.

Servis za upoznavanje

понедељак, 16. мај 2011.

Za upoznavanje


Bio sam na 24 udovica i bez dece za upoznavanje . Pijani ilegalne meksičke ran semaforu i udario moj muž je auto široke strani. Lou je ubijen odmah u nesreći. On nikada nije znao što se dogodilo, što je dobro mislim. Meksički su pobjegli i pobjegao. Svjedoci su rekli policiji gdje je otišao i on je bio uhvaćen. Lou nije tražio da se ubijen. Oni nisu učinili ništa za osuditi vozača, oni samo poslao svoga magarca natrag u Meksiko. Bio sam tako ljut.
Lou kupili našu kuću s iz mene znajući o tome za vjenčani dar. Kuća je ok, ali nisam kao tlocrtu ili kuhinja. Tko je ikada čuo za kuhinje blizini ispred kuće? Ali to je bio naš prvi dom. Imao sam tvrdo vrijeme boravka tamo dugo nakon Lou smrti. Moje tijelo ostaje netaknuta muški, dvije godine ili tako. Imam neke igračke i masturbirao, ali ne i seks s bilo kojom. Ja ipak smetalo da moja maca obrubljen blizu.
Sam stavio kuću na tržištu ga prodati. Prodaja realtor  razvedene zene  za upoznavanje mi je rekao kući će biti bolje re-modeliranje ga. Ona je rekla da je znao za dobar ugovor koji je radio u tom području. Ona je pitao mene ako JA će uzeti u obzir prepraviti, umjesto prodaje, rekla je da će biti vrijedan više nakon što ga je kompletan. "Da mislim tako", odgovorio sam. "Veliki", rekla je ona. Ja ću ga nazvati i pitati ga da se susret s tobom "
To 50ish čovjek došao sljedeći dan. "Hi there mam. Jeste li gđa Tanner? Sue me kontaktirao oko vas žele moguće prepraviti svoje kuće. Odveo sam ga na šetnju oko kuće,  samohrane majke za upoznavanje iznutra i izvana. Rekao sam mu što mi se nije svidjelo. On je bio uzimajući bilješke i mjerenja sve dok je on rekao da će imati neke prijedloge u nekoliko dana. On je rekao da će također dati vremena za razmišljanje, ako sam htjela da ga proći s njim. Da bi ovaj kraći, izvođač radova i sam došao gore sa sporazumom o promjenama. JA je napravio konstrukciju kredit na moj bankovni & dozvolama stečen. On je rekao da bi mogao početi u četvrtak sljedećeg tjedna. Provela sam u narednih nekoliko dana kreće stvari iz njegove način.
Frank pokazao se u četvrtak ujutro. "Bok Angie, Dobro jutro. Sam mislio JA će početi u kuhinji, ako je to ok "Naravno", rekao sam. Moram ići na posao, tako da samo zaključati kada ste učiniti. Ok? On je pozvao me nekoliko puta taj dan mi govori o tome što je pronašao. "Angie, otkrio sam neke glodavaca zagrabiti iza pete udarac u sudoper. Nismo vidjeli bilo žive tijela iako "Mi? Jeste ne radite sami "Oh ne, Clint je zaposlenik" Oh. Sam ga ostavio na toj "Imao sam stečen kući oko 17:00. svatko je otišao, a kuhinja je nered.Visećih ormarića su otišli, sve do gole zidove. Mislio sam da je samo dio prepraviti.
JA je otišao preko moje djevojke kuću i imali večeru i neobavezan razgovor i vrati kući. Ja obasuo i otišao u krevet. Sljedećeg jutra sam ustao na posao i otišao u kuhinju. "Sveti Prokletstvo" Došlo je ovaj tip pod mojim sudopera. Sve što sam mogao vidjeti bio je njegov struk na noge. Bio je obučen par odsječena traperice. On je imao najveće ispupčenje u svom Crouch sam ikada vidio. Njegov gomila je gotovo velik kao njegov uzeo pojas. Glava mu je kurac peeking iz njegove traper šorc. Moja bedra navlažene dok sam gledao taj tip radi na nešto pod mojim sudopera. Stajala sam tamo par trenutaka.Hodao sam na sebe okupiti. (Ovaj momak nije nosio bilo donje rublje)
Napravila sam neke buke, tako da će me čuti dolaze. On je izvukao glavu i ramena iz pod sudoper, "Oh, hi gospođa Tanner. Mi nikada nije upoznao. Ja sam Clint. On je rekao da je "Frank je rekao da želi da biste dobili ovaj kabinet se jer je prije nego što dobije ovdje.Dobio sam počeo prije sat vremena. Nadam se da nije vas probuditi "Clint je imao svjetlo pješčane crvene kose, duboko plave oči i duge dugi uvijeni brkovi. Bio je oko 30ish.
Rekao sam: "Oh ne, bio sam gore za rad ionako" Da li se uvijek započeti svoj posao to rano "Iako Clint odgovorio na moja pitanja JA je zadržao gledajući u njegovu trbuhom. To je bio uz put od Lou pogreb. Ja potpuno je uzeta u njegov paket. Sam mogao osjetiti vlagu zgrada opet kao moje bradavice otvrdnu pod mojim tankim spavaćica. Clint primijetio da moje bradavice su također teško. On je pokušao da ne bulje. On je imao lagani osmijeh, ali sam mogao reći ono što je mislio.
On je uzeo svoj poklopac i pokušao pokriti svoj pogled na moje bradavice i reče: "Oh, gospođa Seks na brzinu   Tanner ti si idući u morati obuhvatiti one gore. Nikada neću dobiti ovaj sudoper kabinet out "" Oh, oprostite ", rekao sam. Ja ću ići staviti neke odjeće na "Kao što sam okrenuo da hoda sam primjetio sam imao utjecaj na njega. Njegov kurac je bio visi van oko 3 "ispod skuta njegove gaćice. Također sam primijetio da on nije nosio bilo prstenje i ne tan linije.
Pomislio sam. Koliko je bio više iza njegovih odsječen hlače? Otišao sam gore i blatobran hladnu vodu na licu da se ohladi malo. Ja sam obrisala ženski vlage iz mog cooche i obukla. JA je otišao natrag u kuhinju za reći zbogom. Clint je otišao. Njegov alat pojas je bio tamo, ali on nije bio. Sam napustio ići na posao.
Razmišljao sam o Clint cijeli dan i što sam vidio ranije. Moj dan je učinjeno u 17:00. Ja vozio natrag doma ne znam što bih naći. Pješačka u nusprostorija & u kuhinji, ili gdje je kuhinja. Sobom je imao ništa u njoj. Svi zidni ormari, kat brojači otišao. To je bio samo prazan prostor. Moj glas bi eko zbog prazninu. Soba je bila čista i alati su bili protiv zida na sawhorses.
Zvao sam se za kućna dostava pizza za večeru i uzeo ah brzo tuš i stavite na moj ogrtač."Ding Dong na vrata", rekao je glas. Vaša Pizza Mam. Otvorio sam vrata, to je bio Clint isporuku pizza. "Što dovraga radiš na crno Clint", upitao sam. Da to plaća račune mam."Prestani me zvala mam! To je gospođa Tanner Ok? Pa možete me zvati Angie "" Ja sam tvoj pizza mam, Angie Ups, sorry "Dospio sam dolje da biste dobili moj torbicu s poda da mu isplati i moj ogrtač pao otvoriti. Clint je dobio oko puna moje golotinje od mojih grudi do mog čovjeka manje maca.
"Oh My Angie. To je bilo izgleda tako lijep. Ako mi ne rade za vas bih skočiti svoje seksi kosti desne ovdje! Angie ste najseksi žena koju sam ikad upoznao "Ja ne znam šta da kažem Clintom. Moj muž, Lou nikada nije rekao stvari kao što je to za mene. Moj razrez odmah navlažene. Osjećao sam se moje bradavice pojavljuju. "Clint mogu reći isto za vas. Vidio sam te pod mojim sudopera drugi dan i svoje stvari vješanje vanjska i sam volio ono što sam vidio "
"Angie, nisam trebala dobiti emocionalno uključeni ili privlači Franks korisnicima. Ti si najljepša, najseksi žena na planeti "Clint sam privlači vas kao dobro, tako što ćemo učiniti?" On je postavljen njegov pizza na ljestvici. On je počeo ljubiti mene imaju Podigoh ogrtač off na stranu. On je poljubi i malo moj vrat na prvi, a zatim se kreće prema dolje na moj hard bradavice, dojenčad, te ih grizu. Premještanje dolje Clint mi je otvorio haljinu i pritisnuo svoje usne uz moje mokro klitoris. Skoro sam se onesvijestila samo upravljanje da se osloni na svoje ljestvice kucaju pizza na pod. Clint maknuti moj haljinu u potpunosti ostavljajući ga ispustite na pod. On polako preselio svoj put do ljubljenje i mene grizu. Clint nježno počeo trljajući svoje lijepe teško član protiv moje maca usnama.Znao sam da sam o tome da zajebavati ovaj tip.
Sam pao na koljena i lizali mu masivni penis i postupno progutao svoju muževnost.Krvnih žila u njegov penis su veličine olovke. Bio sam gutanje kao što sam jacked i isisan ga isključite. Clint jebeno moje lice sa glatkim dubokim potezima dok je povikao. "Angie, Prokleti dama sisati moj kurac i pomozi mi sići"  Seks na brzinu  Uskoro osjetio okus svog čovjeka sperma snimanja u grlu. To je prvi put u 2 godine sam imao pravi čovjek mesa u grlu.Gawd! Bio sam toliko uspaljen. Nisam zaboravio kako da proguta muški goop. Svaki udarac je naslikao grlu s njegova sperma. Ustao sam sa svojim sjeme svih nad mojim brada. Zgrabio sam Clint za ruku i doveo svoje na moju spavaću sobu.
"Ima li još sperma u tim loptica" Pitao sam ga. "Angie, imat ćete vidjeti za sebe", odgovorio je. Sjedio sam na moj krevet. JA je uzeo njegov penis krut polu natrag u usta te ga isisan na drugu punu erekciju. Clint podigao mi noge preko njegova ramena i stavio kurac na moj coochie. Clint bubnjao njegov penis preko moje klitoris nekoliko puta da me zafrkavati. me šalje u čiste seksualne požude. JA ganut moj hips u skladu s njegovim napretkom. Moj muž, Lou je imala dobre veličine penis, ali ništa se ovo sviđa. Clint je počeo s kratkim potezima, svaki put malo dalje u mom maca. Osjećao sam tako pun i Clint nije još dosegnula dno. Brzina povećala dubine slijedi. Ubrzo sam imao punih osam + inča duboko u mojoj ljubavi cannel.
Clint mi je snažno tuklo mi je teško brzo za najduži put. Gotovo povlačenjem njegov penis out i vožnje duboko u moju vlažnost neuredan. Ja jahali svaki njegov udarac s ah osvete.Osjećao sam se moja utroba stegnuti bliži veliki eksplozivni orgazam. On je nastavio njegov napad na moje tijelo. Čuo sam ga uzeti dubok dah. On umočen u najdubljem dijelu moje utrobe. Clint počeo zabadanje teško i duboko. Osjećao sam se kao svatko je počeo pulsirati duboko u meni. Špricati nakon špricati je ispraznio mu jaja još jednom.Njegov prskanje moja utroba pokrenuli moje orgazam i otišli smo gore i spustio se zajedno u loptu znoja i sperma. Mi smo tamo ležao spooning i cuddling pokušava vratiti naše sabranosti. Mi dozed off za malo.
Dobio sam do tuš opet. Minuta kasnije Clint mi se pridružio. On je oprao moje leđa, stražnjicu i noge. Okrenula sam se. To je krivu stvar za napraviti. Clint počeo igrati ponovno. Moja maca usne su još uvijek nabrekle s krvlju. Nije trebalo dugo prije nego što smo bili uključeni u seksu. On je podigao moje desne noge i mene opet uze. Njegov kurac je bio toliko nevjerojatan, to je još uvijek gore i savijanja. Ja pumpa ga nekoliko puta i stavite glavu na moj ulaz. A! Wow je išao sve do kuće. Clint je počeo sa sporim prodora dok štipanje moje bradavice. Postupno povećanje brzine kao što sam ga jebeno natrag. U tom položaju je bio udarajući moj g-spot, a ni u kojem trenutku sam bio squirting moj dama cum svi nad nama. Ovaj fantastičan orgazam ostavio me slabost u koljenima.
JA ganut moj dolje nogu i okrenuo. Ja pognut da će mu dati pristup, Clint nova što sam sugerirajući. On je umetnuta njegov penis i otišao u jebeni moj coochie sa sporim duboko potezima zaustavio u utrobi težak da biste dobili u moje maternice. Bio sam drži na tuš vrata i slavine uskoro sam bio backup, protiv njega kao što smo imali spolni odnos opet. Nisam se mogao sjetiti da se bavi u seksu sa građevinski radnik koji sam upravo upoznao dan prije, ali to se dogodilo.
Petting i ljubi kao što Clint i sam završio naš tuš. Mi sušene međusobno isključivanje."Clint" rekao sam, "Što ćemo učiniti sada o radu na moju kuću? Ovo je idući u biti teško usredotočiti se na to ", rekao je," Angie, Frank će se ovdje. Mi možemo dobiti ovu prepraviti učinio sasvim u redu "
Moja kuća je oko 5 tjedana kako bi dobili potpuni makeover i izgledalo je čudesno.Izgradnje kredita bio plaćen. Tijekom tog vremena Clint i uspio sam da vijak jedni drugima mnogo puta kao što je par preko sexed tinejdžerima. Frank nikada nije znao o našoj vezi.
Nakon što je Frank i Clintom su učinili. Bio sam sam opet nakon pet tjedana. Clint nazvao me nekoliko mjeseci kasnije, možemo datirati a, i jebeno ah hrpa. Ispada da je Clint je razveden. Bio sam udovica i također trudna. Rekao sam Clint o situaciji. Bio je tako sretan o dijete dolazi. Clint preselili u moju kuću, a mi bili u braku kratko nakon toga.

Нема коментара:

Постави коментар