.

Servis za upoznavanje

петак, 25. јун 2010.

Ljubavnice

Sjedio sam samo inča udaljen od par jebote na krevet.
Studirao sam joj lice kao što je bila da jebu s leđa.
Njezine oči dvatine zatvorene i na vrijeme uklonio u ukupnom užitak.
S vremena na vrijeme naše oči će se sastati i mi bi držati jedni drugih
stare, sve dok ona će raskinuti kao rezultat lupanje joj maca bio uzimajući.
Bila bih gristi svoje donje usne u ekstazi. Zelim seks stobom
Iako moj penis throbbed, JA nije žele biti sudionik.
Ja sam htjela gledati, samo gledati tamo prekrasno jebote.
Htio sam to traje tako dugo dok je ona mogla potrajati.
Da biste vidjeli svoju jebu kao nikad prije i gledati na nju kao on čini joj sperma.

Ono što sam vidio pravo ispred mene je neograničen sirove hoy čista požuda.
Gledao sam kao svaki potisak od njegov penis duboko unutar joj maca, bi
jaukati bih pobjeći od nje pleasured lice.
Ona što hvataljka za moj penis, ne rekavši ništa, ali što joj žele razumjeti.
Ipak, kurve Srbije ostao sam potpuno obučeni i samo jedva u kontroli.

Pogled na njezino lice je ono što moje oči su uperene na, oči i pogled na
lice pokazuju samo čista unrestained užitak i njezina potreba da bude jebeno.

Vi želite biti jeben zatim te dont? Pitao sam "O Bože da", odgovorila je.
da znam? "Da ja želim biti jeben tako loše".

Igrala iza nje, a vodič mu je pomogao njegov debeli vratilo duboko upućeni
joj mokro maca gladna.
On je gurnuo palac u njezin arsehole i bio je to guranje i izlaziti, in i out kao on
jebeno joj maca, uzrokujući da joj leđa u luk zadovoljstvo.

A opet, ona je posegnuo za moje prepone. drolje Srbije.Ovaj put sam joj dozvoljeno da
moždanog udara moj penis kroz moje hlače. Čak je crtanje bliže njoj,
gdje je nakon lizali crvenim lipsticked usnica joj jezikom, "ne molimo
Ja samo želim gledati i uživati ste jebeni! gledati te predivno biće zajebano "
Rekao sam kreće natrag samo iz njezina dosega.


Sam mogao čuti svoje loptice šamaranje protiv nje jer je umočen njegov debeli penis unutar nje.
Tempo ubrzavanja; potezi teže i teže,zelim seks On je održao bokovima i nacrtao
joj bliže njemu.

Moje oči uživali u očima mu debeli hard penis oštre i istezanje
mokro joj maca, njezin jauk užitka glazba za moje uši, oči pune
požude, ona je bliži orgasam, ona doseže i ja držite ruku. seks s tobom
"Gledajte me, da mi je sperma gledati ahh ahhh da da, iam Cumming Ooooh
aaaaaaaaaah da vi mmmaaaaah ".

Osjećao sam joj sperma, gleda joj lice kao što je ona preko koje dolaze najveća i
najbolji orgasam ona ikad imala.


Nisam mogao držati ga visse. Pustim je unzip moje hlače.
i oslobodio moj penis i ja stroked.
Nastavio sam studij usko lice.

Kao što je došla, ona rodi dolje na njegov penis. Očigledno, ovo previše je previše
za svoju novu naći ljubavnika. On stenjali kako joj je došao u nju. Ona joj bucked
magarac unazad na njega, dok ja još uvijek mi je snažno tuklo mi natečene penis rukom.

Taj prizor bio je previše za mene. Došao sam po cijelom licu.
Svi smo položili tamo iscrpljeni. Video chat
U prostoriji mirisna sperma i požude.

Upravo sam gledao predivan ugodno očima, žena i ljubavi, gde traziti ljubavnicu?
moja žena se daje zadovoljstvo, i zadovoljstvo mi daje joj takva zadovoljstva.
promatrajući joj se jebeno i vidjeti čisto uživanje u njenim očima
svjedoka kao što ste joj prekrasni Cumming.

To je najviše erotski, ljubavnice Srbije uzbudljivo vrijeme, u naše zajedničke ljubavi jedni za druge.

Нема коментара:

Постави коментар