.

Servis za upoznavanje

субота, 28. август 2010.

Swing klub

Ženski točke gledišta: Nikad nisam mislio da će ikada stvarno to učiniti, ikada zaista imati spolni odnos sa drugim parom. Ali, nismo! A, u svijetu nije došao kraj pad sustava. U stvari, naš odnos je bolji nego ikada danas, unutar i izvan spavaće sobe. Pa, to je sve zbog igra na ploči. Hvala vam golicanje!Mi smo poznati Cindy i Jim nekoliko godina. Zbog naše zauzet rasporedi i udaljenost između naših domova, sretni smo da se zajedno svakih šest tjedana ili tako. Kad god idemo van zajedno, mi obično završiti na jednom od naših domova sudjelovanje u tihom razgovoru. Nepromjenjivo razgovor u konačnici okreće na spol. Ipak, u pet godina smo poznati Cindy i Jim, sve što se ikada dogodilo se razgovor.Bilo je oko dvije godine nakon što smo prvi put  susreli Jim i Cindy da sam shvatio sam pravi Lusting za Jima. Nikad neću zaboraviti tu večer. Jim i Cindy je odlučio prenoćiti kod nas umjesto vožnje kući. Razgovor je okrenuo lagano seksualne, kao što je bio čest slučaj.Nakon što smo u miru za naše pojedine sobe, Ted i ja počeo šaliti. Kao što je Ted bio mi je osjećaj gore, počeo mi je reći koliko je Jim diviti moje dupe i grudi. To je bio kao i moja maca je zapaljena. Počeo sam i ja osobno oplakivanje trljanjem Ted. Tada Ted počeo govoriti o tome što bi se moglo dogoditi ako se Jim i sam slučajno sreo u hodniku na putu do kupaonice. Opisao mi je Jim polako približava s leđa, podizanje moja noćna košulja, a manja mi gaćice. Moj um se odmah na slici Jim stroking njegov hard penis i koristeći Internet to moj prodrijeti ženstvenosti. parovi
U tom trenutku, požuda me pretekao u potpunosti. Ja izdvajali Ted na vrhu mene i umetnuti svoj penis u mom šlic. Grozničavo, počeo sam sebi trljanje protiv njega, hvatajući magarca njegova, naizmjenično između oplakivanje i dahtanje za zrak. Valovi užitka zgrabi i opere širom moje tijelo. Osjećao sam se kao da svaki mišić u mom tijelu je drhti od kombinacija ekstremnih seksualnog uzbuđenja i potpuni emocionalni release.
Nakon nekoliko sekundi (to doslovno činilo kao minuta), Ted govorio.
"Wow, taj stvarno imaš isključen", kazao je.
"Da, ono je bio vaš prvi trag," odgovorio sam u šali.
Nažalost, sada kada je strast prošlosti, osjećao sam se krivim. Znam da je glup, ali osjećao sam se kao da sam upravo imao aferu. Odmah sam bio zabrinut Ted's reakcije. Na moje iznenađenje, on nije bio isključen. Ako ništa drugo, on je činilo više uzbuđen nego što je normalno za naš spol igra.
Ipak, morao sam pitati: "Da li da li smetaju?"
"Naravno da ne, odgovori on, tako da stvar-od-factly da to ne može biti laž.
Bio sam olakšanje.
"Zapravo," nastavio je, "to je bio pravi uključite za mene. To je dugo vremena od koje ste bili animirani sa mnom u postelji."
To je istina. Nije bilo da je Ted bio neatraktivan. Ted's smeđa kosa je počela sive i četrdeset je samo oko kutu. Ipak, njegova 5 '10 "okvir je ostao prilično čvrsta i lako mu nositi 196 £. Niti je Ted loš ljubavnik. I bilo je s nekoliko ljudi prije susreta Ted, a on je, bez sumnje, jedan od najvažnijih i samilostan nadmetanje Partneri bih znati. To nije bio Ted's zadužbina bilo. Ted je kao čeznuti kao većina muškaraca bih znati i mnogo deblji od bilo kojeg od njih. Nije da Jim je bio posebno lijep. On je svakako dobro izgleda, ali on je stariji i malo teže od Ted. Priznajem da imam neke stvari za starije muškarce, ali uglavnom ono što sam našao o atraktivnoj Jim je kako je on drugačiji od Ted.
Nakon šesnaest godina braka, Ted i ja postala priučiti na svaki ostali. Familijarnost, kažu, kruh prezira. U spavaćoj sobi, bliskosti ima određenu sigurnost za njega. Međutim, on ne stavlja prigušivač na strast. Do te noći, ja stvarno ne fokusirali na koliko je od mojih strasti seksualnog bio vezan za istraživanja i otkrivanja. Više od svega, moje fizičko reakcije su bile pokretane misao čudnih ruku miluje mi grudi, čudno usana ljubi moj vrat, čudna penis prodire moju maca, i osjećaj čudno tijelo writhing na minu u bacanja od orgazma.
Te noći promijenio stvari zauvijek. Ljuljanje fantazije postala oslonac našeg spola igrati, a Jim i Cindy je imao zapaženu ulogu u mnogim od tih fantazija
Bio sam iznenađen kako bi naučili da Ted zapravo je uključen po misao mi je jebeni drugih ljudi. Iz nekog razloga, ne pitajte me kako to objasniti, misao mi je jebena odmah nakon Ive 'bio jebeno netko drugi bio posebno uključiti. Naravno, on je volio razmišljati o jebote druge žene, ali misao njegov penis priljepljivanje na drugom čovjeku sperma u mojim maca se uvijek činilo da se uvijek ga poslati u orbitu.
Za moj dio, ja se nikada u potpunosti zadovoljni misli Ted jebeni sa drugom zenom. Ponekad Našao sam ga osobito erotskih razmišljati o, pogotovo kad Ted je maštao o jebote Cindy. Možda je Cindy's dobi, ona je pet godina stariji od mene. A možda je to razlika između nas. Ona je kraća s uskim bokovima, tamno crna kosa i male okrugle dojke. Imam velike bokove, vatreno crvene kose, i vrlo velike grudi. Kao što sam rekao, razlika može biti uzbudljivo.
Sve to me dovodi do igre. Za tri godine, Ted i ja maštala o imaju dva para s Jim i Cindy. Za prošle godine, aktivno su tražili mogućnosti to izraditi nešto dogodi. Međutim, mi nikada ne bi sasvim shvatiti kako da prenesu gore temu sa našim bliski prijatelji. Dok smo bili uvjereni da je Jim bi se gore za to (dečki su općenito za bilo što), bio sam zabrinut da je moj bliski prijatelj Cindy nikad ne bi mogla sama dovesti do pustiti. Trebali smo na neki način za testiranje vode i probiti led bez da se pojavljuju prijeti.
Počeli smo istragu igre. Nažalost, otkrili smo da velika većina odraslih igre su dizajnirani za dvije osobe, a ne grupe. Oni skupini igara koje smo mogli pronaći je bilo očito i pretjerano o seks svinger  ili naslov na način da ćemo biti neugodno predložiti igrajući ih s našim prijatelji.
Onda, jedne večeri, Ted pronađena golicanje. On je otkrio web stranice "titillationgame" slučajno, što je vjerojatno razlog nismo ga pronaći u prošlosti.Međutim, igra izgledala savršeno za našu svrhu. Odlučili smo riskirati i naložio igre.
Tri tjedna kasnije, ona je stigla. Zabrinuto, otvorili smo ambalažu. Pronašli smo igru odbora, hrpa igri karata, nekoliko komada svira i neke kockice.Isprva smo bili pod whelmed. Ali, da bude fer, odlučili smo dati mu igrati. Dječak, bili smo u krivu. Brzo smo shvatili da igra 'kombinacija intimna pitanja, erotske aktivnosti i svlačenje smjerovima će biti savršen za naše potrebe. Odlučili smo pozvati Jim i Cindy tijekom vikenda da je isprobati igru seks svingeri.
Izgledalo je kao subota nikada neće stići. Te večeri, Ted i ja sebi pripremiti za ono što smo bili uvjereni da se noć seksualnog zabave. Da bi ublažio stvari malo, imao sam pozvao Cindy nekoliko dana prije i rekao joj da su neki od naših prijatelja je posudio nam igre. Oni su inzistirali smo dati ga probati. Sam upozorio da u igri čini se da je malo odrastao, ali joj je rekla da sam se nadala da bih dati ga probati s nama. Bio sam iznenađen kada se ona ne pojavljuje samo zanima, ali se činilo željni.
Kada Jim i Cindy stigla, brzo smo predložili da uživate u večer u. Cindy poslao sam momački vanjska strana da biste dobili uzeti hranu.
Dok su dečki iz, Cindy pitao me o igri. JA je uzeo vanjska strana okvira i pokazao joj odbora i pravilima. Počela thumbing kroz nekoliko Foruma kartica.Forum karte postavljati pitanja koja igrači moraju odgovoriti kada se zemljište na forum prostoru tijekom igre.
"Wow", ona usklikne: "ova pitanja su stvarno zanimljive."
"Da," Pristao sam.
"Ja sam dobivanje tople samo čitajući ih," nastavila je. "Kako se igra radi?"
"Easy", rekao sam. "Roll kockice i premjestiti vaš komad. Ako zemljište na forum prostor ili prostor golicanje, crtate kartice i učiniti prema uputama."
"Što je s tih prostora s oznakom Get Naked", a akt Fun ', "pitala je.
"Oni rade kao gubljenje ruku u strip poker. Možete ukloniti jedan članak odjeće. Isto tako, kad prođe polaznu bazu na brodu, kao što su prolazi Go 'u Monopol, te dobiti usmjeriti netko ukloniti odjevnog predmeta. Ako ste već gola kad zemljište na obnažen Fun 'prostor, crtate akt Fun' kartice. "
Počela thumbing kroz golicanje karte. "Ovi izgledaju dosta pitom-masiranje leđa, sjedeći na krugova, trljanje noge ...."
Ona je još uvijek thumbing kroz karte, kada dječaci su se vratili s hranom. Mi smo stavili igru daleko dok smo sjeli jesti. Poslije večere, mi u mirovini u našu obitelj soba. Bio sam iznenađen kada, nakon desetak minuta, Cindy je prva osoba koja bi se igra.
"Honey, ja mogu reći da je igra koja Ted i Mandy imaju je pravo gore tvoj uličici."
"Oh really, odgovori on. "Kako to?"
"To je sve o seksu, pogodno za rog-pas kao ti", rekla giggled.
"Želite li dati ga probati?" JA je pitao.
"Naravno", odgovorio Jim su Cindy je ustao i zaputio se u doručak tablice.
Mi sjede naizmjenično boy girl. Ted otvorila kutiju i izvadio odbora. Jim oči širom otvoriti kada je vidio neke od mjesta na brodu svinger klub.
"Hej, što je akt Fun 'i Get Naked" oko na brodu? " upitao je.
Ted ukratko objasnio igre. Cindy istaknuo dio pravila koja pod uvjetom da nijedan igrač treba učiniti ništa da se nije ugodno raditi. Mi valjani vidjeti tko će započeti. Kao i sreća bi ga, morao sam otići prvi.
Ja valjane i sletio na forum prostor. Ja nacrtao kartice. "Jeste li ikada odglumiti orgazam sa svojim trenutnim partnerom?"
"Da," odgovorio sam istinito.
"Ma daj!" usklikne Cindy.
"Ti siromašni dječak", rekao je Jim na Ted.
"Vi Poor Girl", rekao je Cindy.
"Hej, čak i najbolji bacač ima off noć ponekad", odgovorio Ted.
Mi smo svi imali dobar smijeh.
Next up je Jim. On valjane i sletio na svinger forum prostor.
"Posljednji put kada se bave felacio, gutanjem je uključen?" Jim pročitati.
Jim okrenuo blagi nijansu crvene. "Ne," rekao je tiho.
Sada je Ted red da kažem ono što Jim siromašni dječak bio.
"Cindy, to je samo malo proteina." Sam komentirao.
"Da, ali nikad nisam razvio okus za to, ako znate što mislim."
Next up je Cindy. Njezina roll joj sletio na Get Naked prostor. Jim se činilo da ima takvu kao što je potaknulo, "vrijeme za izgubiti neke odjeće!"
Po dogovoru, bili smo zajedno liječenje cipele i čarape zajedno kao jedna odjevnog predmeta. Cindy ležerno skinula cipele i prošao kockice.
Next up je Ted. On valjanih i sletio na golicanje. "Pick kartice igrača. Zamolite da igrač milovati svoju guzicu za 30 sekundi."
"Što je Pick kartice igrač '", upitao Jim.
"Ovi bijeli karte", odgovorio Ted, kao on je uzeo vrh kartice čitajući ga. "` Svaki igrač izabere većina drugih igrača. " OK, čija li će biti ", nastavio je kao on je ustao i predstavio je svoje uporište u skupini.
"I vote Cindy", Jim najavio brzo.
"Stvarno?" Cindy pitanje.
"Da!" Jim potvrđena.
"Što kažeš, Mandy?"
"Moram ići sa Jim", odgovorio sam nasmijana.
"Pa, mislim ja sam se glasovali."
"Kako to misliš, Cindy, ne želite milovati moj magarac?" pitao Teda u izrugivanja očaj.
"Nisam rekao da," odgovorio Cindy dok je išla oko stola, nalazi šaka squarely na moj supruga uporište, i polako je gumiran.
Osjećao sam se malo peckati u mom maca kao što sam ja gledao njene ruke prolaze iznova i moj muž je zbijeno magarca. Ona je čak vodio prstima po ispucati dolje prema njegovu loptice.
"Eto, to bi trebao biti oko 30 sekundi", komentirao je Cindy.
Ted je bio osjetno teško kada je okrenuo leđa okolo i sjeli.
Sljedećih nekoliko role slijedili isti format. Ponekad smo odgovarali na pitanja, ponekad mi fizički interakciji s drugim igračima, a ponekad smo uklonili odjeću. Kao što je odjeća je izašla, uzbuđenja razini porasla.
Neko vrijeme poslije Cindy izgubila hlače, Ted je bio usmjeren na protrljati joj telad i noge za trideset sekundi. Kao ruke preselili gore i dolje joj noge, Ted je squarely bulji u trokutu između Cindy dlakave noge sad jedva pokriven tankim slojem pamuka. Bio sam siguran da sam mogao vidjeti sve tamna mrlja na gaćice.
Kad Jim izgubio njegove hlače, svoju boksači ostavili sumnje o stupnju njegova uzbuđenja.
Cindy, dolje samo joj grudnjak i gaćice zamoljen je identificirati sve svoje prošlosti ljubavnici. Na moje iznenađenje, a ja sam siguran Ted's, Cindy naveden off dvanaest imena.
Konačno, sve to moj grudnjak i gaćice, sam sletio na "Nude Fun" prostor. Cindy izgledao kao da je bilo oko pozvati ga isključite. Prije nego što je mogla reći ništa, sam brzo unfastened moj grudnjak i neka moje velike grudi labav. Sam mogao osjetiti Jim oči centar na moju veliku bradavice kao što su kruti u uzbuđenja i svjež zrak.
"Da li vam se sviđa ono što vidite, Jim", upitao sam.
Prije nego je mogao odgovoriti, Cindy odgovori za njega. "Vi kladiti on ne. On ljubi grudi, veći, to bolje."
"To nije apsolutno točno", prosvjedovalo je Jim. "Ja sam jednaku priliku zaljubljenik u grudi, velike i male."
Ubrzo nakon toga, Jim je nacrtao golicanje karticu koja ga je usmjerene na podizanje igrača kartice i igrati s tim igrača bradavice i grudi za trideset sekundi. Pick kartice igrača usmjerena Cindy identificirati primatelja sretan. Bio sam siguran da će ona sama izabrati.
"Mandy", najavila je.
Jim gledao Cindy za trenutak i porastao je od njegova stolica. Sam mogao vidjeti njegov uspravan penis poking oko rupa u ispred svog boksača dok se kretao prema meni. Moja maca je iznenada na vatri dok sam buljila u Teda, koji je nasmijana uha do uha. Osjećao sam jake ruke Jim's cup grudi te ih milovati prstima lagano kao plesali na vrhu mojih bradavica. On je preselio svoje ruke oko njih, naizmjenično između svjetla dodir i malo povući. Kad mu je bilo učinjeno, moje obje bradavice i grudi su stajali ravno van. Sam mogao osjetiti barica u moje gaćice, a ja bi mogao miris miris mog uzbuđenja.
Sljedeći veliki događaj dogodio kada je Ted izgubio boksači da postane potpuno gol. Stajao je dramatično i okrenuo leđa na nas. Onda on polako seli kukovima naprijed-nazad kako je klizila mu bokserice dolje njegov hips. On je nastavio njegovu zbijeno magarca mrdati naprijed i natrag dok je polako okrenuo. Tada je u potpunosti suočio grupi. Njegov penis je samo djelomično uspravan, ali čak i tako svoj puni opseg bio običan za vidjeti. Cindy oči bile zaključane na Ted je član i on polako sjede.
"Pa Mandy," Cindy komentirao je, "ja mogu vidjeti zašto ste potrošili toliko vremena u krevetu!"
Svi smo se smijali.
Cindy je pored gubiti komad odjeće. Ona je očito bila nervozna, ali se pojavio na press odlučna. Igrala oko leđima i izdan njen grudnjak. A ona neka to otpadati ramena otkrivajući dvije polukružne globusa. Mislio sam da njezine grudi su lijepe iako je očito nezadovoljan njihovu veličinu. Očigledno osjećajući istu stvar, Ted je brzo to komentirati njihovu ljepotu.
"Wow, oni su savršeni!" uzviknuo je.
Sramežljivi osmijeh je došao preko Cindy lice. "Da li zaista mislite tako?"
"Apsolutno, ne mogu vam reći," Ted je odgovorio bacivši kratko na njegovu krilu.
Ted's penis je očito uspravno. Čak sam mislio JA mogao otkriti blago prisutnost pre-cum kaplje po glavi.
Na Ted's next skrenite, izvukao je golicanje karticu koja ga je usmjerene na podizanje igrača kartice i uklonite članak odjeće od te osobe. Pick kartice igrača usmjerena da uklonite članak iz Cindy.
Svingeri rs .Sam mogao reći da je Cindy je sada u potpunosti posvećen igri. Kao što je Ted hodio putem do Cindy, sada njegova potpuno uspravan penis je jasno vidljiv. Cindy stoji kao Ted kleknuo pred njom. On polako seli svoje ruke gore na onoj strani nogu, a lice mu sada samo nekoliko centimetara od nje klitoris. Cindy je drhti ruke kližu duž vanjske strane bedara i uhvatio joj pojas njezine gaćice. Polako, gotovo kao da je bio težak za naučiti u svakom trenutku događaja, Ted skliznula gaćice off Cindy's bokova. Cindy je to nešto dio svoje noge kako bi se omogućilo panty prepone je da slajd dolje. Cindy je prekrasan crni grm. Joj maca usne su jasno vidljivi kroz kosu. Kao gaćice dotaknu pod, sam mogao vidjeti da prepone potpuno namočena putem. Sve to vrijeme, Jim je polako stroking njegov penis kroz njegove bokserice. Ja mogu reći da nije tako bogate kao Ted, ali njegova osovina čini se da je zakrivljena prema gore značajno. Ted's penis je ravno.
Cindy sjede i Ted vratio se u svojoj stolici. Ubrzo nakon toga, izgubila sam gaćice. Sam mogao reći da Jim želio imati kao dobra pogled na mene kao Ted je imao od Cindy. Ali, odlučio sam se zafrkavati i maknuti moj gaćice na način da nisam stvarno izložiti moje klitoris i usne.
Jim izgubio boksači i bili smo napokon svi goli.
Ubrzo nakon što je Jim izgubio boksači, sam je nacrtao kartice me pita da li sam ikad opažen, seksu s nekim drugim dok je vođenje ljubavi s Ted i identificirati te osobe. I uze dubok dah. Sam mogao vidjeti da je Ted bio malo nervozan.
"Da, tko nema," ja najavio. "Na primjer, ja sam zamislio seksa s Jim na brojnim prigodama."
"Je li on bilo koji dobar?" Cindy pitao. Nisam mogao znati da je Cindy ozbiljno ili samo zabavu.
"On je uvijek dobiva mene off!" Odgovorio sam.
"To je više da mogu reći", rekla mu je odgovorio, smijeha.
"Hej, što je to što Ted je rekao, nitko ne palicama tisuća," Jim upade.
Igra se nastavila do Cindy nacrtao golicanje kartice režiju joj da sjedi na krilu Ted. Ted kliznuo je stolac od stola. Sam mogao vidjeti njegov penis glavu poking se između njegovih nogu. Na taj način mogao Cindy kao ona je napravio veliki show za tokarenje i sjeo.
"Oh, mislim da osjećam nešto što dolazi gore," rekla je wiggling bokovima na njegov krug.
"Vi ćete osjetiti mnogo više od toga ako to držati Internet gore", rekao je Ted.
"Obećanja, obećanja ...", odgovorio Cindy.
Na kraju, igrajte se vratio u mene. Ja sletio na obnažen boja. Ovo je prvi put bilo koji igrač je sletio na ovu vrstu prostora, a gol. Dakle, dobio sam povući prvi akt Fun karticu.
"Hej, JA je pitao što su oni za", komentirao je Jim.
Kartice uputio me na štrajk šest sve nestašan poza za muške časopise. Prva tri poze su stajala i nije previše jasan. Treća poza su mi nagnuti nad sa mojim grudima vise ispred mene. Za moj četvrti poza, ja squatted dolje, tako da mi je jasno obrija maca na zaslon s mojim usnama izbočen prema dolje. Za moj peti predstavljaju sam dobio na ruke i koljena i zaglavi na moj magarac Jim. Zatim za moj zadnji poza, ja valjane na leđa i širi noge razmaknute. Moj stidnica je gapping, i znam da su moje unutarnje usne jasno vidljiv Jim i Cindy.
"Wow, ja bih kupiti taj časopis!" Jim navedeno.
"Znam što bih s njom učiniti, previše," nastavio je Cindy.
Igrajte i dalje kao da smo radili više foruma kartice i golicanje kartice. Onda Ted sletio na obnažen boja. On je pogledao karticu i zatim ga pročitati.
"Pick kartice igrača. Zamolite tog igrača na vas polizati gdje god želite za 30 sekundi. Nitko se ne može ukloniti odjeću kao što je dio ovog zadatka."
Polako, izvukao je motika igrač kartice.
"Igrač odabralo svog partnera."
Sve oči okrenu prema meni. Pogledao sam na Cindy i pokušao bi se ocijenilo njenom reakcijom. Izgledala je nervozan i uzbuđen. I onda pogledao Jim. On je također pogledao i nervozan i uzbuđen. JA je napravio veliki show razmišljanja o moje mogućnosti.
Zatim, u potrazi squarely na Ted, sam najavio, "Cindy".
Cindy sub na trenutak i onda pitao: "Jeste li sigurni Mandy?"
"Svakako!"
"Što kažeš Jim?" pitala je.
"Go for it!"
Polako je ustao i otišao do Ted.
"U redu veliki dečko, gdje ti to želiš?"
Ted je ustao, njegova člana na punu pozornost.
Cindy klimnuo i kleknuo pred njega. Polako, ona zaglavi se njezin jezik i nježno tickled vrh Ted glave. Zatim je radila usta dolje dio svoje osovine i gore druga odluka veliki show u vrtlogu njezin jezik iznad glave. Onda, iznenada, uzela je njegovu glavu u svoje ralje i progutala ga je skoro do svoje loptice.Onda je došla do smacking njene usne i vratio se u svoje mjesto.
Ted je bio vidno potresen. Jim vidljivo je pobudila. Bio sam sada siguran da na dvoboj je bio bačen i da bih se uzimajući Jim's penis u moje maca pred večer bio vani.
Malo sam znati kako brzo će se dogoditi. Na moj sljedeći okret, sam sletio na "Nude Fun" prostor i nacrtao kartice. Ja nacrtao karticu i vidjela da je to prvi od grupe II akt Fun kartice. Ove kartice direktni pojačani stupanj seksualnog kontakta.
To je majka svih obnažen Fun kartica.
"Pick kartice igrača. Ostavite sobu s tog igrača i sudjelovati u bilo kakve aktivnosti koje dogovoriti i za 3 minuta. Povratka i reći drugima što si učinio. Svaki igrač mora vratiti u istom stanju odjeće kao što su lijevo u, ali mogu ukloniti odjeću kao dio aktivnosti tako dugo dok je vratiti na prije ponovnog povratka. "
Čitala sam karticu. Svatko je držanje daha. Pick kartice igrača usmjerena Cindy izabrati moj partner. Bez oklijevanja je najavio: "Jim, idite na njega."
Sada je bio njegov red.
"Jeste li sigurni, Cindy?"
"Vi kladiti, odgovori ona sa Wink.
Ostavili smo doručak sobu i otišao u obiteljskoj sobi.
"Što želite učiniti?" upitao je, očito vrlo nervozni i jako uzbuđeni.
Ne biti sramežljivi, I grabbed njegov penis i sjedio natrag na kauč.
"Želim da me jebati."
"Mandy, ja sam tako uzbuđen i premazati da ne može trajati tri minute."
Riječi prodrli me na moju dušu. Ja ne mislim da je mogao imati je rekao išta što bi me bilo toplije.
"Dođi jebi me jako. Želim da sperma duboko u moju pičku."
Njegov kurac je bio zaista vrlo različit od Ted's. Kao što mi ušli, ne bih mogao reći da to nije tako široko, ali sam mogao osjetiti glavu trljanje vrhu moje vagine osovine. Zamislio sam ga milovati moju G-točku s njegove glave.
Sam mogao reći da je jako uzbuđen i ne bi dugo trajalo. On je brzo postavljena brzom tempu, karanje mi teže i teže. Zamislio sam mu jaja zatezanje. Sam ga pozvao da orgazam, požuda svlada. To je više od petnaest godina od mojih maca je iskusio penis osim Ted's. Obje ga i ja smo bili jako uživaju u trenutku.
Nakon otprilike dvije minute, njegovo tijelo ukrućen. Sam mogao osjetiti pulsiranje glavu u meni kao njegov cum blatobran protiv moje maternice.svinger porno. Ovo objavio divljih životinja u meni. Bjesomučan, počeo sam sebi trljanje protiv njega, pozivajući svoje orgazma. JA nije 'morati dugo čekati. Brzo i nasilno sam došao, trčanje preko moje nokte svoga magarca.
Mi se vratio u sobi doručak.
"Dakle, što si radio?" Ted pitao.
"Mi smo jebeno, naravno, rekao sam u monotonim. "Želite li vidjeti njegov sperma? To je kaplje niz moje noge."
Igra sada je zaboravljena.
"Naravno!", Odgovorio Ted kako je dobio dolje na koljena.
Cindy je također došao na to gledati.
"Wow, to je bio prilično opterećenje hun."
"Da", rekao je Jim. "Ona je stvarno isušen moj lopte."
To je bilo kada sam primjetio da Cindy je lakše stroking Ted's penis.
"Pa Jim, ne mislite li svoju Ted i Cindy red."
"Apsolutno".
Cindy uhvatio Ted's penis i izvukao ga prema njoj.
"Uzmi me s leđa", kazala je, uzimajući na ruke i koljena.
Ted ne treba da se javi dvaput. On se nalazi iza Cindy's magarca i polako gurnuo glavu u njezinu vaginu.
"O moj Bože, on je velik!" poviknula.
Ted postaviti dobar ritam, bombardovanje Cindy brzo i onda polako. Cindy pokopan glavom u tepih, oplakivanje glasno sa svakim potiskom. Loader je moaned, teže Ted potisak. Ted i dalje zajebavati joj za par minuta, Cindy uzimajući glasnije i glasnije. Sam mogao reći da je Ted bio doista radi na tome da držite leđa njegov orgazam, želeći ugoditi Cindy. Cindy je pokrenuo bouncing tvrdi leđa protiv Ted moleći ga da zgrabite bokovima. Kao što je on položio svoje ruke na bokovima, Cindy je pitao Teda razgovarati s njom.
"Ti si moja kurva," Ted počeo uvjetno.
Ona moaned glasnije.
"Ti si mi jebati igračku," Ted nastavio.
Ona moaned i glasnije.
"Kakav je osjećaj biti jeben ispred muža?"
Ona moaned i glasnije.
"Gle, on je sišli gleda li se uzeti drugog čovjeka. Možete li osjetiti moje loptice šamaranje protiv svoje klitoris."
Cindy je počela writhing od strane na stranu.
"O, vi jebeni kurva. Ću ispuniti vaša maca sa mojim hot cum baš kao Jim učinio Mandy!"
To je to učinio. Cindy je bacio glavu kao ona prisiljena joj dupe teško protiv Ted. Mišića u licu, a oči stroži valjane put leđa u glavu. Sam mogao vidjeti svoje prste curling kao odreći se odreći nakon mišićnog spazma minuli uzduž leđa. To je bio prvi put da sam ikada svjedočila žena Cumming. To je bio potpuno neotesane, čak i iskona.
Znao sam da je Ted ne bi dugo trajalo nakon toga. Sam kleknuo iza njega kako je nastavio svoju ovna prick naprijed i natrag unutar Cindy's pička. Nisam mogao odoljeti lagano milovanje mu jaja i cijeđenje njegov skrotum. Odjednom, osjetio sam ga ovna svoje tijelo naprijed protiv Cindy's magarca kao da njegovo tijelo je postala opsjednuta. On je počeo oplakivanje dubok i prodoran jaukanje, pa sam mogao osjetiti mišiće u podnožju njegov penis počinje ritmički ugovora. Zamislio sam što su se odvijala tada duboko Cindy's vaginu, voditelj Ted's penisa napinjanje doći do njezina vrata maternice. Male kapljice jasno pre-cum ustupa bujica kremast, mliječan cum spurting u ravnomjerno raspoređeni intervalima. To je jednostavno osjećaj najluđim sam ikada doživio, osjećajući njegov penis istovara u drugu ženu.
Nakon mišićne grčeve oslabio, Ted povukao svoju sada djelomično uspravan penis. Cindy's maca je gapping prije mene prekrivena Ted's sperma.
Sam mogao reći da je Ted bio potrošen, ali vidim Cindy's maca mi je dao ideju. Odlučio sam riskirati. Počeo sam sisanče pijetao dok je Ted's Jim i Cindy sub leđa i odmorni. Sam mogao osjetiti ga se malo podigli, pa sam odlučila otići malo dalje. Pogledao sam duboko u Teda oči.
"Honey, ja sam bio vrlo nestašan djevojka. Želite li vidjeti kako neposlušan?"
Bez čekanja na odgovor, ja legao leđa i širi noge. 
"Vidiš li to, dušo? Vidiš li Jim's sperma sve u mojoj maca? Boy došao je teško sve gore i u meni. Bio sam njegov ekstremni užitak igrati."
To je bio rad. Ted's penis je stvarno teško. Sam stisnuo moju vaginalne mišiće i prisiljeni gob Jim's sperma iz moje maca. To osjećao divno nestašan jer trickled niz krivulju mog magarca na podu. Sam mogao vidjeti Ted's kuhati sa trzajima uzbuđenja kao kap pre-cum oozed iz njegove glave.
"Znate li što je osjećao kao kada me jebu? Glavi skliznuli u mene. Dječak je bio hard rock, kada me je ušao. Onda je jeben mi je stvaran tvrdo. Glavi klizila naprijed-natrag u meni. To je bio njegov osjećaj divlje čudno penis u meni. Htio sam da se sperma u meni. htjela sam mu da me ispunjava svojim sperma? "
Ted je više od mene sada.
"Zar sam ja svoj mali drolja?" Pitao sam u djevojački glas. "Hajde. Stick svoj štap u meni. Osjetite njegovu skliske cum duboko u svoje malo djevojčura ženu." Devojke iz Srbije
Njegov penis se lako kliznuo u mene. Osjećao sam se tako mokra. Sam mogao osjetiti još gob Jim's sperma procuriti iz mene i klizanje protiv Ted's lopte.
"Oh, vi ste tako mokri!" Uzviknuo je.
"To nisam ja. To je Jim ...., Odnosno to je njegova sperma. To je sve do u meni. Kad je došao, ja mogu osjetiti ga špricati sve se protiv mog grlića maternice. On squirted za nemalo dok je on odgurnuo njegovu penis duboko u mene. Želite li znati kako se osjećao kada je došao u mene? "
"Yesssssssss."
"Ona osjeća prekrasno; glavi pulsira protiv svojim zidovima, sperma mu prskanja sve gore u meni ...."
"Aughhhh!"
"... Drugom čovjeku sjeme zakopani duboko u moju pičku." Njen partner i ja
Ted je došao. On je došao teže nego što sam ikada može ga se sjećaju dolaze prije. Došao je tako teško da njegove mišiće twitched nekoliko minuta, dok je ležala preko moje tijelo. Bio sam potpuni nered.
Kako je to kraj? Pa, nakon što sam dobio ručnici, imali smo piti i raspravljati što se dogodilo. Svi smo odlučili da smo se dobro proveli i da mi nisu bili toliko ljubomorni jer smo mislili mi, molim se. Mi planiramo da se ponovno zajedno u par tjedana. U međuvremenu, Ted i ja smo veseli igranje igre opet s još nekoliko znamo. Probajte i vi u swing klub.

Нема коментара:

Постави коментар