.

Servis za upoznavanje

недеља, 8. август 2010.

Ja volim kurac

Zene na kurcu.Bilo je to nešto nikada nije zamišljao da bih žele, Rob, moja jaka, seksi kurac, čovjek otvarajući se još neistraženi želi; dostizanje duboko u sebi otkrivati svoju žensku stranu i čežnja da se osjećaju kako bi se uživati sam kao "joj ". JA mogao misliti na išta više senzualne that pomaže moj čovjek "lutka spreman" da postane gurl je zaželio da se i imao je noć planiran za njega / nju da je sigurno da će početak novog poglavlja u našoj ljubavi, počinio i izuzetno erotski odnos! Živim da se, što smo učinili samo nekoliko tjedana na početku lipnja 2010, uz pomoć nekih svilenkasta, seksi donje rublje, prilično periku, i željan, mladi bi moj prijatelj, je bio samo prvo poglavlje u kojem će biti duga i vrlo nestašan priču žive! devojke na kurcu
Imao sam ostavio nešto odjeće se za nju na krevetu, prilično bijela svilena košulja s crnim vezom, čarape, duge crne svilenkaste haljine. Ona je stigla samo nekoliko trenutaka prije mene i još uhvatiti njen dah na krevetu da promjene samo prije nego sam ušao u spavaću sobu. Ja ju dočekali s strastveni poljubac, doveli joj da sjedne u stolicu ispraznost i primjenjuju završavanja dotakne, nježno dodavši mekana šminka paleta, bisera i crni bob perika za potpun izgled. Bila je tako lijepa sve čine, kao što sam znala da će biti. Mekana koža, lijepo lice, prekrasna oči, njezin visok, prisloniti tijelo draped u mat i čarapa, a pogled na njezino lice kad je sama vidjela u zrcalu, tako lijepo i ženstveno, moja draga Ashley, to me tako mokrim Nisam mogao 't oklijevati to imati svoju.
Osjećaj saten utrljati protiv moje tijelo kao i mi i poljubi je napravio naš način na krevetu, sam mogao osjetiti njezin nipples očvrsnuti na moj dodir, njeno tijelo jeza lagano kao i mi položiti zajedno, ruku lutanja, miluje, ljubi, zadirkivanje, u takvim ukusni načina . Sam mogao reći koliko je voljela mene ostavljajući joj se gurl ona tako čeznula da se, kako se njezin glas ublažavaju i rastao svjetlo i veće kao što smo razgovarali i zadirkivali, poljubi i milovala, njezina strast jača i dublje, njezinu želju da bude slatka ali vrlo nestašan gurl kao ona me je zamolio da se dodiruju joj maca, utrljati, vidjeti kako je bila mokra dobivanje, koji je pak bio stvaranje mene vlažnija.

Uklanjanje joj gaćice, bilo je kao trenutak slobode za nju jer je otišla od nešto plašenje gurl da žudnja drolja u jednom brzo kretanje; mi prosjačenja u njoj slatko, lilting glas lizati joj picka. Širenje joj noge, moj osjećaj meke jezik lizanje, prodoran, ona širi šire, za podizanje bokovima od kreveta kao strast i ona prestigla ju je trebalo više, ona je potrebna da se osjećaju joj nevaljao djevojka zafrkavati i njezina zadovoljstva sa svojim remen na.

Gotovo kao topla kao ideju da Ashley htjeli da neka podijeliti tanak, seksi penis, bio joj stavljajući ga na mene! Kada je u potpunosti na, molila me da joj neka ga imaju, to okus, to sisanje. Ja se polako popeo na vrhu joj, kreće se tako da joj usne mogla početi dirati ga, i odjednom joj gladi preuzela i koje je ona sisa kurac poput raskošna bombona, ona klizna i izvan njezina premazani usana, dublje i dublje, oči zatvorene, oplakivanje, a njezina je cijelo tijelo se kreće u ritmu njezinih usta. JA mogao 'pomoć ali joj reći kako je izgledao seksi, ona je topla kako je stvaranje mene sisanče i žudnju svoje djevojke penis, strast zgradu fevered pitch Ashley brzo ustao, okrenuo se na sve četiri i traži "Fuck My vagina, ugoditi, stavi ruke na moje bokove i stavi svoj penis u sebi! " Njezina želja tako jaka, njezina strast tako velik, bio sam divlja sa mokrim topline hvatajući bokovima, lubing se moj penis kao ona učini joj maca samo trenutak prije, polako klizne u savjet, slušati svoje mekan jauk kao što sam započela gurnuti u više ... više ... njezin jauk raste jači, milovati svoje klitoris / kurac kao što sam klizila sve na putu u, hvatajući bokovima, zabadanje moj penis duboko u nju, više i više što je ona mi je rekla kako se ona osjeća iznenađujuće, hvata zrak, kao što sam milovati jebeno je duboko i teško dok je izgubila sve kontrole, lunging prema naprijed kao što sam tvrdi, a potisak je squirted joj slatke, ljepljive sokova, joj cijelo tijelo convulsing sa zadovoljstvom, iznenađenje, čuđenje i ludom željom. Prvi put sam jeben moj "gurlfriend" i oboje smo ga voljeli!

On je srušila na krevet, gol, vraćanju njegova muževnost kao mi tiho razgovarao i on je opušteno pod jakim još mekani dodir mojih ruku trljanjem masažu svaki centimetar od njega od glave do pete dok je nježno poskliznuo i izvan sna. Okretanje na na leđa, počeo sam isti masaža, kada je došao u SMS poruku za koju sam bio na čekanju. Čitala sam poruku, devojka na kurcu potvrde plana sam bio rad na, i moj je dao primjetno glup način da mi govori njemu sam iznenađenje za njega. Tijekom sljedećih 15 minuta, on je nježno pokušala me nagovoriti da mu reći iznenađenje. Je li netko dolazi? Je li to još jedna djevojka? Je li to boi? (Referenca na mnogo mlađe povremeni prijatelj bi-moj prijatelj koji je imao interes u dobivanju zajedno s nama). Ja izazovno održao moju zemlju, ne otkrivajući moju tajnu unatoč njegovu jako slatka prosjačenja pitanja i slatke poljupce. Ali onda je šapnula nježno, dok sam ga dolje trljanje, "vi htjeli da čekati da sisati moj prvi pijetao biti s vama, i ja sam, pa treba reći mene."

Budući da je da imamo jako otvoren odnos, igranje s drugima zajedno i odvojeno, kada / ako se situacija, znajući naša srca su potpuno predani jedni druge, prilika za njega da ulaganje u ovaj novi svijet je bio dostupan, a ja bih ga pitao čekati dok mi mogao dijeliti zajedno. Ne zato što ja ne želim mu to učiniti, ali zbog pripadnosti nešto tako novo, uzbudljivo, a ja sam htjela podijeliti s njim. Kao takav, njegova izjava da istina, odlučio sam podijeliti iznenađenje i rekao mu da je zaista, mladi boi dolazi za 30 minuta i bio je dorada kao mladi gurl igrati sa svojim seksi momma i njezina gurlfriend Ashley. Seks sa psom
Nakon završetka Rob's masaža, zena na kurcu bilo je vrijeme da se Ashley spremni za tvrtku. Sam izveo još jedan novi outfit za nju nositi, nudistička butina visoke čarape, saten gaćice, mekani mornarsko plave ženska košulja, polaganje na krevet obloge satena osvijetljen svijećama, ona je u svom elementu, a ja popucali svoju prvu fotografiju. Boi, iako bi, imala iskustva, kao i Ashley, pa je nas htio da se već igrati kad je stigao. Mi smo bili ljubljenje i dodirivanje na krevetu kad je izvukao gore i ušli na prednja vrata. Minutu-dvije otišla je i "ona" je došao u sobu, Chrissy, u t-shirt, podstavljene grudnjak, crna suknja, gaćice i dugu plavu periku izdvajali u niskim repom. Njezino lice nenamješten ali slatka dovoljno na vlastitu.

Došla je do kreveta gdje smo bili polaganje, sama nad njom trljajući suknju, mekani čestitke prolazi našim usnama kao što sam nagnuo Ashley i Chrissy i ja poljubio nježno pred usta nježno umotano oko nje penis. Postizanje dolje sam izvukao Ashley's kurac iz njezine seksi gaćice i počela ga milovati dok sisa na Chrissy. Nakon nekoliko minuta sam povući i dosegao dolje Chrissy i počeo milovati penis dok je Ashley Ashley Pomilovala njen dok nije mogao čekati više nema i izdvajali Chrissy prema njoj na sisanje na njoj slatko, mladi pijetao.

Chrissy i ja i stroked Ashley's penis i lagano Chrissy moaned, oči široko i uzbuđen kao rekla mi je kako se osjećao tako dobro na putu Ashley je sisanče penis joj da mora imati ispunjavanja to puno prije. Rekao sam joj da je Ashley je prvi put, ali sam znao da to morao osjetiti nevjerojatna gledajući način Ashley nestrpljivo je pijetao i iz njezinih usta, uzimajući u koliko god je mogla nositi, iznova i iznova, oplakivanje joj meka, visok krik zadovoljstva da se osjeća da je penis između joj usne i naše ruke sve više raste njezina tvrdoće u isto vrijeme. Bilo je nevjerojatno gledati moj čovjek, moj gurl, ljubavi svaka minuta uzimajući penis kao što sam znala da će.

Chrissy nježno izdvajali daleko i indeksirao na krevet, zatim između Ashley noge, uze Ashley's penis u usta i počela sisa nestrpljivo. Gledao sam Ashley lice kao ona u writhed zadovoljstvo još jedan novi osjećaj, dosadan joj nipples hard sa mojim prstima, na njezin nagovor uz dosadan pitanja. "Da li to osjet dobar dijete? Da li Vam se sviđa?" Za što naravno Ashley kimnula u afirmaciji. I onda nagnuo prema dolje i pridružio Chrissy dijeliti Ashley's penis. Oba od nas lizanje, sisanje i dosadan svaki centimetar njezine osovine; našim jezicima ples jedni preko drugih, preko vrha blistave sa slatkim precum na zadovoljstvo. Pogledao sam gore i gledao nas gleda, oči su joj široka, tvrda osjećaj joj još više na bude tako pleasured. Divlji seks

Ashley zatim signalizirao da Chrissy da se i baci se na krevet. Chrissy je skinula periku i odjeću i sad je slatki, gol boi me između nogu sisa na nju tvrdoće u način JA je znao kako je Ashley ustao i došao oko iza mene. Stavljajući obje ruke na mojim bokovima sam mogao osjetiti Ashley tobogan joj penis unutar moje mokro, željni maca. Sa zadovoljstvom sam moaned osjećaj da me ispune, i ići od meke nježne kretnje na hard i brza bombardovanje. Njezina kurac potisak duboko u meni iznova i iznova, što mi je vlažnija kao što sam nastavila sisati na boi je slatka penis.

Ashely furthered uzbuđenje koje se povremeno daju moje dupe tvrdo slap dok je ona gurnula na mene, i govorio o tome što dobar penis kurva sam, uzimanje dva cocks bilo koji način su htjeli, uzrokujući i ja osobno i boi se stenjati na stranicama i zvuk mi se teško voziti po mom toplom, nestašan gurl; breathlessly sam htjela da seksi, sirova pokreta nastaviti beskrajno.

Ashley izvukao nakon što mi je curiti sa mojim posjedovati sočan mokro zadovoljstvo i signalizacija boi rekla je "get up on it", mi režije gore na mojim koljenima, da zažali Chrissy noge, a zatim drži Chrissy's penis u njezine ruke kao ona je skliznula Inside My hot, zbijeno maca, nevjerojatno mokra gledajući iz mog zapanjujuće seksi gurlfriend i mlade boi upleten u užitak i da je upravo Ashley's hot penis u meni trenutaka prije! Kao što sam počeo polako rock naprijed-nazad na Chrissy, Ashley je iza mene radi na tobogan joj penis u moje firme, magarac dovoljno.

Kratki bursts užitka skočila kroz moje tijelo koje se popunjavaju na takav način ukusno, ako se izazovna i dalje u manje od savršenog kreveta postavili. Ashley je izašao iz kreveta, a trenutak kasnije vratio s čvrstim dildo koji je odmah počeo slajd in i vanjska strana od moj kurac, pumpanje iza mene kao da je sa svojim pijetao, oplakivanje tiho gledajući u mene se popunjava pravi pijetao i jedna je bila klizna u meni u isto vrijeme, iznova i iznova.

Onda je ona skliznula dildo van, lijevo soba za trenutak, i sam sjedio ljulja naprijed-nazad nježno na vrhu boi osvrćući se za Ashley malo neodlučan u tome što učiniti sljedeći. Nije da nije bilo jako vruće što taj slatki boi u meni, pogotovo zato jer Ashley je vodio penis iznutra svoju ruku, ali žele više za Ashley biti dio svakog trenutka užitka. Ona se vratio u sobu, legao na krevet pokraj boi, gol danas, kao i da mu muževno sebe i ja nagnuo prema dolje i počela sisa svoju kaljenje penis dok se pomicanjem gore i dolje na boi je penis u isto vrijeme. Sluh im oba jaukanje služili su samo za mene skrenuti na više, što mi je vlažnija uz svaki ljulja potisak.

Odjednom boi mi je rekao da biste dobili gore i doći na koljena, savijanje preko pa je iza mene, što sam učinio ljubazno. On sada je klizna njegov penis i iz mojih maca od iza, ruke čvrsto na moje dupe, i sam vuče, dok u dubljim usta pohlepno sisati Rob's penis. Naprijed-nazad, penis u mom maca i jedan u moja usta, što kao seksi boi i moje tople čovjek za igru, sam mogao osjetiti moju vlagu, praktički šiklja naprijed uranjanja u takav užitak. Boi pumpa jače, brže, dublje, potezanje moj hips prema njemu, njegove lopte šamaranje protiv moje dupe kao on potisak na i na. Svaki pritiskom od njegovih bokova sastao po meni povlačenjem Rob's penis dublje u moja usta, osjećajući njegovo tijelo počinje zatezati, njegova tvrdoća otekline još gleda njegova djevojka sirovo jebu od strane drugog, trenutak zgrada za grijanje crescendo tri tijela jebu se i puše .

Boi izdvajali iz moje kaplje mokri maca i uz nekoliko udaraca od njegovih rastuće mladog pijetla, eksplodirala je na moje sokove čeka magarac. Rob je govorio gore u tom trenutku, molba ako boi je cumming na njegov djevojke slatka magarca, ako on lizali osjećaj; reći mu da se sperma po cijelom dobra mala kurva, a njegove oči zalijepljen na taj zrela za udaju penis jer spewed navedeno slatko, toplo sokovi na moj kremasti koži sve dok sam bio još uvijek sisa na njegov penis hard rock. A onda, u trenu, kao boi završio mi pokrivaju, ja skliznula Rob's penis duboko u grlu i osjetio ga više nije mogao suzdržavati ukusna pritisak koji je bio ugradnja za tako dugo. Sam mogao čuti boi pozivajući ga na što je on moaned "Oh My God, sve na putu dolje joj grlo!" Ja sam duboko u cumming joj grlo! ", Koji je bio, i bio sam ga uzimati, svaki slatki, vrući pad mliječan tekućine dobiveno dok nije srušila blaženi olakšanje.

Pogledao sam gore, neodgojen, glup znajući na mom licu nježno izbrisala maleni pad od kutu mojih usta. Svi smo položili na krevet zajedno za nekoliko trenutaka, svjetlo razgovor i nekoliko škola-girl giggles, a zatim je dobio boi odjeveni, tucked Chrissy's stavke pod ruku i na čelu off ... ali noć je još da bude više ...
Bili smo oboje gladan nakon nekoliko sati od seksi samo vrijeme između "prijateljice" i međusobno dijeljenje sa seksi devojka/ boi i odlučio za nešto Kineski centru grada prije povratka i maženje na krevetu, gledanje TV jebacina, pričajući o ukusnu zabavu smo 'd je rano sa slatkim tvrtke, a zatim je došlo vrijeme za Rob do glave kući. Mi smo počeli ljubakanje strastveno se pozdraviti, a njegova jake ruke izvukao na kravatu na moj haljini, ostavljajući ga ispustite na pod, a ja sam stajao gol, prešani protiv svoje tijelo Potpuno odjeven kao što smo nastavili ljubiti. Onda je izvukao daleko i rekao mi je da se preko koljena, dostizanje za široku čelu četkom na ispraznost, on je sjedio na kraju kreveta i rekao mi je opet da biste dobili preko koljena. Imali smo razgovarali malo o njegovu dominantnu stranu i moju želju da se njegova dobra i poslušna djevojčica, ali je još istražiti kako avenija - iako je sve kulminiralo u ovom trenutku.
Ja nagnuo njegov krug, draped točno se sjećam kao mala djevojčica dobivanje spanked za nešto krivo, moje srce je počelo utrke, moj puls ubrzavanja ne znajući što je u trgovini, kako tvrdi on bi me pljuska, ako će boljeti; kombinirane s osjećajima uzbuđenja na novosti, spontanost, i moja želja da bude pod kontrolom no moj čovjek poželio. Zatim, lize kurac je počeo, firma, ali pomalo nježnim SWAT, zatim drugu, pa još jedan, a on mi je pitanje između spanks, "Kakav je to osjećaj? Da li Vam se sviđa? Želite li više?" Moje glave vrti, u potrazi za odgovorima, želeći reći što god bi ga ugoditi i primaju više swats, svako malo teže kad ne bih odgovoriti na pravi način, ili dovoljno brzo, počela sliniti sa svakim sukcesivnim slap od četka protiv moje pune, gol magarca, ali osjećaj sebe navlažite u isto vrijeme.
Sam ga mogao osjetiti trljanje glave četkica protiv moje sada hot ass, kako je dosadan lagano okrenuo čekinja strane i gumiran sitnim glavama preko moje crvene obraze. Tada sam ga mogao osjetiti kreće dolje dalje, nešto trljanje malo između mojih nogu i on mi je rekao širiti ih malo za njega, koji sam, kao dobar djevojka mora. On je nastavio zafrkavati, trljanje okolo između moje dupe i moj sada mokro maca, nježno dira moj natečen klitoris, a zatim natrag u moje maca, gdje sam iznenada osjetio ga počeli gurati,na kurac.
Odjednom sam osjetio tanki držač za četke počinju mi prodrijeti, polako klizne u meni, dalje, dalje, a onda je počeo to premjestiti. In i out, in i out, on me jebu s ručkom od četkica s kojom je upravo završio spanking mene, a više ga je preselio unutra i van, više sam ga htjela, polaganje tamo bespomoćno, preko njegovih koljena , moj širiti noge, da krši četkom ručkom i jedino što sam mogao misliti o bilo žele više, radiš ništa je htio da i dalje osjećaju da je dobro.
Onda je prestao, polako izvukao četkom van mene i stavio je na moja usta, telling me to lizanje moje sokove kao dobra djevojka, koji sam, zatvaranja oči, ližu i puše na četkicu hvataljka za svoje zadovoljstvo. On je dobio mi je rekao da stavi samo dugu crnu haljinu i prošetati do njega njegov automobil, što sam učinio. Noćni zrak je topao i mokra u zadnje vrijeme ima kišilo i moj kolovoz je bio mračan, ali osvijetljen malo po streetlight i prolaze automobili se nalazi na prometnoj glavnoj cesti. Rob's automobil bio parkiran nos, a kako je hodio u vozačevoj strani vrata, oko ispred vozila, on se zaustavio na poklopcu motora sa mnom ispred sebe, me je poljubila, otvorio moju odoru i rekao mi je da se na koljena.
On unzipped i neka njegova stvrdnjavanja penis izmaknu iz njegove hlače i željno ga uzeo u usta, ližu i puše njegove slatkoće, uživajući njegov na kurcu isto kao da su vani, praktički gol, i uz vjerojatnost da moja susjeda, koji je proveo mnogo vremena u svojoj garaži radionici samo nekoliko metara od moj kolovoz, mogli spotaknuti na akciju. Nakon nekoliko minuta, Rob je rekao mene da se zaustavi i dobili gore, on je tada vodio me malo dalje u kolovoz na moj auto, i rekao mi je da nadviti napa jer je bio idući u mene zajebavati tu desno!
Ja rasporediti tijekom napa, moja gola prsa pritišće uz cool auto metala, moj rob hiked posljednjih moj hips, noge širiti širok kao Rob skliznula njegov kurac unutra i ja moaned na nevjerojatan osjećaj za njega da još jednom, za treći put u istoj večeri. Bio sam pognut hauba od putnika stranu automobila, samo nekoliko metara od ceste i jednostavno u pogledu mojih susjeda sa tri strane i sve vozače u prolazu koji su se gledati. Ima je nijedan proturječan, legao vanjska strana preko haube, uz moj veliki visok čovjek iza mene, njegove ruke na mojim bokovima, bio sam se jebeno, i JA nije 'briga. Što više on grabbed moje hips i mi izdvajali u, više sam osjećao moj hard bradavica trljanjem hauba, dublje i teže mi je jeben dok me pita da li sam željela biti njegova Naughty Girl, na otvorenom, gdje smo mogli dobiti uhvaćen, više sam ga htio, i dobio sam vlažnija.
Uzbuđenje je opipljiv, naši bez daha jauk početka do isprepliću naša tijela kao umrežena zajedno kao dobro podmazana mašina, in i out, mljevenje, pumpanje, zabadanje više ponovno. Moji kukovi rocking vratiti u susret svaki njegov pokret bliže došao više htio sam ga zadovoljstvo. Ja oslanjao glavu prema dolje, mi obraz dira cool, ja sam čvrsto protiv pritiskom automobila, podizanje na moj prstima mu omogućiti još dublje penetracije, sve dok nije uhvatio je primiti gotovo nasilno, prisiljavajući njegov slatki, vrući cum nakon mog pussy dobrodošlice, piće ga u poput nektara, mi se punjenje prepun njegova želja kao moja maca ga je okupana u povratku sa mojim kremastim sokova.
Sam okrenuo okolo i on me povukao u blizini, umatanje svojim velikim, jakim rukama oko mene, da me ljubi tako tiho i strastveno dijele neke imaju zaista posebne trenutke zajedno, otvarajući vjerovati jedni drugima u potpunosti. Znao sam u tom trenutku sam volio tog čovjeka u potpunosti, u svim svojim iteracija, gdje god, kad god, ali sam mogao biti s njim, i sam radi sve kako bi se to dogodilo. Ima daleko previše vrlo seksi kurac, nestašan avanture još se imali!

Ja volim kurac


Нема коментара:

Постави коментар