.

Servis za upoznavanje

петак, 30. јул 2010.

Moj seksualni zivot

Karen je došao da ostane s nama kada su ona i njezin suprug Eric su dobivanje rastavljen. Eric je počeo piti odmah nakon što se oženio i imao je ubrzo postaju više zainteresirani za njegovu pivo od svoje žene. Nepotrebno je reći da je loše vrijeme za nju. Moja supruga i ja htjela da joj pomogne vratiti se na svoje noge pa se ponudio da neka ostane tako dugo dok joj se sviđa.
Karen je bila moja supruga, sestra, mala plavuša s omanje dojke, ali uske malo uporište koje ispuniti plave traperice deliciously. Bila je toliko različit od Marije, moja žena od sedam godina, koji je imao velike lijepe grudi i možda malo previše magarca. Karen je imala seksualne potrebe daleko drugačiji od mog supruga.
Marija je želio seks tri ili četiri puta mjesečno, što često me ostavio u kupatilo sa prljavim magazin i umorna ruka. Karen, Mary tako mi je rekao, želio seks s Eric svake noći. Često dok sam bio brigu poslovanja u kupaonicu bih maštaju o Karen i kako je to dobro bi bilo da imaju ženu koji su zelimo seks toliko često kao što sam učinio.
Oko dva mjeseca nakon Karen preselio se s nama počela koketiranje sa mnom. teasing me o bitak skoro kao napaljen kao što je bila, i nošenje uske traperice i wiggling malo vise kad sam bio okolo. Marija je to primijetila i to previše spomenuo da mi nekoliko puta kaže da je Karen bila vruća kuja i ona je mislila Karen je za mnom. Ja obično samo sam rekao nije primijetio.

Jedno jutro oko mjesec dana kasnije Marija je morala ići na posao rano i imao sam dan odmora. Sam ustao oko devet tridesetak i ulazi u kupaonicu kako masturbira, a zatim tušem. Imao sam samo jedva zakoračili u tuš, kada sam čuo vrata kupaonice otvorena. Pogledao sam preko tuš vrata, jednostavno kada se šest stopa visok četiri inča, a tu je Karen u ogrtača.

"Bok!" Ona namršti na mene.

"Uh, Hi sam mucao leđa stoji gola pod tušem s ostacima teško na lijevoj strani od mene jerking isključen.

Karen pognut ostavljajući joj haljinu pada otvoreni dovoljno da izlašite jedna mala sjenica i pokupila "Penthouse" magazin koji je još uvijek leži na podu. "Vi siromah!", Rekla je podizanje back up.

"Je li moja sestra je zanemaruje?"

"Uh. . . "Je sve što sam mogao reći.

"Pa možda mogu vam pomoći." Te da je postavljena magazin dolje i onda joj haljinu pao na pod. "Mogu li Vam se pridružiti?"

"Uh. . . "Opet sam bio izgubljen za riječi kao što sam buljila u Karen's savršeno tijelo. Ona nije čekala mene pronaći riječi ili joj pozvati je samo zgazi do tušem i otvorio vrata. Moj penis je biti-izašle uspravno opet pravedan obličje at Karen i bio sam malo zbunjen stoji tamo kao gawking tinejdžer sa svojim hard-on zabada gore.

Karen nisu propustili pobijediti. Ona zgazi pravo u tuš sa mnom i onda brzo otišao na koljena. Gledao sam kao da je hipnotiziran kao ona je uzeo moj penis u njezinu ruku i zatim produžiti joj jezikom liže početi u bazi. Njen jezik pratiti to je put delikatno svi na putu iz mog lopte ljubičasta glava moj penis. To swirled oko glave nekoliko puta kao da je uhvaćen u whirpool i onda joj usne potonuo dolje uzimajući moj penis između njih dok su bili na dnu mog osovine. Moj penis je dug nije čudovište, samo oko pet centimetara, ali je velika kada se okolo uspravno. Ispuni Karen usta i grla, ali sam mogao reći da je vješt u tome što je bio događaj. Senzacija je bilo novo za mene. Marija nije nikada dao mi glavu u svim godinama smo razvedeni. Pogledao sam dolje u Karen oči kao ona pogleda u mene i počeo polako jebote moj penis u usta njezina. Njezine oči su pokazali požuda, ljubav, i samo nagovještaj zabave. On je tada shvatio sam ja bio stajao sa mojim ustima agape jer joj je prvi ušao u kupaonicu. Zatvorila sam usta i oči i samo koncentrirana na osjećaj Karen usta jebote moj kurac.
Ona je nastavila ovo kao tople vode tući dolje na oba od nas za najmanje deset minuta sve dok konačno sam izgubio kontrolu i eksplodirao u usta. Karen se proguta svaku kap i onda ustane i smiješeći me je poljubila s okusom moja sperma i dalje na usne.

Moj penis nije ni počela snižavati kao što sam je izvukao na mene. Je prošaptala "Fuck me Ray. Bog mi treba jebeni tako loše. Jebi me ovde i sada. Stavite svoj penis u mom maca. "

Sam okrenuo oko svoje i njezin podiže i nazad uz zid tuš. Voda je prskanje off joj grudi i pregazio joj mali trideset dvije B tits. Ona širi njezine noge i ih zamotan oko moje hips me vuče k njoj. Gotovo sam se onesvijestila što je moj penis pritisnut mokro joj maca usne, a zatim lagano skliznula prošlosti i na njoj pizda. Kao što je moj penis u njezinu potonuo Karen dahnu i izgreben mojih leđa.

"Jebi me!" Plakala je. "Jebi me tako dobro!"
Počeo sam lupanje u njoj kao njen prljavi jezik, toliko različit od Marije, podigao moje uzbuđenje na sljedeću razinu. Njezina magarac je bio pritisnut uza zid i tušem je napravio bučnih šamaranje zvuči kao svaki potiska pritisne leđa o zid. S rukom pod svaku guzicu obrazu naslonila sam glavu prema dolje i počela lizati njen lijeve bradavice kao topla voda iz tuš tekla prošlosti. Karen je koji se kreće u ritmu sa svakim zamahom moj hips i sa jedne strane, ona grabbed moje glave i pres-sed teško prsima.
"Bite me!" Molila je, "Bite my little Titty!"
Ja usisan ju uspravno bradavicu u usta, a održava od mojih zubi, nikad ne nedostaje jedan moždani udar sa mojim pijetao ispumpavanje joj maca. Imajući vrijeme s mojim potezima jebi sam sisao, a malo joj bradavice. Uz svaki udarac ja mogao osjetiti moje loptice otekline. Baš kad sam znao da nisam mogao izdržati bilo koji više Karen lučnim leđa i vrištale.

"Ja sam Cumming, Bože Da!" Karen je tako glasno sam se bojao našim susjedima bi je čuti.

"Cum with me ljubavnik! Ispuni moja pička sa svojom ljubavi! "

S tim smo došli zajedno, moja sperma teče u nju maca i van i dolje joj zbijeno bedrima. Mi smo boravili u tuš gospodarstvu jedni druge, uživanja u moru i osjetiti svaki drugi golo tijelo, dok voda ne rastao hladno. Šokirana povratak u stvarnost hladne vode Brzo sam upletenom gumb i oboje smo se smijali kao što smo iskočio tuš. Zgrabio sam ručnik i počeo sušenje Karen je savršeno glatku kožu. Ja tussled joj kosu s ručnikom, a onda se preselio niže, sušenje off joj ramena, ruke, i tada joj grudi. Ja sam ostao duže sušenje njezine grudi nego što je stvarno potrebno, a to je Karen nasmijati i jaukanje nježno. Okrenuo sam se oko Karen da se osuši joj leđa i dive joj dupe golo. To je bio lijep kao sam zamišljao. Mekana, okrugle, i savršeno glatka, joj dupe je remek djelo umjetnosti. Ja polako spušta ručnik i počeo nježno buffing daleko kapi vode držeći joj kožu. Ona je dosegla preko na šalter i predao mi bocu moisterizer kože.

"Bi li um stavljajući ovaj na leđima?" Njen glas mekana i nježna poput pada kiša.

"Nikako!" Bio sam uznemiri grubi zvuk mog vlastitog glasa, ali sam uzeo bocu i izlio obilne količine u moje ruke. Počela sam trljanje na ramenima i kao što sam se preselio dolje je podigao ruke iznad glave da će mi dati više prostora za rad. Sa svojim rukama podigao je bila slika od ljepote! Njeno tijelo linije graciozno tekla poput linije rasan trkaći konj. Glatki i graciozan.

Samo trljanje moisterizer na leđima obnovili moj EREC-vanja i moje ruke kao preselio preko magarca moj penis počela plesati gore i dolje kao što je uzbuđeni školarac. Karen dosegao iza nje je uzeo moj penis u njezinu ruku. "Staviti neke na ovaj previše." Nasmiješila se natrag k meni na ramenu.

Bez riječi sam izlio dobar iznos od moisterizer na moj penis.

"Sada mi je opet fuck!" Karen riječi su sve što je potrebno. Ona je pognut i staviti joj ruku na sudoper counter . JA je uzeo moj kurac gumiran joj sada izložena maca usne s njom. Gore i dolje na one nabrekle mekani nabori JA ran moj penis. Karen je počeo oplakivanje tiho, a zatim glasnije. Ja zavladala bokovima s obje ruke i gurnuo moj penis u njoj maca, lagano klizanje sve do načina na moj hips prešanih protiv nje prekrasan magarac.

Ja održao moj penis savršeno još najmanje trideset sekundi, ostavljajući napetost graditi. Karen je počeo kreće bokovima naprijed i onda natrag. Uzimajući svoj kurac skoro iz njezina pička i onda zabadanje natrag na silu ga duboko u nju opet. Moja lijeva ruka klizila gore i oko nje torzo napokon odmara na njoj desne dojke joj bradavicu nježno štipanje između moj prst i palac.

Karen's oplakivanje ruža u tempo i glasnoću dok smo promatrali jedni druge u kupaone ogledalo. Ja savoured sliku erotskog zadovoljstva kao što sam nagnuo prema naprijed i počeo ljubiti oko vrata da joj ušna školjka. Ona je odgovorio zabadanje brže i brže. JA ganut moj desne ruke od nje kuka okolo i dolje početi trljanje joj klitoris što je moj penis skliznula in i vanjska strana od njoj kaplje maca. Sam mogao osjetiti njezin kratki stidne dlake protiv dlan svoje ruke kao moj prst gumiran i trzanje ju uspravno klitoris. Golisave picke
Karen's oplakivanje postao glasnim grunts kao što smo oboje izgubili kontrolu i opet sam ispunjena moja žena je sestra je sa maca moja sperma. Kao što smo se smirila Karen pretvorio u svojim rukama i poljubio me.
"Hvala!", Rekla je branje gore joj haljinu i klizna preko leđa. Ona je neka ga objesiti otvoriti labavo i namignuo na mene kao ona slijeva.
Stajao sam sa mojim golim opušten pijetao kaplje posljednjoj kapi sperma na podu razmišljanje o tome što je upravo dogodilo. Ja nikada nije iznevjerio Mariji prije nego i JA nije 'ištanje to izgubiti, ali sam joj Desper-usadak potrebno imati i Karen. Kao što sam mislio o tome kako sam bio idući u držati i kao sam se suši off i dobio odjeveni. Moj život je bio idući u biti zanimljiv za narednih nekoliko mjeseci, no to je radio out! To je moj seksualni zivot.

Нема коментара:

Постави коментар