.

Servis za upoznavanje

четвртак, 21. јануар 2010.

oglasi poznanstva


Moja supruga i ja bio obećavajući za posjet Anne, moja majka-in-law, otkad tužan smrti Dona, moja žena oca, šest mjeseci prije.
Claire i znao sam da je Ana bila duboko rastužen po donošenje svog voljenog muža nakon što je milostivo kratke bolesti, a ipak nas okolnosti spriječen izradu putovanje u Claire djetinjstvo do sada. Anne, u 51, bio je još uvijek atraktivna žena, te u sretnijim vremenima moja žena bi me nježno gunđati o činjenici da sam blago će koketirati s majkom kad smo svi bi se zajedno na Božić ili tijekom ljetnih odmora. Istina, Anne doista me podsjeti na stariju verziju moje lijepe žene, isto raven tamnu kosu, slične hourglass oblik tijela i nevjerojatan par prirodnih grudi koje su bile sasvim malo veće od Claire je sladak 34 Cs. U više navrata kao Anne mogao savijati prema dolje promijeniti DVD ili doći do dohvatiti drugu bocu crnog vina, ja bih spaziti u prolazu mider pojas ili čarape vrhu te su se žurno gledati daleko da ne bi moja supruga ili moj otac - in-law obavijesti mog interesa. Doista, Don je bio strahovito ponosan i njegova supruga i kćer elegantni dobar izgled, često trčanje zahvalan predati Anne je modeliran kao magarac je prošao ili dopadljivo patting Claire bedro kao i ona ga regaled s pričama o svom radu u TV produkciji. "Moje lijepe djevojke", on bi reći i zadovoljan osmijeh, "mi smo jako sretni ljudi, Phillip ..." Propustio sam Don, je čovjek mogli dijeliti rakiju i cigaru s, a nije bilo nikoga od akwardness da ponekad postoji između son-in-zakon i njegove supruge tata ... i iako sam ga oba gđica Anne i Claire osjetio da gubitak stotinu puta više ...oglasi devojke

Claire obitelj dom bio razbacan stari gomila u New Yorku, a kao što smo izdvajali u Mercedes mislio sam kako praznih velika stara kuća mora činiti do Anne sada ... Kao što smo crunched se zaustavi na makadamski kolovoz ekran vrata otvorena da bi se otkrilo moja mama-in-law vitlajući bocom pjenušca i tri čaše flauta, "Welcome djece", rekla je: "Ja sam propustila te momački ..." Izgledala je odlično, noseći crna koktel haljina sa neproziran najlonke i pete i joj kosa kraća nego što sam se sjetila. Ja sam stidi reći da je za djelić sekunde moje oči zalutao na Anne je impresivan bosum ali sam stajao leđa kao Claire napravio korak naprijed u zagrljaj joj mama, "How've si bio?", Šapnula je, i mislim Anne je odgovorio: " I'm doing redu med, ali to je dobro vidjeti te djecu ... "I neka ih imaju svoj trenutak, dirnut činjenicom da ih oboje su suze u njihovim očima ..." Ne tuga danas ", rekao je Anne. "Don ne bi htio da, Phillip, dođi i pomozi mi otvori ovaj vina ..." sam uzeo bocu iz njega i popped pluta, obje djevojke vičući "Whoosh!" I uze čašu od Anne i sve nas prolijeva piće. Kao što smo naš pio vino na osunčanim trijemu I neka majka i kći nadoknaditi ... Ana je objasnio kako je ona borila s njom tuga u sljedećim mjesecima Don smrtnog slučaja, ne može čak i spavati u master spavaća soba su imali zajedničku ona sada spavao u Claire stari soba, koja je rekla da se osjeća bliže njezinom kćeri."Barem na ovaj posjet te momački imati vlastitu kupaonicu", našalio ona, prije nego što više približiti mene i ljubi me na mom obrazu. "Hvala za donijeti joj, Phillip", rekla je sa vlažnim očima, "Sada ćemo ići jesti ..."
erotska druzenja

Večera kod Claire stare kuće bio je legendaran, kao i uvijek ... Nakon dvije boce Pinot Grigio s hranom mi umirovljeni za konzervatorij u leđa od boravka i pio velike snifters rakije kao što sam dimljena cigaru. Razgovarali smo Don i vremena prošlosti i Anne nam je rekla kako joj je nedavno uzimanje umjetnosti klase u nastojanju da sebe zadržati okupirana i zauzet. Gledao sam kao majka i kći utješen i čavrljao sa svakim drugim, i osjećao sam se priviliged biti dio ove obitelji. Claire Anne pitao ima li sladak ljudi u svom razredu i umjetnosti i djevojke giggled kao Anne rekao. "Pa, možda učiteljica, Steve, ali nisam spremna za romantiku samo još ... Iako sam priznati da mi nedostaje tvoj tata pažnje! Ja sam se na redovno seks i vaše tata me zadržala vrlo sretan u tom smislu! I miss čovjeka! "Kao i od njih urušio u smijeh osjetio sam siguran da neki dan Anne uskoro doista moglo naći momak na ljubav opet, i to samo za trenutak nije mislim Don uz bol i žaljenje ..." Mislim da 're sad cure moje, tata ", mislio sam ... I opet sam primijetio kako je na vrlo sličan moja žena i njezina majka su lijepe, više poput sestre zaista, kao i vino i rakija je stupio na snagu primijetio sam kako Anne's suknja narasla do prikaz tantalising svjetlucanje Gaće bijele, vidljiv kroz joj crne najlonke. Claire antilop-cipelica za bebu noge su do sada sastavila je pod svojim dnu, priuštiti mi lucious bljesak mliječno bedro iznad čarape Voljela sam ju nositi. U jednom trenutku, znajući da sam bio u ovoj fazi nešto ostavio iz razgovora ona mi je dala apologetski mig da sam mislio održava nagovještaj obećanja. A možda su moje mašte, ali kao Anne postignut na to pat moje bedro u isprika za girly ton razgovora sam mislio da bi mogla imati zastao tek TAD predugo da bude nevin ... paklu, bio sam opijaju se i bilo je vrijeme za mene se povući, ostavljajući majka i kći na njihove žestoke lupetati."Ladies, idem u krevet", rekao sam: "Ja se ostaviti i da Vaše girly ogovaranja." Kao što sam ustao sam stumbled lagano nanošenje i Anne i Claire do kolapsa ponovno u giggles. Zbunjen sam na čelu za ispred kuće i stepenice. "Ne zaboravite," pod nazivom Anne, "Vi ste majstor u spavaćoj sobi gdje sam smješten kofere, ne pada se stepenicama ..." I otišao sam, slušajući nestašna tittering mog supruga i majka ... nova poznanstva

Mora da sam klimnuo off za vrijeme u Don i Anne je stari krevet, jer sam bio Awoken je prilično pijani Claire tetura u spavaću sobu. "Jesi li budna, dušo?" Ona šapnula. U mjesečina struji kroz prozor sam mogao vidjeti da je skinuta joj bluzu i grudnjak i stali na stranu kreveta u samo njoj suknje i čizme. Njezina tamna kosa, lijepo lice uokvireno njoj i vidio sam da su joj grudi upswept je okrunjen je sladak i vrlo uspravno bradavice. To bi moglo biti na jesen svježina koja je uzrokovala efekt, ali Sam bio nadajući to je nešto drugo .... Bez daljnje svlačenje ona skliznula u njoj roditelja krevetu pored mene. "Bili ste tako lijepo da moja mama", prošaptao je, "mi je potrebno razgovarati i stvarno bili razumijevanje o tome ... sam govoreći joj kako je sretan you make me i rekla da joj podsjetiti moj tata kad ga je upoznao na faksu ... Baby I love you, a moja mama te voli, a ja stvarno želite učiniti nešto lijepo za tebe "cos you're takve ljepote ..." Ona hiccuped nešto u ovom trenutku, ali ja priznajem ja nisam zaista primijetiti jer bi došla dolje i uzeo mi kurac u ruku i počela nježno me miluju. "Baby, ako ste previše umorni da je u redu, ali ja kinda želim da me jebati ..." Očigledno nisam bio previše umoran i moj kurac brzo počela ukrutiti pod moje žene skilfull ministrations. Ona me poljubi joj ruku i duboko ganut gore i dolje na mom hard rock do sada vratilo. Moja vlastita ruka sada snaked ispod svoje pletene suknje kao što sam počeškala palac protiv unutar njezina visoka vrha, dosadan joj je četkanje mojim prstima protiv ispred njezine gaćice, koje sam mogao osjetiti već su bile mokre sa svojim slatkim sokovima ... Kao što je mojim usnama preselio se iz usta joj grudi sam uzeo prvi, a zatim druge nalik na gumu bradavicu u moja usta, lagano dosadan joj tits s moje zube u način na koji ja znam ona voli ... Sad je počela stenjati strasno kao lijevom rukom počeo je ubrzatinjezina djelovanja na moj tvrd kurac. Moji prsti sada unutar nje, njezina desna ruka gmizati joj pod suknju i kidanje joj malo gaćice niz noge, snagging za drugi na njenom dizanju vrhovima, ona tore off malen ogrtač i donio joj je natopljena bič držati pod moj nos. "Taste Koliko želim te, dušo", ona panted. Claire stvarno nema najslađa maca mirisna Ive 'ikada sastati, a ja lopov joj natopljen gaćice na usta i pili duboko joj uzbuđenja. Kao što sam se preselio opet ljubiti joj usta sam počeo da se presele na jugu umočiti moj jezik u njezinu maca, moja omiljena, ali to nije bila da se, barem ne još ... Grabbing moja kosa je ona povika: "Samo me jebati, Phil", i iako sam bila razočarana ne na okus joj vruće Honeypot sam dužan. Kao što sam dosegla sve do položaja moja 9 "pijetao na ulazu joj ona wriggled ispod mene vuče joj suknju do njezina struka s obje ruke kao i ona uzdigne slomljen koljena. Osjećaj je antilop čizme grebanje vrhu mojih bedara sam ušao moja supruga s nagli potisak koji, na moje čuđenje pleasureable, prouzročio joj da dođe odmah. Ona je bitni duboko u moje rame kao što sam počela potisak. Mokro kao što je ona, joj zbijeno maca muzu moj hard rock štap i unutar par minuta sam bio crpne ekstravagantan opterećenje od uđeš u moj prekrasan beba ... druzenje

Kao što je moja omekšavanje penis skliznula iz nje, njoj maca je vlažan Burping buke! Ona je počela cerekati se ispod mene, a ja zaista previše počela smijati kao i još jednom joj tiny pussy napravio još jedan meliflously vlažne buku ... "I'm so sorry", rekao je moj Claire, iako mi je žao što je čudnovato kako je ona doista bila kao što je bila nekontrolirano smijanje do sada. "To je zato što vaše maca je mali i moj kurac je ogroman", rekao sam, ljubeći joj opet ... "I love you", kazala je, te smo postavili cuddling, možda nas oboje misleći kako sretni smo bili ...

Ona je skoro zaspao kad sam ju pitao da li je mišljenja da nisam otišao dolje na nju. "Sutra, darling," dahne ona, "i ja ću sisati tvoj penis onda previše, baby ... No to je bio ... ... ..." I od tada moj dragi je spavao .... I JA koji je potreban za cigarete!

Moj pusi su bili u mom džepu jakne koje bih ostavio u konzervatorij. Ne gnjavi don odjeću sam gmizati pažljivo niz stepenice tako da ne probuditi moju punicu i kao što sam ja lit Marlboro sam pokupila rakija bocu i izlio sam jaka. To je bio idući u biti dobar tjedan. Moja supruga i ja bih podijeliti neke kvalitete vrijeme i pomoći joj majka se pomiriti sa svojim gubitkom. Voljela sam Ana kao što sam je volio Don, i iako sam osjećala slabo kriv da bih ga ostavio toliko dugo jer sprovod na poziv u kuću sam znao da je ovaj odmor će biti samo ono što mi je potrebno za cement ono što smo imali u obitelji . Oba Claire i Anne bi bilo bolje za vrijeme smo proveli zajedno. Bio sam sretan momak da se takve posebne žene u mom životu. Osjećam se prilično samozadovoljan, ja izli drugi rakiju i zapalio drugi Marlboro ....

Na kraju, još uvijek gola, podstavljene sam se stepenicama i nježno kao što sam mogao. Bio sam na pola u nadi da ću probuditi Claire i zatražiti da joj je obećao osigurati taj udarac-posao, ili barem njezin zajeb opet prije nego što sam otišao spavati. Volim jebeni joj kad je već pun mi dođe. To čini da se osjećam da joj je maca pripada meni. Počeo sam da se teško kao što sam se popeo stepenicama. Shvativši Bio sam do sada prilično malo pio sam zaustavio na slijetanje prije mislio da sam to ući u redu spavaće sobe napravljena mi je kolut natrag u užas! Isuse, što ako sam se hodati na Anne i Don's spavaća soba sa hard on! Ova moja majka udovica-in-law, prekrasna kao što je bila, nije potrebno da biste vidjeli! Pogotovo što bi ona bila prilično u tisku o nedostaje pažnje od čovjeka oko kuće. Dakle, kao i uvijek, sam napravio moj put dolje u dvorani za Claire stari spavaća soba.

Claire je još uvijek spavao kao što sam ušao u sobu. Uvijek sam voljela svoju staru sobu, postere na zidu, cheerleading squad fotografije i nagrade ona pokupila u visoke škole i fakulteti.Bio sam uvijek ponosan na nju, ali u ovoj sobi bilo je pomalo i djevojka je bila prije nego što sam joj znao. Svidjelo mi se kad mi je došao u ovu kuću, jer nekako sam uvijek došla daleko znajući moju ženu malo bolje, a njoj još više ljubiti.

U thae potamne soba sam mogao vidjeti da je zaspao u krevetu, njezina tamna kosa kaskadno na jastuk i duvet zrcaljenja joj sladak oblik. Paziti da ne probudite joj direktno, ja sam smanjila na krevet kraj nje, moje grudi od njoj leđa i stavio mi ruku na bedro joj. Claire je vrlo susretljiv žena, a obično je nadležan kad god želim ju imati. Taj je rekao, ona obično ne uživati u seksu ujutro, na primjer, i ako ja moram ju probuditi iz sna, ako želim jebati njoj sam naučio da se vrlo nježna o tome. Ja lagano trčao svoju ruku joj duge noge, milovati nježno i zaustavio malo duže nego što je potrebno pri vrhu joj bedra. Primijetio sam da bih promijenio u najlonke, možda zato što je hladno, a ja mislio da bi moglo potrajati malo truda kako bi u njezine hlače opet na ovaj kasni sat, ali bio sam uspaljen kao pakao za moju Claire. Kao što je moj prst počeo da se koncentriraju na lagano miluje joj stidne nasip bio sam oduševljen pronaći da ona moaned mekano i privukao joj noge, osim da mi je bolje dozvoliti pristup. Kao što moja lijeva ruka postignut pod jastuk da udarac njezine prekrasne kose, moja desna ruka polako pronašao svoj put iznad pojas svoje hulahopke i skliznuo ispod gaćice da počnete moždanog udara koji sladak krznene maca. Kao prvo, a zatim drugi prst ušao joj ja pala mi s druge strane iz svoje kose i pozicionirani moj srednji prst njezina usta. Tu su signali s većinom oženjeni ljudi i to je jedan od naših. Ako ona mene želi, ona će sisati na moj prst i u osnovi predstavljati popušiti, kao moj vlastiti prsti igraju s njom maca. Ovaj put, pohlepni mala kuja preselio bočno na krevet i praktično proguta moj prst, u isto vrijeme otvaranja koljena i povlačenjem joj najlonke i gaćice od sa jedne strane. S njom natrag prema meni, stavio sam svoju ruku na svoje golo dupe i između nogu, moj palac protiv nje šupak i moje prste lagano dosadan joj klitoris. Do sada, ona je oplakivanje pospano ali nema sumnje da ono što je o to dogoditi u njoj, i kao što sam nastavio hod joj lice sa moje lijeve strane ja dopušteno moj palac na slajd ikada tako nježno na magarca.Kao što sam tako učinio, Claire je teška stenjati i opet malo pomaknut za premještanje njezina dna prema gore i mi dati više prostora za igru s njom zbijeno magarca. Iako se moja supruga i ja uživala analni seks na više od jednom prilikom, Claire insistira da se u 9 "Ja sam pomalo prevelika za nju da uživaju udobno, ipak, često kad se malo pijan ili jednostavno osjećaj osobito nestašan, ona će se omogućiti to. Večeras se činilo da je jedna od onih noći.

Do sada Claire vaginalni sokovi su natopljene moje prste i sam je bio zauzet masirajući one sokove u njezinu dnu. Svaki sada i opet bih uzeti moj palac je od svoje dupe i copiuosly je kaput sa moje pljuvačke prije umetanja natrag u nju, sve dok se pažljivo milovati njen klitoris sa mojim prstima. Kao što joj noge počele tresti, siguran znak da je moja djevojka je na spektakularan način da dođe, ja nestrpljivo joj se preselili u 'doggie' položaj i spremna da joj dupe. Kao što sam kneeled iza nje sam gledao dolje na moja supruga i opet se zahvalio mom sretan zvijezde na ljepotu, a ljepota je u to perverzni, da sam bio dovoljno sretan da hvatanje. Njezina alabaster leđa mi okrenuti, joj tamne brava blatobran preko jastuk, srce joj u obliku magarca podigao visoko i spreman je za proboj sam stavio moj debeli penis-glava na portalu njezina izlaska i lagano gurnuo. Ona je zbijeno, dapače, ona je uvijek bio čvrst, ali ovaj put jače nego što sam se sjetila. Pa ipak, kao što sam gurnuo dalje, ona moaned glasno s "Oooooooh ..." zvuk da sam znao saopćio više boli nego užitka. Kao što sam ja polako uklopiti u njoj sve dok moje oticanje lopte odmoran lagodan protiv nje dnu obraze ona panted odvratnosti u jastuk, vičući: "Jebi ... fuck ... fuck ... FUCK ME!"

Njezin plač od muke mi je krenuo i sam počeo jebati moju ženu s guštom. Uvijek paziti da ude njom ili joj šteti na bilo koji način, ovaj put sam joj šupak mi je snažno tuklo poput demona i kao što sam i zabode joj jebeno poput životinja joj krikovi strastvene boli me vodio preko ruba ... prste moje lijeve ruke su nastavili sa svojom rythmic stroking joj engorged klitoris dok moja desna ruka potresla joj dobrodošlicu magarca nazad u vremena sa svojom nasilnog lupanja. Kao što je moja ljepotica izrekao prosta većina likovac u njen jastuk ja sam bila zabrinuta za trenutak da joj se krikovi moglo probuditi svoju majku, ali onda sam osjetio joj sfinktera grč protiv moje natečene članica kao ona uživala je svoj drugi orgazam od noći. Svjestan da sam bio blizu moje vlastite dođe sam naslonila nazad kako bi pljuska joj prekrasne loše magarca za prljave Trollope Ljubio sam joj se. Njezina prigušeni krikovi "Don't Stop. Jebi me, jebi me, dolaze u mene! "Popunjena moje uši kao što sam ja ispunjena magarca, puno opterećenje kao i dva puta, tri puta, četiri puta, pet puta sam ispraznio moje lopte duboko u moje žene utroba ...

Ležeći preko leđa, ona je proveo, sated i iscrpljeni, zakucavanje moje srce polako vraća u normalu, dospio sam okolo da mi zagrljaj ljepote. "Moja djevojka", rekao sam, "Moja lijepa djevojka ..." Moja ruka gmizati oko na moj pehar Claire savršena male grudi. Te ih upoznao prije toga sam bio naviknut ... Full grudi, s izduženim bradavice i areolae poput kolačića ... ja i osjetio trzanje i istražili ... A onda je znao ... "Urggh, Krist," I sighed, "Anne I'm so sorry, molimo , ja sam tako tako žao ... "" Nisam, Phillip, nisam uopće žao ", rekla murmered", niti bi vam biti ... ... Son ".... Ipak murmuring moje neugodno ispričavati se Ja sam se olakšala iz kreveta, rušenje duvet kao što sam tako učinio, zaustavivši se osvrnem na moju majku-in-zakon kao što sam dosegla vrata spavaće sobe. Sa svoje dupe dalje od podigli madrac sam primijetio da je okrenuo svoje lice u mojem smjeru, a iako joj oči bile zatvorene vidio sam je nosila zadovoljan, znajući osmijeh. U drugom prije nego što sam otvorio vrata za povratak na moj supruga 'krevet sam vidio da je postavljen Anne dva prsta između nogu i bio im stoji u kremasti nered koji je još uvijek seeping od svoje napuknutu šupak. Kao što sam gledao, joj oči još uvijek zatvorene, ona je donijela joj sperma natovaren prsti joj usta i lizali ih čistim ...

I stumbled natrag u moju spavaću sobu, stari majstor spavaća soba, u stanju šoka. Kako bi sam napravio tako veliku grešku? Tiho otvaranje vrata sam nastojao unijeti bez buđenja moje lijepe Claire. Kao što sam pažljivo i tiho zatvorio vrata iza mene Okrenuo sam se pronaći ljubav mog života sjedeći u krevetu noseći samo svoje antilop čizme i čarape joj. "Dugujem vam uslugu", kazala je, lizanje joj usne gladno .... "Dođi ovdje sa svojim pijetao ...." Pokušala sam joj staviti off, pokušao sam ... Ali ona je zaista željela da me blow ... "Baby, ne morate se ..." rekao sam, ali sada je ona dosegla van i uzeti moje još uvijek polu-kruti alat u rukama. "Ja sam si nevaljao djevojka", kazala je šapnula je s jedne strane je počeo lagano stisnuti moje ljepljive ballsack kao i drugih premještena čvrsto gore i dolje moja debela osovina. Njezina lucious usne moje duboko obavijen uspravljena pijetao i ona je počela sisati na mene poput tisuću dolara poziv-girl. Ruka je bila koristeći milovati moje lopte sada preselili između nogu i od nje penis-punjeni grla čuo sam malo zadavio plač mi je rekao da je ona sama donosi off sa svojim prstima. Nije moguće držati leđa sam došao opet po treći put te noći, moje sjeme spurting na mahove, duboko u moje žene gladna usta. Vučenje leđa kao što je ona uživala svoju drobljenje orgazam moj konačan spurts kaskadna dolje njoj brada i dangled u njezinoj kosi. Još uvijek stoji od postelje oporavio sam u trenutku i gledala dolje na mom cum spattered darling. Njeno lijepo lice pogledala me s klanjaju izraz koji je ukazivao na način bezobzirno je znala da je ona bila samo sekunde prije. "Volim te puše samo nakon što ste me jebeno", kazala je, uzevši moju ruku i vodi me u krevet. Ona snuggled do mene i stavi lijepo lice na moje grudi. "Znaš zašto, dušo?" She asked. "To je zbog toga što tada mogu ja probati na tvoj penis, suprug ..." Polako joj disanje produbio i postao redovni i znao sam da je spavao.
..poznanstva.. Na svoje oči gledao u mrak jer sam slušao moj dragi je zadovoljan drijema. Koji kurac da sam učinio? Još važnije, što je bio kurac će se dogoditi kao nas troje sjede za doručak u nekoliko sati vremena?

Нема коментара:

Постави коментар