.

Servis za upoznavanje

субота, 3. јул 2010.

Upoznavanje preko sms

Moje ime je Rohit. Ja sam 23 godina star. Ja bi također željeli podijeliti jedan od mojih mnogih događaja koji su se dogodili u mom životu.Jebacina Srbija To se dogodilo kad sam bio samo 19 godina i upravo zakoračila faksu za napraviti moj stupanj prve godine. Nisam bila djevica do tada. Ali ovo je puno drugačiji i jedinstven u mom životu kao što sam imao dvije seksi žene u mom životu. Ja živim u otmjen lokalitetu u Banglore. Moj susjed je seksi djevojka po imenu Geetha koji je bio oko 30 godina biti u braku s velikanu. Oni su također imali sluge koji je bio vrlo seksi, ali ne tako lijepa, ali je lik s 28D magarca. Upoznavanje preko sms

To se dogodilo tijekom mog odmora desera kad moji roditelji išli na vjenčanje na naše selo i susjeda ode u svoju drugu kćer koja je u Madrasu. Pitali su me kako sam bila sama u kući ostati uz njihove kćeri. Ona me je pitao da ostanu u kući i otišao u svoju kancelariju rekavši da će ona biti dolazak za ručak i pitao slugu kuhati za nas dvoje. Rekao sam ok imam priliku ovdje i dobio plavi film (nismo imali VCR onda u našoj kući) i staviti ga u VCR od geethas i započeo promatranje. Nakon nekog vremena otkrio sam da je sluga bio viri iz dvorane vrata. Sam djelovao kao da nisam njezina vidjeti i nastavio gledati film i htio je uzeo vanjska strana moj 6 inča kurac i počeo ga trljati. Nakon prve scene u filmu je dobio više, dobio sam gore i utvrdio da službenik nije bio tamo pa sam otišao u kuhinju da vidim što je bio događaj.

Nisam je naći pa sam stavio kavu na štednjak kad sam čula kako netko bio vlasništvo kupku. Upravo sam pogledao van i na moje iznenađenje, sluga je bio potpuno gol i upravo je započela svoju kadu odmah ispod tog prozora i bio primjenu sapuna po cijelom tijelu. joj leđa bila prema meni i ona je sjedio na podu s koljenima savijenim. Vidio sam joj dupe ona je iznenada ustao i sam imao jasnu viziju joj lijepo dupe ona je primijeniti neki sapun na ruke i onda savijen prema dolje da ga primjenjuju na njezine noge i bio sam u mogućnosti vidjeti svoje šupak i čupave pička usnama. JA i sms poznanstvo je dobio od štednjak i povući moje hlače prema dolje i počnite masturbira moj kurac. je sjedila leđima na podu kako bi završila kada i ja sve moje sperma na podu kuhinje. Odmah sam uzeo moj marama van i bio je brisanje poda kad sam čuo netko otvoriti vrata kuhinje i to je bio rob u podsuknja omotan od nje sexy boobs.

Ona je uzviknuo "Kya kar rahe ho SAB?". Bio sam nijemi i šokiran da je vidi tako brzo tamo. Moje hlače i donje rublje, gdje je na koljena i moju košulju je malo podignuta iznad. i ona je imala jasan pogled na moj kurac. Ona je razumio ono što sam bio događaj i samo nasmijala natrag i dođe kod mene i sjede ispred mene i uhvaćen moj kurac i rekao "Kitne din isko ima mi leke goomthe ho mai Saab isko laganiki Jaga Dika thi Hoon?" i ona je počela sisa moj kurac. Vratio sam se u moj normalan i rekao "Muje mallum hai hai ise kaha lagana. Ab tak usi ko sir tum ne Rahi thi." i moj kurac je pokrenuo podizanje opet u usta njezina. Kao što sam rekao ovo je samo malo mi je lagano na moj kurac i dao sam zvuk haaaaa. Ja skinula baba i počela pritiskom na nju boobs.

Nakon nekog vremena smo se dolje na podu i ona stavi fingure moj magarac i počeo jebeni prst moj magarac. Osjećao sam i jak i JA baciti moj fingure u pićka i počeo raditi isto za nju. ona neka se glasno jecati, aaaaaa aaaaaa aaaaaaa aaaaa ooohhh. Onda sam uzeo moj kurac iz usta njezina. to je bio tako krut da je bolovanje za mene i ja sam ga stavio u njoj pizda i počeo jebeni. počela me vrijeđati i to me još više uzbuđeni. je počela govoreći: "phad SAHEB de mera de choot phad. Aj mera choot ko Aiša chodho ki zindagi bhar yaad Rahi koristiti." jednom sam usporio malo, a ona je gotovo povikao. Sali Deere matematike kar zoorse Maar aur zoorse. i taj je počeo sam jebeni joj jako tvrde i čvrste i bio sam o to sperma. A ona cummed preda mnom i nisam mogao odoljeti, a ja cummed u njoj pizda, a zatim pao na nju. koliko dugo smo u kojoj kao da je moj kurac s još uvijek u njoj. nakon nekog vremena moj kurac bio gore opet u njoj pizda. Sam ga izvadio i rekao bih zajebavati joj šupak sada. se bojala, ali sam rekao da je ok i odveli su je na blagovaona stol i zamolio je za širenje joj noge širok i savijati i držite stol. kada je to učinio sam savijena i gledao joj mokro pićka, a zatim ga lizali za neko vrijeme i ona je odmah cummed.poznanstva brak

JA je otišao natrag u kuhinju natrag i primijenio i jestivog ulja na moj kurac i donio neke i primjenjuje na joj zbijeno šupak. JA baciti moj kurac na njezin šupak i dati push to moj kurac i staviti ga u šupak joj zbijeno i početi ga jebeni. i stavi mi ruke na nju boobs s leđa i početak pritiskom. nakon nekog vremena sam uzeti moj druge strane, a zatim istrljati njoj pizda. oboje smo bili previše zauzeti da čuju da je netko ušao dok sam pala netko liže šupak moj i stavi ruku na moje loptice te ih trljati. Vidim dolje i nađem Geetha samo u gaćice i i trljanje njoj pizda od svoje gaćice. vidim ovo sam dobiti više uzbuđen i sva tri nas cum zajedno. onda kad sam povući moj kurac od službenika pička Geetha uzeo moj kurac i mene izvukao na umivaonik oprala kurac i rekao "pička sam bio težak za vas i jebi moj sluga, a ne me sad vidite što ću učiniti" erotsko upoznavanje i počeo davanje mene popušiti. Lepe zene Srbije

sluga gledajući ga i trljanje njoj pizda kad Geetha izderao na nju "lopov ne stoje tamo i masirati choot doći ovdje i pripremiti moja pička za jebati". Bespogovorno ona dolazi i spava na podu i uzima off joj gaćice. pička joj je mokro i bez dlake. počela sisa njoj pizda zatim jednom moj kurac je gore i raring se zajebavati opet sam ga izvaditi iz usta Geetha i napraviti joj spavati na podu i ja početi joj jebote koje klečeći na podu. poznanstva ljubav sluga je dobio na vrhu Geetha i staviti na njezin jezik te je započela između lizanje moj kurac koji se kreće amo-tamo od Geetha je pizda. Geetha počeo lizanje službenika mokra pička koja je bila ispunjena ljubavi sokovi i mina. i sve tri uživaju sljedeća dva dana i kupali se igrao i skuhati i jeli gol. nitko od nas nosili bilo kakve odjeće za sljedeća dva dana. poznanstvo oglasi To je trajalo neko vrijeme i onda smo imali četiri, kada neki Geetha sestra stigao iz Madras ali to je druga priča ljudi. Reći ću sljedeći put.

Нема коментара:

Постави коментар