.

Servis za upoznavanje

понедељак, 19. јул 2010.

Ljubav Srbija

Naj muskarci.Ja još uvijek ne mogu vjerovati put sam imao sinoć. Sada je u nedjelju ujutro, a sunce je za par sati. Moja supruga i ja Beverly samo rekao zbogom našim novim prijateljima Terezije i Craig. Četiri od nas je vrijeme naših života sinoć, iskustvo koje nitko od nas brzo zaboraviti. Kako bi se sjećati sam odlučio napisati kako je večer naše transpired. Ovdje je priča o tome što se dogodilo.
Bev i imao sam čuo o ovom lijepi stari bar u susjednom gradu s prijateljima. U mjestu je bio star, ali lijepo održavana. Nazvali smo naprijed i pridržava jednom od apartmana na katu, tako da smo mogli imati naše ispuniti zabave i onda pad, bez hassles vožnje kući. Stigli smo u subotu navečer, a javio se u stan. Mjesto nije bio Ritz, ali to nije previše loš. Ona bi služila svojoj svrsi dovoljno dobro.
Nakon mijenjanja odjeće, krenuli smo dolje na traci. Bev je nosila traperice, lijep lagodan neuklapanje vrhu i njezin traper prsluk. Izgledala je jako seksi i generira broj izgleda kao ona ušla ovdje. Mjesto Uváděný country i western glazbe i stranka je već započeo. Bev i ja sjeli i naručili piće. Bio sam spreman za plesni podij pa sam vukao Bev je od svoje sjedalo za ples. Ona nije lud za plesom, ali mi je svejedno dužna. Nakon par pjesama melodičnih smo sjeli odmoriti i završiti naše piće.
Sam prvi put legao oči na Terezije nakon našeg drugog kruga stigla pića. Drago mi je Bev bio u potrazi drugi način. Mrzim kad me ona poprsja provjeru iz vruće obličje žene i Theresa je definitivno vruće. Ona i Craig su sjedili pored nas, ali u tom trenutku nisam mogao reći te stvari o Craig. Terezija, međutim, imao moju punu pažnju. Bila je izlio u par uske traperice i sported seksi par kožne čizme. Imala je na jednako seksi crvenoj vrhu koji je vrhunac svoje otkopčan iz crne kožna jakna.
Terezije brojka bila vrlo slična Bev's 38C-29-37. Obje žene su visoki djevojke s lijepim poprsja, ali Theresa rubovima Bev u dupe odjel. Bev ima veliku guzicu, ali Terezije bio je poput magneta u one uske traperice samo prosio da se milovala. Nastavio sam gledati na svoje lijepo lice, diviti joj markantnim plave oči i tamnu kosu. Nasuprot tome, moja lijepa Bev je Brown eyed plavuša.
"Ona je lijepa," whispered Bev.
"Dovraga," mislio sam. "Busted opet." Sa malo crveno lice okrenuo sam se Bev i reče: "Da, ona je." Oporavak, I dodao: "Ona je gotovo jednako lijep kao ti, babe."
Bev nasmijala znajući da sam to polaganje na malo debeli. Ona je komentirao: "Kladim se da bih to provjeriti šta se pod tim traperice."
Pogledao sam s Bev šokiran izražavanja i mimed, "Tko mene?"
Ona je rekla: "To je u redu hun, dok igrate s njom, ja ću biti istražujući ono što se između njezinih nogu čovjeka."
Ja chuckled na moj prekrasni dama. Ona je uvijek znao što da kaže da me nasmije. Osjećao sam se loše o tome poprsje ogling Terezije, ali ona ga je na mala igra. To nije bio prvi put da je igrao ovu igru. Znam da je vrlo odlazne i ženi se stvarno milina hlače off bilo koji čovjek voli i ona se pojavio kao što izgleda Craig. JA je uzeo trenutak za veličine do mog suparnika. Ostale nego biti malo jači, Craig i ja smo bili ugrađeni na isti i oba od nas sported bradom i brkovima.
Bev i ja smo bili čak i sada. JA ček vanjska strana Terezije i Bev checked out Craig. Pitala sam se duboko, ako Bev će ikada činiti stvari koje, kaže ona. Naravno, ona zna da joj je seksi razgovor o drugim ljudima stvarno dobiva mene ide. Oboje smo znali da ćemo biti idući u našoj sobi kasnije i stvaranje vrlo strastvene ljubavi. Njezina dosadan je samo priprema. Nedugo ona bi mene su na granici da ju je napao.
JA dont sjećati kratak misao o tome što bi bilo kao da se Terezije u krevet dok je Craig učinio isto da Bev. Naravno, ja mislio odbacio kao smiješan.
Bilo je vrijeme za još jedan ples. Razmišljajući o relativno zaslugama moje žene lik me dugo osjećati njezine meke krivulje u mojim rukama. Pitao sam, "Spremni za još jedan ples, babe?"
Bev whined, "Tako brzo?" "Samo smo se na podu."
Pogledao sam na nju sa samo malim izračunava malo gnjavaža. Ona se osvrnula na mene s tim tužnim štene psa oči. Oba Bev i ja bili malo uznemiri ljudskim glasom koji se činilo da će usmjerena naš način.
"Ja znam kako se osjećate", rekao je Craig na Bev. "Theresa, ovdje, voli plesati, ali Im 'ne stvarno u nju."
"Je li to tako?" Vratio Bev s tim zavodljivim osmijehom njezin. Gledala vragolasto me onda okrenuo natrag u Craig i reče: "Pa, možda ti i ja bi trebali raspravljati o tome što nam se interesi više od plesa dok je Paul, ovdje, pleše sa svojim Terezije." Ona je dodao: "Možda oni će nositi jedan drugoga dolje malo. "
Craig pogledao Terezije koji su tihi osmjeh na licu i reče: "Odlična ideja!" Theresa, odmah staviti ruku na Craig's ruci označavajući da on ne bi trebao biti tako brzo da pristane na moje žene prijedlog. poznanstva ribe
Sam osjetio da je Terezija je malo sramežljiva i preselio se u nju stavite na lakoću. Rekao sam Craig, "Dok ne postoji ništa želio bih bolje učiniti od plesa sa svojim prekrasna dama, možda bi bilo bolje za nas da se predstavimo i udio prvi okrugli pića na mene."
Craig i Theresa pristao da se i mi pridružili su im se na njihov stol. Kupio sam sljedeći krug pića. Dame su vino i Craig i imala sam pivo. Bev i saznao sam da bi se nedjelja Craig i Terezije 12. godišnjice braka. Mi im je čestitao i pili zdravica za dug i pun ljubavi brak. Jer dok smo razgovarali o našim poslovima, naše djece i života uopće. Pronašli smo imali smo mnogo toga zajedničkog. Na druge načine, bili smo drugačiji. Bio sam iznenađen kako bi naučili da Terezije i Craig jahali na traku na motoru. Ja nikada nije dao puno mislio motocikala, ali sam znala da Bev je fantazija o jahanje sa moto bande. Izgledala je fasciniran o svojim motocikl.
Nakon nekoliko čaša vina Terezije činilo prilično opušteno sada. Pitao sam je li bi voljela ples. Ona nije oklijevao prihvatiti. Craig je predložio da, dok sam plesala Terezije i da će dati Bev vožnja na motociklu. Bev lice zapalio se kao božićno drvce. To je bio postavljen. Terezija i ja krenuli plesnom podiju, dok Craig i Bev na čelu za parkiralište.
Srbija poznanstva
Nakon dva plesa s Terezije sam zaboravio o Bev i Craig. Terezije u potpunosti su me čarolija iz moje cipele. Ona je odličan plesač i samo jak gledati. Naš treći ples je kopča za poliranje. Ja se okupili Terezije u naručju u gospodski način i prije nego što sam znao da je ples više. To je bio prekratak. Nadao sam se za drugi spor pjesma, ali na žalost brzo je bio sljedeći. Sam predložio da smo utočište za još jedno piće.
Sam naručio još jedan krug kao Theresa je rekao: "Pitam se kako Craig i Bev rade."
Odgovorio sam, "Theresa, ja priznajem da sam bio vlasništvo previše zabavno plesati s tobom da misle naš brak." Ekstra picke
Terezije blushed nešto i rekao, "Imao sam previše zabavno." "Vi dobro plesati."
Vratio sam se, "siguran sam da je samo inspiracija ples sa takvim prekrasna dama."
Terezija se nasmiješi ne znajući da sam bila iskrena ili samo bacanje svoju liniju. Bio sam siguran da nakon što je dobio to znati bolje mi je da će shvatiti da sam bio mrtav ozbiljan. Ona je odgovorila pristojan, "Thank you."
Popili smo piće, dok raspravljaju o našim bračnim drugovima i djeci. Theresa po ovom trenutku je imao dovoljno vina da se vrlo opušteno i možda malo pripit. Ona je predložio da idemo za plesni podij ponovno. Na moje oduševljenje spor napjev je upravo započela. Pratili smo tamo gdje smo stali u međusobnim oružja. Ovaj put mi je Theresa održan bliže, a ja dozvoljeno moje ruke za počinak na nju basnoslovan donje strane. amaterske fotke devojaka
Ja luxuriated u njezine grudi osjetiti protiv moje grudi i njezin zdjelice protiv mina. Terezija je suptilan način rotacijskih bokovima kao što smo plesali i to je bio događaj broj mene. Siguran sam da je bila svjesna učinka bila je da na moj prepone. Ja ću se zakleti bokovima su sada zabadanje u veliku kvržicu u moje hlače. JA je uzeo trenutak pogledati u oči i primijetiti sjaj u očima ima. Theresa znala što je radio za mene, a ja ću kladiti ona je sišli na to koliko sam bio. Smijem moje ruke lutaju nad Terezije magarca kao što sam izdvajali joj teško protiv mene. Ona neka se malo stenjati i odmah sam poželio da sam joj imala sam negdje.
Još jedna brza pjesma zagađivale naš spor mljevenje. Bio sam u iskušenju da ne pustiti Terezije otići, ali sam konačno shvatio da je to žena drugoga čovjeka. Ja trenutno zamislili Craig hodanje u bar i pronalaženju Terezije i mene brušenje naše genitalije zajedno na plesnom podiju. Ja nevoljko odvaja od svoje nove prekrasna prijatelj. Theresa i dalje je taj sjaj u očima u njenom oku. Pitala sam se, ako ima moć biti nešto više od plesanja u našu budućnost. Za sada, nastavili smo plesati da se tuku pjesmu.
Nakon par brzih plesova smo povukli za stol za drugi osvježenje. Kao što smo othrani naše pića Terezije i dalje gledati na mene sa taj lukavi osmijeh pitajući me da kažem, "Lady, morate shvatiti da ste vozeći mene ispucan."
Theresa je odgovorio: "Znam." Ona je dodala: "Nadam se da vam ne smeta, takve vrste zabave."
I nasmijala se natrag i rekao: "Terezija, ja ću vam dati tjedan dana da ga izrezati."
Još jedna pjesma spor počeo, a Theresa skočio, izdvajali off joj jakna i mene yanked iz moje sjedalo. Na plesnom podiju je shrvan njezine grudi u mojim grudima i posadi strastveni mokri poljubac na usta. Zgrabio sam dvije pune pregršti joj dupe i izdvajali joj brežuljkastom bokovima protiv moje rock hard penis. Našim jezicima pronađena jedni druge i počeo plesati svoj ples. Uspio sam to manevarski moje usne oko njezin jezik i počela sisati na njezin jezik. Terezije moaned glasno kao ona otrča rukama kroz kosu. Shvatio sam sta zene vole da ako mi nije spriječilo ovo sada onda mi ne bismo mogli zaustaviti na sve. Nevoljko, ja polako se odcijepila. Terezija je sada imao frustriran pogled na njezinu licu.
Naš break bio je dobro tempirana jer sam primjetio da Bev i Craig je upravo ulazila u baru. Sam obavijestio Terezije, a ona odmah transformirati izgled lusty frustracije na licu na osmijeh i pozdrav pravi muskarci. Mi lijevo podne i upoznao naše supružnici za stolom. Primijetio sam da je Bev bio vrlo čudan pogled na njezinu licu. Pitao sam, "Da li si dvije imaju dobar provod na vožnju?"
Craig gestured da Bev odgovoriti i ona reče: "Bilo je prekrasno vrijeme." "Pavao, moramo dobiti jednu od tih bicikala." Klimnuo sam pristojno, skeptični da će ikada imati novca za kupnju motocikla.
Craig ponudio da kupi krug pića i kao što smo čekali Bev oslanjao na mene i šapnuo: "Hun, ja sam bio uplašen Naughty Girl".
Pogledao sam na moje supruge kriv oči i prošaptala: "Što se dogodilo?"
Bev je nastavio: "Ja sam dobio toliko uključen nakon naše prve vožnje da sam Craig zaustaviti u osamljenoj mjestu." Bev pogledala dolje prije nego što govori: "Bio sam toliko uključen u vibracije vožnja koja Bojim napao Craig . "
"Hajde," ja od vas zatraži.
Bev šapnuo, "Mi poljubio za vrijeme i onda sam mu dao vrsta popušiti."
Ja stvarno ne očekuje ove je tako siguran sam da moj izgled šokirao uplašeni Bev. JA suđen za sliku moje seksi ženu s Craig's penis u usta njezina. Čudno mi nije bio uzrujan već jako uključen. Moj pleše s Tereza je izgradio vatru ispod mene koji još moraju se ugasiti uskoro. Mogućnost ulaska svoje seksi tijelo još je vrlo privlačan dapače. Čak sam našao sebe obličje naprijed to gledate Bev i Craig zajedno.
"Ja sam stvarno žalostan, hun," whispered Bev.
Nadao sam se da je moj izraz je ohrabrujuća kao što sam prošaptao, "BaBe Njezina OK, imao sam prilično divlje vrijeme ovdje s Terezije, a onda si otišao." "Znate, mi smo razgovarali o tome i prije, možda smo napokon pronašao par koji može razmisliti zamjena supružnika za noć. "
Bev's zabrinuti izraz pretvoriti u radost kao što sam siguran je zamisliti što večeri s Craig bi mogao biti. Ona je zablistao, "Mislite li da ćete ići po to?"
Odgovorio sam: "Lets saznati."
Pogledao sam na Craig i Terezije i otkrila da su previše bili raspravlja o stvarima. JA je pitao, "Je li sve u redu?"
Theresa je dao mi je da njezin osmijeh koji čini moj penis trzanje i reče: "Sve je u redu, Pavao."
Nadao sam se da sam bio čitanje joj točno kako sam primijetio, "Čini se da Craig i Bev je imao dosta vremena dok i sam imao jednako dobru zabavu na plesnom podiju."
Terezije osmijeh produbio kao i Craig's. Uvjeren sam osjetio kako sam predložio, "Craig, možda biste željeli nastaviti sa svojom suprugom dok sam seksi upoznati tvoje, kao što znate moja?"
Craig pogledao Terezije i oni razmijenili kima glavom. Craig je rekao, "Mi smo razgovarali o tome što se dogodilo i večeras bi se osjećati prevaren, ako mi nije da vas dvoje puno bolje."
"Užasan", rekao sam. "Zašto ne možemo ići stepenicama na naš stan i vidjeti što se događa, prave dame
Nekoliko trenutaka kasnije smo bili u stanu i Terezija je sama izliti u mom zagrljaju kao Bev učinio isto da Craig. Topline koja Terezije i sam je izgradio na plesnom podiju se vratio u Red Hot istoj razini. Ovaj put, međutim, nisam bio ograničen prepunoj bar. Moje ruke lutali Terezije pohotan obliku. Ona sama po zaposlio unbuttoning moju majicu i traperice. Sam prekinula poljubac za trenutak tako da sam mogao odgajati svoje vrhu preko glave. Bio sam nagrađen očima prekrasan skup tits encased u vrlo seksi crvene čipke grudnjak. To je bio vrlo sličan svjetlo plava grudnjak koji Craig je sada maknuti iz moje supruge. Također sam primijetio šareni tetovaža od jabuka cvjetovi jednog od Terezije grudi. Ona je bila samo lijepa za pogledati.
Sam prolio sve moje odjeće, dok Terezije skinula cipele i traperice. Ja pauzirano za trenutak i zagledao u Terezije lijepog tijela još uvijek pokriveno minimalno njezin podudaranje crveno grudnjak i gaćice. Htio sam joj proždre seksi tijelo, ali sam nije mogao pomoći zastao da joj se dive. Theresa nije mogao čekanje više kao ona završila udaljenost između nas i počeo trljati moje vrlo hard penis kroz moje gaćice. Ja dosegla oko Terezije i unhooked nje grudnjak koji dozvoljava njezin puni zaokruženo tits proliti besplatno. Kao Theresa stoked moj masnoće penis sam joj masira strašan tits.
Kao i sreća bi ga, Craig i Bev su već na krevetu. Bev je ponovo Craig's long penis duboko u njezina grla. Čini se da Craig je alat bio malo duži od moga, ali sam ga imao u kolan. Moj penis je samo prosječna 6 inča dugo, ali je vrlo gust mjerenje dva inča u promjeru. Ja zamišljen poslastica za obje žene. Craig će do područja unutar Bev koji nikada nije bio postignut prije, a Theresa je o mom iskustvu debela kobasica proteže sve svoje rupe. Ja u potpunosti namijenjena riti u svaku rupu koju sam mogao naći na ovom izuzetna stvorenje.

Terezija i ja uskoro naći kauč i nastavili s našim poljupcem mokrim rukama kao naše lutanje jedni drugih tijela. Bio sam početak da biste dobili znatiželjan o blagom između Terezije noge. Ja prekinula naše usne zaključavanje trenutno razočaravajuće Terezije. "Dođi ovamo", rekla je naredio. Prije nego što je mogla dalje objekt, sam brzo skinula gaćice i pokopan glavu između nogu. Terezije moaned kao moje usne joj maca i pronašao mi brkove tickled joj obrija nasipom. To je ironično da su i Terezije i Bev sebe zadržao potpuno obrijan. Pretpostavio sam da Craig volio glatki izgled koliko sam učinio.
Nastavio sam da sonda Terezije seksi raspor sa mojim jezikom, ponekad dosadan joj klitoris koje sisa malo zadebljanje. Sam uspio ušuljati nekoliko prstiju na mokro joj maca kao dobro. Oko tri minute prst lizanje karanje i klitoris je bilo sve Terezije mogao uzeti kao ona grču kroz njezin prvi orgazam za noć. Ona mi je zahvalio ne samo riječima nego i usta na moj masnoće penis. Sam mogao reći da je zaintrigirala sa svojim dopuniti jer je napravio znatan napor kako strpati što više stvari u usta kako je mogla. Theresa je vlasništvo golem utjecaj na moj alat. Morao sam ju zaustaviti prije nego što me ona gurnula preko ruba.
Podigoh Terezije od od moj penis i njezina ustala uz kauč. Htjela sam joj se sa stražnje strane. Sam bio obličje naprijed to zadovoljstvo klizna moj alat u Terezije kutija. Kao što je kleknuo na kauč s rukama na leđima i njeno lijepo okrugli magarca wiggling u moje lice, čuli smo Bev jaukati kao Craig donio joj je off sa svojim ustima. Ja nasmijala kao ona stegnute joj pravilan bedrima oko njegove glave. Nadao sam se da je Craig mogao držati dah dok. Terezije, u međuvremenu, nestrpljivo je čekao mene tonuti moj penis u njezinu slatka maca. Bilo je vrijeme. Nisam mogao čekati jedan trenutak dulje da stavite moj penis u samo druga maca je ikada vidio.
Ja zavladala Terezije struka usko, u skladu moj penis da joj rupu i pokopaju ga da loptice u svom gladak kanalu. Theresa moaned glasno s penetracije. Ona je počela da se vrati svakom od mojih thrusts s jednim od svoje vlastite. Ova shy privlačan žena je definitivno tigrica kada je riječ o jebote, a ona ga je volio psić stilu. Ona je očito željela moj penis kao duboko joj maca kao što sam učinio. Požude i odlučnost na svom licu kako bi se u potpunosti prodrli izazvao me ga dati njoj hard. Moj promjena doveo do trenutne osmijeh na licu ukazuju da joj se sviđa to tvrd. Ja ne želim razočarati prekrasna dama pa sam redoubled moj trud dajući joj sve što sam imala. Do sada, naša tijela su šamaranje zajedno glasno i znoj kaplje je od moje čelo na Terezije lijepa magarca. Ona je glasno jadikovanje sa svakim potiskom.
Nakon desetak minuta teško jebote, počeo sam misliti samo jednu stvar, puhanje moja velika debela učitavanja na ovu lijepa žena utrobe. Mi je ranije potvrdio da su obje žene bile zaštićene od trudnoće, tako da nije bila briga. Znao sam da sam blizu kao pritisak u lopti prijetio da će me gurnuti preko ruba. To je ono što sam htio više nego išta drugo na svijetu. Oko pet thrusts teško je sve to uzeo na brijeg na brdu. Sam počeo nekontrolirano trzati kao moje sperma potekla iz moje loptice, niz moje vratila i na Terezije dubine. Moj orgazam aktivira jedan za Terezije.
Mi oboje su propali na kauč za koliko je potrebno odmoriti. Na moje oduševljenje Terezije snuggled se pored mene i nježno me poljubio, njezin način da se kaže hvala JA pogodak. Budući da je više vokalnih, rekao sam, "Tereza, te je napravio mene osjećaju drugačije. Craig je vrlo sretan čovjek. "Nasmiješila se i zakopao glavu prema mojim grudima i počeo se igrati sa svojim grudima dlake. Ja održao joj zbijeno na moju stranu i stroked njeno lijepo dupe. Za vrijeme smo gledali Craig raditi na njegovu magiju Bev. Bila je na leđima, a on je lupa joj dobro.
Bev je vokalno žena. Dok Terezije i sam koncentriran na ugodan jedni druge, Bev bio pozivajući Craig na riječima i jecaje. I nije platio bilo koji pozornost na nju dok sam bio zauzet, ali sada sam slušao kao Bev je dao igrati igrom svoje spojke s Craig. Ona je govorio: "Jebi me vagina duboka, Craig."Sastanak sa "Želim da se osjećaju svoj penis u grlu." "To je to, baby." Imali smo bili slušajući ovaj za oko pet minuta kada je Craig napeti gore i počeo poplava Bev's dubine.
Bev je teško s Craig konačnog grunts i grčeva. Ona moaned, "I'm cumming s tobom baby." "Poplava mi sa svojim spermija, Craig." Craig je napravio siguran da je objavio sva svoja gunk u moju suprugu a zatim utvrđeni uz nju na odmor.
Ja zaključan oči s Bev i reče: "Baby, vas dvojica izgledao prekrasno." Ja gestured da Bev's kaplje maca i dodao: "Izgleda da čovjek vam je dao sve što je imao."
Bev pogledao dolje i klimnula glavom. Ona scooped do tri prsta puna Craig's sperma i hranjen u usta s procvasti. "Ummm," ona moaned dok je uživao u okusu. Bev činilo spreman ići opet. Naravno, ona je bila na leđima za većinu vremena. Craig je učinio najveći dio posla. Ona izdvajali na Craig's penis signalizacija da je spremna ponovno.
Craig je rekao, "Bev, ti si nevjerojatna žena, ali bojim se da nisam sasvim spreman ići opet."
Bev pogledao Craig i rekao: "Pa, mi samo ću vidjeti o tome." Bev je nastavila da proguta Craig je skupljen cijeli penis. Radila je na njemu za oko pet minuta i dobio natrag u čovjeka gdje je bio kada je lupanje joj maca. Bev smiješio s ponosom na rezultate njezina nastojanja.
Theresa je da ne bude preforsirali. Ona je počeo raditi na moj penis s jednakim intenzitetom. Ona je mene teško u rekordnom vremenu. Bože, što bi se život bez žene. Oni divno gledati i oni daju toliko zadovoljstvo. Rekao sam, "Tereza, ti si sjajan."
Craig je rekao, "Ja i drugi koji moram reći da Bev ovdje je jednako jak."
"Ovdje, ovdje, rekao sam.
Craig je nastavio, "Ima nešto što bih probati. Theresa je oduvijek pitali što bi bilo kao da ima dva cocks u njoj maca u isto vrijeme. Uz vašu pomoć, Pavao, želio bih dati ga probati. "
"Zvuči sjajno za mene, rekao sam.
"Čekaj malo, prekine Bev. "Što ću učiniti?"
Craig okrenuo Bev i reče: "Žao mi je Bev, o tome kako smo udvajanje igrača s loptom te sljedeći?"
Bev je rekao, "U redu, ali vi ste neki dječaci za mene."
Craig i ja kimnula da Bev tada okrenula Terezije. Izgledala je uzbuđeni, ali ne znate što je o to dogoditi. Pomogao sam joj Terezije gore i dovela do kreveta gdje je Craig položen na leđa. Theresa legao na vrhu muža sa svojim leđima protiv svoje grudi. Sljedeća Craig snaked svoje duge alat u Terezije pizda. Njezine oči uklonio svoju glavu na njezin spol je stimuliran ponovno. Ona je trenutno shuddered s osjete i iščekivanju onoga što će se dogoditi. Ja indeksirao na krevet i kleknuo između Terezije lijepim bedrima i Craig's nogu.
Vrlo pažljivo sam prisutan moj penis u maca Terezije uz svog muža's penis. Bilo je malo teško u početku, ali nakon minutu mumljajući oko nje popped in Terezije moaned glasno. Oči su joj bile zatvorene, a usta čvrsto je otvoren spreman za drugu protjerati stenjati. Polako Craig i ja skliznula Terezije na i off našem cocks. Njezina vagina je sada pružio širom otvorene kao mi joj zabio na našoj osovina. Uz svaki potiska ona moaned. Samo minutu ove aktivnosti je sve to uzeti za slanje Tereza u masivnih orgazma. Mi ju pumpa za dobar deset minuta i ona da se nikada ne siđe s nje kontinuirani orgazam. Taj je uzeo svoj danak crpne na mene kao dobro. Osjećao sam da izdajnički osjećaja koja je kolala kroz moje loptice. Pokušao sam da držite leđa, ali za razliku od Craiga sam bio obličje dolje na svoju ženu Nevjerojatno tijelo i gledajući joj uzeti dva cocks u njoj maca rupu.
Konačno, sam izvukao iz Terezije pokisao maca i hosed niz njeno lijepo tits sa svojim vrućim sperma. Craig neka njegov penis ispadati Terezije maca joj dozvoljava da konačno siđe s visoke. Sjedio sam leđa nakon što sam drenirani sve sam morao na Terezije prsima i promatrala ju skupljao osjetila. Ona je o kao proveo kao što sam ikada vidio ženu. Bio sam zadivljen gledati Terezije gapping pička impulsa iz dribling nakon driblati vlastitih sokova i neki od mina. Craig blago smanjila svoju ženu od njegova tijela i na krevet gdje je nastavio smirivati. Craig se preselili na za moju ženu kako je obećao i počeo igrati s njom.
Hodao sam na to moju ženu, a hranili su moj penis opušten kao Craig sisao na nju tits. Ona je čisti off Terezije sokove i ubrzo su me spremni otići opet. Opet Craig utvrđeni ovaj put na kauč. Bev montirati Craig ga okrenuti i položenom na prsima otkrivanju njezina slatka mala uporište za mene. Nekoliko trenutaka kasnije Craig i ja bili davanje Bev isti tretman dali smo Terezije. Voljela je svaku minutu vrištanje za nas da se protežu joj maca sa našim širokim cocks. Ona se kontinuirano orgazma je kao Theresa. Ona je uspio dobiti dovoljno daha da zatraži da sam zajebavati joj magarca dok Craig jebeno joj maca. Zenama

Sam izvukao van i koristiti neki od Bev's teče pička sokova za podmazivanje joj šupak. Jednom gladak, JA iskorišten par prstiju da joj spremni za moj masnoće penis. Polako sam zabio joj šupak sa mojim kobasica kao Craig i dalje duboko sonda joj maca. Bev's jauk nastavila i njezin gadno riječima nas je pozvao na. Mi smo jebeno glup Bev za još nekoliko minuta dok je ona mene gurnula van i molio me da se sperma u ustima. JA je dao moj supruga ono što je htjela kao Craig i dalje funta joj maca. Kao što je ona mene drenirani suha i mi očistio se, Craig ispraznila drugog opterećenja duboko u moju suprugu. Bev došao zajedno sa Craig i srušila na vrhu njega. Ja pao u gomilu na podu.
Oko minutu kasnije Terezija reče: "Da mi je tako, molim te."
Okrenuo sam se da vidim Terezije zavodljivo leži na krevetu s njenim prstom sklupčana Zovu nas. Pogledao sam Craig za vidjeti da je još jedan opterećenje u njega. On je slegnuo ramenima kao da kažu: "Što je, dovraga?"
Craig repozicionirani moja sit ženu na kauč za odmor i oboje smo se borili na krevet dati seksi žena ima jebeno da je ona htjela. Theresa montirati Craig shoving svoje duge penis duboko u njoj maca. Ja savijen prema dolje iznad Terezije strašan magarca i nastavila da joj sladak podmazivanje šupak sa mojim ustima. Ja skoro nije htio ostaviti da probrane tijelu, ali dama je htio biti bračni prodrla i to je ono što će dobiti.
Sam sa muskarcima polako radio moj debeli stup u njezin šupak dok je lupanje moaned s boli i zadovoljstvo naših bračnih bušenja. Mislio sam da je moja supruga Beverly je bio nezasitan. Ona je sada mrtav u svijet na kauč dok Terezije molio da se bračni zajebavati na neodređeno vrijeme. Nakon dvadeset minuta sam bio uzimajući umoran, ali Theresa pitao za više. Predložio sam da mi swap rupe. JA je otišao u kupaonicu to čist moj penis i vratio se da vidi Terezije gnawing na svoga muža član.
Sam legao dolje na krevet i Terezije mene montiran. Craig brzo montirati Terezije magarca i mi ići naprijed za bušenje ovaj seksi žena još pola sata prije Craig iskrcana u dubini svoje supruge magarca. Sada bez muža 'tijelo, Theresa mene vozio kao lud žena vuče rekord četvrti učitavanje iz mog tijela. Ona je srušila na mene daje mi poljubac zahvale, a zatim valjanog off i zaspao. Ja za njom ubrzo nakon toga.
Sam se probudio sa suncem i primjetio da Bev i Craig su već gore, a bili su vrlo sporo jebeni jedni druge na na kauč. Pogledao sam tamo kod Terezije baš kao što je ona otvorila oči, probudi jednog od Bev's jauk. Ona mi se nasmiješio onda puzati na vrhu mene i izdvajali moj penis u njezinu tijelu. Mi smo jebeno sporo jedni druge za oko sat vremena prije lupa svaki u lijepim probudite se orgazme. Craig i Bev završio njihov spoj nedugo nakon toga. Poznanstva sa zenama
JA je uzeo Terezije u kupaonicu i kadu joj pretjerano jebeno tijelo nježno, a ona mi je soaped gore. Craig i Bev je isti za svaki drugi kada smo završili. Nakon što je svatko bio odjeven smo razmijenili adrese i telefonske brojeve i napravio planove za još jednim bračnim datum. Hodali smo našim novim prijateljima sve do njihove motocikle, gdje Bev je dobio obećanje od Craig da joj daju još uskoro vožnje. Craig našalio, "A nakon toga ću vas povesti na motociklu."

Нема коментара:

Постави коментар