.

Servis za upoznavanje

уторак, 6. јул 2010.

Ljubavni kontakti

mam moj posjedovati gotovih odjevnih predmeta showroom u jednom shopping-cum-poslovnog kompleksa u Mumbaiju. JA držati sve dame haljine zapadnih stilova. Uz moj shop je salon za masažu. Vlasnik je vrlo mlada i seksi dame u dobnoj skupini od 22 - 25godina. Ona je redoviti kupac od mina. Ona kupuje puno vrhova i dna gotovo svaki tjedan. Ona je savršena figura. Ona vrijedi puno ruž. Kad god je posjetila moj dućan osjećam gladna za nju, ali nijedan drugi način. U tom salon za masažu se nalaze četiri druge djevojke također. Oni su svi dobro izgleda iu savršenom oblicima, jer to je jedini uvjet za djevojku kako bi karijeru u salonu za masažu. Sve djevojke nose haljine s najnovijim zapadnim maksimalnu izloženost njihove aktive svih. slobodne zene za vezu
Jednog dana kada je bila u moj dućan i bila sam gledajući ju u tajnosti; mi je odjednom primijetio i nasmijala se. Također sam se nasmiješila. Dok plaćanje ona mi je rekla: "Ti si ubojica."
Moj dućan je bio drugi posljednja u tom nizu. Sljedeća je da je jedan krojiti i zadnji put da je salon za masažu. Jednog dana sam došao to znati taj taj dućan je napustio prilagodbe. Zapravo sljedeće dvije trgovine su samo jedna trgovina, ali su podijeljeni u dvije, pa je mala vrata između salon za masažu i tailor shop.
Bio sam zatvaranje moj dućan. Salon za masažu lady vlasnik (Tara) prilazi mi i uzeli na taj prazan dućan. Rekla mi je da vrata između tih obje trgovine može se otvoriti joj salon i može se koristiti u tajnosti. Nisam mogla shvatiti njen smisao tajno. Mislio sam da dama trazi njega je želi koristiti kao produžetak svoje salon.
Već slijedeći dan je padala kiša vrlo teško i većina dijelova Mumbaiju bili su poplavljene. Sve su djevojke bile u stanju postići, osim salon Tara. U mom salonu također jedan dječak prodaja mogla doseći. Tara je stajala iz njezina salon vrata. Ona me je nazvao i pozvao me da vidi svog salon. To je bio prvi put da sam bio ulazi u salon.
Ona mi je pokazao vrata i oboje smo ušli u drugi dućan. Suddenlly Tara je došao blizu mene rekao mi je u vrlo niskim glasom "Sada možete ispuniti svoj san. Watch me. "Tara aukcije stavljanjem off joj odjeću. Ona se najprije skinula vrhu. Bila je u grimiz grudnjak i izgledao tako vruće da ja jednostavno ne mogu opisati riječima ovdje. Ona je skinula svoju legging. Njezina panty je tamno crvena. On je izgledao kao Noge su izrađene od mramornih kamena. Tara je došao blizu mene i rekao mi "poljubi me." Nisam mogao vjerovati da je ona mi govori da ljube. Tara opet mi je rekao "Poljubi me moja, poljubi me." Holded sam joj lice i poljubio joj vrat zakrivljena.mlade dame Osjetila je sočan i govorio "Kiss my lips" Mislio sam da za neko vrijeme i poljubi je tamno crvene usne. Mi oboje osjećao tako mokro, slatko i sočno da smo poljubio dok je cijeli svoj crveni ruž za nijansu je otišao od nje i moje usne usnama postala crvena. Rekao sam Tara "Ja ću vam se pridružiti i sutra." Tara nasmijala se i sam došao iz njezina salon.
Sljedeći dan je došao sa Tara ruž za nijansu ljubičaste i zadržao osmijeh na mene. Dobio sam joj poziv nije bio u mogućnosti da je poljubi što je sve svoje djevojke bili su prisutni i da nije bilo kupaca i na njoj salon. Bilo je vrijeme zatvaranja naših trgovina. Čekala sam Tara's djevojke na lijevo je salon. Tara blinked oči i ušao sam joj salon. Odmah smo holded međusobno vrlo tijesan i počeo ljubiti jedni druge usnama. Njezina purple hlad napravio moj usana i okolnih malo ljubičasta. Ja i Tara su jako sretni.
Jednog dana pozvao sam Tara za film. Oboje smo odabrali kutak mjesta za nas. Tara slikano joj usne blještavo ružičasta. Kroz film Tara i ja poljubio međusobnim usnama. U intervalu sam kupio sladoled. Tara je predložio da jede sladoled zajedno. Počeli smo jeli sladoled i ljubljenja. Moja kratka bila mokra sada. Tara je uzeo moje ruke da joj panty. I dotakla joj panty, ona je i mokra. Mi se nasmiješio jedni druge.

Već slijedeći dan sam došao prije Tara's djevojke je došao na dužnost, tako da mogu poljubiti Tara. Tara je bio sam u svom salonu. Današnjem ponovno sjeni ruž je ljubičasta. Ušao sam u salon. Počeli smo ljubiti jedni druge. Mi smo bili toliko uključeni da smo zaboravili zaustaviti. Suddenlly Tara je jedna od djevojke Kitty ušao u salon. Tara je na treneru i sam ljubeći njene stoga Tara nije mogla vidjeti Kitty's ulaz. Kitty gledao nas i žbice "Žao mi je." Ja i Tara dobio odvojeni odmah i otišao sam Tara salon.
U poslijepodnevnim satima, kada sam bio u moj dućan, Kitty je došao i pitao za neke rukava vrhu. Moj dječak je nazočio joj. Kitty je zadržao na gleda na mene. Ona je odabrana jedan vrh i prilazi mi za izradu plaćanja. Dok je plaćati gotovinom i to mi je govorila u vrlo tihim glasom: "Gospodine, usne su ljubičaste." Pogledao sam na njoj, Kitty je nasmijana smisleno. Da bi se izbjegla daljnja sam i nasmijala se.
Rekao sam Tara sljedećeg dana o Kitty. Tara izgledao vrlo opušteno, čak i nakon ove rasprave od mene. Ona je dirao moje usne i šapće: "Ne brinite med. Samo je poljubi također. Ona je također jednako vruće. "Bio sam iznenađen. Toga dana u večernjim satima Kitty mi je rekao "Tara Gospođa je zovete.starije dame" Kada sam ušla u salon Tara nasmijala i je uzeo mene to prazne trgovine. Primijetio sam da Tara stavio gore neki trener tamo također. Prije je to bio potpuno prazan. Tara je pitao Kitty spavati na trenera. Kitty je off joj vrh i duge kratke koju je nosio. Vidio sam Kitty dvojetine gol. Kitty je tijelo više seksi i njezin krivulje su opasniji od Tara. Tara je dao Kitty jedan ruž za usne olovkom. Kitty primjenjuju svijetlo roza nijansu. Ja oslanjao na Kitty i poljubio joj usne. Kitty, usne su mnogo više nego što mokri Tara. Kitty me drži čvrsto na takav način da joj boobs su pritisnuta automatski po meni. Mi smo uživali u ovaj francuski poljubac.
Kitty informirani na sve ostale tri djevojke ove dvije o incidentima. Nisam bio svjestan toga. Sljedeći dan svi, uključujući četiri djevojke Kitty su opasno smiješi na mene. Tara mi je na jedan kafić i rekao "Kitty je obavijestio o svojoj poljupci za Poonam, Veera i Leena. Sada svi žele poljubac od tebe. Mi smo svi osjetiti da vaše usne su vrlo sočan i seksi i naravno wettest Vi ste vrlo vrlo sretan meda da će biti ljubljenje pet komada. "Bio sam šokiran. Ja lijevo moj shop rano kako bi izbjegli susret s komadi.
Sljedeći dan kad sam cam moj dućan Kitty je čekivanje za mene. Ona je nosio vrlo nizak rez sleevless vrhu i kratke suknje. Njezina boobs su treperi. Pitao sam je da ima poljubac. Mi smo ušli u prazan dućan preko salon. Što sam vidio bila životno sceni. Uključujući Tara; Poonam, Vera i Leena su svi bili u toj trgovini. Svi su bili u grudnjak i gaćice samo. Tara i sama bila primjene ruž na usnama. Tara okrenuo prema meni i rekla "Honey sada početi ljubi sve nas jednog po jednog." Kada sam vidio toliko nebeskih tijela zajedno u grudnjak i panty usnama oslikane tona ruž; sam izgubio kontrolu. dame za sex
Leena je bio najstariji. Njezina je veličina šalice D plus i isto tako veliki tijelo. Ona je oslikana joj usne zeleno svjetlo. Izabrao sam Leena prvi. Ja i Leena su bili na trenera. Ja dirao moje usne na usnama Leena. Grip i Leena, usne je bila vrlo jaka. Ubrzo je počela mi dominira. Sam prihvatio poraz od Leena. Leena nasmijala i rekla Veera doći sljedeći. Veera bio je kratak, ali dobro građena. Izabrala je tamno smeđe boje. Veera bila vrlo slaba, a unutar 2 minute bila je dolje. Poonam došli sljedeći. Poonam usne su vrlo mekana. Ona je oslikana svijetli plavo. Naša poljubac trajao oko 5 minuta. Kada smo oboje složili do kraja, Kitty odmah mi se pridružio. Joj usne bile krvavo crvene i bio je u potrazi iznimno vruće i pun pare. Moj poljubac s njom trajala više od 8 minuta. Sada je bio okret od Tara. Tara jednom dobije obojana tamno ljubičaste. Danas Tara je vrlo dobro pripremljena. Počeli smo naš poljubac i nakon 2 minute mi je uzeo malu pauzu, a mi ponoviti to za sljedećih 15 minuta. Naš poljubac je bio tako mokra i steamy da mina i Tara's gaćice potpuno bude mokar ili vlažan. Ponam, Veera i Leena, također, zatražio diraj me njihove gaćice. Svi su mokri gaćice. Mi smo uživali vrlo velik. Nakon ovog kruga sam predložio da se za drugi krug. Rekao sam im da stoje jedan za jedan. Onda sam uzeo sve komadi pojedinačno i poljubila usne svakog komada za oko 2 minute.
Oni svi komadi su bili toliko zadovoljni da se na samom sljedeći dan Leena prilazi mi i ja išli na prazan dućan. Leena predložio seksa,dame za jednu noc Bio sam malo neodlučan, ali kad Leena sama udressed, pristao sam. Mi smo oboje imali sex za gotovo pola sata. Ja retuned na moj dućan. U kasnim poslijepodnevnim satima Veera me pozvao za sex. JA je uzeo Veera i njezin jebeno za više od pola sata. Ona je bila u teškoj boli, ali ipak je bila uživajući do kraja.
Bilo je gotovo devet, a ja zatvorena moj dućan. Poonam mi je rekla da čekati. Kad sam ušao svi izašli salon s Poonam. Ona joj odmah gol i bio je na krevetu s obje noge u V poziciji. dame za zabavu Spavao sam na nju i umetnut moj penis u njezinu vaginu. Njezina vagina je najnježnijim i vrlo brzo sam joj bušenih do maksimalne dubine. Poonam poljubila na usnama, tako mokro da moram progutati puno joj sok. Poonam je bila vrlo vruća i jaka. Ona mi čuva zauzet za gotovo jedan sat. Poslije 10 sati sam došao iz salona s Poonam.
Već slijedeći dan Tara sreo mene i rekao da su sve tri djevojke su u potpunosti zadovoljni i spremni su ponovno. Bio sam oduševljen da čujete ovo. Neposredno prije ručka Tara mi je rekla da imaju ručak s njom. Oboje smo započeli naš ručak u prazan dućan. Tara mi je dao jedan komad kolača i donio joj usta vrlo blizu usta. Oboje smo jeli tortu da se zajedno. Torta proširio na naše lice i kako smo počeli jesti jedni od površine. Ubrzo smo izgubili naše kontrole. Dobili smo gol i sam uzeo Tara za jako dugo seksualni nagon. Tara je najjača od svih pet. Čak sam bila umorna, ali Tara je tražio gotovo svježe. Konačno nakon što je jebeno i bušenih tvrdi za više od sat i pol vremena koje je pokrenuo / Tara mi je reći po očima da je sada u potpunosti je zadovoljna. Njeno cijelo tijelo je postala hladna i vlažna. Ljubio sam njene usne i povratak u moj dućan. Volim perverzije
Tijekom noći sam sanjao da je sex sa svih ovih pet djevojaka slatka i ukusna.
Već slijedeći dan je bio najupečatljiviji dan u mojem životu. O 00:00 smo došli da znaju da se zbog nekih prosvjed oppsition strane trgovačkih kompleksa i svim drugim trgovinama i centrima su se pitali za zatvaranje. Mi zatvorena našoj trgovini. Tara isto za mene i rekao da čekati. Ona kepy zaključana svoje shop i uzeo me u prazan dućan gdje se sve ostale četiri kontakt djevojke su prisutni. Kako shop bilo prazno nitko nije primijetio svoju otvorena vrata. Mi zatvorena vrata iznutra.
Sada vrijeme i uvjeti su bili povoljni za sve nas. Svi smo dobili gol i počeo ljubiti jedni druge i igrati sa svakim drugim je tijelima. Sve djevojke postala toliko divlje da čak i oni su u obavljanju neke lezbijske scene seksa, da bi dobili uzbuđeni i tereti. Uskoro sam bio potpuno napunjena. JA je uzeo sve pet jedan po jedan i jebeno teško kao što nije bilo vremenskog ograničenja, a ne jednu prepreku oko nas. Prvo sam uzeo Veera. Ja jebeno Veera za oko pola sata. Onda sam uzeo Poonam. Poonam dobio jebeno mi je tako teško za četrdeset pet minuta abour da joj maca i vagine postaje tamno crveno. Nakon Poonam, to je bio okret od Leena. Kao Leena je najstariji među svim je ona najiskusniji također. Ja jebeno Leena od bothside za gotovo četrdeset i pet minuta joj maca i vagine također postala tamno crvena i vruća. Sada sam uzeo Kitty. Ja jebeno Kitty za gotovo jedan sat. Kitty je dobio toliko uzbuđeni da kada se ona zove jeben Poonam i ona poljubi Poonam, s usana za više uzbuđenja. Tara je to vidio i ona je napravio neki plan. Nakon Kitty sam bio u krevetu sa svojim šefom Tara. Tara se najtoplijeg; dobio jeben za više od jednog sata. Cijelu niže areacontaining maca i vagine postao vrlo tamno crveni. Sada sam bio uzimajući iscrpljen.
Tara objasnio svoj plan za sve nas i nakon znajući planu svi mi je dobio potpuno napunjena. Tara, Kitty, Poonam, Leena i Veera svi spavali na podu s nogama prekriženim na pismo "V" i počeo sam jebeno sve ih jednog po jednog vrlo brzo za abour 2 minute. Ponovio sam to za 5 puta. Kad sam bio umetanjem i ukrcaj moj penis u svojim su vaginama plakala i izradu slatke zvukove. Mi smo bili u seksu al do kasno navečer. Dobili smo završili sa 7 na večer. Ja jebeno svih pet ženska za minimalno tri puta osim da je pun zamaha krug.
Ipak moj dućan je tamo i tako je salon i da je još uvijek upražnjeno ehop. Mi smo svih šest smo u kontaktu gotovo svaki dan izmjenjuju. Jednom u tjedan dana smo svi ujedinjeni za sex i mi uživati u gangbang sex. Sljedeći tjedan ćemo biti događaj seksa primjenom ulja diljem naše tijelo. Ljubavni kontakti Stoga molimo Dođite i pridružite nam se.

Нема коментара:

Постави коментар