.

Servis za upoznavanje

петак, 16. јул 2010.

Ekstra picke

Sve je počelo kada sam saznala da je moj najbolji prijatelj je sastanak ekstra picke najtoplijeg djevojka u školi. Ona i ja se govoriti o njima seksa, i svaki put mi je, to me žele joj sve više i više. Napokon jedne noći svi smo išli na tulum kod sebe doma. Svi smo dobili prilično pijani, a zatim oko ponoći ona me povukla na stranu i pitao me za izlazak na svom automobilu i dima cigareta s njom. Pogledao sam oko sebe i svima sam govorio u drugoj sobi, pa sam klimnuo i pođe za njom kroz ulazna vrata. Kao što smo prilazi joj auto ona mi je rekla da se u te da je htjela pokazati mi nešto. Ja skliznuli u putničkom sjedalu i prije nego što sam mogao zatvoriti vrata ona je zgrabio unutrašnjost mojih nogu, zamotan lijevom rukom oko leđa moj vrat i izvukao mi lice tri inča udaljen od nje. Znao sam da je pogled u oči ono što je htjela. Ona je malo joj usne i rekao "Postoji nešto o vama i Ive 'bio umire to podoba Internet vanjska strana od drugi smo se upoznali.Mladi par trazi Nadam se da vam ne smeta. "Odmah sam se oslanjao u, uhvatio poleđini vrata, i poljubio joj usne meke. Ona je okusio poput viskija i cigareta, moje dvije najdraže stvari. Ona je brzo izmijenjati i počela teško disati. Sam je izvukao na bliže i sam klizila niz moje ruke male njezina leđa. Ona neka se malo jaukati i počeo ljubiti moj vrat. Ja oslanjao leđa i glavu preselio moje ruke oko na trbuhu, i dolje da joj zatvarač. Ona moaned malo glasnije ovom trenutku, gurnula ruku u njoj između bedrima, i osjetio sam uzimajući joj maca mokri po njoj traperice. U to vrijeme sam bila prilično mokra ja osobno i nisam mogao stajati ga više; sam joj izdvajali preko sredine auta i sjeo na njezin vrh mene. Ona oslanjao sjedalo svi put leđa i počeo brušenje na mene. "Kvragu baby, ti si tako seksi," Ja whispered. Ona oslanjao se i nasmijala, a zatim počinje me ljubiti opet. JA ran moj fingertips joj leđa joj grudnjak remen. Hvala Bogu da sam imao sam učio kako da uzeti moj posjedovati grudnjak off s jedne strane, s dva prsta sam ga prelomljen undress i ran preko moje ruke njezine bradavice. Ona moaned sasvim malo glasnije ovaj put, i znao sam točno što sam htio učiniti. Uzeo sam joj košulju i izdvajali joj blizu mene, tako da su njezine grudi dira usnama. I ran preko moj jezik joj bradavice i počeo sisanje na njima. U to vrijeme ona je bila tako glasno jadikovanje Ja sam iznenađen nitko nije došao van vidjeti što se događa. "Mmmm, baby. Nemojte prestati. Boga, da se osjeća tako dobro. You're making me tako mokro ", kazala je šapnula u moje uho. "Oh, stvarno? Kako loše želite to dijete? Rekao sam pokušava biti kao glatka kao moguć. "Tako loše, molimo bebe. amaterske picke Želim vam duboko u moju pičku. Ja sam tako mokra. "Ja unfastened i unzipped joj hlače i unutar sekunde su otišli leti u backseat. Ja izdvajali joj g-string dolje da joj ankles i ona wiggled izvan nje. Pogledao sam gore i njezina silueta je osvijetljen po mjesečini, njezine grudi bile otkrivene, joj abs bili su ugledni i očito joj maca je dobro uzeti njegu. JA je uzeo minute uzeti u, a onda sam otišao jedan prst na usne. Bila je pravo, ona je bila mokra. Vrlo mokri u stvari. Ona nagnutom prema natrag, stavite svoje ruke iza sebe na koljena, otvorila svoje noge, i gurnuo joj vagina jače na moje prste. Počela sam se trljati klitoris joj, sporo ... tada brže. Ona je bila kaplje mokri, i bio je me prosio da zajebavati joj po tom pitanju. Sjedio sam se i ja ohrabrila svojim povlačenjem donjeg dijela leđa mi blizu. Ja skliznula jedan prst; vikala ovaj put. Još jedan prst i vikala opet, a zatim je staviti ruke oko mog vrata i počela mljeti protiv moje prste. Bio sam tako duboko sam mogao osjetiti njen g-spot, ja sam trzanje moje prste naprijed i natrag unutar svoga pogoditi je mjesto svaki put. Počela je to vučenje na moju kosu. "Da beba! Da. Nemojte stati, da se osjeća tako dobro. Volim te unutar mojih maca. Jebi uske picke me baby, ne prestaju. Boga, YES! I'm gonna cum toliko za vas dijete. "U to vrijeme je bila kreće sa mojim prstima, a sperma je pokrenut niz moje ruke. Sam počeo sisati najlepse picke na nju i njeno tijelo opet počeo napeti gore. Joj leđa počela luka i ja skliznula na još jednom prsta i klitoris gumiran na nju u isto vrijeme. Bio sam jebeni joj tako teško ona je vrištala moje ime. Onda nakon pet minuta sam osjetio joj maca ugovora i počela se meškoljiti okolo, pa sam odlučio da ga prebaciti gore. Brzo sam joj rekao da se u stražnjem sjedalu, i ona je pristala, bez oklijevanja. Ja indeksirao na leđa nakon nje i njezine utvrđene. Dobio sam na trbuh i povukao nogu preko mog ramena, a ona ih je otvorio širok za mene. Njezina vagina je kaplje mokri, a ja sam morao dobiti okus. I ran preko moj jezik joj klitoris a ona je odmah zgrabio potiljak i gurnuo u između nogu. Njezina vagina okusio slatko, i njezina sperma je toplo u usta. Bio sam joj klitoris lizanje tako brzo počela se tresti, a ja skliznuli u tri prsta kao prije i sam počeo zajebavati joj čak i teže. Bila je oplakivanje i deranja, i brušenje protiv moje lice. U roku od sekunde je došla. Njezina savijenim leđima, njeno cijelo tijelo napeti gore i sam klizila mi jezik u upravo na vrijeme da se osjećaju joj pickice nategnuti, popustiti i, zatim stegnite ponovno. Došla je najmanje četiri puta. Sperma je sve bilo gotovo moju košulju, moje lice, njezina, i njezin backseat. Ona sjede i izvukao mi lice do nje i počeo da se sa mnom. Mislio sam da je na taj način sam počeo preuzimati svoju odjeću za nju. "To je vaš red. Skinite sve svoje haljine i leže.slika picke Želim okus koji Pussy od tvoje. "Sam učinio ono što je rekao i nekoliko sekundi ona je sjedila na vrhu mene. Sam mogao osjetiti mokro joj maca na trbuh. "Da li želiš da te jebati bebu? Vi duhati mom umu, to je jedini sajam sam vratiti milost. "Ona mi je rekao. "Molimo vas da me zajebavati, vi me tako mokrim. Voljela sam te jebeno. Molimo, baby, ja ću doći za vama. "Počela je da izljubim svoje bradavice i počeo sisati na njih sam mogao osjetiti moja sperma kaplje niz moje noge. Nisam ni ostvariti dok sam bio oplakivanje gole pice ona mi je rekla da vrištati za nju. Pogledao sam prema dolje i ona je ležala na trbuhu, ja zamotan moje noge oko glave i osjetio sam njezin jezik pokrenuti preko moje klitoris, ja sam se tresla. "Baby, molimo lizati moju pičku. Ja sam tako rožnat, želim da tako loše. Učini me cum bebu. Fuck me hard. "Molio sam joj. Ona pogleda u mene i dobio dolje to posao. Ona je počeo lizati moju klitoris tako brzo sam počeo brušenje protiv usta njezina. Ona je skliznula u dva prsta, to osjećao tako dobro. Bila je tako duboko u meni mojim očima zali. Ja viknu out joj ime više puta. "Don't stop! I'm gonna cum, I'm gonna cum, I'm gonna sperma! "A uz to, počeo sam drhtati, tresti i zgrabite joj kosu. Ona nije stao, a ja je došao preko joj sve prste. Ona je isisan gore sve moje sperma, i isisan na moj klitoris malo dulje. Zatim je otišla nazad do mojih prsa i srušio na moje grudi. "To je bilo iznenađujuće beba. Te su zadivljujući. "Rekla je. "Ne, zapravo, bili ste jebeni velik. Ja ne mogu objasniti što se dogodilo upravo. "Rekao sam joj. Picke matorke "Mi bi trebali učiniti više više puta." Ona pogleda gore i mene i nasmijala. Kao što smo tražili našu odjeću, neki više poljubio. Dobili smo obučeni i konačno dimljena cigaretu na našem putu natrag do stranke. Pogledao sam na vrijeme, bilo je 04:30! Mi hodio u stranci i svatko je pitao gdje je, dovraga, bili smo, i svoje djevojke. Ona je samo nasmijao i rekao "Morao sam joj pokazati nešto. Bilo je potrebno neko vrijeme. "Onda uhvatio ostatak boce je kupio za noć u jednoj ruci, a sa druge strane ona je zgrabio moju ruku i izvukao mi stepenicama u svoju sobu. Za ostalo te noći smo vodili ljubav u krevetu, a za mnoge noći doći nakon toga. Najbolje su domace picke.

Нема коментара:

Постави коментар