.

Servis za upoznavanje

субота, 23. јануар 2010.

Poznanstva za brak

ja bio sa svojom djevojkom za više od godinu dana sada, i naš seksualni život je bio iznenađujuće, ali ja sam htjela probati nešto novo. Htio sam probati ulogu obrata. ja nikada nije spomenuo ovo joj, i ja wasnt siguran o tome kako ona bi ga uzeti. jedne noći, odlučio sam da ga dovesti do nje.
"Ummm, hunni .. mogu li vas nešto pitati?" rekao sam.
"Naravno, BaBe, što je to?" , odgovorila je.
"dobro, ja želim probati nešto drugo. Želim probati ulogu obrat, gdje se i obucite se kao djevojka, te nositi strapon, a ti me jebati u dupe. Što da li vi misliti?:
Wow, stvarno? ... Znaš, mislim da sam mogao biti zabavno .. umm, ok .. možemo dati ga probati. Ja ću ići u kupovinu sutra, a ja ću odabrati nekoliko stvari, pa možemo ići za to sutra noć. ok? ", rekla je. Za brak
"That's zvuči odlično." Rekao sam joj. "ono što ideš kupiti?"
"Oh, ne brinite o tome. Samo neka mi se pobrinuti za njega", ona mi je rekla.
Sljedećeg dana, dok je ona bila izvan shopping, JA mogao dobiti moj um od onoga što će doći. Nemam pojma šta je ona bila dobivanje. Bio sam uzbuđen. pravedan misao od moje mašte konačno dolazi istina mene turned on. Ona je otišao na sat ili na taj način, pa sam odlučio da se dugo tušem kako bi proći time.i otišao u našoj spavaćoj sobi, dobio gol, i otišao u našu kupaonicu. ja showered za oko 30 minuta, izašli i suho off.With ručnik oko mog struka, ja ode u našu sobu da oblačiti. Gledam ja krevetu wheere je legao vanjska strana traperice, ali to nije bio tamo. umjesto toga, vidio sam malo crne mini-suknju, odgovarajući bustier čipke, uske malo par satena plijen kratke hlače, a neke čarape. odmah, moj um se spustila. samo onda, došao u moj girlfreind, noseći ništa osim moje traperice i grudnjak bez bretela.
"Hej hunni, primijetio sam da ste se vratili iz kupovine, rekao sam. "Što je sve ovo?"
"Pa, rekao mi je da si htio probati ulogu obrat, zar ne?" pitala, hodanje do mene.
"Dobro, da, rekao sam.
"Pa, odlučio sam da, budući da želite haljinu kao mala djevojčica, ja bih izabrati najslađim malo oprema sam mogao. Također sam dobio ovaj", kazala je izvukao svoju ruku prema dolje kako bi joj prepone. Nisam mogao povjerovati što sam osjetio.
"Je li to a. .."
"Da, to je strapon. i got it, baš kao što si htio, i ja namjeravam na vas kao jebeni djevojčica u tijesnim djevica magarca. Im 'idući u vas moja mala kuja. Sada, izgubiti ručnik. Ti re gonna dress up now. " ona mi je rekla. je hodala preko na stolac i sjeo nasuprot mene. "Prvo, želim vam da stavite na tim tijesnim gaćice."
ja ih uhvatio, stao u njih, te ih polako povukli do moje noge i na moj magarac. biti prisiljeni učiniti sve to je bio ogroman uključiti, a moj kurac je bio uzimajući već teško.
"Dalje, suknja. Da se treba sakriti svoj penis. Moja slatka mala djevojčica bi trebao imati masivan hardon. Ugurati ga natrag u svoje gaćice i obući suknju." rekla je. ja je kao što je rekao sam. onda ona mi je rekla da stavi na ostatak outfit. kad sam bio u potpunosti odjevena, ona mi je rekla da doći na stolac i dati joj lapdance. ja je bez pitanja. Počela sam polako po mojim ljuljajući bokovima, okrenuli pa je mogla vidjeti moj magarac. i pognut, izlažu moj magarac u tim tijesnim gaćice. ja mogao čuti svoje disanje sve teže. ona je bila čak i trljanje joj penis, kao da je stvaran. ovo mi je uključeno još više. Sjedio sam natrag, u svoje krilo i počeo mljeti o njoj kurac. sam mogao osjetiti njezin masivan hardon kroz svoje traperice, i to me odvezli insane. ja okrenuo leđa okolo, onda straddled krilu grabbing natrag na glavi. Zgrabio je moj magarac i igrao sa svojim gaćice malo, potezanje na njih, ih vuče dalje u moj magarac. ja i dalje brušenje moj magarac u njoj, oplakivanje i teško disanje. Ona nije mogla pomoći, ali kao i stenjati. ja više ne mogu odoljeti. ja stajao, širenje koljena kleknuo i među njima prema njoj.
"mmm ... moja mala curica izgleda kao ona želi vidjeti moj penis ... zar ne?" she asked. ja je u potpunosti u lik u ovom trenutku. ja stvarno osjećala kao djevojčica, a ona mi je liječenju kao jedan. I loved it. Za ljubavna poznanstva

"Mmm .. da. Želim tvoj kurac. Ugoditi moći ja sisati tvoj kurac?" Rekao sam, oplakivanje malo. ovo je uključena kao dobro. ona je kimnula glavom, a ja sam polako počela unzipping joj traperice sa mojim zubima. ja povukao joj traperice dolje da joj gležnjeva i gledao u nju masivan kurac za prvi put. bilo je oko 8 inča dugo i skoro 2 cm debljine. najbolji dio je, Internet je bio vibrator. misao nad taj masivni penis vibrira duboko u moj magarac odvezli me crazy. ja mogao odoljeti bilo više. I grabbed bazu ga u jednoj ruci, a zatim s druge strane, počeo se povlačiti polako, praveći se da je njezin pravi penis. Ona je lažno, kao, i na putu je bila oplakivanje, ona je voljeti ga koliko sam bio.
"Mmm ... ne želite da se djevojčica sisati tvoj veliki, tvrdi penis?" i zadirkivali.
"hmmm mmm ...:" ona moaned." bolje sisati moj kurac kao dobra djevojčica "
ja smanjila moja usta na glavu, i počeo ga lizati. I onda moje usne omotano oko glave i počela sisa joj penis, prvo polako, zatim sve brže i dublje. Htio sam igrati dio djevojka najbolji ja mogao, tako da ja maknuti moje ruke od nje penis i počeo trljati moju tits iako bustier. do sada, bio sam uzimajući joj čitav penis u usta, a ona je oplakivanje kao da je bila goin to sperma. ja isisan je penis kao da to stvarno bi. Htjela sam joj biti u mogućnosti da sperma u mojim ustima, a ja mogu progutati sve njene tople sperma. Ona je zgrabila leđa od moje glave, počeo me prisiljavaju ih na nju kurac. Volim osjećaj da je ogroman kurac duboko u usta. uzimanje cijeli masivan 8 inča skoro me gagged, ali ja ljubio ga svake sekunde. Volim sisa joj ogroman penis. to me osjetiti kao djevojčica, nakon što joj sila joj kurac u moje sićušne usta.
Nakon nekoliko minuta ovoga, ona mi je rekla da ustati i doći na krevetu. ja nevoljko uklonjen joj kurac iz mojih usta i nije kao što je rekao sam. ja indeksirao na krevetu na moje ruke i koljena i njezin zadirkivali by waving moj magarac ispred nje. ona je izgubila.
"u redu, moja djevojčica. Idem staviti malo zbijeno magarac dobro iskoristiti", rekla je ona. ona je došao preko mene, izvukao mi ruke iza mojih leđa i gurnuo svoje lice u krevet. ona je uhvatio moj magarac tvrdo, a zatim je ošamario nekoliko puta. Voljela sam se kontrolirati. ona je tada izvukao moje gaćice u stranu, tek toliko da se izlagati moje litle zbijeno šupak, ona me zadirkivali trljanjem joj slina natopljene pijetao iznad moje rupe prije nego guraju u moje tijesnim djevica magarca. otišla je spor u početku, ali ona ga gurnula duboko blizu lopte. ovo osjećao nevjerojatan, toliko dobar da infact započeo formiranje suze u mojim očima. Počela sam oplakivanje glasnije i glasnije kako je thrusted je ogroman kurac u moje dupe. kao moj magarac raskliman gore, ona je gurnuo brže. prije dugo, ona je guranje daleko i bili smo oboje glasno oplakivanje. ja je plakala je teže sada, jer koliko nevjerojatno dobro osjetio je da se moj magarac jebeno teško i brzo po tome masivni penis.
"Do you like that, moja djevojčica?" pitala, zabadanje još uvijek daleko.
"mmm ... O Bože! .. bog da .. ja volim svoj kurac duboko u moj magarac .... mmm ... bog, molimo da ne prestati!" ja, rekao je između moans.
"Dobro, to je o da biste dobili cijeli mnogo bolje." rekla je. s tim, ona je izvukao, brzo mi je predala moja i prisilne noge leđa iznad moje glave. ona nije gubio vrijeme zabadanje natrag u mene, branje gore brzinu i dubinu da je zaustavljeno sa. ovaj novi položaj osjećao nevjerojatan, te s nogama gurnuo leđa, kurac joj je bio u mogućnosti otići još dublje u moj magarac. ja je plakanje i jadikovanje sve jače i glasnije sada.
"Oh! .. O Bože !!... da .. da! .. Oh moj bog !!... ugoditi dont stop!" sam bio skoro vrištala. čak i bez dodira moj penis, koji je još uvijek držao moje uske saten gaćice, ja bio bliži orgazam. "Please dont stop! ... Želim da svršiš!"
"Stvarno? ... Čak i bez dodirivanja vašeg penis? ... Mmm .. dobro, pusti me da je sve bolje." rekla je. s tim, ona je okrenula vibrator na punom brzinom. to je bila zadivljujuća stvar koju sam ikada osjetio. ja mogao osjetiti svaki impuls koji se njiše duboko moj magarac. Počeo sam vrištati umjesto jaukati, a suze su se kotrljale niz moje obraze. ja mogao to pomaze. Imao sam najintenzivniji orgazam bih ikada imao, i dođe više nego ikada prije. Jer moj penis je bio zarobljen u moje gaćice, moja topla sperma imala kamo otići, i napuni moje gaćice dok je počela curiti dolje na moj magarac. ona nikada nije prestala zabadanje, a sad moja topla sperma počela da pokrije moj šupak i njezin ogroman, vibrira kurac. ona je moja sperma gurnuo u moj magarac, dublje i svaki potisak. ja bi mogla osjetiti nevjerojatna toplina je duboko u meni, a s njom još uvijek mi je jebeni baš kao što tvrde i brze, ja je još jedan nevjerojatan orgazam. sam bio oplakivanje kao djevojčica i smeten suze moje lice.
"mmm ... da, moja mala djevojčica ... došli ste toliko ... sada želim da to čist moj penis." rekla je. Ona je izvukao penis iz mene polako, a isključen vibrator. ona mi je rekla da se okrene tako da mi je glava visi od strane kreveta. I učini tako, a ona je odmah prisilio ju cum soaked penis duboko u moje malo usta. To okusio amazing. Voljela sam svaki drugi kušanja moj vlastiti, topla sperma. ja isisan sve to off joj penis i proguta ga. ga okusio tako dobro da ja molila da joj ga staviti natrag u dupe da ga pokriti sa cum opet. Za romanticna poznanstva
"Ne, imam druge planove za taj sperma ..." rekla je sa smiješkom ...
"Kako to misliš, druge planove?" Rekao sam, brišući suze off moje obraze.
"Mmm Hmm ... te pravedan oklijevati kasa te vidjeti što još sam kupio danas. Sada, zatvorite oči." rekla je. ja je tako, ja mogao čuti o njoj kretati sobi. zvučalo kao da je ona gleda u ormar. sve ja mogu učiniti je čekati i čudo. prije dugo, ona se vrati.
"Sada, mala moja kuja, ne otvoriti oči yet. Okrenuti i vratiti se na koljena. Žurbi, dok je sperma u guzicu je još topao," ona mi je rekla. Ja sam kao rekla je ona. Čim sam je okrenuo, osjećao sam joj zgrabite moje kukova. je povukao gaćice prema dolje do moje moje gležnjeva i ja osjećam joj trljanje nešto o njima. to je bio duži od dildo, ali više fleksibilni. Brzo sam shvatio što je to, a mogao pomoći, ali okrenuti glavu da izgleda.
"Mislio sam da sam vam rekao da držati oči zatvorene. ste bili loše djevojke, a sada, mislim da bi trebao biti kažnjen." rekla je. onda, ona je double-sided dildo i pokazali ga duboko u moju guzicu. od vrha do vrha, to je dobro preko 15 inča, a osjetio je kao da joj je gurnuo oko 8 ili 9 inča i to u moj magarac. Vrisnula sam u pleasure.it osjeća iznenađujuće, budući da je veliki penis toliko duboko u moj magarac. Počela sam plakati opet, i bio je oplakivanje i vrištanje.
"Oh moj bog !!!... da se osjeća nevjerojatno .... mmm .... da ... da mi !!... kazniti !!... me kazniti kao loš kao mala djevojčica ... djevojka sam ja ... " I moaned. "Volim kad jebi se moj magarac! ... Oh da
!!... bogom, dont stop! ugoditi ... Plese dont stop!"
"mmm, ja volim kada poč .. čini mi se želite pridružiti u zadovoljstvo." rekla je. onda je ustao na krevetu, na ruke i koljena, okrenut daleko od mene. ona onda polako izvukao iz mojih kraj moj magarac. "Što je svoju toplu spermu na ovoj dildo čini savršeno podmazivanje za moju zbijeno magarac." i da, ona je kraj koji je bio u moje dupe i gurnuo ga u njezin. uze drugi kraj i predstavio me, i ja rado potisnuo na to, sada mi, jebeno dobro dupe lako je u više od pola dužine, dok je ona bori na prvi. počela popustiti, i dugo prije nego što smo bili guranje leđa jedni protiv drugih u savršenom ritmu. mi bi gurati natrag i susret u sredini, bili smo oboje oplakivanje, jebeni jedni drugima dupe brže i jače. ja je mearing još jedan orgazam, a bio sam siguran whe nije to daleko bilo.
"mmm ... bog! .. ja vidjeti zašto vas to toliko ljubio!" rekla je prigušen njenim licem u jastuk .. "ja želim probati nešto. želim da me jebati psić stilu, ali ne uklonite iz dildo u guzicu. to učiniti sada, mala moja kuja!"
Dakle, imajući u dildo moj magarac, ja polako izvukao iz nje. ja sam pozicionirana iza nje. Uzimao sam joj kraja dildo i savijen prema njoj mokro, toplo maca. ja zadirkivali joj klitoris malo prije nego gura vibrator u njoj maca. Ona moaned i squirmed malo. onda, ja uzeo svoj penis, koji nije ni bio ganut do sada i bio hard rock, te thrusted ga duboko u njeno dupe. Počeo sam off spor, ali zabadanje duboko sa svakim pritiskom. kao što sam ugurati u nju, ja isto tako može osjetiti dildo gura u moju vlastitu guzicu. Ja Sped, i uskoro smo bili oboje vrištala. sada, suze su se kotrljale niz lice kao dobro.
"Oh moj bog !!.... mmm ... da! .. Da se osjećam sooo good! ... Please dont stop ... jebi me, jače ... brže ... ja želim da sperma u mojim magarac ... sperma duboko u moje malo zbijeno magarac! " ona vrisnula. ja bi ga držite bilo više. Uz malo više snažan potisak, ja pucao moja topla sperma duboko u njeno dupe. u isto vrijeme, imala orgazam. oboje smo moaned i vrisnula u zadovoljstvo. postali smo slabi, a srušila na krevet i samo ležala tamo minuta. dildo je još uvijek duboko u moje dupe, a na njoj maca, ali ni od nas htjeli uništiti.
"Oh my God, baby." rekla je nakon nekog vremena. "da je bio nevjerojatan"
"Da, to je bilo", bio je sve ja mogao reći. Za udaju.
"Mi ćemo definitivno učiniti češće, moja djevojčica." rekla je nasmijana.

Нема коментара:

Постави коментар