.

Servis za upoznavanje

четвртак, 15. јул 2010.

Picke matorke

Proveo sam skoro 2.000 dolara kupuju tajno mini kamere. JA podoba JA mogao iskoristiti te da izvidi na ljude, ali nekoliko dana nakon što sam ih dobio sam dobio još ideja. JA je kod moj tete,velike pice kada sam ih dobio i moja sestrična mi je rekla da jedan od njezinih prijatelja je dolazak na to prespavati, a oni su idući u iskoristiti sijaču za neko vrijeme kad je došao preko. Znao sam joj prijatelj i ja shvatio bih postaviti kamere u tuš. Čekao sam do kupaonice bilo prazno i ode u i stavljena kamere. JA je otišao u svoju sobu i okrenuo na moj laptop i provjereni svih šest kamera. Oni su svi imali dobar plasman pa sam samo subota leđa i čekao. Pet minuta kasnije moj bratić, a ne prijatelj, ali njezina starija sestra došao i uzviknuo "Ja ću uzeti tuš se prije svoje prijateljice dobiva ovdje". Moje oči proširena i ja dobio miješanjem osjećaj u mom bokove. Uvijek sam mislio moj stariji bratić je seksi,starije picke. Ona je 17, oko 5'9 ", smeđe kose, lijepo jabuka magarca, i vrlo veliki boobs. Imao sam postaviti dvije kamere izvan tuš. Jedna odmah ispod zrcala i bočne načina da se od širokog kuta. Ona je stala pred ogledalo jedan ispod. Čim je to učinio sam znao što sam morao učiniti. Brzo sam pogodak rekord gumb i zaključan moj vrata. Kad sam se vratio ona je o da joj košulju. Kad joj je ona otkrila kako je na sebi crni čipkasti grudnjak koji je izgledao kao da je biti nategnut do max sa svojim ogromnim grudima. Ona stavi košulju na pod i nastavio gledati u ogledalo. Ona je svoje ruke i počeo igrati s njom boobs, a još uvijek nosi grudnjak. Bog me ovo tako teško. Onda bi došla iza leđa i undid grudnjak kuke. Svaki kuka ona undid grudnjak bi gurnula van dalje i dalje. male picke Tada je undid posljednja i sam očekivao grudnjak pogoditi podne, ali ona ga je zadržao gore malo duže. A ona neka idu i njoj lijepe, ogromne grudi iziđe. Ona je bacio na šalter i od tamo sam mogla oznaku. To je bio iz Frederick's of Hollywood grudnjak i ona je bila 32F !!!!! Ona je nastavila da pogled na njih u ogledalo a zatim uze svoj bradavica i malo stegnut te ih zakrivljene. Zatim je tek počeo igrati i maziti svoje boobs. Ona je ovo za neko vrijeme, mislim da provjerite i ona ako su još uvijek bili savršeni, a zatim počeo da joj gaće. Ona undid joj pojas i otkopčan joj hlače i patent ih dolje. Gledam na drugu kameru koja je puno šira i kad sam savršen pogled na kurac on je u njoj uske traperice. Ona ih je skinula pokazuje da je nosio tamno plava bič,starije picke. Okrenula je magarca na ogledalo i početi igrati s njim. to trljanje i povremeno daje malo pljuska. Ona je bič i izdvajali off. Vidio sam joj dupe i kompletnu joj lijepo mala maca, koja je bila obrijana mala, ali ipak je malo kose. Ona je tada hodio putem i okrenuo se na vodu za tuš. Okrenuo sam se na to tuš cams. Stavio sam jedan po jedan tuš glava, jedan kod špine (oko prsa visina), jednu uz odvod, i jedna gdje joj dupe će biti. Ona je dobio u vodu i počeo da operu nad njom iznenađujuće tijelo. Ona je puna ispiranje dolje od sebe i tada promijenio tok vode na tvrdi mlaz. Ja zumirani na malim kutom kamera i jedan od pipa. Ona je tada navedeno u kadi, širiti njezine zaostaje i uzeo tok vode čeka da joj maca. Ona je odmah pustiti cviliti užitka. Onda ona samo zatvorene oči i preselila se bliže i bliže. Bokovima počeli polako rock naprijed i natrag. Ja mogu reći da je dobivanje blizu orgazma. Ali kad je bila samo za ona zaustaviti i pustiti tuš glava. Gotovo sam povikaše: "ne, zadržati ide". Potom je ustao i stavite na normalan tok i počela tuširati. Ona stavi body wash na platno i počeo sapun gore. Nadam se da je ona spas za finale. Ona je gumiran sapun svugdje. Ona je gumiran sve nad njom tits koji je kada sam primijetio joj bradavice,velike cice gdje vrlo teško i uspravno. Ona gumiran joj klitoris. Ona je uzeo puno vremena na nju magare. Činilo se kao da se igraju s njom. Ona bi to onda napraviti protrljati puni palma hvatajući i zatim cmok to vrlo glasno. Mladi par trazi Onda ona isprati i staviti natrag u vodu potoka tvrdi mlaz. Ona je legao leđa prema dolje i širi joj noge širok i stavite jet pravo na nju maca. Ona je još jednom pustiti jedan lavež užitka. Ona je picke matorke dosegla do slavina i okrenuo se tople vode off i okrenuo na hladno. Ovo mora stvarno imati svoju uključen, jer od tamo ona neka se jauk i yelps i oni je zadržao uzimajući glasnije. Moja soba je tik uz ovaj kupaonicu tako da sam mogao čuti glasno karanje picke sam sebe. Bokovima počeo rock naprijed i nazad opet. Njezina jauk dobio glasnije i glasnije. Tada joj tijelo eksplodirala u tijelu wretching orgazma. Potom je otišla opušten i nije konačna pranje dolje, izašao, stavila svoju odjeću te iziđe. volim vruce pice.

Нема коментара:

Постави коментар