oči pravi zbijeno i izvukao glavu da joj grudi. Na vrhu joj dođe, Franka zabili tri prsta gore njoj pizda. Uz to, Cathy pustiti dugu, glasno stenjati. Frank je izvan sebe i reče: "Bože moj, njoj pizda pokušao to vučenje moj cijeli ruku u nju. Vi ne vjerovati koliko uske njoj pizda je dobio što je došla. We're idući u imaju veliko vrijeme jebeni joj večeras. " Nova poznanstva

Cathy samo ležao na stolu, loveći dah. Lice joj je bilo sve mlaz vode, to uvijek nakon što se dogoditi, dok joj bradavice su još uvijek teško. Frank neka Cathy ostatak za oko 10 minuta, a zatim je rekao: "Hajde djevojka, moram jebati da je vruće, zbijeno mala maca od tvoje." On je tada uzeo njezine ruke, pomogli joj off stol, i njezin hodio u našu spavaću sobu. Umjetnost, Evan i ja samo slijedio zajedno, kao što su ducklings iza njihove majke, niz hodnik.

Mimo vremena dobio sam u spavaću sobu, Cathy je u sredini kreveta s nogama otvorenim, a koljena savijena, spremni za akciju, a Frank je uklanjanje posljednji od svoje haljine. Umjetnost i Evan su također počinju da skinu svoju odjeću, čekaju se okreće jebati moju ženu.

Franka nije gubio vrijeme sa pripreme. On je indeksirao između Cathy's širiti noge, uhvatio svoju "Monster pijetao" i vođeni na otvoreni Cathy's pička. S jedne masivne gurati, on je umočen u njoj vruće, zbijeno pićka, sve do vrha. Cathy pustiti glasno stenjati i roktati, i viknu out "oh .. moj .. Bog je ogroman!"

Frank onda kukast njezine noge pod ruke i gurnula joj koljena do ramena. Ovaj manevar donio joj maca na savršen kut za moći jebati, kojima je dao svoje. On je tada počeo voziti i izvan joj maca na nevjerojatnih brzinama. On je izgledao kao jack rabbit ide na to. Svi Cathy imali šansu da to je bio samo roktati "Uh, uh, uh."

Nakon nekoliko minuta ovog Cathy počele dolaziti opet. Znam da joj je druga riječ su još intenzivniji za nju. Ona je doista počeo oplakivanje i uzdisaje. U jednom trenutku je čak i počeo urlati. Frank tada povikaše, "Bože moj, njoj pizda pokušava POVUCI ME IN". S tom je bacio glavu natrag, vozio njegov penis u nju kao teško kao što je mogao i ispunjen njezin puni svoje vruće dolaze. On je tada pustio njezine noge, a pala je na vrhu nje, poljubio i rekao: "Djevojka, ti si jedna dobra zajebavati!" Cathy samo ležala tamo sa cerenje na licu.

Nakon minute ili tako, Franka izvukao njegov penis iz Cathy i dok uzimajući vanjska strana od krevet je gledao u Art i rekao "Next". Umjetnost puzati na Cathy i njezin jebu sa koliko snage kao Frank, ali zato njegov penis nije tako velika kao Frank, Cathy nije imao zemlju drobljenje to da je ona s Frankom. Došla je, ali ne tako nasilno. Evan je bio posljednji. On je htio nešto drugo, pa on je Cathy dobiti na ruke i koljena i jebeno joj psić stilu. Cathy stavite joj dupe u zraku, i glavu na nju prekrižene ruke na krevetu. To je bio velik gledajući Evan drži bokovima, i hrpa voziti njegov penis u njezinu mokru maca neuredno. Kao i kod Franka, Keti je u mogućnosti da imaju još jedan veliki dolaze. Bila je uzdisaje i jadikovanje "ooh ooh .. .. ooh .." dok ona dođe, onda je to pretvorio u teret cika intenzivnog zadovoljstva. Ne mislim da je ikad imala 4 orgazama u jednoj noći prije.

Evan onda je iz opterećenja roktati, rammed njegov penis u njezinu dobru i teško i dodao mu dolaze u svoju kolekciju. Kad je izvukao njegov penis iz njoj pizda, ja zakleti da je napravio "pop" buke. Nakon što je Evan izvukao iz nje, Cathy valjanog na leđima i srušila se u sredini kreveta. Ja izdvajali otvoriti svoje noge kako bi vidjeli što joj maca izgledalo i bio zadivljen na nered je to postalo. Bilo je sve crveno, i silovit i doslovno visi sa otvorenim dolaze samo kotrljanje vanjska strana od Internet kao rijeka. Sve JA mogao misliti da kažem je "moj bog, ti dečki srušene savršeno dobra pička!" Frank smijao i rekao mi da ne brinem, da ne može biti nikad kao nov, još uvijek će biti dobri. Mi smo svi imali dobar smijeh u to.

Nakon što je Cathy jeben svi moj prijatelj Frank izjavio je da je potrebno da ga zovu noć. Cathy stavila svoju majicu i gaćice leđa i bio je dostizanje za nju plave traperice, kada Frank joj je rekla da stavi traper suknju ona ima. Njena suknja je prilično labav i svodi na oko 2 cm iznad koljena. Ako ona vrti oko dovoljno brzo da ćete lete dovoljno visoko da vidi joj gaćice. Njezina T-shirt je dovoljno tanka da ste jasno mogli vidjeti svoje smeđe bradavice kroz nju,gola picka Frank stajao iza Cathy i bio je dosegao razinu od igranja s njom tits dok dečki dobio odjeveni. Ona je samo stajao tamo sa glavom savijena gleda na katu, djelujući neugodno, bradavice su joj ipak hard rock, pa joj stid bi bio čin.

Samo sam stajao tamo s najvećim teško na mog života u moje hlače. Čak sam imao ogroman mokro mjesto na ispred moje traperice, bio sam toliko uspaljen. Evan i umjetnosti meni je zahvalio za dobar provod, i zahvalio Cathy za najbolje sisati i jebati njihovih života. Frank je rekao da su on i Cathy će doći kući subote popodne. Ubrzo nakon toga su svi lijevo. Proveo sam sljedećih sat vremena premlaćivanja off na slike moje žene od 5 godina sisanče i jebeni mojih najboljih prijatelja ..Dobre ribe

Нема коментара:

Постави коментар