.

Servis za upoznavanje

понедељак, 25. јануар 2010.

Poznanstva za parove

Za parove.Te noći, nakon što sam vidio Bens iznenađujuće penis pucati sve koji dolaze sve više pašu podu, ja

igrao sa mojim maca cijelu noć. Zamišljao sam ga raditi opet i nije mogao spavati jedva sve

noć. Mislim da sam napravio sebi doći deset puta. Zatim, idućeg jutra kad alarm mi je otišao off,

prva stvar koju sam učinio je trljati moju clitty dok sam došao. Jednostavno nisam mogao dobiti slike iz moje

glava. JA nije 'ravan imati doručak, JA ljepušan velik dio ran

u štali tog jutra. Sam bio pravedan nadajući se da bi svatko bio vanjska strana za jutro. Bez takvih

sreća. Tata i nekoliko pomagači bili su još uvijek u štali. Veterinar je bio tamo i opet oni

su svi pričaju ozbiljan razgovor pa sam ostao daleko. JA je otišao dolje to Ben's štala i još jednom, ja

ga je našao sa glavom visjeti nisko i ja mogao reći da je više pada u depresiju. Ovo

nije dobro, mislio sam. Ako on ne vodi upozorenje, on će ići u duboku depresiju i

nikad mi ćemo ga primiti se držati svoju želju da ozdravi. Konji su smiješno na taj način. Počela sam govoriti domino poznanstva

s Ben ga četkanjem i kuckanje njegove bočne zadržati njegovu pozornost. Ben nije stvarno

odgovoriti. Znao sam da nešto učiniti, a uskoro. JA pravedan mogao 'imati moj najbolji prijatelj dati

do. Ja zgazi do ruba na pašu i uzeo pogledati gdje je svatko bio. Tada sam

uzeo priliku. Priliku nikad neću zaboraviti. Kao što sam razgovarao s Ben, ja počeo trljati njegov

underbelly. Dovoljno daleko natrag na dodir njegove korice. Ben perked se malo, ali je zadržao njegovu glavu

visjeti nisko. Napokon, JA primjećen njegov penis početka do pada. Dospio sam se za to i

počeo ga stisnuti polako. Ben je bio na pola puta od kada sam čuo glasove bliže meni. Što će

I ne, oh ne, oni će me vidjeti. Ja zgazi iz leđa Ben i štala u blizini vrata.
"Susan" Tata povikaše,
"Ya Daddy"
"Trebam te da teče u grad za mene." daddy churped
"Ah, nisam hranio Ben još"
"Ok, završiti i dođite me vidjeti u shop"
"Naravno daddy, biti tamo u 20 minuta ili na taj način" ja purred
Tata nikad nije odgovorio, ali samo se okrenuo i izišao sa ostalim težaka.

Okrenuo sam se natrag na Ben, njegov penis bio jedva se kad sam dobila natrag k njemu.
"Ben ću morati napraviti ovo brzo, želim da vas na taj način sretan I'm gonna činiti ono što sam učinio prošle

noć u redu? "Sada sam novi Ben ne bih razgovarati natrag k meni, ali ja

misao ako sam razgovarao s njim, dok sam dosegla za njegov mekani penis on svibanj oporaviti se malo. Ben je bio

stvarno tako tužno. Znao sam da moj posao izrezati za mene i ja imali samo 20 minuta.
Sam kleknuo i počeo nježno trljanje Bens underbelly opet i lagano trljati njegov

hardening penis. Uskoro, njegov divovski penis bio je u potpunosti produžen. Dobivanje teže od drugog. Ja

počeo trljanje pune dužine njegova nevjerojatna penis. Sam mogao osjetiti ga početku da je to

vlastita srca. Vene njegov penis je swolen i ovaj masivan kurac došao u životu.

Uz svaki puls svoga srca, Bens pijetao će savijati u mojim rukama. Počeo sam lizanje kraj

njegov penis i osjetio toplo precome na moj jezik. On okusi dobro. Znao sam da nisam imao

vremena za puno i nisam mogao dobiti prljav, tata bi se znati nešto nije u redu. JA je zadržao lizanje pozn

onda isisan glavu svoje masivni penis u usta. Njegov penis je narasla u mojim ustima. Njegovo

slabinama počeo skakati nešto poput male jerking prijedloga. Njegova vruća krut bio čudovište

lupanje pri svakom pokretu sam napravio. Zatim, Ben je krut. Njegovo cijelo tijelo kao da se zamrzne, ja

to znao, on je idući u dogoditi se. Sam želio da bude tako loše, ali sam znala da sam morao čekati. I povukao svoju

kurac iz mojih usta i baš kao što sam učinio je pucao ogroman izbaciti dolaze svi koji je otišao do

zid zajednice na pašu. JA je zadržao jerking njegov penis dok je neprestano dolazio. Stavio sam moja

ruka u blizini ispred njegov penis uhvatiti neke. Došao je toliko vruće na svoju ruku. Bio sam tako

uzbuđen do sada, moja maca je samo kaplje. To je bilo tako fantastično, Ben sam gledao kao on

opušteno. Ben je bio sada upozorenja. Hodao sam oko na njegovo lice, govori slatko sam mu rekao.
"Sada dječak, ima puno više gdje je došao iz nije tamo?" kao što sam lizali neki dolaze

iz moje ruke. Ben snorted i činilo se da će u puno bolje raspoloženje. Njegova glava je gore, uši su upozorenja.

Da, on je znao ono što sam mislio. Ubrzo sam shvatio da sam morao izaći do tate

brzo pa sam hranio Ben, čisti se pašu malo. Smijeh mi je rekao da Ben da ako on može udariti

zid na pašu iz na osam metara daleko, Ja sam obličje naprijed to više uzbudljive zabave.

.... poznanstva i druzenja

Tata me je napraviti izlet u grad da pokupite neke drvo za popravak ograde koja je dolje. Kao što sam

vozio u grad, ja počeškala skroz mokar mokro maca. Nisam ni vidjeti automobil koji se izvući iz

svoje trake. JA pogodak stražnjem dijelu automobila i uz put sam to znao, bila sam naopačke u

jarku. Bila sam ogorčena sve više. Nisam jedva mogao pomaknuti. Slijedeće što sam znao da sam se probudio u

bolnicu. "Mi smo bili toliko zabrinuti", to je bio moj moms glas.
"ono, što se dogodilo?" JA je pitao
"ste bili u nesreći. ste vrlo sretan

mlada dama "doktor je rekao da me
Ako JA nije 'imati dosta stvari mi se događaju u posljednjih nekoliko mjeseci, morao sam ući

nesreće. Moja ruka je bio slomljen, sam imao brace leđa, vrat braće i prijelom koljena. Ja

je nered reći najmanje. "Susan hunny, mi smo na taj način dearth tvoj ok, mislim, na

barem još uvijek s nama ", rekao je mama u suzama
"nije se ni vidjeti auto?" daddy growled
"ono auto?" I mrmljao
"Valjda nije, sorry draga, ja nisam ljut na vas", rekao je tata u ljepši ton
Sam bio u nesreći glupo sve zbog moje seksualne želje. Vožnja kući dva dana kasnije

je bio zanimljiv. Oni me odveo na to gdje se nesreća dogodilo, a ja stvarno ne

sjećati se bilo koji od Internet. Kada smo doma su mi pomogli u gostinska soba. To je bio

dole i puno lakši pristup od moje spavaće sobe. Mama i tata mi je rekao da bih se

koristeći ovu sobu dok sam mogao dobiti oko bolje. Dakle, za narednih nekoliko tjedana sam se kući

recooperating. Misli Ben nikada stvarno ušao moj um poslije večere sve do tog dana

Kad tatica rekao je kako će se obaviti neke kućanske poslove.
"Ben! Kako je Ben" Ja povikao
"On je radi ok, mislim da je on ipak propusti" Daddy churped nazad
"Želim ga vidjeti, mogu ići, mogu li sam uzviknula
"Nije za nekoliko dana hunny" mama vratila na mene.
Bio je dug dva dana. Bio sam toliko zabrinuti za moj Ben. Što ako je postao previše depresivni, što

ako je .... sve te lude misli križan moj um i prilično mnogo stado mene ispucan. Konačno, to

je u srijedu, ja mogao vidjeti moj Ben. Tata mi je pomogao u invalidska kolica i uvaljen mene vanjska strana to

ambar. Bio sam tako sretan da vidi Ben sa glavom održan prilično dobar. Tata zaustavljen upravo

izvan štala tako da sam ga mogao vidjeti i razgovarati s njim. Tata je otišao i nije malo stvari u

štali i vratio se da mi je vidjeti ako sam htjela ostati ili vratiti se kući. Oh, bio sam

boravka, Sam bio uzimajući mokro samo gleda na njega. Problem je bio kako bi mi mogli napraviti

ništa aroud moj tata. "dobro, ako želite ostati ovdje za neko vrijeme,

Ja ću vas ostaviti ovdje, ali neću se vratiti za nekoliko sati "
"To je u redu tata, I'll be fine, zadržat ćemo jedni druge tvrtke", rekao sam sa malo

sparan ton. Oh moj um je bio going crazy, moja maca je bio toliko mokar i ...
"Tata, mogu li me svitak dolje do kraja ambar za kupatilo prije nego što idete? Ja mogu

vratiti se sasvim u redu "Tata grabed stolica ručke i mene valjanih

dolje, mi je dala malo pipa na ramenu i onda je rekao najbolja stvar koju sam čuo u

dugo vremena. "dečki i ja ću biti izvan na stari most,

moramo to popraviti. Bi se trebala vratiti po podne. Oh, ya, a vaše mame ide u grad u kupovinu,

ako želite ići ću joj reći da dođe dobijete "
"Ne, ja bih radije samo ostati ovdje", rekao sam gorljivo
"Dobro, ja ću pustiti tvoja mama zna"
"u redu, hvala tata, volim te"
Uz to, moj tata napustio ambar. I stumbled polako u kupaonicu koja je bila

također promijeniti prostor za bazen. Nije bilo teško za mene da biste dobili okolo kao što sam bio jedini nosio

spavaćica slip i kućni kaput. Kao što sam učinio moj posao, primijetio sam u bazen igračke

kutu. Jedan predmet posebno je bio skup vode krila da imamo za mlađu djecu koja

mogu posjetiti. Kad je učinio ja, ja othrama na to kutu i pokupio par vode

krila. Bio sam, naravno, misli na Ben. Sam mogao napuhati krila i smjestite ih preko Bens

pijetao. On bi ga ljubav. Uvijek sam mogao pustiti zrak van i držati ih u mom prtljagu okvir

u blizini štala. Oh, moja mašta je otišao divlje. U vrijeme kad sam se vratio u Ben, je završio

njegovu torbu hrane i činilo se da se u prilično dobrom raspoloženju. Ja duhati se oba krila i vode

nakon preseljenja bala slame na kraj Bena, sjedio sam na njega i počela milovati Bens pod

trbuh i dodir njegov penis. Ben znao, sjetio se. Njegov kurac je bio vani ni u kojem trenutku.

Lupanje i potpuno uzbuđeni da me vide i da se osjećam.
"Good-bye draga, vratiti se u nekoliko sati" je došao glas moje majke
"Bok mama, love ya" I povikaše nazad.
Ja nikada nije čuo štagalj otvorena vrata, ali sam čuo u neposrednoj blizini. Dobio sam se samo da bi potvrdili. Ja

također čuo auto roll iz trake. Znala sam da sam morao kupiti neki slušanja i uređaji

ih sakriti u štali, ako to zabavan je idući u nastaviti. Ali upravo sada, sve što sam htjela je da

izraditi moj Ben dolaze. Ne samo dolaze, dolaze sve preko mene. Preselio sam oko na pašu naći ručnik

U mom pohranu okvir. Također sam primijetio da nisam još stavio druge kubura daleko. Kada smo

prvi put u Ben futrole (remen) da podigne mu je to bio onaj koji smo pokušali. Bilo je to malo

veliki, više za puno viši konja. Kao što sam sjedio natrag dolje i počelo moj najbolji prijatelj sve

radio gore, JA je uzeo jedan od vode krila i palced na njegov penis. Ben loved it. On

napravio zvukove radosti i tako da sam dodao drugi. To jedno, počeo sam ga drkati s.

Ben je počeo raditi taj humping stvar je učinio i prije. Vrsta poskakivanje svoga slabinama. Ben

sigurni da je i sam uživajući i sam bio previše. Sam bio uzimajući tako uzbuđena da ću ga imati

dolaze sve preko mene. Morao sam se zaustaviti na trenutak, dok sam maknuti moju haljinu. Moj spavaćica I slip

pomislio bih siđite i držati ga zatvoriti u slučaju morao sam ga staviti natrag na brzo. Gledam leđa

at Ben, on je okrenuo glavu prema meni i bila je frka me. Bilo je kao da je govorio:

"come on girl, get me off". Upravo sam se nasmijao i dobio sve do moždanog udara njegov glavni, uši i neka mu

vrući dah prevrnuti moje Titties. Ben je iskoristio svoj snažan grickati usne na moje Titties i to napravio

tako mi je vruće. Bio sam natopljene, gotovo kaplje. Dospio sam do moje mokro usisavanje maca i počeo

trljati moju clitty. Ya Oh, to je bio tako dobar. Ben će grickati na moje Titties, napraviti smijati se na mene

i onda grickati opet, znao je WHA t sam htjela. Sam mogla kretati između Titties i njegov snažan

usne i on je pravedan je zadržao na to radiš. Sam otvorila oči, moje disanje je tako brzo sad, bio sam blizu

vrhunac kada je vodio kroz misao moju glavu. Would it work? Pitala sam se, to mogu, ja samo Oh

morate probati ...

Brzo sam se okrenuo da futrole sam vidio samo trenutak prije. JA poticaj na to

ga, izvukao ga van na pašu polici i tosed preko Ben. Ben malo skočio kad sam to učinio,

nesigurna u ono što Sam bio idući u pokušati obaviti. Ben je postao malo zbunjen. Ja sam moje najbolje da ga smiriti

dolje tada je počeo vezanje dvije strane drugog remen zajedno. Ja valjanog remen tako

čvorova bili na strani Bens i zgazi back to pogledati moj izum. Ben je bio u sling i

on ne ide nigdje. Nisam mogla kretati dobro, jedna ruka u gips, koljeno braće, vrat i

natrag aparatića je uklonjen prije nego što sam došao kući iz bolnice. Bens penis je otišao

mekša. Jedan od vode krila je pao na tlo. Dospio sam dolje za to i bez

Ben je bio da se vratili snagu u njegov penis bez moje pomoći. Ben je htio da njegov penis

biti u grču off. Upravo sam imao bolju ideju. Bio sam toliko mokar, samo sam morala probati.
...
Jednom sam imao Bens pijetao sve tvrdo i drugi vode krilo natrag na njemu, ja polako indeksirano u

drugi remen. Thats pravo, bio sam gonna fuck moj konj. Bio sam savladati sa željom. Ja

ne mislim ništa mogli su me prestali. Svatko mogao doći u koš i ja

bi i dalje su pokušali da ga zajebavati. Ali nitko nije došao i. Mi smo bili sami. Ja indeksirao u

remen tako da sam mogao vrsta samo visiti tamo. Ja zaglavi moja jedna dobra ruka kroz rupe gdje

konji noga bi se uklapaju. Dospio sam natrag u njegov penis. Sam mogao osjetiti udarajući ga mi u leđa

moje noge sa svojim vrućim hard penis. Na kraju, dobio sam svoju ruku na njegov štap krut. Ja polako počeo

premjestiti na kraju njegov penis nad mojim mokrim maca. Sve odjednom, Bens kurac došao u potpunosti u životu i on

gurnuo na mene. Oh, to je bio toliko iznenađujuće, na taj način ogroman, tako vruće. Nisam bio siguran je li čak i

napadaj na mene, ali sam bio toliko mokar, nema ga proturječan. Osjećala sam njegov penis puls kao prije.

Uz svaki tući svoga srca, Bens kurac rastao i subsided. Njegov zadnji četvrtine počeo da skače

kao i prije nego previše. Ben sada je bio poduzetan u mene i gotovo u stalan tempo. Bio sam u

san zemlju extacy. Bio sam tako vruće, mogla sam osjetiti njegov masivni penis mi se proteže izvan

što sam ikad doživjela. Sam mogao osjetiti vodu krila držeći ga natrag. Ben je bio

crpne oko šest do osam inča konja penis u meni i ja bio loveing svaki centimetar. Sam mogao

osjetiti sokovi trčanje niz moje noge. Tada ...

Ben je krut. Ben's cijelo tijelo smrznuti krut. Zatim, kao što je balon punjenje sa zrakom, moja maca

bio je ispunjen sa svojim vrućim pun pare dolaze. Sam mogao osjetiti svaki praska iz njegovih jaja. Sam mogao čuti

kapanje dolaze do poda kao što je netko bio lije vodu iz čaša. Ben je bio disanje

tako teško, primjetio sam da je čak i pjene na usta, vješanje ljudi, konji imaju tendenciju da se pjena na

usta kad su izuzetno toplo. Ili u ovom slučaju, HOT. Ben je bila frka i puffing

samo pokušava uhvatiti svoj dah. Ben had me učinio dobro. Bio sam iscrpljen. Sve sam mogao učiniti bila

samo ležim u sling osjećaj sve koji dolaze pokrenuti niz moje noge. Uskoro, Bens pijetao slid

vanjska strana od moj pohaban maca. Hladno nacrt naletio na moju otvoren šlic i poslao drhtavice iako me.
Kao što sam polako indeksirao iz remen primijetio sam da mi noge bile slabe. Ben je činio takav

velik posao na mene da sam jedva mogao stajati. Trebalo mi je gotovo dva sata za čišćenje sebe, Ben

i štand do. Bio sam tako ogorčena. Ben je nacrtana malo krv iz mene, ja samo mogu zamisliti da

on ripped me malo s tim velikim pijetao njegova. Da ne spominjem da sam već bio u bolovima od

moje nesreće. Do vremena mama došla kući, bila sam na bazen u suncu potpuno

proveo od moj najbolji prijatelj Ben.
.......

Ben i ja imao niz susreta, nakon tog prvog awsome zajebavati. Bilo je gotovo mjesec dana prije

Ja bi da je njegov penis u meni opet zato što je imao tore me malo. Naravno

da nije mene prestati koristiti moje ruke i jezik. Nadam se da ste uživali u moju avanturu i

kada imam vremena. Ja ću ti reći o tome kako dobro Ben učinio nakon što smo ga postavili natrag na svoje četiri

noge. On je ozdravio vrlo dobro. Dovoljno dobro tako da sam mogao voziti na leđima. Mi smo imali velike farme

a bilo je i puno više avantura koja želim reći svima vama, tako glasovati o ovom gore

i možda ću im reći previše vas.Za ljubavna poznanstva

Нема коментара:

Постави коментар