.

Servis za upoznavanje

недеља, 18. јул 2010.

Poznanstva sa zenama

Sam bio uzimajući duge vrućim tušem. Ja poznanstva sa zenama lathered velikodušan iznos od krema za brijanje cijele moje stidne području, loptice, i uske pouty buba-rupu. Ja klizio čist rubu brijača preko glatke brežuljak iznad moje polu-uspravno penis. Moždani udar nakon moždanog udara s britvom mnom zaglađene na to slavno ćelavosti.Dopisivanje sa zenama Podigoh moj kurac u glavi, zaustavivši stisnuti, i probe na svojoj natečene i zbijeno malo rupa. Otvor moj magarac nehotice pumpa unutra i van na osjećaj mojih prstiju sondiranje na moj kurac glavi. Moj penis počeo da nadođe još više, a ja zagledao u debele vena koja prolazi uzduž donje strane mog probadanja.
Sam smanjila brijač oprezno na bazi od moj penis, a sve preko moje loptice kao što sam obrija čistu površinu. I isprati, i uzela u ljepoti mojih potpuno ćelav pijetao i loptice. Ja pumpa za minutu na osovinu moj kurac. To zadebljana, i počeo da nadođe još više, kao što sam osjetio poznato peckanje jahanje i nagla kretnja duboko u moj penis, i slavno glatke lopte. Znao sam debela, i gnjecav nagradu od moja sperma je vreo duboko u meni, i ja shuddered u očekivanju svoje eksplozivno izdanje.
Ja lathered moju rupu s vrhnjem, stajao u tuš sa svojim nogama širom otvoren. Sam pažljivo ukloniti svaki trag kose iznutra mojih bedara, a moje malo zbijeno magarca. Ja isprati, a isključen tuš. Moje ruke lutala po cijelom svježe obrijan Donje regijama. Moj kurac pulsirajuće na impresivnih debljine, kao što sam proširila otvoriti svoje uporište. Za neki razlog, ja sam duboko u naštimati na moje dupe i Butthole, a ja longed za sondiranje i masti jezik, preklapanje i mene anilingus. Ja zaglavio dva prsta u moju rupu i ja fingered kratko kao moj kurac kuhana na masti erekciju. Ja rijetko dodir ili igrati sa moj kurac dok sam prstima moje kišnicu. Volim plugging senzacija, kao što je moje rupe hvataljke na moje prste, i moj penis engorges svoje najdeblji i najviše bunovan tvrdoće.Poznanstva se devojkama
Ja izdvajali moje prste iz moje pikavac, i isisan na moje prste. Mošusni okus mojih svježe očišćene magarac napravio moj srce funta. Sam jedva čekajte više bilo za ispaljenje iz sperma moj mali kurac rupu. Znao sam da je uskoro, ja bih se bijesno premlaćivanja off moj penis, kao što sam i jebeno fingered moja stražnjica. Znao sam da je široka rupa i moje dupe će uskoro biti razjapljenih, i sline bogate gnjecav užitak, svježe iz kažnjava mog dildos. Zgrabio sam ručnik i ja toweled suho, i primijenjene velikodušan iznos od losiona po cijelom tijelu. Naravno, plaćati zatvoriti pozornost na moje svježe obrijan seksa područja.
JA je napravio moj put do spavaće sobe i izvadio moj penis prsten. (Kožni prsten sa srebrnim ukazao dugmad.) Sam ga na popucali i uzela u izgled moje loptice i hard penis prisiljeni da štrčati iz zatvora u trajanju od prstena. Nešto o mojoj masti, a nadut neuspjeh strše iz moje tijelo stvarno kipjeti moja sperma. Ja pljunuti u moje ruke, i dao sam nekoliko poklonjen Stokes. Prsten zapečaćena krv u mojim erekcije, i moj penis je bio ogroman. Bilo bi nemoguće za moj kurac da ide flacidan.
Sam izvukao par crne bešavne Pantyhose. Ja stvarno sići na osjećaj pantyhose stezanje moje noge, penis, i magarac. Ja izdvajali napora na crijevo, a popucali debeli, laced pojas samo ispod mog pupka. Moj tvrdi kurac, izbočen i gurnuo u najlon. A ja neka moje ruke lutaju okolo glatke oblaganje crijeva i na moj magarac. Da bi reći da sam bio spreman sam raditi preko bi bilo nepotpuno.
Sam posegnuo u ladicu i izvukao dvije od mojih omiljenih dildos. Vrlo realno, i kompletan sa debelim sisanje čaša na dnu svake od njih. Izgledaju vrlo slično stvarnom dicks. Jedan od njih je oko 9 inča dug, a oko 1 i palac. Druga ima glavu neobrezani, te je oko 6 inča dugo.poznanstva sa muskarcima Oboje imaju vrlo stvaran set lopte.
Ja ležala na mom krevetu, i počeo sisanče off duže od dva dildos. Zaglavio sam ga bijesno i izlaziti iz usta, sišli na grunting zvukove koji dolaze iz duboko u grlu. Kao što sam ga gurnuo što je duboko u grlu kao što sam mogao, ja gagged i otvorila mi usta šire i šire se duboko sisati koliko dildo kao što sam mogao. In i vanjska strana sam pumped da dildo, svaki put uzimajući moje usne bliže i bliže bazi, pa sve do lopte. Kao što sam izdvajali iz mojih usta, gust i gnjecav rječica sline i izli drenched moje lice, usne, brade i prsa. U više sam isisan deblji i vlažnija moje pljuvačke dobio. Mjehurići ražnju zaprljane moje tijelo sve više i više. Moje oči teared spreman kao što sam duboko grlo dildo. Moj pantyhosed magarca na zemlju madraca, kao što je moje noge prisilno preselio oko. Nisam mogao prestati sisanče off stvar. Ja dahnu, gagged i coughed diljem sebe. Strings of ražnju mene utapanja. Moj kurac popeo na mamutskim proporcijama, a igrao sam s njom kroz Pantyhose. Povlačenjem u sebe. Povlačenjem u sebe. Povlačenjem u sebe.
Dopisivanje sa muskarcima
Znao sam da nisam bio idući u biti u mogućnosti zadržati mnogo dulje. Ja izdvajali pokisao mokro dildo iz mojih usta i stavi ga na mojim prsima. Sam se preselio u ispod moje loptice, i izvukao na pantyhose, dok sam ripped rupa dovoljno velika da se na moje uporište, i penis. Moj kurac bobbed i odskočiti okolo, drago da se bez najlona. Zgrabio sam manji od dva dildos, i to pokazali u usta i isisan i `vakati na njemu. Ja gumiran moje ruke u svim sliniti na mom tijelu, i izvukao na yanked na moj kurac. Uz svaki gnjecav MU JA je dobio teže i teže. JA postignut za veliki dildo i gumiran to sve nad mojim Butthole. Muffled grunts iz mog zalogaj od dildo punjeni soba, kao što sam umočen drugi dildo duboko u moju guzu. Usisavanje sa mojim ustima, stezanje sa mojim šakom i gurajući mi stražnjica, mojim prstima uvijen kao što sam mogao osjetiti iskuhavanje sperma duboko u mom lopte. Moj krevet je more magarca soka, sline i sitnim komadićima pre-cum.
Ja izdvajali iz moje dildo stražnjica nakon zdrav self karanje, i dosegao je dolje s mojim prstom i osjetio svoju zijevati. Moja nekad malo Butthole je sada široko otvorenim ponora svježe zajebano oduševiti. Ja izdvajali dildo iz mojih usta i strovalio u moju guzu. Ja sam jebeno za ono što se činilo sata, sve dok vuče na moj kurac. Znao sam da sam o da se sperma.dopisivanje sa devojkama
Imajući dildo duboko u moje dupe, ja zrcaljeno moje noge iznad moje glave, a režirao je moj penis pravo na moje lice. Holding dildo duboko u meni i moj dlan, ja izvukao i grču na sebe sve dok nisam osjetila rast sperma u mojim vratilo. Otvaranje usta kao širok kao što sam mogao, ja pucao nakon opterećenja load of cum slatkog ljepljivog u moja usta. To pijan moje lice, i kosa. Dugi nizovi debele goo sanitarne moje lice, usne i grlo u slanoj ecstacy. Kakve zene vole muskarci
To je sjajno što se ponekad ... kurac.

Нема коментара:

Постави коментар