.

Servis za upoznavanje

уторак, 13. јул 2010.

Zgodna devojka

Visok, vitak, vrlo atraktivna pedeset godina stara zenske sub sama na mali okrugli stol za dvoje, od kojih su drugi stolac je uklonjeno za korištenje drugdje. U tom zamračenom kutu noćnog kluba je sjedila gledajući bar i radni djevojke spajanje sa svojim 'John' za noć. Njezina ruka lezi na stol, držeći napola prazna džin tonik stakla.

Masel Lundborg sub tiho promatrajući akciju u baru, uglavnom za zabavu i na umu da vrijeme samo šest tjedana prethodna kad je bila jedna od onih koji rade djevojke. Za trideset jedan godina 'Angel', kako je sama Mase zove profesionalno, bio jedan od onih koji rade vruce djevojke, servis ljudi koji su došli k njoj s novcem.

U početku je to bilo je uzbudljivo godina kao njezin mladenački izgled donio joj je vrh dolar za njezine usluge, a zatim postupno, svoje iskustvo i ugodno je priroda su joj najbolje plaćeni u poslovanju. Ona je bila u mogućnosti odabrati svojim klijentima pažljivo i života nastavlja dobro. Nitko nikada lijevo 'Angel', nezadovoljan i ona stavi dio sebe u svaki susret, tako da klijent osjećao posebno,blud.

Zatim, s rastuća dob došao bore i neizbježna znakove starosti. Njen stalni klijenti počeli tražiti više mlad talenta i vidjela kraj karijere na vidiku. Bilo je vrijeme za mirovinu. . .

Mase je također dobra poslovna žena i uz mudar ulaganja i skroman dnevni ona je stekao više od dva milijuna dolara. Novac jako je uloženo u različitim računima, a vodi ga najviše vjeruju tvrtka u poslovanju.

Samo prije šest tjedana, na njezin pedeseti rođendan, ona je služila njen posljednji klijent, neugodan kolege s vrlo srdačna seksualni apetit. Čovjek lijevo zadovoljan i Mase postao vrlo usamljen žena.

Trideset godina kao vrijedni kurva bludnice već poodavno joj sve troškove svoje obitelji i starim prijateljima. Njezin društveni život je bio s Johns je servisirati i nekoliko djevojaka u struci koji su često lezbijke ili biseksualke, a nije u skladu sa svojim interesima.
Kao što je sjedila gledajući aktivnosti u klubu, tijekom tih tjedana intervenira to je osamljenost koja boli najviše. . .

Kad jedan od potencijalnih Johns povremeno dođe k njoj tablicu kako bi razgovor i prijedloga, ona je odgovorila jednostavno: "Ja sam profesionalac i ne radim večeras. Postoji mnogo djevojaka u baru,,, "Imao odvraćeni prethodna pokušaja da joj date.


Kad Vance Klemper ući u klub, on je jedan korak unutra i neka oči lutati o klubu jer oni prilagoditi tami. Zatim, on je krenuo prema baru i akcije. . . .

Mase vidio Vance ulaziti i neposrednoj uzeo interes visok, lijep, kratka sive dlake, čisto obrijan muškarac odjeven ležerno. On je izgledalo drugačije od uobičajenih posjetitelja kluba, a zatim, dok se kretao prema off-bar, izgubila je zanimanje za njega.

Bilo je nekoliko minuta kasnije kada je vidio Mase ruke mjesto svježeg G. & T. Ispred nje i okrenuo se reći da ona nije ga naručio. Ona je pronađena sama suočava Vance Klemper i odmah rekao: "Ja sam profesionalac i ne radim večeras. Postoji dosta djevojaka u baru. . . "

Vance odgovorio kako je on nacrtao stolica iz susjednih stol i sjeo nasuprot Mase, "ne želim da bilo koji od tih djevojaka. I što želite. "

"Gledajte, ja sam stara žena. Vi mogli učiniti bolje sa jedan od tih. . . "

"Rekao sam, ne želim da bilo koji od tih. To vam želim! "Vance odgovorio kako je počeo peeling off $ 100 zapisa iz njegova vatom. "Biste li 500 dolara interes?"

Vidjevši novac pred njom, Mase je počela da se interes. To je vrsta novca bila je zapovjedio za trik u svoje najbolje dane. Oklijevala kao njihove oči susreo.

Vidjevši ju oklijevanja, on je još tri peeled off račune i postavljali ih na stol i Mase um je izmislio. . .zgodna devojka Štagalj 'ići leđa to struke za još jednom.

Kao što je oklijevala da se njezina uma, još dva zapisa je pao na stol i ona podigao svoje oči da vidi mu dostizanje za deset kuna i okreće odstupiti. Ona je shvatio njegovu ruku i reče jednostavno, da li želite ići na svoje mjesto ili moja? "

"Mine je pravo gore ulicu na Excabilur". On je rekao.

Oni su napustili klub zajedno prema otrcani, stari hotel bloka dalje. Mase znao hotela te da bih upoznao mnoge njene Johns ima za njihovu trysts i počela osjećati zabrinutost. Zašto bi čovjek koji je pao sto dolara račune poput vode žive u jeftini hotel? "Zatim, ona je pitao:" Gdje je novac? "

Tražeći odgovor, ona je angažirana u ispitivanju Vance. "Gdje ste?"

"Pa, ja rođen je u Kansas i inženjering je dobio moj stupanj od Cal Tech prije početka rada u inozemstvu. Od tada sam živio prilično dobro cijelog svijeta.

"Oni u graditeljstvu moraju imati dobro plaćeni. Zašto boravak u jeftinim hotelskim poput Excalibur? "

"Ima sve što mi treba. . kupaonicu i krevet. Ja sam živio u mnogo gori. "

"Wow! Što učiniti sa svim svojim novcem, osim utjecaja žena spavati s tobom? "

"Možete li vjerovati, ti si prvi! Vidiš, ja nikad nisam bio oko žena puno. "

"Misliš, ti nikad nisam bio položili?"

"Nikada nije poljubio, osim rodbine, naravno."

"Zašto me hiring sada?

"Želim da me naučiti kako se ponašati oko žena. Reci mi što im se svidi, a što ne, pokažite mi kako da im se približiti, JA pogodak JA pravedan ne želim provesti ostatak svoga života sam. "

"Hej! Ja sam kurva. Zašto ne dobijete neke lijepe respektabilna žena? "

"Mogu li se reći lijepa žena respektabilna ono što sam vam govorim?"

Zatim, kao što su ušli u hotel, rekla je, "Ja ću pokušati da vam pokazati ono što znam, ali ja sam samo vitke kurva."

"O, ne! Vi ste puno više od toga. Ti si lijepa i lako razgovarati, a ja osjećam da mogu vjerovati što već. "

"Vi siromašne, jednostavne kopile", kazala je kako su ušli u sobu.

Vance činilo se da se malo interesa za njene riječi. Otišao je u svoju oblači i gin & tonic proizvedene vode i vapna, a zatim svojim led kanta za led. Minute kasnije, okrenuo se Mase i njezin predao dobro napravio džin tonik. "To sam imao neka iskustva u", kazao je sa cerenje.

"Dakle, gdje ćemo započeti?" Mace pitao.zgodne plavuse

"Pa, zašto ne li mi reći sve o sebi! Gdje ste rođeni i odrasli? Što vam se sviđa i ne voljeti u svijetu? Gdje najbolja hrana u gradu se može naći?. . . znate!. . . "

Mace našla na gubitku za riječi. To bi bila godina od nikoga bio zainteresiran za nju život izvan struke. Kao što je ona borili s pitanjima, našla ga je sama govori istinu o svom ranim godinama.

Ona je rekla joj više srednje klase roditelja koji ju je podigao s dobrim smislom za moral i vjerska uvjerenja. Ona je dobila dobre ocjene u školi i isticali u sveučilišni studij. Bilo je tu, na sveučilištu da bi dospjele i one moral i vjerski odgoj kao da blijede kao ona razvila novi osjećaj vrijednosti.

Tu bih bio puno dečki na faksu. . . Neki su pristojne vrste - većina ih je bagra! Znala je situacija, pa ipak, ona bi ostala i postupno pronašao novac lako u njoj samoj prodaji. Život pratnju ili nazovite djevojka činilo glamurozno i uze struke lako.

Onda, jednom počela govoriti, ona je govorila slobodno i jednostavno je rekao, "Trideset godina kasnije i tu sam ja."

Vance je slušala, kao oči svoje obožavala, a uskoro su joj opisala. . . Njoj hard život i nedostatak prijateljima za potporu. Ona je rekla od djevojaka ona bih znati koji je čiji je život bio uništen od droge ili alkohola ili čak teške pušenja. Vrijeme prošlo kao subjekt pomaknut na Vance i projekt on je radio na cijelom svijetu.

Bilo je ljetno, kada Mase rekao: "Vi me plaćeni handsomely za moj usluge i nismo još obratili tom pitanju još. Možda bi trebali dobiti na taj prvi fuck što ste platili. "

Uz to, njihove oči se upoznali i Mase vidio strah i nesigurnost, gdje je vidio samo zadovoljstvo nekoliko trenutaka prije. "Drugi misli? Ona je pitao.

Vance odgovorio: "Ne! To je samo da ja sam tako u neznanju! Molim Vas, pokažite mi na najbolji način. "

"Dat ću sve najbolje i jednostavno ćemo nastaviti to radiš dok mi dobiti Internet pravo. OK? "

"OK."zgodne crnke

"Prvo, Dođi i poljubi me!" Vance joj prilazi i zasađeno sterilne kljucaju na usne.

"Hej! To možete učiniti bolje od toga. Get blizu mene, tako da mogu osjetiti vas i vaše usne biljka na moju nježno. To će doći do vas. "

Vance potez prema uputama. Minuta kasnije, a Vance je stečen najbolji poljubac života i bio je bolji od davanja on je dobio. Njihove usne rastao i njihovih jezika upoznao. . . On je osjetio njegov penis porast njegove hlače.

Zatim, sa svojim pijetao ukazao ravno gore i leži između njegove hlače, a trbuh je osjećao Mase kreću u neposrednoj blizini i to zamka s njom trbuh. Na trenutak je bio divlji. . . Onda, on je počeo da se opustite i dopustiti zadovoljstvo razvijati. On je stavio ruku na krpu preko njezine grudi.

Mase temeljito uživao je efekt ona je ima na Vance. Ona je sama manevrirati da uzrokuje njegova uzbuđenja i ona uživala osjeća njegov penis zarobljen između njih kao da poljubi.

Kao što je i ohrabrio ga, Vance je postao vješt u svoje ljubljenje, onda, ona je sugerirao da osjeća njezine grudi. Ovaj Vance je učinio odmah.

Kako je igrao, bio zauzet Mase planira sljedeći korak. Ona nije obučen za zavođenje. . . niti je ona predviđa uzimajući gol pod tim uvjetima. Njezina odjeća će biti problem. . . "Mi smo bolje bi dobili gol", rekla je ona!

Uz to, Vance je odjeća počela letjeti iz njegova tijela na pod. Mase haljina, koja je predstavljena najviše problema, pao na pod i ona se okrenuo i udario Vance kao poza ..kurvi

Vance, u bokserice, prekinuta što je radio i gledao Mase. To je vjerojatno da većina žena koja bi održao klanjaju pogled, ali nije riječ o običnom Mase pedeset godina stara žena i on gledao na nju s nešto više da se klanjaju pogled. Odjednom, on je želio ju više nego što je ikada želio ništa. Čak iu njoj grudnjak i pol klizanja, ona je bila najljepša stvorenja on ikada vidio!

Ona je krenuo prema njemu. . . kreće u njoj najviše mami način. Sa svojim uvijek jedan korak dalje, došao je i njezin shvatio da ga čvrsto. On pritisne svoje usne da joj u sirovom i nasilan način kako je odgovorio na njegov erotske naravi. Mase opirao. . .

Zatim, kao što ni ona opirala, ona je sama šibao za nju premjestiti. . . normalno, da bih ga imao u nju, njegova opterećenja sigurno u kondom i ona bi se na putu u deset minuta. Bila je vrlo dobar u onome što je učinio.

Ovaj put, ona je ukrućen svoje tijelo i uvuče. "Whoa ima Buster! Imamo puno vremena pa neka je samo imati malo zabave za neko vrijeme, "rekla je.

"The name's Vance i sve što mi treba je savjet malo s vremena na vrijeme", kazao je kako on namršti.

Dakle, igrali su i Vance naučili o ženama i samokontrola i umjetnost ljubavi što, začudo, iz prostitutka koja profesionalno je učio kako bi se izbjeglo vođenje ljubavi.

Nakon kratak vremenski razmak, par stvari su voditi ljubav. . . Pravu ljubav, srce, um, dušu i tijelo. Vance ustima slobodno igrao više od njezine grudi kao on suckled i milovala joj bradavice. Zatim ju je pronašao svoje prste labia i sa svojim stručnim treniranju on je nježno masiranje joj klitoris i njezine unutarnje usne.

Kao Vance 'prst radio erotskih osjećaja, Mase mu savjetovao je od najboljih poteza donijeti strast za ženu. Bila je zadubljen u svoju zadaću. . . Zadubljen tako da ona nije uspjela osjetiti pristup orgazma. . . svoju prvu od prstiju osim vlastite! On je udario iznenada i snažno kao Mase reveled u zadovoljstvo.

To je u ovom trenutku da Mase shvatio da je to više nije samo trik, nego je morala sama dozvoljeno da se emocionalno poveže. Ona i njezin živahan PANIČAN osjećaji su namočenom! Zatim, ona je pogledala u oči i Vance je vidio nešto nikada neće vidjeti u čovjeku oči prije. . . Ona više nije bila prostitutka, a on više nije 'John'. Bili su ljubavnici. . . Mase shvatio da joj je strast popeo iznad svih svoje prethodno iskustvo.

Uz realizaciju, Mase vrele pronašao sama više nije u kontroli, ali u nekakvu avanturu kooperativni Vancea gdje svaki tražio da se unaprijed zadovoljstvo druge strane. Bilo je posve novo u njoj.

Kad Vance preselio na nju, ona ga je pomagao i vodio njegov penis u nju spremni i voljni maca. Po prvi puta u životu, ona će 'bez sedla' i nije imao straha, što joj beba dana je prošlo, a ona je siguran da ni od njih nije imao bilo kakve bolesti; je htjela uživati u ovom kao niko drugi. Opet, njezin strasti su porasle na novu razinu.

Ovaj put, kako je Vance je pijetao potonuo na nju, senzacije su svi tamo, ne namočenom koje kondom koji odvojene od svježeg mesa. Ovaj put pijetao polako preselila na nju kao Vance istražiti njegov novi osjećaje kao dobro. Ovaj put, Mase bio uzbuđen!

Kada je osjetio gromovit pristup svog drugog orgazma, to nije bilo neočekivane i ona ga jahali za maksimalni užitak. U međuvremenu Vance, neiskusni kao što je bio, osjećao plamena svoje spurts u centru Mase drugi događaj!

Uskoro, kako su ležala smijeha i ljubi i igranje i govoriti o svoje seksualne avanture, perzistencija mira i spokojstva naselili nad njima. Obje su znali da su oni samo bih doživjela nešto posebno. Oba su znali da intimnost su iskusiti će obveznice ih zajedno na neki način. . .

Za Vance, budućnost mogla biti jednostavan. Oni bi biti značajan drugih dok se udala i preselila off u sumrak zajedno.

Za Mase, bilo je teže! Ona je bila trideset godina prostitutka i društva donio odluku ju neprikladno za pristojno društvo. Gdje god otišao, uvijek bih se neki podsjetnik njezine prošlosti i trač početi! Vance je bio lijep momak, neokaljan, a zaslužio bolje nego je ikada mogao dati.

Razgovaralo se! Za nekoliko dana, oni su rasli bliža i upoznati, a zatim, Mase prevladalo i jednostavna lijevo Vance 'soba s puno požaliti.

Tjedni prošlo i Mase je natrag u njezin stari stol u klub. Ona više nije njegovao G & T-a da je popila, ali obično napustio klub kolača očiju! Ona joj dozvoljeno osobni dolazak pogoršavati.

Kad Vance ušao u klub te noći nekoliko tjedana kasnije, on je otišao direktno na Mase stola i počeo se odvijati sto dolara račune iz njegova vatom. Kada se oči susreo, vidio samo prazno buljenje u pijana žena.

Vidjevši ju kao da je stavio vatom natrag u njegovu džepu i uhvati je za ruku dok je opirao. "Sada. Ne daj mi bilo koji gaf! To je vrijeme smo imali razumijevanja. "

"Mislio sam da smo učinili."

"Pa, vi mislili krivu!"

"Gdje idemo?"

"Pa, prije smo si idući u svoje mjesto, a omot nešto odjeće.
Nećete se vratiti tamo živjeti, "

"Reci mi gdje si otmicu mene to?"

"Samo sjediti leđa i opustite se. Vi ćete znati uskoro! "

"Ja ne idem. . . "

"Like Hell nećete! Ja sam u potpunosti spreman upotrijebiti silu sve što je potrebno. "

Dvadeset sati kasnije, veliki hidroavion zaokružena mali otok u Zapadna Indija, a spustili su se iskrcati Mase i Vance i svoje stvari.

Sata kasnije, dva su sigurno unutra lijepo tropska dom koji je bio potpuno moderan i sigurno ih zaklanjanje od tropske oluje s grmljavinom koja bjesnio vani. "Želite li vidjeti našu kuću?" Vance pitao.

"Kako to misliš? Naša kuća ".

"Zašto! Tvoje i moje! naravno. Hajde, neka mi vam pokazati okolo. "

Mi smo u dnevnoj sobi, nalazi blagovaonica. Mislim da ćete naći odgovarajuće kuhinja, kazao je kako su se preselili oko kuće. . .

Zatim, kao što su prilazili spavanje područjima, rekao je on, "Postoje tri spavaće sobe, jedna je za vas, ako ste izabrali kako bi tamo spavale. Druga je u potpunosti kabriolet za aktivnosti sobu, a zatim, tu je master spavaća soba. Ja san tamo u velikom, kralj veličine krevet, sam ili s tobom. Izbor gdje ćete spavati je u potpunosti vaš. "

Tada je upoznao i oči u trenutku odluke. Mase osjetio njezine bradavice osjetljive raste i njen usne vlažne u trenutak kao ona vidjela Vance hlača kreću u preponskom području kao njegov penis se popeti na prigodu.

Ništa je rekao. . . Ništa potreban da bi se reći! Oni su se preselili brzo veliki krevet i su stigli do njega, oni prihvatili - tako Mase izvukao! Oni poljubi način da samo vlastita iskustva su im pokazali!

Kada je njihov jezik sastao, bio je potvrditi strasti bjesni u tijelu, a oni jezikom plesali s guštom. Njihova odjeća je počeo padati. . . Svlačenje ponekad međusobno i sami ponekad. Zatim se preselila u ruke miluju međusobno pokrivali tijela!

Vance se brzo izgubio moć sputavanja kao njegov snažan strasti preuzeo kontrolu i on bio potpuno divlje. U međuvremenu, Mase je proživljavao muke na razini nikada neće znati, ništa iz prošlosti zauvijek su joj pripremili za ovaj!

Zatim, s groma i munje i dalje bjesni vani, Vance ubran settle Mace i njezin smješten na krevetu gdje je popeo nad nju i sebe postaviti za sex. . . Bio je izvan razuma i da je Mace oduprla on bi ju je silovao!

Ali, ona nije odoljeti, umjesto toga ona nudi svaku pomoć, a to joj je prste koji vodi njegov penis u njezinu spremni maca, njihove oči su nakratko sastao Vance je veliki penis u njezinu tobogan, potvrde njihove potrebe. Oni poljubi kao Mace osjetio njegov čovjek-meso protiv nje vrata maternice.

Tek tada je Mace govoriti, "ovo je potrebna. Ja vam potrebne u meni. . . Fuck me hard! "

Vance odgovorio odmah sa nizom dugačka, duboka poteza njegove pijetao, svako se kreće brže od prethodnog. Svaki je dočekana od strane Mace's counter-stroke, jer nastupila na usijanja!

Minuta, ne više od dva, Mace povika: "I'm gonna sperma!"

Djelić sekunde kasnije, Vance osjetio sokova graditi u njegovu loptice i pokopan njegov penis kao duboko koliko bi mogao ići u nju kao da je eksplodirala u nizu spurts u njezin trbuh. On nije vikati. . .prostitutke oglasi Neke stvari najbolje su iskusni tiho!

Onda, oni leže zajedno u zagrljaju svoje ljubavnike, još uvijek spojena Vance je sada flacidan penis, i uživao nevjerojatnu prisnost su stvorili.

Vance je govorio prvi, "Nikad nisam sanjao da bi mogao biti da je dobro."

"To je bio najbolji ikad za mene previše," Mace odgovorio istinito.

"Wanta 'živjeti ovdje sa mnom, gdje nitko ne zna osim nas ljudi u selu tamo na drugoj strani otoka?"

"Što ako ja ne znam?" Krupne zene

"Onda, ja ću biti razočarana strašno kao što sam vam staviti natrag na avion i ponudu koju zbogom zauvijek."

"Što ako mi je činiti?"

"Onda, ja ću biti vrlo sretan čovjek kao i mi vas premjestiti ovdje i ne ostavljaju trag natrag u grad. Možemo voditi novi život ovdje gdje stranci rijetko utrla i život je jednostavno. Naravno, mogu putovati s vremena na vrijeme isto kao i! "

"Mislim da ću morati ostati."

Tada je Vance osjetio miješanje u svom buđenju penis.prostitutke video On je poljubi njezno Mače i primjenjuje neke svijetlo miluje joj golom tijelu da obnove svoju randevu. Naravno, Mace ga je osjećao previše i pripremio za drugi susret.

Bilo je ubrzano približava sumrak, kada njegov drugi Vance položit učitati u Mace i oni odjeveni ići gledati zalazak sunca. Njihov prvi od mnogih.

Нема коментара:

Постави коментар