.

Servis za upoznavanje

понедељак, 5. јул 2010.

Volim perverzije

Mi se pridružite Irene i Sue Sue je na kuhinjskom stolu kako sjede oni pio kavu i dishing susjedstvu prljavštine dana. volim perverzije

"Kunem Suze moj muž se pretvara u dobroj vjeri perverznjaka i više stvari koje neka čini mi se, više on želi. Mislio sam da sisa njegov mali penis lasica je odvratno, sada se želi staviti taj jadni komad muškosti u moj stražnji kraj,klinke "

"Pa to je barem jedno mjesto gdje manje je bolje. Tako ćete dati na njega?"

"Ti znaš da ja uvijek činim, ali ja odlazim, da ga nekako platiti. Rekla sam ti da sam ga pitura mom nokti prije nego što bih ga sisati, zar ne? To je bio vrlo smiješan gledajući ga na koljenima s hardon puše nokti mi suha tako da je mogao dobiti svoju blowjob. Im 'idući u ga držati jezik mu se moja guzate ako on želi da neka stavi svoju odvažnost tamo gore, i onda mislim da ću ga držati njegov nos tamo gore , dovraga koja bi mogla biti veća nego njegova wiener.

Obje dame nasmija na to, kao što su ponovno napunjenih njihove šalice.

"Irene Kunem se sve to govoriti o stražnjim vratima seksa je stvaranje moj gaćice mokro, JA pravedan hatar velik jak mi tko uzimajući od iza."

Irene usta pao otvoriti u ovaj komentar,

"Jeste li govorimo o Arnolda?"

Sue se nasmijao na ovaj i odmahnula glavom

"Ja nikad ne bih ga pustiti u po stražnja vrata, a on to ne zaslužuje, osim dođe u oko dva udarca nakon što ga drži u mom maca. Ne, ja sam posebna ljubavnik i ja neka mi se u dupe i vjerujte mi on voli moju stražnja vrata. Kada sam na rukama i koljenima, a on je duboko unutra moj magarac kunem se da mogu osjetiti njegov penis trlja moju G-točku, a ja samo eksplodirati. To je najbolji sex u svijetu. "

"Bog, sada ste čineći moju gaćice mokro, to je ono što mi treba posebna ljubavnika. Oh Želim jedan previše mlad, ništa od toga ćelavu glavu i prsa sive kose."

"To je moj čovjek, on je samo dvadeset sedam, a on kaže da voli zrele žene. Znaš Irene bih biti spreman podijeliti Raul, ako ste zaista zainteresirani. On je naš bazen čovjeka i tu je svaki petak, dolaze na više od i donijeti vam kupaći kostim, zašto ne nose taj seksi dvodijelno vas odvede u Cancun prošle godine. ja jamčiti da nikada nećete se pokajati, a on je čovjek koji više ne mogu nositi, tako je u činjenici da ćete mi pomoći . "

"Pool čovjeka dođe na Sue koja zvuči kao nešto pravo iz različitih domaćice. Oh, ne znam Sue, to je veliki korak, ali to zvuči tako ukusan. Volio bih da mu da moj zadnji trešnja, samo da provjerite da Tom ne shvaćam. Oh, dovraga,matorke računati na mene Ja ću biti ovdje u petak, ja ne mogu čekati. "

Irena nije mogla prestati razmišljati o Sue bazenom za čovjeka, ona je čak dao Tom blowjob sve dok se misleći da je Raul. To ju toliko uzbuđen je gotovo, ali onda je došao Tom spurted u usta i da joj je donio natrag u stvarnost. Ona se zove Sue četvrtak navečer samo da bi provjerili da je sve još dalje.

"Oh Hell Yeah, JA pravedan je dobio od telefon s Raulom i on je sve uzbuđen, rekao je on oh boy, dva MILFs odjednom. Hajde Irene misliš da ne znaju što MILF je, kažu dečki, to znači ' Mothers I Like to Fuck '. To nas je Irene, fuckable majke. "

"Ja ne mogu čekati Ja sam tako uzbuđen, Ive 'bio igranje sa sebe cijeli tjedan dugo i ja neka Tom igrati sa moje dupe. Prvo, ja ga dobiti između po obrazima i lizati me dok sam sva mokra, a zatim Napravila sam ga držati njegov nos do moje dupe, a ja mu rekao da me zajebavati sa njegov nos. Dobio sam tako mokra, a onda sam nek stavi svoj prst do mene, ali sam ga ide vrlo sporo. Tada sam ga zaustaviti, Rekao sam mu da je boljelo, ali nije. Im 'pravedan težak da biste dobili moj magarac spremna za svoj bazen, a ja ga želim Sue, to je sve sam mislio o, a ja želim to loše. "

Petak ujutro, Irene ustao rano i krenuo do kupaonice, ona je sada drago joj je zadržala svoju staru torbu tuširati. Ona temeljito douched joj analnog kanala do čiste čistu vodu ran vanjska strana. Onda ona obrija sve, noge, joj maca i između obrazi joj magarca potpuno ćelav, ona gotovo da stoje na glavi da se sve dlake od između njezine obraze. Ona nikada u svom životu osjećao tako nestašan kao ona pognut i koristi obje ruke da se izlagati svoje male Rosebud. Ona je obavila svoj rad je glatka i bez dlaka. Ona je pitao ako Tom bi ni primjetiti je imala obrijane joj bush, kao crvenokosa nije imala puno kose. Ona je tada stavite na nju malo kupaći kostim i štedljiv zataškati, a zatim se uputio prema Sue kuću.

Nakon uzimajući nema odgovora na Sue's prednja vrata Irene hodao oko na stražnjoj strani kuće, ona je počela za kuhinjska vrata, ali bez vrata bazen kuća bila malo otvorena. Ona je otišla na otvorena vrata i pogledao unutra. Prvo što je primijetila je seksi goli kundak Latinski visok čovjek. Kao što je ona buljila u strahopoštovanje ovaj zgodan stražnji kraj, je shvatila da je Sue na ruke i koljena i magarca u zraku. Čovjek je drži na bokovima Sue je i bio lupanje njegov penis u magarca. Ona je čula gasped kao Sue jaukati, a zatim vrisak,udate

"Harder Raul, jače, da, da."

Čovjek okrenuo kad je čuo Irene, on je nasmijala, ali nije usporiti njegov napad na Sue's sfinktera.

"Morate biti Irene, dolaze u, nemojte se sramiti doći na i. Da li vam se sviđa nas gledate, vidite koliko je moj prijatelj uživa u tome."

Irene je došao u sobu gotovo u transu, ona nikada nije gledao nikoga voditi ljubav, oh da slika i filmova, ali to je bilo stvarno. Ona je ne siguran ako Sue znala je ona bila u sobi, ali je Raul, on leered na nju.

"Dođi ovdje Conchita, to je dobra djevojka, sada mi je poljubac."

Mrtva U svom transu je išla k njemu i stavi joj usne svoje, prvo što je primijetila je okus maca na usnama. 'O, moj bože to je Sue's vagina sam okus' i odmah osjetio vlastitu maca izliti. Tada je čula vrisak i zatim Sue kolaps na chaise lounge povlačenjem Raul's penis out joj dupe kao ona pala, Irene vidio zurenje rupa i zabrinuta da njezina rupa se pruži bi tako. Tek tada je tužiti vidjeti Irene, osjećala lice zacrvenjeti na misao o tome što Irene upravo svjedoci. Irene gledali u reljefu kao razjapljenih ždrijelo koje je Sue je stražnja vrata polako vraća u normalu.

"Bok Irene, ti si malo ranije, nadao sam vam se svidjela u seriji, sada izgovor dok sam završiti moj posao."

Ona se okrenu oko sebe i povukao kondom off Raul onda stavi Raul's penis u usta njezina.

"Ona preferira moja sperma dolje joj grlo umjesto lijevo u gume. Skinite odijelo želim vidjeti gol."

Irene kao i uputama, kad je savijen prema dolje povući svoje dna off joj je lice bilo tik uz Sue lice i Raul's penis. Sue je uzeo njegov penis iz njezina usta i nudio Irene, ona je pala na koljena i to uzeti u usta njezina. Kao što je usisan, Sue brušenog kosa joj leđa, a onda bi došla preko i poljubio joj vrat iza njezina uha. Sue tada dostigao do Irene's bradavice i nježno je utrljati na erekciju. Raul gledajući sve ovo ne bi mogao držati leđa i eksplodirao na Irene usta. Iznenađenja, a volumen je previše za Irene uhvatiti i kako se iz pukotina između usana Sue joj je počeo ga lizati off joj lice. Kao što je Raul povukao svoju omekšavanje kurac iz usta Irene Sue zamijenio ga sa svojim jezikom.

Kad su prekinula njihov poljubac, Irene je razvedene bio zadihan kao kuja koja se tjera. Ona je pogledala Raula za olakšanje, ali vidio Raul's penis mekana i proveo.

"Ne brini Conchita od vas će biti sljedeći, a ja samo trebate nadoknaditi minutu. Suzie zašto ne daju tu jadnu djevojku neki reljef, a ja ću gledati."

Pomogao Irene i Sue zamijene mjesta, onda sjeo do njih i spazio Sue pokopan joj lice u Irene's šlic. Irene je uzviknuo kako je klimaks, zvuk njezina glasa joj je shvatiti da ona nije izgovorio riječ jer ona je ušla u sobu. Gledala je u Raul i vidjela njegovu muškost engorged i stoji visok.

"Jeste li spremni izgubiti tu višnje Irene? Let's get ovaj čovjek spreman da pop koji malo dijete."

"O Bože, Raul si tako velika da nikada više nećete stati tamo, možda bolje pričekati za to."

"Ne brini Conchita, ja ću biti nježni znam što radim. Ako je previše boli samo mi recite i ja ću prestati."

Irene gledao kao Sue staviti podmazivanje cijelog Raul je zgodan kondom prekriven penis da joj još više uzbuđeni, jer je mislila o tome gdje mu je idući muškosti. Prvo, Sue je pomogao doći Irene na svoje mjesto, a zatim Raul započeo stavljanja u lubrikant Irene je backdoor. Hladnoća lubrikant osjećala dobro ide na magarca, ali još uvijek Irene na živce su na rubu kao ona osjetila pored Raula veliki penis nježno gura u nju.

"Stop, stop", vikala, "to previše boli."

"Vi ste da se opustite Conchita, ne zatezati, ja te neću povrijediti. Udahni duboko, da je pravo tek tako."

Sue nagnuo i stavi joj usne da je Irene,perverzne ona je gurnuo njezin jezik u usta.

"To će ići u baš kao i moj jezik je u usta. Možete li svoj ukus maca na usnama? Irene, to je takva uključite vidjeti ovako, ja znam da želite samo opustiti i ovu pustiti Raula ste unijeli. "

"Mogao bih okus mojih maca na vas i ja mogao te okus Raul i ja ne želim ovo mi je činiti, ali ja sam tako uplašen."

"Želite li još jedan okus od mene?"

Sjedila je na oluk i širiti njezine noge ispred Irene. Sue osjećao tako slutty kao ona širiti njezine usne s obje ruke da pokaže svoje razrez do Irene. Irene nagnutom prema naprijed i stavite svoje lice među Sue usnama, onda zaglavi joj jezikom do Sue's vagina. Sue zgrabio joj glavu i to protiv nje održan pokisao mokro pićka kao Raul umočen sve unutra. Irene pokušao vrištati, ali njezino lice je pokopan u Sue je pička i ona nije imala zraka ostao u plućima. Raul još uvijek stajao uz njegov penis duboko unutra Irene's crijeva. Irene u početku osjećala kao da će eksplodirati od tlaka, ali polako pritisak promijenjen osjećaj punoće i zadovoljstva mogla osjetiti sve više. Ona je gurnula natrag u nadi da će potpisati Raul je željela više, on je uzeo jedan dan savjet i uvijek je tako polako počeo klizne natrag i naprijed. Ona je lice iz Sue's maca, ona sisate je htjela da se koncentriraju na osjećaje ona je primanje iz duboko u svoje rektuma. Ona je čuo netko vrištati i shvatio da je bila, ali ne boli, no to je strast. Ona je također pao naprijed vuče Raul's penis out joj dupe kao ona pala, ona je propala desno u Sue's čeka maca. Irene je bio u takvom stanju ona nije 'obavijest usta na Sues ugrabiti, a onda je shvatila Sue je milovati joj kosu. Irene je u takvom stanju zadovoljstva i napokon je potpuno opuštena.

Irene gotovo lijeno dosegao gore i stavite Sue izložen klitoris između njenih usana. Ona ga je stisnuo sa svojim usnama osjeća malen 'djevojka penis "teško doći, a onda je zadirkivali samo je vrh sa svojim jezikom. Iako je to učinio nekoliko puta na faksu, ona misli o tome više eksperimentiranja od seksa leđa onda. Još uvijek Irene znao što joj se sviđa, tako je pravedan je otišao s tim. Ona je znala da radiš dobro, jer Sue i sokovi su joj tekle niz bradu i Sue dahnu i po prvi put održao Irene na glavu teško se protiv nje, a onda odjednom ju je gurnuo daleko. Kad je otvorila oči, vidjela je da je Raul stajao pokraj nje sa svojim muževnosti u Sue ustima i na pola puta prema dolje joj grlo. Igrala se i održati Raul's lopte, ona bi mogla osjetiti ih zategnite i znao da je bio o to pustiti. Vidjela Sue oči raširiti kao Raul's load pumped u usta, Sue proguta sve bez gubljenja kap.

Irene nije mogao vjerovati kako brzo bi mogao Raul povratka iz potrošen za spreman za akciju, on se našalio,

"To vam je MILFs da to učiniti za mene, kad sam sa svojom ženom mi to učiniti jednom, a ja sam spreman za drijemež. Ali vi dame su vozeći mene ludi, ja ne mogu dobiti dovoljno."

On nije bio šalite, kada je napustio to popodne bio kanta za smeće puna kondoma koriste, neki su bili puni, ali većina su bile prazne kao cure kao da ga od sa usta nakon što ih je zajebano.

Sue i Irene leže pokraj drugog na velikim kola još uvijek previše, ali gol je proveo učiniti ništa o tome.

"Bog Irene Ja nikada nisam imao takav dan, ja sam iscrpljen."

"Ti, o tome kako mi ja imao više orgazama danas nego sam imao otkad sam bila u braku."

Smijala se, ali ona nije bila kidding, ona je rijetko imala orgazme s Tomom i Internet nije 'činiti se isplati to učiniti sama.

"Kako se moje dupe boli toliko te osjećam tako dobro u isto vrijeme? Sue svoje Raul je fantastičan on je samo igrao moje tijelo kao da je njegov instrument. Način na koji mi je održao na svoj, na svoj maca, dok on me zabio sa njegov penis, bio sam toliko uključen JA nije 'znati ako JA mogao podnijeti. Moram reći da je najbolje kad smo išli šezdeset devet, a kao što sam gledala Raula ste unijeli. Izgledalo je kao da magarca sisanče ga je u, onda mu jaja čuvaju bumping u mene. Mogu vam okusa, ali sam mogao miris njegove muškosti na njegov lopte. Kunem Sue da je slika nikada neću zaboraviti. "

"O ja znam, svaki put kad mi je snažno tuklo u mene bilo bi guranje moj klitoris dublje u usta, skoro kao da sam vam jebeno sa mojim sitnim kurac."

"Tako mi reći Irene, ideš na to da Tom imati nešto od te stražnja vrata akciju?"

"O Bože Sue Ja samo ne znam, znate što će biti razočaranje za mene nakon što se Raul the Cocksman 'učinio za mene. Da, ali mislim da ću neka se malo koriste stražnja vrata samo tako mogu usporediti. " mlade mamice

"Vi želite da mi da dođu i šezdeset devet s vama tako da možete krenuti previše."

"Tom ne zaslužuje da biste vidjeli svoju prilično maca Sue, ja sam spas koji samo za nas i nas i Raula. Dakle recite mi da li vi Sue i Raula ikad zajebavati stare modne način, znate vaginalni stil?"

"Naravno da ne Irene da bi bilo varanje." Moja erotska prica

Obje žene su se smijali Sue šalu. Irene je napokon dobio i staviti malo odjeće nosila na leđima, rekla je Sue joj bolje da ću stići kući prije nego što Tom je dobio ima. Sue staviti na haljinu i njezin šetao prednjem dvorištu, ona poljubi Irene na usnama i reče:

"Tako ću vidjeti sljedeći petak onda?"

Нема коментара:

Постави коментар