.

Servis za upoznavanje

четвртак, 29. јул 2010.

Golisave picke

Imali smo gole sise stečen do parkirališta kasnije nego što sam htjela, ali su ipak prije nego smo se da biste dobili ima godina. Sudeći po broju vozila, plaža je postala puno više popularan nego prije. Očito nije bilo bilo parkirnih mjesta u hladu tako da koliko sam mrzio da sam završio parkiran u punom ned Otvorio sam leđa kamiona i uzeo vreću za spavanje van, kišobran i, naravno, najvažnija stvar, hladnjak. Ja zaključana kamion i moja supruga Melanie i ja krenuli ravno za rub vode, napravio 90 stupnjeva skrenite desno i započeo naš duge šetnje uz more. Bill na radu je rekao mene o privatnom prostoru koji je oko 45 minuta hodanja, 20 minuta dalje nego većina ljudi su spremni ići.
"Postoji mnogo ljudi danas", rekao je moja supruga Melanie.
"Njegova dobar dan gole zene ovdje s temperaturom biti tako visoka već" odgovorio sam.
S čime se šetali pored najprometnije odjeljak, a zatim sunbathers nestao.
Mel i imao sam išao najmanje 30 minuta prije gledanja liticu Bill opisao da je ošišan van u vodu.
"Mi samo ću hodati okolo ovaj i vratiti se na osami" Rekao sam Mel.
Sam mogao vidjeti njen početak to neke gume i nadao se nije previše annoyed sa mnom za predlaganje ovaj. Mel i ja bio ovdje i godina, ali se nije vratio jer naše dvoje djece bili su rođeni. Bila je jako podsvijesti o njoj lik sada, unatoč mnogo puta sam pokušao ju umiriti. Zapravo sam bio vrsta iznenađen da je napokon popustila i pristala doći. Utvrdili smo da je Bill područje sugerirao ništa prerano i Bill je bio u pravu, bilo je puno manje ljudi tamo. Bilo je pet drugih osoba koje smo prošli i znao sam da je to ono što Mel nadali. Velika plaža kao privatni moguće.
"Ovo izgleda kao dobro mjesto" i staviti hladnjak dolje na vrućem pijesku nakon što je vidio da smo otišli daleko prošlosti drugima. Tada sam unrolled vreću za spavanje i šire se trudim da ne bi pijesak na njemu. Sljedeći sam gurnula kišobran stup u pijesak gdje hladu je najviše dobro, na vreću za spavanje i bili smo spremni da se opustite. Ja izdvajali moje T-shirt off, izvadi dva hladnjaka i sjela natrag na vreću za spavanje. Mel je nosio svoje odijelo na ispod haljine, ali nije to otkriti tek nakon brzo piti 3-4 hladnjaka. Ubrzo je bio ponovno polaganje nalijevanje gore sunce kao koliko je mogla. Mel je još uvijek u dobroj formi, samo ne oblik je htjela da se u. joj grudi bile veće sada zbog dojenja, a ona je dobila nekoliko kilograma, ali ne i da su mnogi. gole guze
"Bolje stavi one štitnike za oči na." Podsjetio sam ju "svoje prilično svijetla." Ona je udovoljeno i ja mogao reći neće trebati dugo za nju da besciljno off. Mel nikad ne bi mogao održati svoju liker previše dobro, to plus sunce i valove napravio joj jako pospan. Pomogao sam stavljajući sunblock na njoj gdje god sam mogao.
"Ja ću samo sjediti ovdje i pročitati, te imati dobar san." Sam predložio.
Počela sam čitati, ali onda mi oči čuva ide natrag u Mel i jedan komad odijelo joj je on. Ona je pokupila od crnog, jednog komada, nisko rezano, odijelo koje pokriva njezin magarca prilično dobro, ali su one visoke rez strane, stvaranje prednje uske V oblik. To bi otkrila joj stidne dlake, ako je ona imala. Uvjeren sam joj da ga početi brijanje za mene dok leđa. Mel pogledao damn hot sam nastavio razmišljati. I onda pili još dva hladnjaka. Tada je sve počelo. To mora da je povjetarac. Mel's bradavice su istezanje tkanina od svoje odijelo. Dotakao sam jedan sa mojim hladnije i onda drugi, lagano, naravno, ostavljajući kondenzacije potopiti u svoje odijelo. Njezin bradavicu rastao nešto. Sam polako počeo inching Mel's trake dolje malo po malo. Ja bih prvi pogled okolo svaki sada i onda kako bi bili sigurni da su još uvijek predaleko za druge da vide ono što sam radiš. Tu nije bilo kojeg razloga, drugi su bili zauzeti drugim stvarima. Konačno debela guza joj tamne krugove počeli se prikazuju ispod čaše kupaći kostim. Sam mogao vidjeti njezin puni bradavice sada. Sam pažljivo izvukao naramenice pod njezinim ramenima misleći ona može probuditi, ona nije. Ja iskopčan malo metalne kopče i pealed trake dolje na svakoj dojci. Joj bradavice su sada u punom prikazu i nisam mogao odoljeti liže moje prste i prilagođavati svaki, opet lagano kako ne bi ju probuditi. Opet sam stigao u hladnjak, a neke kondenzacije i pustiti ga kapati o namjeravanom ciljeva. Jedan od parova su se počele hodati u našem smjeru, ali smo bili na pedesetak metara od ruba vode tako da sam znao da smo bili sigurni čak i ako oni hodaju po. Uostalom, bili smo sve odrasle osobe. Bila sam tako da u ovu sam se nadala ona bi samo ležala tamo i ona. Htjela sam Mel se opustiti i uživati u sebi. Mel namršti i pusti me dodirom joj sada raste bradavice. Mel's fumbled malo s njom oko obloge, ali ih je držati na.
"Drugi su otišli" Rekao sam joj, ne znajući da je ona potpuno svjesna ili ne.
Par je bliži, ali nakon 4 ili 5 hladnjaka ja stvarno ne briga mnogo. Oni su samo 20 metara dalje i sada moraju imati me vidio, promatrajući ih. Okrenuo sam se direktno u njih, i oni samo nasmijala i čuva šetnju iako sporije sada, pauziranje sada i onda podići kamenje. Nešto što nisu radili prije. Ja valjanog Mel's bradavica polako između mojih prstiju. zatim nagnuo i poljubio jedan. Par sada su vrlo blizu, a održavale su dugo vremena proći. Sam ih ignorirao i nastavio moje istraživanje Mel's raste tits. Ja nježno natjerala ju je odijelo dolje ispod njenih leđa. Borila sam na prvi onda samo napravljena preraspodjela kao da sam joj deku naslonjena s jedne strane na drugu. golisave picke Mel još uvijek nije probuditi. Umjesto toga ona joj lučnim leđa olakšavajući amo mene. Znam Mel i da ima bilo koji ideja što sam bio spreman ona bi sjeo u trenu. Par se nasmijala kako su nam prošla, ali je zadržao hodanje. Gde kako i gJa nagnuo i isisan na Mel's bradavici vrlo nježno. Gde kako i gde naci devojku
"Što to radiš?" ona moaned pokušavaju sjesti.
To je bilo zadnje što sam htjela.
"U redu je, svi drugi su otišli", gole tete ponavljajući svoju početnu riječi.
"Mmmm, da se osjeća dobro", rekla stenjali, a surađivala je staviti po borave.
Počela sam na masažu i grickanje na njezine grudi. Cijeđenje ih kao što sam učinio mnogo godina prije nego što na drugoj plaži. Stavio sam moju ruku na nju stidne području. To je jedna stvar apsolutno Mel volio mene za napraviti. Sam milovala svoje unutrašnje bedrima i ona otvorila ih je malo. Ona moaned opet, samo ovaj put glasnije. Mel je stvarno počinju uživati u ovom. Par se vraćaju, ali nisam imao namjeru na zaustavljanje. Mislio sam da bih im dati malo show, a pješačka prošlosti nam se što sam pomislio bi trebali trajati oko 50-10 minuta sam shvatio. Ljubio sam joj trbuh i karlica području, pogleda gore i oni nasmijala kao što su prolazili. 5 minuta prošlo, a ja opet na tugged Mel's odijelo, ovaj put pokušavajući da ga dobijete off joj u potpunosti. Ona je radila. Mel je polaganje tamo u svoj rođendan molba na plažu. Ja Pomilovala Mel's zdjelice području i lizali njoj dugo i sporo. Moji prsti su bili na njoj pizda usne i sad sam stavio dva prsta duboko. Oni skliznula u lako. Sam pogledala natrag vidjeti gdje su par i postaviti ih stoji oko 5 metara daleko. Odmah sam se povukao prstima. I ne samo to, ali sad su nastali i drugi dolaze. Kada su stigli, jedan tip je rukom za mene da neka dođe bliže, ja oklijevao u početku, ali onda kimne glavom da. Odmah je hodio putem, kleknuo kraj mene i jedva dotaknuo Mel's tit. Bio sam paziti da ne imati obje ruke na nju u isto vrijeme kako ne bi pobuditi sumnju na bilo Mel's dijela. Sam rukom sve da šuti i oni činiti više nego sretni da obvezuju mene. Mel je bitak uzbuđuju potpuni stranci, a najbolji dio je da nije imala pojma. Počeo flicking svojim jezikom bradavicu i na nju mi je uzeo skreće s našim jezicima i naše ruke. Mel započeo tossing malo i oplakivanje sve više i više sa svakim polizati. Do sada su se okupili mala gužva. Bilo je najmanje 8 ljudi nas gledati titillating Mel. Mel podigao svojim koljenima i stavite nogu zajedno. Koljena onda je pao na strane prikazuje sve svoje slatko, slatka maca. To je bio blistav, a sada drugi došli bliže dobili još bolji izgled. Moj penis otvrdne u trenu. Bio sam samo drago da sam bio jedan ona dotakne s koljenu, a ne stranac. Dvoje mladih tinejdžera očito imao hardons a jedan je čak imao svoju ruku u njegov džep pokušavaju to prikriti. To nije bio rad. Jedna od dečki gledajući stavio ruku na prsa i njegovi partneri su ga trljanjem u moje oduševljenje. JA je zadržao mišljenje ovaj je lud, ali Mel koristi imati ove fantazije bitka s čudnim ljudima. Njegova jednostavno događa bez nje znanja. Mel počeo kretati neki i šapnuo sam joj da razmišljaju o nama kao tinejdžeri na plaži sam. Znala sam da će to raditi jer to nije dogodilo prije mnogo godina. Stavio sam moju ruku čvrsto na nju maca. Nosila je to ljubav kad god sam uhvatio joj prepone, bez prethodne obavijesti. Ja održao svoju ruku tamo i onda zaglavi dva prsta unutar njih se kreće unutra i van. Onda tri. Stasit djevojka u malom bikiniju krenuo prema nama i htio lizati Mel's sjenica, tip ustao i neka joj uzeti svoj red. Ova djevojka je jako dobar u uzimajući Mel's bradavica tvrdo. Ja nikada nije vidio tako teško. Ona se vrtjeli Mel tvrdi bradavice što ih stajati ravno gore kao veliki drveni klinovi, pazite da ne njezin dodir sa svojim usnama. Mel je mlaćenje o sada i znao sam da je ona o da se sperma. Bila je dahtanje za zrak, ali to je uobičajeno za Mel. Mel je bio spreman da eksplodira. Promatračima bili su jako uzbuditi gledajući to sve. Ja ubrzati prst zajebavati i kao Mel neka se vrsta polu-prigušen glasno vrištati, gola devojka malo dolje na nju sjenica i tugged na nju kako bi drugima užitak. Mel sjede i oči otvorio, ali nije mogla sama pomoći s val nakon val orgazma. Jedan tip pustiti "DA !!!!!"
Mel se vratio u zemlju i vrištala na mene "Koji vrag?" Mel vikao. "Što je, dovraga događa?" Amaterski seks
Počela sam to objasniti, ali Mel je neprestano vrištanje odvratnosti na mene. Ljudi samo navijali i pljeskala rukama. Tinejdžeri su najgore hooting i molba za svoj red. Mel zgrabio vreću za spavanje i prikrivenim brzo. Okupili smo se naše stvari, obučen i hodao natrag u kamion, odvojeno, s njom vodi put. Mel je bio prilično vruće za narednih nekoliko dana, ali onda hladi off. Objasnio sam joj da sam htjela znati kako je izgledao dobro drugima, mislila je možda željeli spontanosti sve to. Ona je napokon hladi off i priznao da je maštao da učini nešto slično, ali nije imao stvarne namjere da ikada prolazi kroz s njom. Napravili smo gore i odlučili da bi čak moglo to učiniti opet, ovaj put s Melom nošenje neki vrsta od oka vidjeti kroz pokrivanje. A možda bi bilo moj red .....na gole matorke

Нема коментара:

Постави коментар