.

Servis za upoznavanje

петак, 22. јануар 2010.

Poznanstva Srbija

Ja sam jako popularna u srednjoj školi. Ja sam inicijator i nogometne reprezentacije i datiranju glava navijačica. Sve djevojke recite mi oni vole moju osobnost uglavnom. Kažu da sam vrsta, slatko, zgodan i sve oko lijep momak. Nakon što je čuo riječi kao da ću osmijeh i bojim, oni bi se cerekati kao mala škola djevojka. Dopisivanje

Moja sestra i ja pohađati istu srednju školu i oboje smo u našoj zadnjoj godini. Sis i ja smo 19 godina starosti i sasvim blizu. Uvijek sam iz moje sestre kao i sis koliko god sam mogao sjetiti. Sis je malo glupan, ali ona je predivna osoba iznutra i izvana. Ona nosi naočale, proteza, široke haljine i ne mari mnogo za pričvršćivanje njezin izgled. It tears me apart bistar dječak ne bi joj drugi izgled, ona nikad nije imala dečka prije. Erotska poznanstva

Nedavno sis je djelujući tajanstven i čudan oko mene. Nadam se da je sve bilo u redu s njom. Dođi da mislim o tome, drugi dan, nakon što sam izašao iz tuš sam primijetio da je vrata odškrinuti i mogli bi imati zakleo sam je zatvorena. Također sam čuo noge tekle niz hodnik. Sis mi je bio promatranje tuširati se, mislio sam. Pa ako joj je to bilo u redu, bio sam malo sramežljiv sa moje tijelo, ali ne misli da pokazivanje undress za sis. Bio sam polaskan da sis atraktivna, nađoše me.

Sam mislio JA će imati malo zabave s tim. Nekoliko puta poslije tuširanja bih biti hodanje okolo dole sa samo ručnik omotan oko mog gola tijela da se vidi što vrstu odgovora sam mogao dobiti od nje. Imao sam zatečen sis pokušava doušnik vrha u mom ćelav, mišićava prsa. Bio sam sad siguran sis volio ono što je vidjela.

Bio sam uživajući izgleda bih dobiti od sis. Kao što sam ležala u krevetu servisiranju moje ukočeno štap sve što sam mogao misliti o je moja mala sis. To nije u redu, mislio sam, brat ne bi trebali imati takve osjećaje i misli o njegovu sestru. Nisam mislio o sis seksualno do večeras. Imao sam čudio ako sis mislio o meni kada se igra sa sebe. Morao sam joj reći ono što sam mislio, ali sam se sperma prvi onda ću otići i razgovarati s njom.

U krevetu sam bio na polaganju mojih leđa, bio moja desna ruka oko mog ukočeni, tvrdi penis, trčanje svoju ruku gore i dolje vratilo. Osjećao sam se prilično opušteno, ali ja stvarno potreba izdanje i koji je potreban da sperma više od ništa. Potezima sada su dobivanje brže i duže i znao sam da ne bi dugo vrijeme. Osjećao sam se moje noge počinju kopča, na kraju je bila gotovo u blizini, moje disanje dobivanje teže, moje sokove grade se unutar i onda napokon tu je došao. Shots of cum sprayed cijele moje plahte i osjetio malo izlizan kao što sam izbrisala moj mali nered da sam napravio. Upravo sam postavio tamo ja lagano trljanje uz osmjeh na moje lice kao što sam bio u potpunosti zadovoljan onim što sam učinio. Sex poznanstva

Nakon polaganja ima za još nekoliko minuta odlučio sam oblačiti se i glavu dolje do sis 's sobu i imamo mali razgovor. Došao sam kod moje sestre vrata, ali sam čuo zujanje dolazi iz unutrašnjosti sobe. Oh moj bog sam mislio, sis je i sama pleasuring s vibrator. Također sam mogao čuti njezin zadihan i oplakivanje malo. Osmijeh odmah došao u moje lice i moj penis je bio mlak početak to izlaženje to prigodom još jednom. Stajao sam tamo za nekoliko sekundi i zaglaviti svoje ruke niz moje hlače to završiti posao. Ja u potpunosti je opet uspravno. Sam pokucao na vrata i nakon nekoliko sekundi je zatraženo da unesete. Okrenuo sam se na svjetlo i vidio pidžama visi nad stolicu kao i njezine gaćice i znala je mužjak gola ispod deke.

"Da to je ono što", rekao je sis.

"Što si spreman", rekao sam.

"Oh pravedan uzimajući gotovs to ići u krevet", odgovorio je sis.

"Je li to ono što svi zujanje i bio je jadikovanje o", kao što sam zadirkivali.

Sis onda znao sam čuo joj i bio je potpuno neugodno o tome. Ona me je zamolio da napuste, ali ja sam htjela da se vidi da lijepa mlada tijela njezina.

"Jeste li sperma".

"Ne", rekao je sis.

"Znam tvoja gola pod tamo, možete nastaviti ako želite, ja bih te gledati".

"Što, jesi li ozbiljan, dobro ja ne znam", rekao je sis.

I onda je priznao da sis misli i osjećaje koje sam imao za nju. To je stvari lakše za nju. Sis mi je rekla je ona osjećaje za mene kao dobro. Ovo je nas oboje sretni. Mi smo gledali jedni drugima u oči s ljubavlju, a ja polako izvukao je deka od nje. Moje sestre slatko i nevino tijelo je napokon otkrila za mene. Sis je mali, ali sladak čaša grudi, mliječnog, glatku kožu i lijepe noge. Ona je pogledala u mene gleda kao da čeka moje odobrenje, sam je dao da joj je nasmijana i površno u strahopoštovanje njezina iznenadan tijela.

Vau sis imala hairiest maca koju sam ikad vidio, ali sam ga voljela. Sis got out joj vibrator, to uključen i počeo masiranjem izvan joj roza maca usne, svoje malo blago pogledao mokro usisavanje. Ona onda ganut do njezina zatvaranja klitoris joj oči u reljefu i počeo ponovo oplakivanje. Vidjevši moje malo sis sama krenuti kao da je bio takav uključiti kao što sam neka moj lupanje, mokri kurac iz moje hlače. Sis umetnuta joj igračku u njoj ružičasti, mokri maca i polako gurnite u nekoliko inča.

"Ti su ogromni, Ja mogu vidjeti zašto sve djevojke u školi su nakon", rekao je sis na čuđenje.

"Hvala sis, ali to je sve tvoje večeras".

"Stvarno tvoj najbolji", rekao je sis.

Pogledao sam na pažljivo kao i sis stručno jebeno joj kolač sa sporim i stalni udaraca. JA maknuti moju odjeću i sis zagledao moju široka ramena, i buffed gore abs. Ona je komentirao kako je zgodan sam pogledao. Ja zaglavi moj prst na moja usta, nakon što je uzimajući svi mokri sam klizila moj mali prst na rubu sis 's zbijeno malo pooper i počeli masažu oko hartija od toga. Uvjeren da je rupa bila mokra sad dosta sam provalila da je slatko malo iza njezin. Sis grimaced malo na početku, ali nakon što je neko vrijeme moj prst je navikavanje na njoj djevica magarca i ona je počela da ga prihvati malo lakše sad. Počeo sam s kratkim i sporim pokretima. Sis vrisnula u uzbuđenje kao što sam ostao mi cijeli prst koliko bi to ići. Ovo je vozio sis apsolutno divlja. Oba sis 's rupama su bili stimulirani. Nije trebalo mnogo duze sis kao što je sada bio gotovo izvan kontrole. Njeno srce tuče brže, njeno tijelo je bilo kreće prema gore i dolje, slatki nektar je izgradnja unutar svoga kao ona mogla trajati duže.

"I'm cumming, I'm cumming", viknu sis.

"Tvoj prst tako dobro osjećala gore moj magarac, nikada nisam doživio da se prije nego sada", rekao je sis.

"Your welcome my dear".

Sis mi je rekla da je ona mene htjela unutar nje i ponudio da me jahati. Dao sam joj kontrolu situacije i objasnio da ide polako, neka ljubav rupu prilagoditi moje mokro tijelo, a zatim otići na njoj vlastitim tempom. Ona je dobila na vrhu mene i grabbed držite moje šest palac i polako se utrljava sve oko nje slatko mjesto. Nakon što je malo dosadan ona prešana dolje i pusti me imaju pristup k njoj. Te mogao vidjeti doslovno boli na njenom licu. Sis osjeća malo teško sada, ali i sama prisiljeni dolje pokušava uzeti više od moje velike ljubavi alat. Sis probodeno joj nokte u moje grudi, ali sam uzeo bol za nju, mala moja sis bio uzimajući svoj prvi kurac. Nisam mogao osjetiti njezin himen izbiti, ali mora imati kao što je bila duboko u meni sada. Jedna konačna push a ona je imala sve unutar nje. Ležala je na mom toplom prsima i klizanje moj alat polako i iz njezina ženstvenost. Također sam uživao spor i odmjeren udarac. Kao sis i ja smo bili sve bliže orgazam potezi su dobivanje brže i dalje unutar njezina nalijevanje, uske vagine. Konačno sis pustiti krik i squirted svoju ljubav sokovi sve iznad mene jer valjane dolje na moje zdjelice. Ne bih mnogo duže bilo zadnje, nakon nekoliko udaraca sam pucao mom kremasti danas gore u sis.

Nakon što je naša ljubav što Sjednica je više od sis i ja cuddled zajedno i zaspao u svaki drugi oružja.Za upoznavanje

Sljedećeg jutra na doručak tablice naših mama sis pitao kako je ona voljela jahanje braću penis. Strastveni trenutak da sis i ja imao zajedničku mama mora imati je došao u sobu bez nas znaju. U tom trenutku narančin sok sam pio pucao iz mog nosa i ja počeo kašalj kao što sam bio na gušenje moja jaja malo, sis samo pogledala dolje u sramotu. Što se dogodilo nakon toga pitati, ali mislim da taj druga priča.

Нема коментара:

Постави коментар