.

Servis za upoznavanje

среда, 14. јул 2010.

Mladi par trazi

Dosadno mladi par trazi način da se začiniti stvari, ali će oni vole ono što im je naći?
Parovi oglasi
Moj suprug John i ja smo u braku 5 godina i premda volimo jedni druge skupo, mi smo oboje morali priznati da je naš seksualni život bio hlađen off nešto u zadnje vrijeme.

Pokušali smo uobičajene stvari začiniti stvari; erotsko druzenje romantične vikende daleko, svijeća lit večere, ali nikad ništa ne činiti da ponovno osvoji staru magiju. Počeo sam sebe na ostavku život osrednjeg seksa, što u najmanju ruku, bio je blago depresivno.

To je bio Ivan koji je prvi predložio mi probati i napraviti zanimljive stvari u spavaćoj sobi dodavanjem treće osobe. "Znaš, kao troje." Rekao je oduševljeno. Nepotrebno je reći da sam bio šokiran, ali ono što više iznenađen je bio kad je spomenuo je htio da bude s drugom, a ne tip žene. On je priznao da je uvijek bila tajna fantazija mladi parovi njegovih da me gledaju s drugim muškarcem.

To me osjećam drugačije o situaciji, mislim ako on bih imati predložen drugom ženom ja bi osjećali ljubomoran, ali dečko? To je bilo drugačije. Također sam morao priznati da je uvijek bio fantazija od mina kako bi se dijeliti dva čovjeka, ali bi Ivan doista biti u redu s njom? Izgledao sigurni koje mi malo zbunjeni. Odlučio sam ići zajedno s njom i vidjeti da li je bio ozbiljan ili će konačno bocu i zaboraviti.

Za nekoliko tjedana niti od nas to spomenuo dok Ivan je došao kući jednog dana s uzbuđeni pogled na njegovom licu. On je rekao da bih bio razgovor s prijateljem na poslu imenom Dave, koji je bio redovan na ljuljanje krug i nema izvještačena kada je riječ o eksperimentalnoj spolu. On je predložio da se donese Dave kući jedne noći tako da smo mogli 'probati stvari', kako je rekao. Bio sam neodlučan. Ja još uvijek ne sasvim mogao vjerovati da je ozbiljno o meni dijeljenje s drugim Gvido i činilo se kao takav ogroman kockati u našem odnosu.
Mi to govorio preko mene i on je siguran da je osjećao dovoljno sigurno u moje osjećaje za njega da ide naprijed s njom. Na kraju sam pristao da mi svi bi trebali ispuniti za piće i vidjeti kako smo dalje. Mislim nakon svega, JA nije 'ravan znati što taj momak je izgledao kao još. Ivana rekla da se ne brinite i rekao bih da sve dogovoriti.

Nekoliko dana poslije trazim njega smo se susreli u lokalno vino bara u gradu. Dave je već sjedio u baru nosi sivo odijelo bez kravate. Odmah sam bio otpuhan po tome kako dobro izgleda je bio, visok, atletski uz plavu kosu i plave oči. Osjećao sam se nagli nalet adrenalina u mom želucu kao leptiri šutirali u. John nas je uveo: "Dave, ovo je moja supruga Helen." Kao što je posudio u obraz poljubiti svoje JA je uhvaćen miris njegove losion poslije brijanja. "Ive 'bio obličje naprijed to susretu." Smijao se široko i nas gestured na to mali stol je rezerviran za nas u dnevnim boravkom. Bilo je to u mutno lit mrlja desno na leđima, bez drugih ljudi okolo. Mi huddled dolje oko stola s Ivanom stvaranje siguran sam sjedio u sredini. trazim nju Mi naručili rundu koktela u otpuštanju stvari. Sam se odlučio za Gin Martini bez masline.

Kao konobar preuzeta pića počeli smo ćaskati. Brzo sam počeo shvaćati da daleko od toga da se čudno iskrivio Ja bih bio dvijetina očekivao, Dave je bio zapravo vrlo šarmantan. Slušao sam pomno kao što pripovijedaju priče o njegovom svijetu putovanja, a njegov rad kao dioničko brokera u gradu. Bio je vrlo velik čovjek o gradu mislio sam i ja primjetio prvi twinges privlačnosti prema njemu. Osjećao sam se upoznati toplinu između mojih nogu i ja počeo meškoljiti okolo na moje sjedalo.

Ne znam ako je to bio alkohol ili atmosferi, ali više mi svi čavrljao više smiješan postaje Dave. On je paklen smislom za humor te toliko snalažljiv. Kao što je nosio na večer i piće slio sam osjetio moje inhibicije blijede i sam bio uzimajući previše flirty s njim. Nisam primijetio da mi ruke sada odmara na boku. Jolted moj kratki gubitak diskrecije sam brzo povukao ruku i okrenuo da vidi je li Ivan je primijetio. Na moje iznenađenje nije čini najmanji zalogaj fazed. Izgledao je kao hipnotiziran je gledao nas oboje smijeh i šala zajedno. On leant više i šapnula u moje uho, "Touch njegov penis."

Bio sam zapanjen. Je li on doista samo reći da? Gledam gore da vidi Dave miganje na mene. Okrenuo sam se krug opet vidjeti Johna nasmijana. Dao mi je ohrabrujuća klimanje. To je kao par njih je uvježbavao ove. "Sod je", mislio sam i preselio svoju ruku između nogu i Dave cupped njegov ogromni trbuhom u ruci.
On je uzvratio izvodi svoje prste duž unutrašnjosti moje bedro dok nisu nestali moju suknju. Morao sam guše vrištati kao svoje prste postaviti moj klitoris. U to vrijeme John ruke otrča dolje mojih leđa, a zatim slithered u moje donje rublje. Osjećaj je bio porazan i ja počeo da se mokri. Sam mogao osjetiti kako muške prste klizanje i klizanje okolo zajedno kao roj jegulje u moje gaćice.

Tri runde koktela i ljubavni parovi đer bio uzimajući kasno pa sam predložio da svi dobili taksi natrag u naše mjesto i nastaviti zabavu. Ivan naselili karticu, a mi lijevo.

Kao što smo u kuću Dave i ja pala na kauč dok je Ivan otišao u kuhinju u potrazi za alkoholom. Dok je on bio u sobi nisam mogao sebi pomoći. Ja leant preko preko Dave krilu, unzipped njegove hlače i odveli ga u usta. On moaned duboko i osjetio sam njegovu ruku dolaze na odmor na potiljak.

Bio sam tako zaokupljen bih zaboravio sve o Ivanu dok nisam osjetio moju suknju bude pričvršćen se nad mojim bedrima i poznati osjećaj ga je mene ulazi odostraga.
Nisam mogao vjerovati. Sam bio bitak ražnju pečeno by moj suprug i neki tip sam samo bih upoznao nekoliko sati ranije.

Nakon nekoliko minuta svi su bili našu odjeću off i mi bismo postali vruće znojne mase tijela mlaćenje okolo na podu dnevne sobe.
Sve sumnje i oklijevanja otišao moje srce i ja bacio oprez u vjetar. Voljela sam osjećaj dominacije muškaraca imala više od mene.

Do sada sam bio na koljena sjedeći na Ivanu dok sisa off Dave. Počeo sam raditi jače i brže na Dave dok mu disanje postaje plitko i brzo. On je konačno dahnu i ubio je svoju opterećenja u mojim ustima. I onda se proguta lizali moje usne prije nego skrene pozornost na moju Ivanu. Ja nikada ne bih ga osjećao tako teško, on je očito bio uključen od strane vidi mene s drugim muškarcem. Odjednom njegov hips grču i njegova tvrdoća slomio u meni kao što je klimaks.

Iako obojica ležala na podu zadihan, sam ustao i krenuo u kupaonicu težak moj najbolji to ne proliti bilo fluida Ivan je imao pohranjen u mene na putu.
Nakon kratkog predaha sam vodio muškarce do spavaće sobe gdje smo uživali u sat nakon sat vremena vruće kinky seksa. Dave nije dopust do prvog svjetla sljedećeg jutra.

Iskustvo je bio jedan od najerotičnijih mog života i ja još uvijek dobiti uključen ma kada mislim o tome, ali, unatoč tome, nekako sam stvarno ne osjeća kao da ponavlja. Radije bih da je pamte kao jednu od onih stvari koje samo 'dogodilo' nego se planira. Možda sam samo hrvanje sa ženskim savjesti. Zgodna devojka

Ivan je s druge strane postala kao čovjek posjedovao. On jebac čuva tražeći kad smo ga probati opet te je čak predložio donijeti više sudionika u. Bojim sam možda probudilo stranu da ga ne volim.

Iako sam ne žali, mislim neke fantazije treba ostati upravo to; fantazije.

Нема коментара:

Постави коментар