.

Servis za upoznavanje

понедељак, 23. август 2010.

Devojke Srbija

Srbija devojke.Sljedeća jutro je Petar probudi tete Leo pjevanje u kuhinji. Hvala Boga, osjećala bolje! On je brzo ustao i dao se ovdje pomaziti. "Što je to sve o?" "samo sretan da se osjećaš bolje." "Možda bih trebao pjevati svakog jutra, to je bio dobi od kada sam dobio poljubac od čovjeka u jutro! "" Možda biste trebali "Petar namršti," samo ne to učiniti na ulici, možda će biti uhićeni. "Ona mu tapkanje na ramena," volim devojke Sjedi dolje, sam napravio neke kašu. "proveo je većinu dana sa Teta Lea, iako ona je rekla da je u redu, Petar primijetio da je postupao drugačije onda obično. Normalno, uvijek je bio trčanje okolo i ogovaranje sa susjedima. Popodne je otišla imati odspavati, nešto što nikada nije učinio. Bilo je vrijeme za Petru napustiti, on provjerava se na nju. Withher otvorenih očiju i ruku na nju bossom, gledala u strop. "Jeste li allright?" "O, dragi, nisu čuli ste došli u." "mislio da si još uvijek spava, moraju ići na posao sada." "Je li kasno da se opet, i nisam vas bilo večeru!" čelo je struganje preko tepih, ali je svojom rukom učitelj ga je zadržao dolje. učitelj ispunjena Peter's magarca sa svojim spermu, onda se onesvijestio na vrhu Petra. Na njegovo iznenađenje Petar osjetio brzi poljubac u vrat. učitelj izvukao iz njega, i dobio, stavljajući svoje mokro penis natrag u njegove hlače. "Pogodi ću biti gledajući vas iduće godine, svake godine sam došao na nekoliko dana u Amsterdamu. Nemojte misliti da ćete biti nigdje drugdje." On je stavio svoju nogu na leđima Petra. "Da budem iskren, da ste dobro, ali onda opet, zabada svoju guzicu gore nije toliko teško za vas." Pokušao je gurnuti Petar na stranu, ali on je ostao na koljenima s glavom prema podu. "Dakle, kada se ćeš me jebati? "S on je dobio. "Nema problema, tetkica, jedem nešto na putu. Što ćete jesti?" "O, ja ću samo pop na to caffe i sendvič ili nešto." "Mogu vas nesto "Petar ponudio." Ne, ne, te trčanje zajedno, ne želite li da bude kasno. ja ću biti u redu ", sama gura izvan kreveta na noge. On je oklijevao kad je Richard otvorila vrata, on je uvijek volio mjestu, ali sada da njegov stari učitelj je znao da je radio ovdje, nekako sve to promijenio. "Požuri" Richard ga je pozvao, "Ti si htio u salon." Petar napeti i uzeo korak unatrag. "O, molim don ' T neka učitelj biti ovdje ", rekao je Petar sam sebi." Hajde! " Richard ga je gurnuo unutra i zatvorio vrata. "Ah, tu je on, uvijek na vrijeme", rekao je majstor kada je Petar stupio u salon. Da mu užas, čovjek koji je stajao pokraj majstora grinning, bio je njegov stari učitelj. Tiho Petar je išao učitelj do sobe, njegov um je prazan. On je u potpunosti isključiti svoje srce. Učitelj govorio mu, ali riječi nisu do njega. Jednom unutra, učitelj je rekao Petru da strip. Bez ikakvih emocija počeo da se svuku. devojke volim "To je to, ti kurva. Vi ćete učiniti ono što ja kažem. Gotovo poput stare dane, zar ne?" Zgrabio jedan od Petra bradavice i ona upletena. Normalno Peter je dobio lako uzbuditi kad mu bradavice su se dotakla, ali ovoga puta samo drhtaj otišao preko njegova kralježnica. Nadajmo se ovaj uskoro će biti gotovo, pomislio je. Jednom kada je Petar bio je potpuno gol, učitelj hodao oko njega. "Nice čvrste i mišićave, normalno sam poput njih malo mlađi i vitkiji, ali mislim da ćete učiniti." On ran prst zajedno Petra prasak. "Tim sjećaš?" šapne mu u uho s leđa. Petar znao tko je Tim je, sramežljivi dječak, jednu ili dvije godine mlađa od njega. Polako učitelj gumiran njegove prepone protiv Petra magarca ", on je dobio najbolju guzicu! Pitam se kako će vaše. "" A znaš li što je najbolji dio? "ne čekajući odgovor, nastavila učitelj", njegova dalje uvijek se pridružila, uzimajući pretvara da je jebeno slatki dječak, imati što protiv, on je uvijek plakao puno. "Petar osjeća oticati teže, učitelj je rukama i izvukao ih iza leđa Petra.lepe devojke "Da li plakati? Ne, ja ne mislim tako, ti si veliki dečko, koliko penis mi je dobiti do guzicu svaki dan?" Njegov ruka veže zajedno iza leđa. "Čuo sam si jako popularne ovdje. Svi oni penis klizna i izvan guzicu." Petar je dobio osjećaju čovjeka disanja u svom vratu, čuo zatvarač se otvara. "Osjećate li se to? " učitelj je pitao, guranje njegovih hard penis između Petra cheeck. "Petar nije odgovorio." mi mrda u loptice nije to utjecati, kao što ste obavijest. O, to me podsjeća. "Učitelj brzo dobio ispred Petra, nasmijana široke cerenje. Bez ikakvog upozorenja podiže koljena brzo. Oštra bol je otišao preko Petra, on je pao na pod, na koljenima. U refleks je pokušao premjestiti svoje ruke između njegov noge, on je proklet kad se nije mogao učiniti. "Guess, mi smo čak i sada." Petar se morao boriti natrag nagon na povraćanje, s glavom lezi na podu, rekao je se da bude jak. "Da, da put sam ga kao, te na koljenima s guzicu up!"zgodne učitelj onaj koji udara loptu Petera nogama apart. ruke sletio teško na magarca njegova, ruku da je on osjetio prije nego ali nikada na njegov rodila magarca. učitelj je dobio između Petra nogu i gurnuo hard penis u svoju guzicu. "Gonna fuck you, te malo govno!" Petar je morao gristi usnama, pijetao je bio velik i debeo, to je gurnula u sa silom, bez imalo oklijevanja. Boli, učitelj ga je jebeno teško i brzo. brže, bolje, misli Peter, prije će to završiti bolje. devojcice devojke zene učitelj mu jeben bez milosti, zabadanje njegov veliki masnoće penis svi put u. Peter gotovo bio zahvalan da je njegova lopta ozlijeđen, inače on bi bio uplašen taj je volio da velike masnoće penis. "Oh, yeah, pogledati taj penis klizna i iz tog pussy!" Opet stan ruku sletio teško na svoga magarca. Peter je dao malo plakati, koje samo potiče njegov stari učitelj. buns su mu gori, magarca njegova unutrašnjost je bila na vatri, Petar pokušao usredotočiti na sve stvari koje on nije volio, sve kako bi ga zadržati od uzimajući tvrd. On je stisnuo svoju guzicu zbijeno mišiće, nadajući se da bi učitelj cum brže. "Oh, jebi da!" učitelj je glasan krik i stegnut Peter's bradavica tvrdo.seks devojke njegovih poteza dobio brže, fuckinG Petar teže. Petar pokušao dići glavu,Petar je rekao. Učitelj rasped i pljuvati po Peter's back. "Ja ću reći svom ocu da sam naletio na te" on namršti, te napustio sobu, ostavljajući vrata širom otvoren. Petar ostao u tom položaju nekoliko minuta, s oči zatvorene je proklinjao život, on je prokleo ovo mjesto, ali najviše od svega on prokleo. "O pogledati taj savršeni guzicu!" Petar pogleda gore, u hodniku, bulji u, došlo je Gerard s klijentom. "Come na "Gerard, rekao je i pokušao povući čovjeku zajedno," Idemo na našu sobu. "" Hang on "čovjek reče:" Pogledaj sperma je drippng strana! Moram imati taj! "Petar osjeća čovjek brkovima škakljanje svoje tijelo kao svojim jezikom svoga magarca lizali otvaranja. jebem devojke On je gurnuo magarca njegova, on je želio da se RI d sperma, samo na oduševljenje čovjek s brkovima škakljanje. Peter grunted, napokon pusti na slobodu svoje osjećaje, njegov penis izniknu u život, pritom teško protiv njegov želudac. "Mmmmm, yeah!" Čovjek iza njega moaned. "To je to!" Gerards čvrsto rekao, "ovo je moja!" On izdvajali daleko od čovjeka Petra magarca, i odvuku ga zajedno iz sobe. "Sranje!" Petar je rekao naglas. On se uspio vratiti na noge, Richard dobio i. "Dopustite mi da vam razvezati", kazao je. Petar se sjeti što se dogodilo zadnji put Richard ga je našao kao što je ovaj. "Het, Richard, samo mi odvezati." "Opustite se, ne brinite, ja vam jebeno jednom, to je dovoljno za mene." On ga je razriješen i ošamario Peter's hard penis, "Better get to stvar dolje, nema klijenata dolje više." "Hvala Bogu za to" Petar je odgovorio, "Hvala." dobio je obučen i ode dolje. "Ne znam što učiniti s njima", rekao je majstor kada je Petar bio još u salonu opet, "ali ovaj gost me je zamolio da ste na raspolaganju sljedeće godine, isti dan . "" Da, velik! Gle, kao što je mirnu noć, ja bih ići kući. "" Again? " majstor je rekao svojim obrvama podigli. "Dobro onda,devojci  ne mislim tu će biti mnogo više gostiju koji dolaze. Sjetite se sljedećeg tjedna održat će se velika izložba poljoprivrede, mi ćemo biti otvoreni sat ranije. Ja očekujem da se ovdje, sve vrijeme, kada smo open. "" Nema problema, gospodine, ja ću biti ovdje, vjerujte mi. "" Pa, dobro onda. " Majstor predao mu novac, a ne toliko, jer on samo jedan ClieNT ovu večer. Bilo je još rano, Petar nije znao što gdje da idem. On nije htio ići kući još, da budem iskren bio je malo horny. Oh, kamo sreće Jack će su kući, on bi volio da pomaziti do njega, osjetiti njegovu snažnu ruku okrugli njim, misli da mišićna runjave bocy na vrhu njega. Više mislio o tome teže njegov penis je dobio . Išao wothout stvarno znao gdje da ide, on je prošao Bussy barovi i kafići na Rembrandtplein. Tuschinki, veliki novi kina otvorio je svoja vrata i ljudi izlio, kraj prve večeri nastup završila. Dugi red uz ulicu formirana za drugi show. Petar hodao zajedno, on osjeća malo akward, tužan, ludi i rožnat. Teta Leo križan svoje srce drugi, wonderinghow ona je sada. On je gurnuo u stranu misli. Hodao je dalje, i uskoro se našao u mraku uličici negdje u crveno svjetlo distrikt. Okrenuo kutu, devojke iza prozora nasmijala na njega, dečke s rukama duboko u svoje džepove gledali na svaki prozor su prošli. Peter zaustavio ispred prozora, iza glas došlo je žena odjevena u suknju premala za nje. Ona mora biti najmanje 50 godina, nosio je previše šminke, ona pursed joj usne mu i savijen prema dolje, dajući mu s obzirom na njezine teške grudi. "Gledajte da se stara kurva!" neki dečki iza njega povikaše: "Bože,trazim devojku čak i ako sam platio joj jebati, ne bih to učiniti!" Dečki iza Petera glasno smijali, a neki čak zgrabio svoju crotches i vikao na nju ", dođite i get it baka!". dama iza prozora je praviti se da ne vidi dečki i dao mig Petar i znak rukom da ga da dođe u . Petar je hitro daleko, njegov stari schoolmasters riječi ponovio je kroz glavu: "ti si kurva! kurva!" kanalima i ulicama u crveno svjetlo distrikt su zauzeti, kao i uvijek. On truned usoljena i za trenutak je bio sam u mraku uličici. Petar zatvorio oči, u hismind je vidio sebe, starac, sjedi na stolici baru u baru u salon. Muškarci su se smijali na njega kao što su podizanje mladi dečki koji su bili svježi stoji pored njega, hendikep svoj novac za gospodara, koji nisu u dobi uopće. Čak i Richard nisu dobi na sve, "Bolje sada otići kući, Petar šapne kako mu je pomogao u stolici." Ali mi treba novac "Petar pokušao." Oh, come on, Petar, samo vi promijeniti ' ll dobiti ako imamo necrofile jedne noći. "Netko ga je brušenog againt." Žao mi je, gospodine ", žene giggled. "Što to radiš na takav tamno drvored" upita ona, jer je gurnuo svoje tijelo protiv njega. Petar popucali iz njegovih misli i gledao u staru wringled lice. "Sorry", rekao je on i pokušao pobjeći. "Nema potrebe požuriti, gospodine ". Ona joj je dobio bossom u ruke i gurnula grudima zajedno ih trljanjem prsa. "Za pet gulden, gospodine, ja ću vas zadovoljstvo!" Petar održao njegov dah i pokušao joj tipke. "Dva?, Gospodine, molim vas "Ona grabbed između nogu." Love da se da je između mojih bedara. "devojke za
Get off!" Petar povika i gurnuo ženu stranu. "Molim vas, gospodine, to možete učiniti sve što želite, ja sam sve tvoje!" ona povika. Peter trčao kroz zauzeća ulice pune rožnat i znatiželjni ljudi, po kanalima, gdje se crveno svjetlo zasja od mnogih prozora. On je skočio više pijan momak polaganje u sredini ulice. Prije nego što je to znao je bio u baru u kojem je bio prvi dan je stigao. Kao i prije bar je pun mornara, kurve devojke i poslovne ljude. Neki od dečki odustati daleko kurve i otišao uz stepenice i mornar. Petar naredio rakiju, on je to potrebno, i to gulped daleko. "Drugi jedan, molim" i on bacio novac na šalter. Njegov glas bio je ispunjen gore opet . Ovaj put ga je pio i gledao okolo. I muškarci i žene su u potrazi na njega, ženu da zaradite neki novac i ljudi potrošiti nešto novca. Morao se smijati tiho, Bogu, uzdiže se samo o seksu, on je mislio. On je tamna tought vratio mu: "Što će vam biti više od 30 godina?" On gulped svoju rakiju dolje i naručili još jednu. roštilj je došao i upitao ga za piće. "pivo za ovu dama!" on je naredio barmena. djevojka mu veliki osmijeh. "kolega od mina" nasmiješi se on to ne intrested barmena. djevojka mu je dao ak osmijeh podigao joj čašu. "Bolje nađi drugog klijenta, pretpostavljam da smo u iste trgovine ", rekao je Peter i nasmiješio se. Kad je preuzeo njegov piti gutljaj je gledao oko mjesta. On je gotovo odlučio otići kući, onda sam ga vidio. Silent tamno lik sjedi u kutu, s licem okrenut zidu. "Jack?"Devojke Srbija Petar upita tiho. Preselio nekoliko koraka naprijed. "Jack!" vikao. muškarac okrenuo glavu prema njemu. Da, to je bio Jack. "Jack!" Peters vikali opet. Jack je ustao i pokušao to trčanje vanjska strana od šipka. Petar gura ljude na stranu i dočepao Jacka kako je napustio mjesto. "Jack, to sam ja!" Jack ga je gurnula daleko i dali u bijeg. Peter ran previše , te ga uhvaćena baš kao što je okrenuo kutu. Petar gurnuo Jack o zid. "Jack, što nije u redu? It's me, Petar!" Jack, s leđima na zid, gledao daleko. Tears pojavio u njegovim očima, a on potonuo na noge. "Molim vas, Petar, otići!" On hissed. Petar potonuo na noge previše, "što, s wrog, što ti radiš ovdje?" Jack pokušao govoriti, ali suze su tekle niz njegovo lice. "Molim!" On povika: "Molim vas, oprostite mi!" Najlepse su devojke iz Srbije.

Нема коментара:

Постави коментар