.

Servis za upoznavanje

петак, 22. јул 2011.

Poznanstva srbija

Mirna, čuo sam apsolutno ništa samo tiho. Nisam mogao kretati, i moje su oči bile prekrivene povez preko očiju. Med! ... I viknuo i još uvijek ništa čuo, med !!...Vrištala sam i čuo buku, samo ptica izvan na ptice ulagača. Gdje mogla biti? Je li ona zavezana također? Jesmo li dobili provaljeno, a sada smo oboje iritantnih? Moj um je zadržao pitate, znala www.poznanstva.rs  sam da sam morala probati i držati stvari u perspektivu. Za sve sam znao tko vezani LeAnne u drugoj spavaćoj sobi mi je vezan ono što rade s njom? ... Mislio sam. Je li ona leži gola, oni su repati nju ili gore?
To je kada sam shvatila da sam tamo polaganje gola, znala sam da kada sam otišao u krevet sam hlače i kako je netko bio u mogućnosti da mi se svukao i svezali bez mene buđenja je izvan mene.
Čuo sam vrata otvorena, ali bi mogao još čuti ni glasove, tko je vani! ... I viknuo ali sam shvatio da nije LeAnne ja bi trebao biti miran i možda je netko pijan isključen. Nisam mogao čuti bilo kakve glasove i još jednom sve je bilo mirno.
Činilo se kao da sam samo poznanstva brak  sati ležao tamo nemoćni i goli. Kako poznanstva sa slikom neugodno bi bilo da netko osim mene LeAnne pronaći, ali u ovom trenutku sam molio za bilo tko da se pojavi, to je kad sam čuo vrata moje sobe otvorena.
Kao što se vrata otvorila, umjesto razgovora pokušao sam slušati i skupiti sve informacije koje sam mogao. Znao sam da barem dvoje ljudi, gdje postoji, ali nije znao tko. Mogao sam miris kolonjske vode ili parfem je mirisao lijepo, ali nisam mogao reći da je na muško ili žensko. Vrata zatvorena, i na moje čuđenje je sve bilo još uvijek mirno, iako sam mogao čuti ih disanje.
Dođite na vas fuckers! Tko je,
www.poznanstva.rs   dovraga tamo? ... Ja vikati, cmok! Osjećao sam se kao nešto što mislim da je bič od neke vrste ošamario protiv moje desno bedro nije stvarno teško, ali dovoljno da biste dobili moj pozornost. 
Ležala sam tamo trenutak više i još uvijek ništa nema zvuka, nema zahtjeva ništa osim tišine, sada sam bio više nego ljut. Dobro ste kopilad, reći nešto ili, ili, (mislila sam na nešto pametno reći nekome da održava sve kartice) ću nazvati pse! ... Rekao sam tada shvaćajući nisam ni čuo pasa kroz sve ovo.
Cmok! Osjećao sam se na moje lijeve noge sada malo teže. Osjećao sam se kao deranja out ne zato što boli, ali više od toga da zapanjio je udarac. Nisam bio idući u im dati zadovoljstvo deranja, ako su htjeli nešto od mene oni su idući u morati razgovarati sa mnom, ili tako sam mislio.
Osjećao sam se netko dobiti na krevetu pored mene, onda se nešto hladno, tvrdo i cilindar obliku bio prevrnuo moje tijelo. Nisam umu da je ovo previše, u stvari, se osjećao prilično dobro sve dok su počeli dodiruju moje loptice i penis s ovim uređajem. Isprva sam squirmed ali naravno nisam mogla pomaknuti. To se dobro osjećali, a zatim su se okrenuli na uređaj i osjetio sam stvorio vibracije prolaze kroz moje loptice sam odmah teško. Ummm, ... Čuo sam od ženski glas kao (ono što ja sada znam je vibrator) kružio moje loptice i premjestili gore i dolje moj kurac.
Shhh ..., čuo sam iz muški 
 poznanstva sa slikom glas, a zatim malo cerekanje iz još jedan ženski glas. Ok, tko je dovraga ovdje? ... Ja zahtijevao pitate tko je bio u potrazi me, igranje sa mnom dok sam bio nemoćan, moja žena nikad ne bi to učinili za mene, bez da mi prvi sam mislio. 
Čuo sam klik, to zvučalo kao cijev ili boce se otvara. Shvatio sam da je moj cijev lubrikant kad sam osjetio ruku proći moje loptice i utrljajte lubrikant na i na moje dupe. Ok, sada sam znao da nije moja žena, ruka je bila mnogo velika da se njezin i osjećao sam mnogo kose na ruku kao što je okrznuo moje loptice. Prst se koristi je veliki i jedva probio moje dupe devojke za seks , to uzrokuje grč proći kroz moje tijelo kao što sam pokušao kreten daleko. Nisam mogao povući daleko i kao prst je uklonjen vibrator zamijenio ga, i skup usana opasan moj penis kao vibrator polako je gurnula u moje dupe. Sam bio uzimajući moj kurac usisan kao netko radio vibratora i iz mene. Nisam mogao sebi pomoći, to osjećao tako dobro i ne znajući tko je to učinio još uzbudljivije sam počeo stenjati i uzdisati svaki lizati od dame jezik i pritiskom vibratora. 
Nije trebalo dugo i drugi skup usne su sisanje moje loptice, kada sam osjetio tijelo preći moje gornji dio tijela i vrlo mokro, vruće maca smanjena je na moje lice.Sam se rastrgani psihički, ovdje sam bio uzimajući jedan od najboljih seksualnih iskustava koje sam ikada imao, ali od strane koga? Maca nije okus upoznat, ne bih mogao devojke za seks  reći tko je sisa moj penis ili čija je ruka radila vibrator i iz moje dupe. Odlučio sam igrati zajedno i vidjeti gdje je to bio idući u ići. Isplažen moj jezik brzo sam pronašao dame klitoris i počeo ga flicking, polako na prvi, a zatim ga rade teže sa svakim pokretom dok sam sisao klitoris u usta i sisao na njega kao da su mali penis čekaju da eksplodiraju. 
Bio sam toliko uzbuđen i bio je vrlo blizu eksplodira u ustima koja još uvijek radi moj penis, ali sam odlučio da ne bi bilo dobra stvar za učiniti tako da sam se usredotočila na jede maca na moje lice. Preselila se malo i sam bio u mogućnosti staviti moj jezik u njezina vrlo ukusna ljubav rupu kao i njezin sokovi trickled niz moje usne  poznanstva sa slikom  i na moje lice, kada je iznenada maca je daleko grču, popušiti zaustavljen, a vibrator je gurnula u moj magarca, ali ostavio je sve po sebi. 
Ponovno sam osjetio tijelo križ na vrhu od mina, ali ovaj put sam osjetio moj penis se održava u mjestu kao maca smanjena je na njega. Zatim drugo tijelo prešao preko mene, a druga maca je stavljen na mojim ustima, ovaj put sam znala tko je ta maca je pripadao ili bio sam prilično siguran da je moja žena.
Bio sam presretan, a potpuno ljubiti sve ono što se događa. Sam bio uzimajući jeben u moje omiljene položaj žena koju sam svibanj imati nikada nije sastao s vibratorom u moje dupe dok sam bio lizanje i sisanje na ono što sam mislio je bio moj žene maca. Kad sam osjetio nešto joj ući iza i onda sam shvatio da je bila jebeno iza kao skup loptice tobogan preko moje glave i za-osovine u vezi s tim lopte ušao u moju ženu.
Nisam mogao držati leđa, JA je došao teže onda sam ikada imao u moj cijeli život. Dama jahanje moj penis znao da sam cam, ali je zadržala svoju punu snagu napad gore i dolje na moj penis. Maca u mojim ustima počeo uzimajući vlažnija uz svaki protekne moj jezik dok je snimke i squirted i sokovi joj napuni mi usta čeka.Čovjek izvukao i iako nisam mogao vidjeti što se dogodilo Znao sam da je eksplodirala u cijelom koje sam mislio da se moje žene poznanstva brak dupe i leđa. Nisu me neka se tako na kraju kao što sam nastavio lizati joj maca neke od njegova sperma trickled u moja usta. Degustacija muški sperma po prvi put osim vlastite poslao preko ruba ponovno i ovaj put dama mi jahanje cam unisono.
Ona je srušila na vrhu mene i dama na moje lice popeo dolje. Netko undid povez preko očiju da je držanje me slijepa 
devojke za seks upravo na vrijeme za mene da biste vidjeli svoju ženu dobiti između ostalih dame noge i početi lizati joj mokro i sperma napuni maca. Hijena bebe, jedite da maca ... Rekao sam i dama na leđima leži pored mene smacked moje dupe s njom ruku vrlo teško. Tek kad ste dobili dozvolu da govori vam mogu govoriti .... Istaknula je, počeo sam reći nešto drugo i prije nego je došao vanjska strana ona mi smacked opet čak i teže. 
Shvativši situaciju znao sam ja bolje je držati usta zatvorena. Gledao poznanstva sa slikom  sam kako dvije žene zadovoljan jedni druge, moja supruga je ovaj put bila sisa na nju klitoris i rad dildo u njoj maca kao dama moaned i svoje tijelo zadrhtala sa svakim prolaze moje supruge jezik. Čovjek u skupini nije rekao ništa do tog trenutka dok sam čuo uživate u gledanju njih dvojica zar ne? ... Pa naravno dude! ... Vratio sam se u njega. Još jednom Cmok! Moja guzica je swatted ponovno ženi se zadovoljan svojom ženom, reći ćete da ili ne gospodine ili mame! ... rekla je kako je smacked moje dupe opet bi joj bod. 
Ok, da gospodine! ... Rekla sam uz malo stav da  devojke za seks  su oni neka slajd. Ako bi-sex je ono što vam se sviđa gledati te bi trebao obaviti kao dobro .... Čovjek je rekao kako je počeo uspon na krevet pokraj moje glave. Ne gospodine! ... Rekao sam i naravno Cmok ponovno. Nećete i ne može odbiti! ... Žena koja je sada stojeći mi je rekao i stavljanjem na remen-on dildo, od vas će učiniti što ste rekli ....
Ok, sada sam bio u za to poznanstva brak  sam mislio kao momak s penis koji je još uvijek kaplje sperma na to je vrh dobio još bliže meni. Uvijek sam se pitao što bi bilo kao da sisati kurac, pa čak i rekla moja žena negdje ja ne bi smetalo težak, ali nikada nisam sanjao da će biti ovako.
On je stavio glavu njegov penis ispred usta i rekao da dodir sa svojim jezikom ... Ja oklijevao i naravno dobio sam swatted ponovno. Ja ispružio moj jezik i mogli vidjeti što je moj jezik dotaknuo mekane, ali ipak tvrdog tkiva njegov penis. To je bilo dobro, sada se vaš jezik i lizati sperma off vrha moj penis .... Rečeno mi je u potrazi i viđenje Gospe s remen-na i potrebu da pljuska savijanje moja žena nad krevetom.
Prestao sam brinuti o pijetao i lizali dok sam gledao ju uzeti nju remen-na što je vješto kao i bilo momak bi koristili njegov penis i gurnite ga na moje žene traze 
poznanstva sa slikom čeka maca. 
Prije nego što sam znao sam dajući mu full-puhano blowjob i ja radije uživa u osjećaju njegov penis u usta i okus mu pre-cum. Kako vam se sviđa nas okreće vaš suprug u guzica? ... Čuo sam pitao što je dama kucalo u moje supruge. Volim, ... ona dahnu natrag na nju i na moje iznenađenje moja žena je gledajući mi da ovaj tip blowjob i to me uključen još vidjeti osmijeh u očima. Recite vaš suprug sisati mu jaja .... Čuo sam i onda Cmok ovaj put ne za mene, ali na moje žene magarac.Honey, želim gledati vas sisanje mu jaja, ... Rekla mi je kao što sam neka njegov penis slajd iz usta samo da bude zamijenjen njegove loptice. Srećom su obrijane ne bih bio u mogućnosti da obrađuju kose u mojim ustima, ali sam ga oplakivanje kao što sam nježno usisan i lizali njegovu loptice.
Dama osjetio njezin prijatelj bio blizu cumming pa je rekla sada ste malo drolja, dobiti tamo i pomoći vaš suprug završiti moj suprug! ... Isprva LeAnne oklijevao je samo za primanje čvrsto podsjećati na magarca. Ona se popne moje tijelo na sve četiri trljajući joj tits prekrasna moje noge ostavljajući moj penis slajd između njih i onda na kraju odmaranje sa svojim licem iznad mina i penis da sam sada bio uživanje. LeAnne dosegla dolje i stavio moj penis u njezinu pičku i počeo lizati suprotnoj strani penis koji je iznad mojih usta. Mi smo ga lizali i 
poznanstva brak  naizmjence ga sisa i kada naše usne bi doći do vrha i na dodir mi bi poljubac najbolje što smo mogli s pijetao između naših usana. 
Čovjek je počeo stenjati vrlo glasno i znao sam da će on izbit. Oboje smo rekli da se njegov teret u usta tako da smo stavili našu usta oko njega najbolje što smo mogli i LeAnne pomiluje njegove lopte mu pomoći da zajedno. On praska, njegova sperma hit naših usta, usana, lica i sve ostalo. Nakon što se to dogodi mi se okrenuo na toliko da sam počeo da se sperma devojke za seks u LeAnne je maca. JA nije 'ostvariti koliko LeAnne je uključen sve dok sam osjetio joj maca stegnuti na moj penis i ona previše dođe kao da je nikada nije cam prije. 
Do tog vremena svi smo bili proveo i znali smo bili učinili za taj dan, bio sam u nadi da ću biti razriješen. Hoćete li se ponašati ako vas odvezati? ... i naravno ja ne želim da se smacked opet .... Rekao sam im kako je počeo poništiti svoje trake.
Pogledao sam na svoju ženu koja je znala 
poznanstva sa slikom da sam na čekanju za objašnjenje, ovo je med i Rick Joan, Joan je doma i odlučili smo da je vrijeme za vas da žive od svoje fantazije .... Volim svoju ženu toliko, čak i više za dopuštajući da se to dogodi poznanstva brak . 

Нема коментара:

Постави коментар